Sign in to follow this  
WaKenaBeb

Menang 130,000 Pounds Uk. Boleh Caya Ke Ni?

Salam... Ape pandangan korang pasal hal ni ?

Aku dapat email dr company Nokia promo..

Boleh caya ke, tiba2 je ada org nk kasi duit.

Banyak tu... ade x sape2 penah dapat email mcm ni?

Jadi ape tindakan korang?

Link kt bawah sekali tu adalah gambar certificate hadiah tu.

Harap korang leh bg pandangan korang semua.....

Spoiler :

2nd Floor Berkley Square House,

Berkley Square London,

W1J 6BD London,

United Kingdom.

Verification Confirmation

To,

Mr. Zool Nasri"

Verification No: CN128-435-663-6

Email: [email protected]

Date: 13th Oct, 2008.

Congratulations, we the staff of NOKIA congratulates you as one of our lucky winners. Your Email have won you the sum of £130,000.00 GBP (One Hundred and Thirty Thousand Great British Pounds) and your cheque have been issued in your name (Mr. Zool Nasri). We advise you check the spelling and order your name is arranged so as to avoid problems at your local bank.

The order is (Surname, Firstname, Othernames).

So you are advice to come down to our head office in order for you to claim your winning cheque written in your name and other relevant document that will facilitate the clearance of your cheque in your country.

Below is the office full contact address

NOKIA BUILDING 2 Queen Anne's Gate London SW1H 9AA

United Kingdom.

When coming for claim you are to come with the following items

1 Any Valid ID card

2 BTA (Basic Travelling Allowance)

OR

These section is mainly meant for the handicap winners due to thier inability to travel from one place to another. But winners that are so busy can also contact the courier service affiliated to the NOKIA PROMOTION OFFICE BY EMAIL: [email protected]

Note the following

* You will be responsible for any charges incure during the delivery of your won prize

* You are to respond swiftly to the couier service for prompt delivery

* And you are to keep your verification number very confidential in order to avoid double claim or diqualification from these promotion.

Below are information you will be contacting the CCS courier service with..

1 Full Name :-

2 Delivery Address :-

3 Mobile Number :-

4 Any of your valid identification card for proper recognisation :-

5 Verification Number (CN128-435-663-6) which you are to keep strictly confidential :-

You are to contact the CCS EXPRESS DELIVERY MANAGER. [email protected]

home

With information above only if you want your winning cheque to be delivered to you.

You are to choose from any of the option in order for you to receive your won prize either you are coming down to our head office or you will be contacting the courier immediately for prompt delivery.

Attached is your Nokia winning Certificate.

We say congratulation as you finalize your claim process.

Past winners round the world with full of excitment

Derbyshire Shop Syndicate Diane DowningPete Kyle

Hope to hear from you ASAP.

Yours In Service,

Mr Mark Cole

Tel: +447031993723

Fax:+44-870-4716544

http://bl132w.blu132.mail.live.com/att/Get...CAFB6B56931C10|

Edited by hairulfadly

thanks. sbb aku pon mmg x caya langsung. dulu kwn aku terkena gak tp dia dpt sms dr indonesia dgn menggunakan nama digi. sms menang rm60 ribu. bila call kena bg no acc bank dan minima dlm bank mesti ada rm1000 baru leh dapat duit tu. tp nasib baik kwn aku tu leh pikir. klu x, naya terbang rm1000. kena 1 org rm1000 kali dgn 1000 org, kaya atas angin la malaun tu...!!! :angry:

ala bro,ni semua taktik dah lapok la...

slalu sangat jadi kes macam ni.

jangan percaya la benda2 macam ni...

ingat senang2 ke nak bagi duit kat

orang lain

lor.... buhung blake sume nih.... kalu beyul ko menang duit apsal die tak pos je trus?

mcm email berantai yg kate bill gates nk share fortune tuh... bill gates pun kate... ingt aku murah ati sgt!!!

aku pernah dapat benda ni dalam email aku dalam 3 tahun lepas dan alamatnya serupa.dan aku maklumkan yg ini adalah penipuan.

harap maklum...

Edited by hairulfadly

aku pun pernah dapat email mcm ni walaupun kandungan dia tak sama. berapa kali email tu masuk....hadiah pla bukan skit, 1 juta pound sterling...gila banyak tu....konon2 aku menang lottry...nombor perhubungan mcm di atas...mula dgn +44....tu no indon tu...

dengan erti kata lain..semua tu adalah suatu penipuan. jgn percaya la.

ala bohong jerk juz spam email....jgn percaya

hahaha biasa la email spam camni dalam kotak mel kita semua.. yang penting jangan tertipu

Kalau nak pasti betul ke tak call orang tu..

Yours In Service,

Mr Mark Cole

tp kalu nk call biasanye diorg nih byk bunyik. mcm ayh kwn aku nih... die dpt sms kate menang petronas, die ckp ngn org tuh die keje kat KLCC jeh so leh collect sindri je. yg operator indon nih (sbb no die no indon) kate ini adalah prosedur... takleh main collect sindri..

yg klaka tuh indon tuh try nk ckp ala2 bunyik KL.. tp fail!!!

yg ni boleh percaya ke tak???

mule2 smpai 3 bulan lepas kot... ak x caya sgt...

pastu baruu2 ni dpat lg n...

smakin byk comment kat bwah2 tu... n kelihatan agak meyakinkan....

skang ni ak mcm serba salah... huhu...

Spoiler :
Subject: PLEASE READ!!! COZ THIS IS REAL MONEY

Dear Friends,

Please do not take this for a junk letter. Bill Gates is sharing his fortune. If you ignore this you will repent later. Microsoft and AOL are now the largest Internet companies and in an effort to make sure that Internet Explorer remains the most widely used program, Microsoft and AOL are running an e-mail beta test.

When you forward this e-mail to friends, Microsoft can and will track it (if you are a Microsoft Windows user) for a two week time period.

For every person that you forward this e-mail to, Microsoft will pay you $245.00, for every person that you sent it to that forwards it on, Microsoft will pay you $243.00 and for every third person that receives it, you will be paid $241.00. Within two weeks!, Microsoft will contact you for your address and then send you a cheque.

mai kita cuba ............ramai2.....aku dah dapat semalam...RM5,449.00 selepas T/T ke bank akaun aku.

Norhafizah Binti Abdul Halim

Setiausaha

Pengarah MARA Negeri

Kedah

Tel:04-7313060/7335780 DL: 04-7331734

Faks: 04-7319156

email: [email protected]

kite try, test, tengok..... X rugi pun....

tu la masalah dia sekarang nie wan, aku baru je balik dari bank in cheque USD13k++ dlm

FCY a/c kat bawah tadi. Ade 3 day float...... aku yg jadi confuse....biar betul beb duit nie.......

kita tunggu dulu, kalu clear duit tu, aku habaq kat smua nooo......

Thanks and Regards

ROSFAN MOHD SUBBIAN

Trade Finance Ops

03-2034 5861

Nie betullah? tahun lalu aku dapat email nie..aku forward lah..masa tu masih bute IT lagi kan , so percayalah..tup tap tup tap..6 bulan kemudian aku dapat email memohon alamat aku..terkezut aku biler 2 minggu kemudian aku dapat cek bernilai $16, 456..32..giler babi nye seronok...tu dalam US Dollar..biler aku covert, masa tu 3.8...kirelah..

Hai this is not joke i got 4672$ credited in my ICICI account last week

Frnds I got $2163 today only.

So I am forwading to u frnds

Don't miss this chance < span style='font-size: 7.5pt; font-family: Tahoma;'>

Regards,

Sathish kumar..

Vnet - 56639

I got $9386. Was shocked!!!

Hey!!!!!! Am not joking... .... .........

This really works!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!

I got $12,101 credited with this months salary, that is why I am sending this to you guys. I am almost going mad. Planning to quit TCS and start a new company. You guys can join hands. What to say yarr????

Love,

Ajay Joy

Tata Consultancy Services Limited

MARI KITA CUBA RAMAI-RAMAI, KITA LIHAT SIAPA YANG DAPAT

DUIT RAYA TU...... RAYA SAKAN KITA

Oh my god!! Today I ch ecked my HSBC account have RM 5, 667.10 deposited recently! The monthly statement details shown credited by M/S Bill Gates Foundation. It works!!!

brgds,

M

do u think it's true??

Guys It's working

I have got $10000 .

Deepak

tak perlu.... kite tak rugi pun kalu kite tak reply... takut ko yg rugi bile ko reply....

Kalau nak pasti betul ke tak call orang tu..

Yours In Service,

Mr Mark Cole

aahhh...jgn di layan benda2 nie suma...skrg nie sapa nak bagi juta2 tanpa usaha???? :rolleyes::wacko:

mrepek.....email tu smua just piece of crap