Jump to content

dazuiba

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normal

About dazuiba

  • Rank
    Ahli
  1. drone pertanian ni inovasi baru ke? tak pernah dgr sblm ni...
  2. memang kena banyak bersabau bende bukan senang nk buat. mesti berperingkat2
  3. aku cuba terbayangkan yg mainan kanak2 di hologram kan. Tp yg helokzzz jeala yerppp. Mcm nak kenalkan bebudak ttg haiwan2 biar dia nampak depan2 dgn mata kepala derang sendiri.. wow, aku ada bakat gak pikir nk kretipkan 5G tu rupanye. Kah!
  4. ya betul...cctv pintar ni membawa byk kebaikan...asalkan smartphone ada akses internet pemantauan berterusan perlu dilakukan tidak mengira masa dan tempat...
  5. haha, setuju ni. Era digital ni memerlukan rangkaian akses 5G yg lbh pantas dan stabil utk memudahkan dan melancarkan kehidupan seharian kita org.
  6. i suggest pki sistem penggera bersama dgn cctv yg blh dikawal dgn smartphone...dgn tu kita org blh tengok apa yg berkalu kat rumah semasa ketiadaan org...
  7. sekarang teknologi dah semakin maju...pembedahan robotik dah ada utk bantu doktor semasa buat pembedahan...
×
×
  • Create New...