Jump to content

romietan

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normal

About romietan

  • Rank
    Ahli
  1. bukan sb sales 11.11 je. sebab 5G la abg bentuk. drone skrg da mcm2 fungsi dikeluarkan. ada yg guna utk peribadi ada yg guna untuk mcm2 tapi hat ni kena canggih la. Lagipun PM kite sendir nak mesia hasilkan dron kite sendiri lak tu Mesia kalau ada ni senang keje abg bomba. Dorg kat luar sana da ada 5G nak2 negara China. Memang syok la nak ada drone yg mcm2 guna. Kat sini kalau da stabil 5G, mmg wajib aku beli dron ni utk cek jalan sesak ke x pagi g keje haa
  2. selain motor terbang, elok la kalau motor tu dilengkapi dgn sistem GPS 5G ber-audio. Bukan apa, senang keje mat despatch ngn mat rider lain yang 24H mmg atas jalan raya,. Baru la faedah sikit 5G tu as solusi mslh kmalagan jalan raya kan uikk aku kisah. Buat dpt pd yg slh gunakan kecanggihan 5G ni.. kang naya pula. Betul la tu bia abe2 polis ke seangkatan dgnnya yg pakai. Utk rakyat marhean.. motor 5G tu baik kita improvise jadikan motor yang selamat digunakan serta cekap dikawal. Malaysia kan tak lama lagi akan guna juga 5G. Tgok la mcm2 PM kita da tunjukkan. yang kete swapandu la, video call holographic la, tele surgeri la. Dah nampak dah negara kita ni setaraf dengan negara luar kan
×
×
  • Create New...