Jump to content
Sign in to follow this  
adikna2008

Salam Semua..nak Tanya Tentang Cmpny Xybase Sdn Bhd

Recommended Posts

Hehe... nah try baca...;)

[url="http://forum.putera.com/tanya/index.php/topic/27653-xybase-sdn-bhd/"]http://forum.putera.com/tanya/index.php/topic/27653-xybase-sdn-bhd/[/url]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By Moderator2
      Darul FurQan adalah sebuah institusi pendidikan yang menawarkan pengajian Al-Quran di seluruh Malaysia, Brunei dan Singapura. Kelas pengajian kami terbahagi kepada kategori Dewasa (Lelaki / Perempuan) DAN Kanak-Kanak yang diadakan secara private di rumah pelajar.

      Darul Furqan menawarkan Jawatan Kosong Sambilan atau Part Time sebagai Guru Al-Quran (Wanita/Lelaki) untuk mengajar di rumah pelajar (Dewasa ATAU Kanak-Kanak) pada hari biasa sebelah malam atau pada hujung minggu di kawasan sekitar...


      ...Johor, Kedah, Kuala Lumpur, Melaka, N. Sembilan, Pahang, Perak, Perlis, Sabah, Sarawak, Selangor, Terenganu, Pulau Pinang, Labuan, Cyberjaya, Putrajaya, Kelantan, Singapura & Brunei.


      Tawaran ini terbuka sepanjang Tahun dan juga terbuka kepada yang tiada pengalaman seperti pelajar IPTA & IPTS yang sedang dalam cuti semester.



      Cara memohon:

      - Step 1: Isi borang permohonan di >> http://darrulfurqan.blogspot.com/p/blog-page.html
      - Step 2: Reply ke dalam thread forum ini dengan maklumat dibawah...

      ================================================== ===================

      Kawasan Mengajar Kelas Al-Quran: (senaraikan semua taman/kg/jln/daerah yang berdekatan anda, cth Kg Baru, Taman Midah, Melawati, Jln Raja Abdullah, Sentul,...)


      Nama Guru Al-Quran: (cth Ustazah Sakinah)
      Negeri Kelas Al-Quran: (Negeri yang anda tinggal sekarang - cth Kuala Lumpur)



      ================================================== =====================





      .
    • By Moderator2
      MyCambridge mencari Guru B.Inggeris ATAU Guru Mandarin @ Seluruh Malaysia (Johor, Kedah, Kuala Lumpur, Melaka, N. Sembilan, Pahang, Perak, Perlis, Sabah, Sarawak, Selangor, Terenganu, Pulau Pinang, Labuan, Cyberjaya, Putrajaya, Kelantan)

      Untuk mengajar dalam kategori (pilih satu atau lebih) :

      - PRA-SEKOLAH /TASKA

      - TUISYEN (UPSR / PT3 / SPM )

      - KELAS DEWASA (Komunikasi Pekerjaan)

      - KELAS PERSEDIAAN MUET/IELTS


      Lokasi : Kelas dirumah/center Guru sendiri
      Jadual : Setiap Sabtu atau Ahad, Selama 2 jam
      Gaji : Guru dibayar RM600 sbln untuk mengajar setiap pelajar tidak berdaftar & RM300 sbln untuk mengajar setiap pelajar berdaftar.

      *Tawaran ini terbuka sepanjang Tahun.
      ** Jawatan ini adalah sambilan TETAPI TETAP (minimum 3 tahun kontrak)
      ***Guru dianggap sudah mahir mengajar (tidak ada latihan disediakan)


      Cara Memohon:


      Sila isikan borang disini >> http://mycambridge.blogspot.my/2015/10/kerja-di-rumah-rm5000-diperlukan-guru.html
    • By marvelcakes
      Assalamualaikum wbt, Kami dari AOM Food Industries adalah syarikat milik penuh Bumiputra Muslim yang berdaftar di bawah Lembaga Koko Malaysia (LKM). Syarikat AOM Food Industries telah beroperasi selama 5 tahun di dalam industri pembuatan coklat di Malaysia. LOKASI : Kilang Coklat.My , Selayang Utama,Selayang, Selangor. GAJI : bermula dari RM800 dan ke atas bergantung kpd pengalaman/kelayakkan/ciri-ciri positif yang ditunjukkan ketika bertugas. Gaji akan dinaikkan secara automatik bagi pekerja yg berprestasi tinggi.* BIDANG : bakeri & konfeksineri/coklat TUGASAN : pembuatan & pembungkusan coklat/konfeksineri, loading & unloading produk siap & stok bahan mentah, membantu ketika aktiviti ekspo/event. TEMPAT : Selayang Utama,Selayang,Selangor SYARAT KELAYAKAN: - terbuka kepada Lelaki & Perempuan - berumur 18 tahun ke atas,beragama Islam,warganegara MALAYSIA - Solat 5 waktu - mempunyai sifat AMANAH,TANGGUNGJAWAB,RAJIN,BERADAB - SIHAT tubuh badan,tidak menghidap sebarang PENYAKIT yg boleh mengganggu tugasan harian - tahan lasak - TIDAK MEROKOK - mudah dan cepat belajar/memahami arahan yang diberi. - mampu menjalankan tugasan dgn baik tanpa pengawasan. - mampu bekerja dalam kumpulan mahupun secara individu - mempunyai PENGALAMAN/KELULUSAN dalam bidang yang berkaitan (sekurang2nya sijil kemahiran,diploma) - mempunyai kenderaan sendiri adalah satu Kelebihan - sedia bekerja di luar daerah (outstation) jika perlu FAEDAH : - caruman kwsp,perkeso - cuti tahunan,cuti sakit,cuti am terpilih. - elaun kerja lebih masa - BONUS tahunan bagi pekerja yang layak * Tertakluk kepada prestasi pekerja.* Bagi yang berminat, sila emelkn resume ke [email protected] atau telefon Encik Azam di 012 3460916 untuk temuduga.
    • By aszan
      Apa itu STIFORP?
      Satu komuniti bisnes networking yg diasaskan oleh kumpulan pakar Perniagaan Internet dan offline networker. kami menggunakan Tools Perniagaan Internet STIFORP yang menyediakan Sistem Marketing yang membantu apa saja Perniagaan anda samada berbentuk Network Marketing, MLM, Affiliate, Franchise ataupun Dropship. Perniagaan ini boleh dijalankan secara online atau pun offline. Jika kita hendak buat secara online, kita akan di bantu oleh system STIFORP yang hebat yang akan membuat 80% dari kerja kita. Jika anda buat kedua dua cara sekali iaitu online dan offline, bisnes anda akan lebih MANTAP lagi.. .[url="http://simplebisnes.com/aszan"]http://simplebisnes.com/aszan[/url]

      Ada Produk ke?
      Setiap bisnes ada produk atau servis, jadi produk STIFORP adalah TOOLS PERNIAGAAN INTERNET meliputi Sistem Landing Page, AutoResponder, Webinar, Sistem Rotator dan banyak lagi. Perniagaan Internet STIFORP adalah syarikat antarabangsa dan sudah aktif di lebih 20 buah negara termasuk Malaysia. STIFORP baru berusia 1 Tahun dan anda adalah yang terawal mengetahuinya, jadi peluang kita amat cerah. Pengguna internet di Malaysia aje ada 20 juta orang...tak masuk lagi oversea market.

      Kena jual barang ke?
      x payah. itu jawapan yang tepat.

      Bagaimana tak pandai menaja?
      Di stiforp anda berpeluang mendapat bonus walaupun tidak mampu menaja iaitu dari bonus powerline dan bonus matrix bila berlaku spillover. Dan anda boleh terima sehingga USD2047 @ RM6550 walaupun TAK PANDAI MENAJA!

      Daftar segera untuk maklumat lebih lanjut dan kami akan berkongsi rahsia bagaimana top leader Malaysia telah mengegar dunia..[url="http://bisnespower.com/aszan"]http://bisnespower.com/aszan[/url]
×
×
  • Create New...