bigkahuna

Lepas Register Dapat Usd$10.00

macam main saham pulak ?????

aku heran lah

orang sekarang suka cari duit dengan tak buat apa-apa kerja yg bermanafaat kepada orang lain ... seperti tanam ubi, jual surat khabar, jual ikan ...

he he

kerja surfing ni pun kasi manfaat kpd orang iaitu pengiklan... pengiklan akan dapat manfaat dari orang yg surfing tu yang membeli barang/khidmat yg ia iklankan, tambahan pula pe'layar' (surfer) memberi manfaat kepada website pengiklan "hit" yang akan menaikkan traffic exchange website pengiklan. Jika "kbvc" ada website yg nak di iklan/di war-warkan contohnya ubi yg ditanam, suratkhabar yg di terbitkan atau ikan yg dijual oleh pelayan kbvc juga boleh diiklankan di ST, nanti surfer akan bagi hit, bagi manfaat kpd pengiklan dan mana-mana surfer yg berminat ingin membeli akan hubungi contact di website itu.

Asalamualaikum semua,

ada rupanye st members kat sini....baguslah. Saya jugak paid member st, bank islam punye info datang dari saya. Walaubagaimanapun, kepada sesapa yg. masih tak pasti akan studiotraffic, cuba2lah jengok malaysian forum kat sana. Sekarang ni saya masih compound earning, insyaallah, bulan 5 nanti boleh keluarkan 1st earning....

"

Hello,

StudioTraffic has been around for nearly 2 years. Within these 2 years, I have only 6 people who asked me 'How long do you think StudioTraffic will last' or 'How long will StudioTraffic last'.

For the first question, I would always answered 'it will last for as long as possible'. The other party will then replied 'So that means you don't think it will last for very long?'. You see, the reason why I do not like to answer such questions is because no matter how I answer it, the other party can twist and interpret in a way he/she wants. Why? When you asked this kind of question, you have already form a perception and you are not joining because you like to be a part of it. I do not really know how to explain this. It is like he/she focusing on how long it will stay instead of being part of it.

When I say 'it will last for as long as possible', I mean that for as long as the adminstration team around, it will be there. I cannot be so arrogant and unrealistic by telling you straight on the face that it will last forever. No one should be able to make that kind of statement, even if he's a fortune teller. If I tell you that, you should run fast.

In being realistic, we have been building many programs to create an enterprise. I believe strongly that with the profits coming from many programs with hugh membership base from StudioTraffic, we will stand tall and high. Members from Studiotraffic are very loyal and rich bunch of people. They will support all Studio Programs no matter what happens. To determine if a business will survive, just look at the quality of customers they have. I believe strongly that that alone would have speak volumes.

As for the second question, I would always replied 'That is like asking how long I will live'. I know a lot of people believed in me but I really cannot forsee how long I will live on earth, not to mention StudioTraffic.

I really do hope that people will stop asking me that question. If all you want is assurance that we will stay around to manage, I can tell you straight away that we are dedicated to stay around. You can find evidence in that when we setup so many programs and work hard towards building it.

Sincerely,

John

studiotraffic.com"

ADA BERANI??? > http://www.studiotraffic.com/index.php?refid=58426

fizdane..apsal surfjunky tue dia punye kiraan mase mcm x btul jerk...smlm(jumaat)..aku surf dari kul 12 smpai balik semayang ...tapi kt hours surf still x sampai sejam lg.. dry.gif ko punye ok ker? ke same gak mcm aku...?

SleepSheep, masa kat statistik dikira dari masa browser tu jalan dan bukan dari masa kita. masa tu takkan sama sebab masa loading dari satu web ke satu web tak diambil kira. bila abis 30 saat kan ada masa loading tu. dia tulis 'This page is now rotating. Please wait for it to load'. So kalau kita surf sejam, masa yg di kira kat statistik (hours spent surfing) akan kurang dari sejam.

sureheboh..saya rase sureheboh mesti dah ada banyak pengalaman dlm bidang cari2 duit dlm internet nie,kan..so bleh x bg tips2 kt kami yg baru nak berjinak2 dlm dunie ebusiness nie...hehhehe... laugh.gif

Okeh2..nie sesape yg suke St mesti suka yg nie...stabil mcm ST gak...org m'sia pom ramai gak yg masukk...PAJAMAINCOMENETWORK (PIN)

Oleh sbb aku baru masukk..so aku nak explain secara detail pom x reti...jd..korang pi forum dia...http://www.moneymakergroup.com/index.php?showforum=57 melaburla sekarangg...slamat Mencubaa!!! hehehee biggrin.gif

Edited by SleepSheep