Sign in to follow this  
Datuk_Seri

Pengumuman Penting

ohkohokhhkoohk... betul tu.. ramai sgt sembang power... dari page satu aku tengok, rupanya ramai lagi yang tak tau sejarah Putera.com ni.. pakat main tibai je bercerita...

p/s: cam uncle joe kata, toksah sembang power sgt.. nanti makin ramai ahli lama angkat kaki.. nanti yg baru buta sejarah... ::icon_elephant::

cpt2 bile nk tgk putera yg baru nieh..tak sbr gak

FryShadow wrote:Kalau data lama takde korang ok ke ?

ala fry..jangan la wat suspen camni..
huhu aku nak sambung blaja tutorial p.ramlee tu..

yoo xdcc.. how r u ?

just to inform that the data is corrupted when Mr.Shanai transfer to the server, so.. we need to wait for new data that Shanai will recover back again.. not our mistake either mr.shanai ::icon_smile:: it's technical part..

the log file just told us some data is missing and yes one of our team check that.. already request the new data from mr shanai ::icon_smile::

horeyyy

Salam,

If you want to know an update about Putera.com then wait for us to bring it up and available to all. We all do trying to bring it up as soon as possible and please support us by giving us some time to fix it. We apologize for the troubles, and thank everyone for their patience and understanding. ::icon_smile::

xdcc wrote:COME ON! we need an update.

yer... tolong lah paham semua, data lama tu bukan senang untuk dicapai.. kalau ada yang baca shanai cite dulu server tu kat data center office lain so shanai pon ada komitmen lain, so amik masa sket.. harap semua paham terutama sekali encik xdcc.. sabar ye xdcc.. kami tak lari pon.. shanai pon tak lari.. sabar ye xdcc.. boleh tak sabar encik xdcc ?

macam marah je encik xdcc ni guna bold dan merah2 tu.. ::icon_smile::

zareight wrote:
klon_xdcc wrote:ermmm...
i'm waiting toooooo....

sejak bile ade klon xdcc lak nih..

huh!... please click my profile ...
u know when i was born in pdc...

owh c'mon baby...
n give him some time...
nk cepat2 sgt nak wat ape ni...
ko nak kejar ape... xpaham la ak... ::icon_scratch::

take a break jom...
kite makan choki2....

encik ex-de-C-C xkan bagi sokongan moral je kot...hulur2 lah sket.. ::icon_smile:: kata nak tak sabar tgk putera up.. mai la RM10 ka RM20 ka..

takleh kasi secara siber kita leh bersua muka..

to takeover the forum slow & silently. nvm, some people know what are you doing with the database, asshole.

Mind your words encik ex-de-C-C ::icon_smile::, can you give us the prove that someone is taking over the forum AND doing something bad with the database ? can you ? I want to see.. give me an email or prove it in this forum.

forum = not this temporary,the real one.

::icon_cheers::