Sign in to follow this  
Datuk_Seri

Pengumuman Penting

ILuvXdcc wrote:semakin lama menanti, semakin aku nampak kebenaran yang x.d.c.c cuba sampaikan.
come one developers, we need result not excuses"ssss * ∞".

lol kelakar la nih username with i luv x dcc..haha ::icon_cheers::

yes! you are right mr baok. its time to the real admin to give a statement, rather than seeing lame excuse and turned-around statement from the self-appointed developer.

azloy: don't dreaming. you should say what you just type, louder in front of the mirror. i don't care how many users hate me, as long as several of them agree with my opinion and statement. thats all. you can continue to disagree and hate me very very much, and i really hope that YOU WILL BE ELECT AS A NEW MODERATOR SOON. just be patient, show your talent, and wait. kah kah kah.

iluvxdcc: i don't know who you are, where are you from, but thank you.

and of course, moderator don't have fixed salaries, didn't get a payment, but what is so funny about it? a people who just hantam a moderator in the real forum before this, just say nice word about moderator in this temporary forum. kah kah kah.. what a nice joke. don't think that i didn't follow and visiting the real forom before this, kid. because you don't like the old moderator, you said like that, and because you really like the new one, you just say like this. hahahaha. what a pathetic hipocrite.

COME ON!! you are too slow, mr developer and his team!!

ok, i'll give you this video, so that it can motivate you people:

center finger said she don't want to layan me anymore, but still replying & quoting me.. what a nice center finger. ::icon_eek:: ::affraid::

x.d.c.c wrote:yes! you are right mr baok. its time to the real admin to give a statement, rather than so see lame excuse and turned-around statement from the self-appointed developer.

azloy: don't dreaming. you should say what you just type, louder in front of the mirror. i don't care how many users hate me, as long as several of them agree with my opinion and statement. thats all. you can continue to disagree and hate me very very much, and i really hope that YOU WILL BE ELECT AS A NEW MODERATOR SOON. just be patient, show your talent, and wait. kah kah kah.

and of course, moderator don't have fixed salaries, didn't get a payment, but what is so funny about it? a people who just hantam a moderator in the real forum before this, just say nice word about moderator in this temporary forum. kah kah kah.. what a nice joke. don't think that i didn't follow and visiting the real forom before this, kid. because you don't like the old moderator, you said like that, and because you really like the new one, you just say like this. hahahaha. what a pathetic hipocrite.

ape ko ingat aku nak title?aku tak perlukan dan tak berangan langsung,tak mcm ko gilakan kontroversi,pastu sanggup daftar nickname banyak2 pastu bg komen menyokong apa yang ko utarakan,seolah2 ko ni orang lain la konon...pehh desprate sangat ko ni...sure aku rasa ko memang ade masalah mental...
ini la mentaliti dan pemikiran org yang penuh dgn sikap dengki sesama kita,tambahan memfitnah aku dgn mengatakan aku nak title Mod...korang sume tau ka apa hukum memfitnah?dengki?suke cari pasal....kat sini aku rasa korang boleh nilaikan apa jenis org si x.d.c.c ni...
By the way hormat aku pada Mod lama sama tingginya dgn Mod baru...

x.d.c.c wrote:yes! you are right mr baok. its time to the real admin to give a statement, rather than seeing lame excuse and turned-around statement from the self-appointed developer.

center finger said she don't want to layan me anymore, but still replying & quoting me.. what a nice center finger. ::icon_eek:: ::affraid::

Bla bla bla bla bla

ehhh.. bukan ko ke orang gila yg. kencing merata tempat tuh? siap blow kat depan orang ramai lagi.. aha!!! memang sah, hahahahahhaa pandai jugak ko main internet yerr..

to eksdisisi
another batch of F*ckup

Belum makan tengah hari? nanti aku bagi se tong sampah makanan untuk ko makan.. kesian.. makanlah.. makan, ades.. macam anjing kurap.. kesian
buatlah macam tong sampah sendiri.. sila2

loy_azloy wrote:
ape ko ingat aku nak title?aku tak perlukan dan tak berangan langsung,tak mcm ko gilakan kontroversi,pastu sanggup daftar nickname banyak2 pastu bg komen menyokong apa yang ko utarakan,seolah2 ko ni orang lain la konon...pehh desprate sangat ko ni...sure aku rasa ko memang ade masalah mental...
ini la mentaliti dan pemikiran org yang penuh dgn sikap dengki sesama kita,tambahan memfitnah aku dgn mengatakan aku nak title Mod...korang sume tau ka apa hukum memfitnah?dengki?suke cari pasal....kat sini aku rasa korang boleh nilaikan apa jenis org si x.d.c.c ni...
By the way hormat aku pada Mod lama sama tingginya dgn Mod baru...

i am not crazy about controversy, kid. you are the one who like to make cheap publicity because always replying what i'm just said. if you don't care, then why replying? go play somewhere else, kid. perhaps, you are the one who fitnah me by saying that i'm registering too many nickname. you want to be ustaz, but you also fitnah me. fyi, **** (x.d.c.c because some retard disable my nickname) is me, and i am **** (x.d.c.c because some retard disable my nickname), regardless how many time i register, it still sounds "XDCC" (x.d.c.c because some retard disable my nickname). don't bother who is iluvXdcc, klon_xdcc and so on, because it is not me. i'am not so retard and pathetic like you to think that i register too many nickname and make it look like they supporting me. don't be like idiot who thinking that i am someone else.

neway, tarak sape dengki sama lu la. lu jgn perasantan ler. lu ingat lu hebat sgt ker sampai wa mau dengki & fitnah sama lu? pirahhhh. tgk lu punya posting dlm forum ni & dulu² pun bley tau lu ni jenis apa. sembang kosong tarak point. pastuh wat posting kat sini nak tonjol diri. pasai tuh ler ngko nih cam mabok nak pat status mod. pastuh yg lu emo sgt ni nape? nikan taman permainan, tak suka dgn permainan, berambos le pi topik lain, watper nak sibuk reply wa? lu yg gila & ader masalah mental pasai dok sibuk reply wa punya msg. bodoh! you better ask mrs center finger to put her center finger in your mouth. and to center finger, you may put until 10 rows of your center finger's emoticon. ::icon_cheers::

since someone ask me to play a game, so be it. i'll play the game in this nice playground, made by nice cheerleader and cheerladies. and please, don't feel hot if you are not bite a chilly. ok? ::lol::

back to the topic: WHAT THE HELL IS GOING ON??? 1st of march my ass! ::lol:: why 1 day job become 1 week job? TOO SLOW! like a snail! even a snail is quicker than you, developer team!

terlebih tengok cerita hindustan ko ni loy.
ingat rajin sangat ke si x.d.c.c tu nak daftar banyak - banyak user account.

jangan ingat pendapat yang ko pegang tu sentiasa betul.
orang lain pun ada pandangan tersendiri, and you should respect that.
dan lagi satu jangan spoil sangat developers , nanti tertidur, hanyut kita.

//just curious, sebab aku tak sempat tengok template yang developer tunjuk dulu,
are we still gonna use the old lame color scheme and such?

nvm iluvXdcc (ouch, why i'm feel so blushing ha?)
he is NOT the FIRST one who think like that, that i'm and another user is the same person and login & logout too many time to making a post looks like supporting me. he's not only watching hindustani too much, but play games, reading comic book too much too. thats why he become like this right now lah. he should ask mrs center finger to give him that, too. ::icon_bounce::

no more comments. nanti dier cop i fitnah plaks. kah kah

x.d.c.c wrote:nvm iluvXdcc (ouch, why i'm feel so blushing ha?)
he is NOT the FIRST one who think like that, that i'm and another user is the same person and login & logout too many time to making a post looks like supporting me. he's not only watching hindustani too much, but play games, reading comic book too much too. thats why he become like this right now lah. he should ask mrs center finger to give him that, too. ::icon_bounce::

no more comments. nanti dier cop i fitnah plaks. kah kah

aku tak kata aku hebat aku cume mempersoalkan tindakan ko yang jelas mengapi2kan forum ni,aku kesal la andaikata user2 baru join dan lihat apa yang berlaku?tak sedih ke?
ape ko ingat orang yang berpelajaran sahaja yang benar dan orang yang kurang pengetahuan tu bodoh atau kebudak budakan?kalau mcm tu la mentaliti ko aku tak tau apa aku nak cakap,aku dulu tegur berhemah terus ko sound aku...lantak la apa ko nak buat pada aku forum asal atau sementara kedua2nya sama berguna ape kalau forum lama takde lagi ko x boleh berforum ke?tak boleh nak kongsi ilmu ke?...aku tak kemaruk mcm ko...ini last aku reply apa yang ko komen lepas ni biarlah ko dgn dunia ko...
apa pun aku nak tarik balik kata2 kasar yang aku taip,kepada yang membaca aku minta maaf sebab ayat2 aku yang teremosi sedikit...salam...

pada moonspell tak perlulah ko layan dia,kalau ko layan maka kita pun lebih kurang sama dgn dia...

...but both of you already layan me. pathetic. what a stupid joke. like geography teacher, right? kah kah kah (for those who do not understand wth is that geography teacher, please don't make assumption)

aku tak kata aku hebat aku cume mempersoalkan tindakan ko yang jelas mengapi2kan forum ni

see? bukankah itu maksudnye menceritakan yg lu nih HEBAT? sapa kata wa bikin api kat ini forum? lu buta mata kah? tak nengok sapa yg nyalakan api dulu? please, don't BIAS.

,aku kesal la andaikata user2 baru join dan lihat apa yang berlaku?tak sedih ke?

NO. sapa mau sedih sama ini taman permainan? lu gila kah? even the self-elected-developer also not sad when he said some darndest thing (which has been deleted, cuma stengah user dlm nih jer yg berpeluang baca) so, who is actually destroying this forum?

aku tak kemaruk mcm ko...ini last aku reply apa yang ko komen lepas ni biarlah ko dgn dunia ko...

tak kemaruk, tapi wat topik bagai utk tonjolkan diri, xkemaruk ker tuh? mmg lu nih bnyak nengok hindustan, belit. btw, this is your last post, then please, keep your word. okie dokie?

apa pun aku nak tarik balik kata2 kasar yang aku taip,kepada yang membaca aku minta maaf sebab ayat2 aku yang teremosi sedikit...salam...

appologies accepted. but, you are emotional. thats the facts. wasalam.

ape dah tmpt topic "pengumuman penting" jd tmpt " perdebatan penting" ::icon_scratch::

cuba korang baca msg **** tu tanpa dicampurkan ngan emosi, aku yakin korang dapat absorb ape point yang cuba dia sampaikan. Jangan semua benda nak emo, kalau semua emo komfon x nampak punya msg tersirat tu.

aku dah lama tak baca msg-msg sarcastic camni, memula teremo gak but somehow he got a point.

Assalamualaikum...

Untuk menjaga keharmonian di kalangan ahli-ahli putera.com, dengan ini saya terpaksa menutup topik ini. Walaupun masing-masing mempunyai 'point' yang bernas, tp apabila bercampur dengan perkataan yang tidak sesuai, flamming, mencarut dan sebagainya, ia tetap tidak enak di pandang/di baca. Wassalam..