KAPTEN SHAIFUDDIN 4 MD

Saya Ada Terima Email....... Dia Kata Saya Menang Pertandingan Lotery

abaikan je email tu...TIPU je tu... kalau la btl email tu mukin aku ni dah jadi salah sorang jutawan kat malaysia ni.. :lol:

betul..email tu TIPUUUUUUUUUUUUUUU je..aku dah byk kali dpt email macam tu dr tahun lepas lagi..takkanla aku menang byk kali kan kalau aku dpt email macam tu byk kali..dr org2 berbeza plak tu..tak logik tul....ni macam sindiket black money...byk berpangkalan di Afrika..dorang guna nama2 bank dr Africa..macam2 la...dr europe pun ada...jgn percayalah email2 mengarut sume tu...mmg TIPU 100% tu....jgn mudah terpedaya....

haha.. kaya ko bro

isk..kalo ko tak penah beli loteri tetiba menang loteri.. tak pelik ke?

spam jer tu..

Kawan aku sebelah rumah kena tipu 25k. Sorang lagi kawan dari Dubai USD60k. Vitamin untuk lembu kuda. Kalau x tipu pun lotery tu haram. Pendek cerita x payah layan.

saya dah dapat berjuta emel mcm ni

lagi lawak ada pulak mengaku dari islamic interational lottery organisation le apa le

mcm le islam halal kan berjudi

lagi kata kena hantar duit untuk buka akaun apsal tak guna je duit menang tu

jangan percaya, kalau nampak emel mcm tu tekan je button spam block address tu drpd masuk inbox

assalamualaikum... menyampuk sat....

kalau freelotto tu macamana plak?

scam jugak ker/

NEW YORK, THURSDAY, NOVEMBER 8, 2007

Mohd azid Mohd yusof, as a member in good standing of FreeLotto you are eligible to join

the list of members who have as of this date won a total of over $78,000,000.00; including four

winners who each won $10,000,000.00 and fourteen winners who've each won $1,000,000.00

Mohd azid Mohd yusof

banting

banting, 42700

Attention: Mohd azid Mohd yusof. Your careful attention is required. Over 81,112 prizes to be awarded in amounts up to $10,000,000.00 USD, guaranteed to be issued to winners in Award Series IV this month. Check the list below to confirm prizes that you are eligible to win. To play using our convenient F.A.S.T. service, click on the prize next to your name below. Checks are guaranteed to be issued to winners and over

SEVENTY EIGHT MILLION DOLLARS

$78,000,000.00 U.S.D.

has already been awarded!

This is a Formal Notice of Won and Available to be Won Prizes!

I am thrilled to bring you this official notice which confirms The Awards Committee's certification of Mohd azid Mohd yusof as a guaranteed eligible member. This is not a mistake. If you submit the winning entry in accordance with the official rules of FreeLotto you are guaranteed a prize award.

Even now, Mohd azid Mohd yusof, you probably thought this could never happen that you, Mohd azid Mohd yusof, of my could become A BIG CASH WINNER. But it's absolutely true: ALL Cash Prizes won in the FL AWARD SERIES IV are 100% GUARANTEED to be paid to the confirmed winners.

Just look at some of the prizes we've already awarded in Award Series I through IV - Over $78,000,000.00 and we expect to award 81,112 more prizes this month, over $337,800,000 available to be won.

Mohd yusof my $100,000 Giveaway Eligible to Win

Mohd yusof my $10,000 FastCash Eligible to Win

Mohd yusof my $1,000,000 Eligible to Win

Mohd yusof my $100,000 Pay off your mortgage Eligible to Win

Mohd yusof my Luxury car Eligible to Win

Mohd yusof my $10,000,000 Eligible to Win

As an eligible FreeLotto member you must submit a winning entry in order to win; either by using the convenient F.A.S.T. service or by playing daily online at http://www.FreeLotto.com. Upon submission of a winning entry in accordance with the rules of FreeLotto you are guaranteed that you will be paid the prize you win of as much as $10,000,000.00 (TEN MILLION DOLLARS) and that your prize will only be paid to you.

kalau yg mcam ni scam jugak ker? kena bayar usd9.99 utk melayakan diri claim duit tu.. he he kalau betul nak jugak try.. he he ada komen x

Mcam dapat free kasut Lotto plak nama dia... Mula2 bayar usd 9.90.. pastu dia up sket sbb die tgk ko teruja ngan penipuan @#%@%$#% diorang...

Layan.. jgn tak layan... Bayar jgn tak bayar...

Lepas ni... kalo ko kena tipu or nyesal.. jangan lupa pulak kasitau kat forum ni... bole kite tolong gelakkan ramai2...[lol]