Jump to content
Sign in to follow this  
Uwais Al-Qarani

Harap Admin Baca Nie

Recommended Posts

Assalamualaikum...pertama sekali saya nak ucapkan tahniah dan syabas kepada admin dan rakan-rakan keran mewujudkan forum putera yg banyak membantu kita supaya celik it...sedia kita maklum bahawa forum Putera ini dilawati oleh segenap lapisan umur masyarakat untuk dijadikan panduan it,tetapi baru-baru ini saya terlihat banyak topic-topic yg kurang menyenangkan...contohnya dlm ruangan sembang yg,seperti yg kita tahu ,ruangan sembang mmg unutk bersembang,tetapi biarlah yg berfaedah dan tidak berunsur lucah....saya harap admin dapat menutup atau buangkan topic-topic yg berunsur lucah ini..ada dalam satu topic yg saya baca ada menyertakan url laman web lucah dan sekaligus menggalakkan org untuk melawat laman itu,saya tahu tujuan sahabat kita menyertakan laman itu untuk pengajaran,tapi bila dah letak url laman itu mesti ramai yg nak masuk dan try tgk...,saya x nak Putera dilabelkan sebagai forum yg tidak elok ,kalau sahabat-sahabat,biarlah kita simpan jer tabiat buruk diri kita dlm dalam diri kita sahaja,jgn disebarkan..saya harap admin dapat memantau topic-topic seperti ini dan kepad Moderator-moderator sekalian teruskan usaha membanteras topic2 yg tidak senonoh ini.sekian

harap jgn makan hati dgn apa yg saya kata nie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

la ko pegi report la kat mod sane. kalo mod sane tak buat pape then die benarkan mende tu jadi. kalo dah tu care die sukati la.

Share this post


Link to post
Share on other sites

baru lepas makan hati ayam buat rendang. wahhh ahhh ahahaha lariiii. eh mana boleh lari lagi, cerita tak habis.

sacred_hunter. kalau ko terbaca mana yang ko rasa tak berpatutan, ko PM je memana mod, kasik URL dia. bukannya mod boleh tengok semua topic dalam sehari. bila mod tak perasan bukan maknanya dia tak amik kisah. pm je mod, kasik URL. senang je kejenya.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tidak ada kompromi untuk link website lucah.

Jika sesiapa terjumpa sila report segera.

Jika ada user yang degil dok bagi jugak link atau buat sesuatu yang seumpama itu, maklum kepada saya supaya kita boleh kuarantin dia cepat2.

terima kasih kepada sacred_hunter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...