Jump to content
Sign in to follow this  
wealth_planner

Medical Card

Recommended Posts

salam,

Di sini saya ingin berkongsi dengan anda tentang pentingnya medical card.Medical card adalah membolehkan anda membuat rawatan ke hospital swasta.Kami mempunyai lebih 70 buah hospital swasta di seluruh Malaysia.Ini adalah link membuktikan rawatan hospital yang boleh menggunakan medical card ini [url="http://www2.prudential.com.my/corp/prudential_en_my/myprudential/medicalcardservices/"]http://www2.prudential.com.my/corp/prudential_en_my/myprudential/medicalcardservices/[/url].
Dana yang diperuntukkan minimum adalah berjumlah RM 500 RIBU!!!! cuba anda bayangkan hari-hari anda menyimpan setiap bulan pon tidak sampai RM 500 ribu. Selain itu, simpanan pon akan diberikan malah menyediakan investment. Ini adalah contoh investment yang kita laburkan [url="http://www2.prudential.com.my/fundpriceV2/daily.php"]http://www2.prudential.com.my/fundpriceV2/daily.php[/url] tapi kebiasaannya kami mengambil dana unggul.Tambahan pula, tinggal di hospital akan mendapat elaun minima RM100/day, elaun bedah dan elaun icu. Kemalangan kecil dan pampasan kemalangan hiliang upaya akan diberikan dan jika hilang upaya pihak syarikat akan membayar premium anda sehingga matang.Cuma satu sahaja slogan yang perlu tanya kepada diri anda `JIKA BERLAKU APA-APA KEPADA SAYA, SAYA YANG PERLU MENGGUNAKAN DUIT SENDIRI ATAU ADA ORANG YANG TOLONG BAYARKAN`.Banyak duit poket yang anda akan perolehi dalam pakej medical card ini.



[center][color=#ff0000]BERTINDAKLAH SEBELUM ANDA MENYESAL DI KEMUDIAN HARI[/color][/center]

JIKA ADA PERTANYAAN BOLEHLAH TELEFON SAYA IAITU 014-2569010 @ EMAIL [email protected] @FESBUK TZATKI MACADIMA @ GROUP FESBUK PERUNDING PRUDENTIAL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...