Jump to content
Sign in to follow this  
Akhmal_Imran

Rawatan Tradisional Untuk Rambut Gugur Atau Beruban

Recommended Posts

Berfungsi untuk mengatasi masalah rambut gugur, merawat uban, gatal kulit kepala & menyihatkan akar rambut, ia akan menghitamkan rambut anda denganpenggunaan kali pertama sahaja. Boleh digunakan pada bila-bila masa dan dimana sahaja, memastikan anda kelihatan muda dan berwajah baru.

Pengunaan:
1. Memakai sepasang sarung tangan (bahagian akhir kuku anda akan menjadi kelabu oleh bahan aktif tumbuhan semulajadi, tetapi tidak menjejaskan kesihatan sama sekali)
2. Basuh rambut anda yang berminyak & keringkan, kemudian lembapkan sedikit rambut.
3. Ratakan syampu ke seluruh rambut seperti penggunaan syampu biasa dengan membenarkan syampu sampai ke akar rambut. Biarkan selama 7-10 minit. JIka rambut panjang,perlu berhati-hati untuk meratakan hingga ke seluruhan.
4. Kemudian, bilas rambut anda sehingga bersih dan sikat rambut seperti biasa. Hasilnya, rambut hitam yang anggun dan wajah tampak muda berseri.
5. Berkesan dalam tempoh 7 minit sahaja. Digunakan sekali atau 2 kali sebulan

Kandungan:Polygonum Multiflorum Thunb, ginseng, Ganoderma Lucidum dan sebagaimya

FAQ:
# Berapa lama rambut putih akan menjadi hitam ? 10 minit. Semasa meratakan syampu pun rambut sudah mulai hitam. Jadi, pastikan syampu diratakan dengan baik untuk mendapat rambut hitam berkilat.
# Berapa lama tahan rambut hitam tu ? Rambut yang sudah hitam selepas disyampu tidak akan kembali putih seperti sebelumnya. Apabila rambut putih yang baru tumbuh sudah banyak, ulanglah syampu sekali lagi.
# Bolehkah rambut tumbuh hitam selepas menggunakan Syampu ini ? Boleh. Selepas penggunaan kerap ( 4 – 7 hari sekali ), selama beberapa bulan kemudiannya, rambut baru akan tumbuh hitam semula.
# Adakah Syampu ini seperti dye ? Tidak. Syampu ini menyerap masuk ke dalam urat rambut, bukan menyelaputi seperti dye. Maka, ia sah di bawa solat.
# Adakah Syampu ini akan luntur pada tudung selepas digunakan ? Tidak. Selepas bersyampu, bilaslah dengan bersih dan lap kering.Pastikan 7-10 minit aje.
# Rambut saya gugur teruk, bagaimana cara untuk pakai syampu ini ? Semasa mensyampu, pastikan syampu diratakan pada kulit kepala dan urutlah kulit kepala anda. Perap kepala lebih lama sehingga 20 minit. Pasti, akar rambut anda menjadi lebih kuat !Tambahan kepada syampu, cuba tambahkan enzim noni berselang antara tempoh bersyampu.
# Kanak-kanak boleh pakai ? Boleh. Kanak-kanak yang mempunyai masalah kelemumur, kulit kepala berkeping-keping, adalah digalakkan memakai syampu ini.
# Adakah semua orang sesuai menggunakan syampu ini ? Ya. Anda boleh menguji kesesuaian dengan menyapukan sedikit syampu dibahagian leher selama 10 minit. Jika tiada perubahan, anda boleh terus menggunakan syampu. Ujian ini adalah untuk mengenalpasti adakah anda alah kepada herba.


Maklumat lanjut dan alamat kiosk sila lawati >> http://u.bb/162639/rawatanrambut
atau hubungi 016-9088627 - En Ramlan


p/s:Usahasama JV/Rakan Kerjasama/Marketing Partner adalah dialukan

Perkhidmatan Merangkumi rawatan rambut rawatan rambut gugur penjagaan rambut rambut penyakit buah pinggang kosmetika rawatan rambut botak power plus rawatan rambut beruban rambut beruban jolen rawatan keguguran rambut rawatan rambut rosak rambut lurus pusat rawatan rambut pusat rawatan rambut gugur dandanan rambut pewarna rambut shurah pewarna rambut rawatan rambut kering yuda pilatory rawatan stim rambut rawatan rambut tradisional produk rawatan rambut produk rambut rambut sihat spa tradisional white toner tips rambut lurus rambut hitam anti aging forum ubat rambut syampu rambut vitamin e serum lurus rambut ubat gigi halal schwarzkopf strait senarai penyakit kronik dr on line centella white anti no 1 krim penghilang bulu vit c kolagen shampoo 2 em 1 beauty&health philips hair dryer hp4931 gigi on line nu skin 180 face wash shop for spa produk rambut loreal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...