electroboy

Peluang Kerjaya: Network/server/linux Engineer And Techs

Salam semua,

Aku ada satu position open untuk mereka yang bright, talented and yang paling penting sekali enthusiast in technology.

[b]Overview of job description[/b]: Mahir dalam pelbagai disipline terutamanya [b]network, linux and server hardware[/b]. Kalau ada experience in data center amat-amat dialukan

[b]Company[/b]: Not in liberty to mention here, but its a huge popular internet company (US company)

[b]Tempat Kerja[/b]: Kerja based di Malaysia.

[b]Qualification[/b]: Degree, Diploma. Pay and designation bersesuaian akan match dgn qualification

[b]Pengalaman[/b]: From [b]fresh graduate[/b] to [b]seasoned experienced engineer.[/b] Hence gaji adalah based on working experience and knowledge/skils possessed.

Untuk details lanjut and JD please PM me or email to me to: izuardi at gmail dot com Edited by electroboy

[quote name='electroboy' date='28 April 2010 - 03:58 PM' timestamp='1272441538' post='1027988']
Salam semua,

Aku ada satu position open untuk mereka yang bright, talented and yang paling penting sekali enthusiast in technology.

[b]Overview of job description[/b]: Mahir dalam pelbagai disipline terutamanya [b]network, linux and server hardware[/b]. Kalau ada experience in data center amat-amat dialukan

[b]Company[/b]: Not in liberty to mention here, but its a huge popular internet company (US company)

[b]Tempat Kerja[/b]: Kerja based di Malaysia.

[b]Qualification[/b]: Degree, Diploma. Pay and designation bersesuaian akan match dgn qualification

[b]Pengalaman[/b]: From [b]fresh graduate[/b] to [b]seasoned experienced engineer.[/b] Hence gaji adalah based on working experience and knowledge/skils possessed.

Untuk details lanjut and JD please PM me or email to me to: izuardi at gmail dot com
[/quote]

wah pluang yg baik utk sesape yg lyak.... :rolleyes:

Aku dah email tuan tanah... and confirmed jawatan kosong nih dah ditutup... so.[color="#FF0000"] [b]TOPIC CLOSED[/b]... [/color]

HARAP MAKLUM.