Jump to content
Sign in to follow this  
pakar cariduit percuma

168 Contoh Menulis Tajuk Yang Memikat

Recommended Posts

Memang ramai member-member yang suka tanya dua soalan kepada saya ,yang pertama apakah cara yang paling mudah untuk mencari duit dalam dunia online dan juga soalan yang kedua adakah mencari duit dalam dunia online adalah satu perkara yang sangat susah ? Bila permulaan dalam perniagaan online ramai yang berfikir sebab pasaran yang luas maka jika hanya 1% orang sahaja dari dunia online ini membeli produk dari kita maka kita akan menjadi jutawan tetapi adakah semudah yang kita fikirkan ?

Untuk mencari duit dalam dunia online kita perlu lengkapi dengan berbagai senjata untuk berperang contahnya cuba kita bayangkan orang yang ingin pergi berperang mereka perlu membuat banyak latihan dari berbagai sudut betul kan ? Jika korang masih tak dapat cari duit dalam dunia online so kena tanya diri sndiri adakah saya sudah melengkapi semua ilmu yang diperlukan untuk “berperang ” ?

Antara satu ilmu yang kita perlu kita belajar adalah bagaimana menulis tajuk artikel yang “membunuh” dan “membakar” ini adalah satu perkara yang kita perlu masa dan juga pengalaman ,macam juga mencari niche adalah satu “kerja” yang perlu juga sedikit pengalaman, kelmarin saya telah kongsikan ebook percuma 20,000 list niche yang telah pun menjimatkan masa kita untuk mencari niche jadi seterusnya korang perlu ketahui teknik menulis tajuk yang “membakar” supaya orang lihat tajuk yang kita tulis akan “terpikat ” .

Hari ini saya akan berikan dua ebook percuma yang begitu best sekali untuk korang kerana dalam ebook percuma ini telah menpunyai tajuk-tajuk yang “memikat” korang cuma perlu masukkan perkataan niche dan tajuk kita telah pun menjadi “membakar” mungkin saya jelas adalah lebih susah untuk korang faham ,ok saya barikan contoh dalam ebook percuma ini .

“One of the many ways to ____________ is ______________.
How many times have you __________________________?
It’s a challenging task to ____________________________.
Did you know that _________________________________?
Have you ever dreamed of __________________________?
Sure, we all want _______________________, but
_______________________.

10 Questions To Help you Decide ____________________
____________________ - Simple Tips And Advice To Help
You
Ideas And Suggestions For _____________________
Important Details About _______________________
Advice To ____________________
All You Need To Know About __________________
Save Time With A ____________________________
Do You Still _________________________________?”

Sudah faham apa yang saya nak sampaikan ,jadi dengan adanya idea-idea dalam dua ebook percuma ini korang telah pun dengan senangnya menpunyai satu panduan tajuk yang boleh memberi idea bagaimana menulis tajuk artikel ataupun tajuk video yang menarik ,sebab selain niche kita telah menpunyai dan tajuk kalau kita tulis dengan tidak menarik maka tak ada orang yang akan klik artikel kita dan dengan ini kita tidak akan dapat hasil juga ,so jangan pening kepala memang dalam dunia online kita kena sentiasa menambah ilmu untuk lebih mantap dan seterusnya korang akan nampak hasil usaha sendiri .

Dapatkan dengan percuma DISINI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...