Jump to content
Sign in to follow this  
pakar cariduit percuma

13 Video Percuma Panduan Wordpress

Recommended Posts

Saya pagi ini mengalami satu masalah yang agak besar sebab ramai yang cari saya melalui yahoo mesengger tetapi saya tak dapat lihat apa yang korang tulis dan apabila saya sudah tulis dan tekan send ,paparan yang saya nampak hanya kosong sahaja ,apa yang terjadi ? sudah aku cuba satu hari tetapi masalah masih lagi tak selesai ,kepada yang cari saya hari ini aku minta maaf tak dapat chat dengan korang ,adakah korang juga hadapi masalah yang sebegini ? adakah cara yang boleh selesaikan masalah ini ? kalau korang tahu tolong beri tahu saya ye ..

Kelmarin saya telah pun janji kepada korang akan kongsikan sati pakej video lengkap panduan wordpress ,saya telah mengambil masa selama lebih kurang dua jam untuk menonton semua video ini .Dalam pakej ini terdapat 13 video dari bagaimana pasang wordpress sehinggalah panduan yang advance bagaimana mencari duit dengan menggunakan wordpress .

Panduan video ini memang adalah produk yang agak baru dan dalam adalah menunjukkan pemasangan wordpress versi 2.6 dan apa yang saya sukakan video ini adalah korang akan senang faham apa yang di tunjukkan ,tidaklah susah untuk difahamkan .Yang bercita-cita ingin belajar memasang wordpress dengan menggunakan nama domain sendiri maka ini adalah satu panduan yang wajib korang dapatkan .

keteranagan lanjut untuk dapatkan panduan video layani disini


Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...