Jump to content
Sign in to follow this  
pakar cariduit percuma

Blog Sebagai Senjata Dalam Perniagaan Internet

Recommended Posts

Setiap hari selepas banggun perkara yang pertama selepas saya berus gigi dan cuci muka adalah update blog saya ,sebab ini telah menjadi satu perkara yang begitu bermanfaat kepada saya ,mungkin korang kata saya ni sudah ketagih dengan dunia online tetapi manusia akan berasa gembira membuat perkara yang mereka minat ,saya pernah membaca satu ebook yang menpunyai tajuk yang menarik ” anda berblog untuk tujuan hiburan ataupun cari duit ?” he he sebab tujuan cari duit dengan blog adalah menpunyai sistem tersendiri .

Baru-baru ini juga bro moneyceo yang dari jutawanblog telah melancarkan produk rahsia jutawan blog ,ada juga orang yang mengatakan blog bahasa melayu ingin menjadi jutawan tidaklah ada kemungkinan ,em..memang setiap orang menpunyai cara pemikiran yang positif ataupun negatif ,yang berfikiran negatif kita kenalah berubah sikap kita supaya lebih mantap dalam dunai online .

Hari ini saya juga ingin kongsikan satu ebook percuma dalam bahasa melayu ,memang kebetulan juga dengan tajuk yangs aya ingin kongsikan dengan korang ,tajuk adalah ” blog sebagai senjata dalam pernigaaan internet” panduan ini tidaklah memberikan korang ilmu yang mendalam cuma dari penulis ebook ini Jebat ingin berikan ulasan tentang dunia blog betul ke boleh menjana pendapatan? memang begitu jelas sekali jika kita lihat hari ini beberapa otoi yang pakar dalam perniagaan online mereka memang menggunakan blog untuk menjana pendapatan yang lumayan .

Walaupun kita ketahui dan akui dunia blog boleh mencari duit tetapi berapa peratus orang yang berblog benar-benar dapat mencari duit ? adakah ke semua ? em..macam saya sendiri dari permulaan tulis blog memang ada berkenalan denagn beberapa rakan yang juga menulis blog tetapi ada yang buang begitu sahaja ,tak pernah update ,apa yang berlaku ? Memang ada yang berpendapat jika kita harap dunia online sahaja mungkin kelaparan ,tetapi jika korang ingin berjaya dalam dunai online dengan menggunakan teknik blog tetapi tidak ingin ruangkan masa ,jadi bagaimana nampak hasil ?

Jadi adalah penting bagi kita ketahui apa yang kita perlu lakukan dalam dunia blog ,memang tidak sekadar hanya menulis sahaja tentu ada juga perkara yang kita perlu ketahui dan pelajari ,so korang boleh baca sendiri di dalam panduan ini dengan percuma sahaja .( cover ebook saya tak jumpa so tak dapat berikan korang lihat ye )

Dapatkan percuma disini

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aku pun sudah mula kearah itu bro,..nak buat duit dengan blog..tapi berkonsepkan aku sendiri.
Yang lain ilmu belajar dari ko hehe,..banyak dah aku download dari blog ko. Cuma aku tak reti komen jer, coz tak sebidang.



Thanks for sharing senjata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tenkiu tuan tanah,

harap2 nanti boleh buat seminar sendiri macam mana nak jadi jutawan blog.
kerja ni hari2 kena update ka? habis tuh kalau yg bekerja makan gaji tak leh bla uat kerja ni ke, atau boleh buat secara separuh masa?? unsure.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...