Jump to content
Sign in to follow this  
pakar cariduit percuma

Tepat Ke Sasaran

Recommended Posts

Dalam dunia online ada yang menpunyai idea dan juga menpunyai produk sendiri untuk dijual tetapi bagi yang tidak menpunyai kepakaran membuat produk sendiri maka juga terlalu senang untuk memiliki produk sendiri dengan cara membeli produk yang menpunyai lesen MRR ataupun PLR .Tetapi soalan yang begini berbunyi adakah produk yang anda beli mendapat permintaan dipasaran ? Di mana pelanggan korang ?

kita ingin membeli produk MRR merata tempat kita boleh dapati tetapi produk yang kita beli itu adakah menpunyai pasaran ? kenapa bila kita sudah menpunyai produk sendiri /MRR ,apabila kita promosi sehingga satu hari 5-6 jam masih tak dapat satu jualan ? apakah masalah yang timbul ?

Soalan yang saya huraikan diatas adalah satu ilmu yang kita perlu belajar sebab jika tidak menpunyai ilmu yang luar biasa maka kita ingin bersaing dalam dunia online ini kita akan rasa “penat ” dan ” kesepian ” sepi sebab tak dapat menjual produk.Sebagai contoh ramai yang tahu bagaimana goreng nasi betul kan ? Tetapi bagaimana goreng nasi yang luar biasa tidak semesti semua orang tahu ,erti saya goreng nasi yang luar biasa ni mungkin apabila seseorang itu makan nasi goreng anda dia akan rasa makan satu kali dan tiap kali nak ingat makan nasi yang anda goreng ,macam saya sendiri sangat suka makan sup tulang di satu kedai makan yang agak jauh dari rumah saya ,memandu kereta ke tampat tu makan masa satu jam ,tetapi saya juga ingin kesana sebab sup tulang yang luar biasa ..he he he faham ye apa yang saya nak sampaikan .

Jadi ingin mendapat jualan dalam affiliate ataupun menjual produk MRR kita perlu ketahui banyak ilmu dari bagaimana memilih ,pasaran kita menuju ke mana ? produk ini sesuai kepada orang yang berumur berapa ? produk yang kita nak jual ini berapa harga ? ramai ke orang yang menjual produk yang sama dengan kita ? bermacam-macam soalan yang kita perlu ketahui ..

Tujuan saya cerita semua ini sebab hari ini saya ingin kongsikan satu ebook percuma yang boleh mengubah nasib kita sebagai seorang yang ingin berjaya dalam program affiliate ataupun menjual produk sendiri, kita kena pasti kaji soalan yang terdapat dalam ebook percuma ini sebab dalam panduan ini akan menceritakan dengan panduan lengkap bagaimana kita memilih produk dan juga apakah perkara yang kita perlu ketahui ,semua ada terdapat dalam laporan ini ,dan saya harap korang semua dapat ilmu dari panduan ini supaya kita sama-sama berjaya dalam dunai online .

Dapatkan disini dengan percuma sahaja



Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...