Jump to content
Sign in to follow this  
pakar cariduit percuma

Belajar Photoshop Cs3 Advance Terbaru !

Recommended Posts

Salam kepada sekalian ,hari ini ramai yang telah pun balik dari kampung dan terus mulakan kerja-kerja yang telah lama tak siap ,ada yang masih termenung dalam mood hari raya ,anyway masa telah berlalu dengan begitu cepat sekali kita telah masuk ke bulan 10 ,dua bulan lagi akan menuju ke tahun 2009 ,jadi bagaimana projek-projek yang anda sudah tentukan dari awal tahun ? Ada mencapai impian ? Kalau belum kenalah cepat sikit ho ho ho

Hari Isnin memang ramai yang masih mood malas kerja ye ,sudah biasalah hidup kita ni kadang-kala ada emosi yang berlainan tetapi yang penting kita mesti ketahui apakah impian kita dan terus berjuang ,em…post hari ni masih lagi nak kongsikan ebook percuma panduan photoshop CS3 ,wow ni dah masuk ebook yang ke 4 saya kongsikan kerana ramai yang meminta ebook panduan photoshop .

Ebook percuma panduan photoshop CS3 ini adalah lebih advance dan juga adalah lebih “matang†kerana hari tu di forum ada yang kata nak belajar lebih advance ,betul juga ,yang basic kita sudah belajar ,tak kan setiap hari belajar yang sama sahaja,macam nasi goreng dengan telur siapa pun dah pandai ,tapi nasi goreng nak campur daging,sayar,balacan,telur ,ikan ha ha bukan semua pandai ye .

Wow saya dah lihat beberapa topik ebook percuma ini ,gambar yang ditunjukkan memang cukup cantik setelah ditunjukkan beberapa teknik yang lebih advance ,nak jelas saya pun kurang cekaplah lebih baik anda sekalian yang download dan baca sendiri .

Dapatkan ebook percuma panduan photoshop disini

f_pcs3workflom_74053df.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...