Jump to content
imuone

Perniagaan Berlian Kesukaan Wanita

Recommended Posts

Assalamualaikum dan salam Sejahtera,

"IMUONE DIAMOND CLUB"

IMUONE adalah pakar di dalam pasaran Berlian dan telah berurusniaga lebih dari 10 tahun. Pasaran berlian adalah besar dan terus berkembang dari masa ke semasa. Potensinya telah menarik perhatian pakar-pakar dari seluruh dunia .Disokong oleh pasukan pengurusan yang pakar & berpengalaman luas, IMUONE sehingga kini telah menceburi bukan saja perdagangan berlian, malah pemotongan permata, pengeluaran permata, terlibat dalam Pameran Perdagangan Dunia dan juga perniagaan borong.

Melalui program eksklusif " IMUONE Diamond Club", pihak syarikat telah menyediakan satu platform perniagaan "networking" yang interaktif untuk memaksimakan & mempelbagaikan kejayaan untuk anda. "IMUONE Diamond Club" memberi peluang kepada anda menikmati ganjaran pendapatan yang tinggi dan lumayan! Bebaskan diri anda dari belenggu masalah kewangan dengan program eksklusif "IMUONE Diamond Club" yang menjanjikan kejayaan yang gemilang untuk anda!

Peluang keemasan ini ditawarkan oleh syarikat IMUONE (M) SDN BHD

Setiap ahli yang membuat jualan akan mendapat 10% daripada jumlah pakej pelanggan baru itu.

GOLD: 10 CP @ RM36

STAR: 50 CP @ RM180

BEZEL: 120 CP @ RM432

Setiap barangan yang dibeli mempunyai nilai IP (item Point) yang berbeza. Anda Boleh menukar barangan dengan item yang lain berdasarkan nilai IP (item point) yang terkumpul.

Tapi tunggu!!

Sekiranya anda daftar sekarang, anda akan layak menerima rebet/bonus kesetiaan setiap bulan & autodownline.

Pakej Gold = RM28.05 selama 23 bulan

Pakej Star = RM165 selama 20 bulan

Pakej Bazel = RM495 selama 16 bulan

Industri berlian telah melahirkan beribu jutawan tetapi malang rahsianya tidak pernah dibongkarkan dan hanya diperturunkan dari satu generasi ke satu generasi.

Mempunyai lesen dari AJL Number: AJL931699

http://www.kpdnhep.gov.my/index.php?option...&Itemid=436

Program Eksklusif " IMUONE Diamond Club" ini telah dilancarkan pada bulan Ogos 2008!

Berminat?

*duduk diam pun dapat duit

DAFTAR SEKARANG UNTUK TEMPAT TERAWAL!! WEB SISTEM AUTO DOWNLINE TELAH DILANCARKAN 28 Ogos 2008

http://www.e-berlian.com/?id=stacker

*Imuone (M) Sdn Bhd sekarang dikenali sebagai IMUONE INTERNATIONAL BERHAD dengan modal berbayar RM2.1juta dan modal dibenarkan RM10juta.Ini bermaksud bila-bila masa akan disenaraikan di Bursa Saham & syarikat memang serius untuk mengembangkan bisnes ke 10 negara! Tempah tempat anda sekarang!

homepage syarikat di Layari http://www.imuone.com/ untuk maklumat lanjut

Sebarang Pertanyaan Hubungi atau sms

En.Zamri : 0122822943

[email protected]

Edited by imuone

Share this post


Link to post
Share on other sites

menarik jugak ni nanti aku nak try yang pakej gold tu la.... berapa income dapat ni?

untuk pengetahuan e-duit kalau ambil yg pakej gold anda akan dpt income RM28.05 selama 23 bln, itu tidak termasuk referal/downline anda, sebanyak 10%.

cthnya downline anda join pakej gold jugak anda akan dapat 10%=RM36.00, begitu jugak kalau ada downline join yg pakej Bezel anda tetap dapat 10%=RM432.00.... sekarang ni lagi senang kalau duduk diam pun tetap akan dapat downline

*sistem autoplacement telah dilancarkan pada 28 ogos 2008

http://www.e-berlian.com/?id=stacker

Edited by imuone

Share this post


Link to post
Share on other sites

menarik tu...kiranya kalau aku join gold aku tetap dapat rebet setiap bulan RM28.05 tu ke? bila rebet tu bayar kat kita?

nanti aku call... nak join jugak la.... tolong support aku skali ye....

Edited by e-duit

Share this post


Link to post
Share on other sites

menarik tu...kiranya kalau aku join gold aku tetap dapat rebet setiap bulan RM28.05 tu ke? bila rebet tu bayar kat kita?

nanti aku call... nak join jugak la.... tolong support aku skali ye....

ya, anda tetap dapat rebet setiap bln mengikut pakej yang anda ambil, rebet akan dimasukkan kedalam akaun setiap 8hb, kalau nak join baik join awal2 atau sebelum 7hb untuk menikmati rebet tsebut...ok dah paham kalau x paham msg atau call aku...nanti aku citekan dgn lebih detail..

0122822943- zamri

Share this post


Link to post
Share on other sites

perniagaan baru..jom join ramai2 projek cun produk berlian kesukaan wanita. Duduk diam pun tetap dapat duit. Ada lesen AJL. Modal serendah usd100. jadi leader peluang besar daftar percuma

Edited by imuone

Share this post


Link to post
Share on other sites
80% RCB! 80%!

Jom join saya!

Referral link hanya dibenarkan di dalam signature sahaja. Referral link di dalam posting akan dipadamkan dan jika masih berdegil, sila calonkan diri untuk kena banned.

EARN DIAMOND WHILE SPENDING, MAKING PROFIT WHILE SHARING


80% RCB dibuka hanya utk 10 orang terawal join direct sponsorship saya je... cukup kuota 80% utk 10 orang terawal ni kita akan turunkan percent RCB kepada 60% pulak... 60% untuk 10 orang lagi...

80% untuk 1st early batch 10 org terawal
60% untuk 2nd batch 10 orang terawal

Jom join saya saya bersama Team2020 (Berlian2U), antara group terbesar dan terhebat di dalam biznes berlian IMUONE...

Referral link hanya dibenarkan di dalam signature sahaja. Referral link di dalam posting akan dipadamkan dan jika masih berdegil, sila calonkan diri untuk kena banned.

Support tip-top akan diberikan oleh saya dan admin Berlian2U...

Setiap ahli Team2020 (Berlian2U) akan mendapat website PERCUMA dan Insya Allah lepas raya ni kita akan buat roadshow ke seluruh Malaysia... Jadi jangan ketinggalan!

"What You Give, You Get Back"

Register PERCUMA di Referral link hanya dibenarkan di dalam signature sahaja. Referral link di dalam posting akan dipadamkan dan jika masih berdegil, sila calonkan diri untuk kena banned.

pat pat sape cepat dia dapat!

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya 0193355399 atau 0173367678

YM ID: visisufi Edited by arfaie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pemberitahuan: Business Talk "Imuone Diamond Club"

Esok dalam pukul 9 malam gitu jom kumpul ramai2 kat ofis IMUONE di Mid Valley...

Saya percaya ramai yang nak buat bisnes berlian ni tapi masih tak faham... dan mungkin ada yang 50-50... so apa kata kita ramai2 ke majlis penerangan perniagaan IMUONE esok... kita settlekan apa2 yang meragukan dan kita settlekan kalau ada apa2 kesangsian... nanti bila dah clear baru lah senang nak buat keputusan ye tak?

kat sana nanti kita boleh tengok sendiri ofis IMUONE dan boleh tengok antara produk2 IMUONE... selain mendapatkan penerangan tentang perniagaan..

Insya Allah saya akan perkenalkan u all dengan admin Team2020 (Berlian2U) esok malam...

Jangan lupa... tawaran duit raya 80% RCB saya masih terbuka... rugi ooo kalau tak ambil kesempatan...

Call saya untuk buat appointment - 0173367678 / 0193355399

atau YM ID: visisufi

"KITA FAHAM ORANG LAIN TAK FAHAM... TAPI BILA ORANG SUDAH FAHAM KITA SUDAH JUTAWAN". ~ Referral link hanya dibenarkan di dalam signature sahaja. Referral link di dalam posting akan dipadamkan dan jika masih berdegil, sila calonkan diri untuk kena banned.

Referral link hanya dibenarkan di dalam signature sahaja. Referral link di dalam posting akan dipadamkan dan jika masih berdegil, sila calonkan diri untuk kena banned.

Edited by arfaie

Share this post


Link to post
Share on other sites

salam...

saya sekarang ni berada di Kota Baru, Kelantan... Insya Allah saya akan berada di KB ni sampai hari Selasa atau Rabu nanti...

so kalau ada sesape dari Kota Baru, Kelantan yang nak berjumpa dan nak bincang2 tentang passive income berlian ni boleh call saya 0173367678 atau 0193355399

aku guna Maxis Broadband, setakat ni aku tak jumpa lagi spot yg baik untuk Maxis Broadband ni.... ni pun nasib baik lah ada jumpa sambil2 hantar kereta servis kat Honda ni...

so kalau ada sesape yg nak jumpa tu... harap boleh call saya terus lah.... tak perlu nak bagi PM atau YM

kalau ada yang nak baca2 dulu secara online boleh refer kat personal website saya yang saya buat sendiri untuk memperjelaskan lagi program ni secara lebih detail http://www.visi-sufi.com/berlian

(harap admin / mod jangan delete atau banned saya sebab website ni bukan referral link tetapi ia adalah website yg saya buat sendiri bertujuan bagi memudahkan orang faham tentang program passive income berlian ni. Untuk pengetahuan, dalam website www.imuone.com tu hanya lebih kepada penerangan bisnes syarikat secara umum, itu sebab saya buat penerangan lebih lanjut dalam website personal saya... harap pihak admin / mod faham dan sekiranya perbuatan saya ni salah harap dapat lah tegur saya dahulu sebelum ban kerana ia berlaku diluar batas pengetahuan saya... harap maklum)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Berita yang baru saya terima dari Imuone Diamond Club:

Good News

To all our valued IDC members..

We are proud to announce that IMUONE (M) SDN BHD had obtained the status of IMUONE INTERNATIONAL BERHAD with a paid up capital of 2.1 million and authorised capital of 10 million. We strongly believed that IMUONE would soar to greater heights with all the trust and support given by our members. It is our way to say thank and with this status upgrade in not time IMUONE will be listed on the stock exchange. With immediate effect all cheques and bank drafts are to be made payable in favour of IMUONE INTERNATIONAL BERHAD. On behalf of the management we would like to wish all Muslim Members "Selamat Hari Raya".

Posted on Tue, 30 Sep 2008

Alhamdulillahhh...

Sememangnya ini lah berita gembira yang saya nanti-nantikan selama ini... seperti yang saya jangkakan... dan seperti yang saya maklumkan sebelum ni dalam posting saya yang lepas2...

Imuone Diamond Club yang kita buat ni bukan kedai jual barang kaki lima... sememangnya biznes berlian yang kita usahakan ini adalah bertaraf dunia dan antarabangsa...

Alhamdulillah... tak sesia usaha saya selama ni membangunkan website dan sekarang Visi Sufi Enterprise dah ada pejabat pengoperasian sendiri di Bandar Baru Bangi bertujuan sebagai supporting kepada biznes ni...

Adakah anda mulai terasa gegarannya biznes berlian ni?

Belum lagi... kita akan ada banyak lagi gegaran yang bakal tiba...

Tungggguuuuuu..... PASTI MALATOP lepas raya ni!

Join kami sekarang! Jangan ketinggalan...

Orang bijak takkan tunggu lama lagi untuk buat keputusan dan bertindak...

Masih tak faham apa yang kami katakan dan cuba sampaikan?

Temui kami di http://www.visi-sufi.com/berlian

atau hubungi 017.3367678 atau 019.3355399

Daftar lah SEKARANG!

__________________

Share this post


Link to post
Share on other sites

dah mula nampak dah biznes berlian ni nak malatop tapi belum2 boom lagi...

jom mana2 yang rasa nak ambil kesempatan jadi pioneer tu join sekarang...

malam ni ada biznes preview kat HQ di Mid Valley... jom kita gi sama2...

contact 017.3367678 atau 019.3355399 untuk maklumat lanjut

sementara tu boleh ushar2 dulu kat http://www.visi-sufi.com/berlian

atau YM ID: visisufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jom!

Sesape yang nak tau lebih lanjut tentang Imuone Diamond Club dan peluang-peluang yang ada ditawarkan boleh lah ke business preview malam ni pukul 8:30 malam di HQ, Mid Valley.

Imuone Diamond Club adalah SATU-SATUNYA syarikat MLM di Malaysia yang bertaraf antarabangsa yang ada menawarkan REBET BULANAN.

Anda join... tiap-tiap bulan dapat duit secara automatik TANPA MENAJA dan TANPA JUAL BARANG.... MEMANG MENAKJUBKAN!

Nanti dulu!

Selain dapat duit rebet bulan-bulan anda juga boleh dapat barangan berlian! Yes! Berlian... Diamond...

Sukar nak percaya bukan?

Jom kita saksikan bersama malam ini pukul 8:30 malam

Sambil dengar preview sambil cuci mata tengok berlian bergemerlapan depan mata!

Ofis canggih di Level 22, Mid Valley

Hubungi 017.3367678 atau 019.3355399 untuk reserve seat...

(kena reserve seat kalau tak memang tak dapat tempat duduk, tempat duduk terhad dan sambutan adalah amat mengkagumkan!)

*** Perjumpaan sesama ahli Visi Sufi Enterprise di HQ Visi Sufi di Bangi setiap Isnin jam 9 malam...

Orang berjaya dan bijak tak akan tunggu lama untuk buat keputusan dan bertindak!

"KITA FAHAM ORANG LAIN TAK FAHAM... TAPI BILA ORANG SUDAH FAHAM KITA SUDAH JUTAWAN".

p/s: korang datang nanti korang tanya lah apa2 pun... kalau boleh jangan lah tanya soalan simple2.... tanya lah soalan canggih2 sikit... hehehe kalau nak tanya aku soalan canggih2 kat dalam forum ni mungkin banyak yang aku tak dapat jawap... so ambil kesempatan masa kat perjumpaan malam ni untuk tembak soalan canggih2....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hari ni 29 Oktober, tinggal dalam 2 hari sahaja lagi untuk mendaftar secara PERCUMA di dalam program rebet bulanan (passive income) di Imuone Diamond Club. Bagi mereka yang memang berminat untuk join program ni harap dapat segera aktifkan akaun dengan membuat pembayaran mengikut pakej mana yang anda minat.

Mana yang belum tau tentang program ni boleh layari http://www.visi-sufi.com/berlian

Jangan ketinggalan untuk menyertai program rebet bulanan yang sungguh luar biasa hebat ini atau sekurang-kurangnya ambil tahu sebelum anda terlepas peluang keemasan ini dan menyesal di kemudian hari.

Saya terbuka untuk berbincang tentang program ini sekarang. Sila reply mesej ini untuk berbincang lebih lanjut atau terus hubungi 017.3367678 atau 019.3355399

YM: visisufi

Share this post


Link to post
Share on other sites
QUOTE(perang_merah @ Oct 30 2008, 01:05 AM) <{POST_SNAPBACK}>
TS..
nti aku cek ngan BNM yer..
tkt jd cam buluh***


Ok... takpe takpe... silakan....

saya faham.... memasing tengah fobia... biggrin.gif

dah yakin nanti baru join....

just nak bagi bahan sikit lah... harap2 dapat membantu kita dalam membuat penyiasatan...

ini adalah antara dokumen-dokumen yang mengiktiraf dan membenarkan Imuone menjalankan MLM dan juga membenarkan Imuone dari mengutip deposit daripada orang ramai...









maklumat lanjut sila layari http://www.visi-sufi.com/berlian

Share this post


Link to post
Share on other sites
SMS yang baru saya terima dari syarikat:

'IMUONE - Due to overwhelming response, the free registration fees will be extended to 7 Nov. Hurry! Sign up now to enjoy the free 12CP registration fees. Thanks'

so kepada sesape yang belum join tu, boleh lah join selewat-lewatnya pada 7hb ni dan u all akan terus terima 1st rebate u pada 8hb keesokan harinya...

kalau tak faham boleh call saya 017.3367678 atau 019.3355399 atau YM: visisufi


Maklumat lanjut sila layari http://www.visi-sufi.com/berlian

Share this post


Link to post
Share on other sites
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Baru balik dari perjumpaan antara leader2 Imuone di HQ Mid Valley tadi...

Antara topik panas yang dibincangkan tadi ialah tentang plan IDC dan gabungan leader2 di IDC akan bergerak buat road show seluruh Malaysia dari utara ke selatan... timur dan barat...

yang dah join tu especially ejen2 di Visi Sufi Enterprise... bersedia je lah... kita akan gegarkan satu Malaya nanti... pack barang2 dan kita gerak sama2...

kepada yang belum join tu dan masih ushar2 tu... jangan ketinggalan... join sekarang dan bila kami sampai di tempat anda nanti kita boleh jumpa dan boleh ajak kawan2 lain tu join masa tu... so jangan ketinggalan ye?

tak tau nak join under sape dan under group mana?

join je lah dengan kami di Team2020 (Berlian2U) dan Visi Sufi Enterprise pula ialah antara affiliatenya yang paling aktif dan komited sekali... baik online mau pun offline...

Ejen-ejen kami ada di merata tempat di seluruh Malaysia... Utara Selatan Timur dan Barat... namun pencarian masih lagi dilakukan di beberapa negeri, daerah, kampung dan bandar...

Sila ke http://www.visi-sufi.com/berlian/imuone_ejen.htm untuk menghubungi ejen-ejen Visi Sufi Enterprise yang berdekatan anda



Insya Allah syarikat jugak bagitau tadi yang kita akan dapat lesen kewangan VCMC yang dikeluarkan oleh Sekuriti Malaysia dalam beberapa minggu lagi...

dan peringatan sekali lagi kepada rakan-rakan se'Imuone'... harap jangan ada lagi yang offer RCB atau Return Back Commission... dan jangan ada yang mainkan harga CP (Club Point)... ikut rate beli RM3.60 seunit dan rate jual RM3.30 seunit seperti yang telah ditetapkan oleh syarikat... diingatkan juga lagi rate CP bukan lah mengikut matawang USD... kalau ada yang tertangkap menawarkan RCB atau pun main harga CP maka company tak teragak-agak untuk batalkan keahlian serta merta... jadi beringat sebelum kena!

ada yang masih tak faham dan anggap Imuone ni adalah satu skim pelaburan... itu salah sama sekali! Imuone tiada sistem pulangan macam kat institusi2 kewangan... dan kat dalam program Imuone pun takde interest macam skim2 pelaburan yang ditawarkan oleh institusi-institusi kewangan di Malaysia... jadi jangan anggap Imuone adalah skim pelaburan sebab apa yang kita bagi duit bulan2 tu bukan lah pulangan pelaburan atau interest... tapi adalah sebagai rebat atau bonus kesetiaan anda sebagai ahli IDC... dan duit yang dibayar tu bukan lah deposit... tapi ia adalah pembelian pakej IDC... anda bayar dan syarikat akan beri pakej yang berupa rebet bulanan... produk yang sama nilai dan juga peluang untuk buat bisnes bersama Imuone... duit yang anda bayar kepada syarikat tu BUKAN deposit!

so buat masa ni... itu aje lah yang saya dapat kongsikan dengan you all... Insya Allah kalau ada apa2 nanti saya akan update lagi....

so kalau ada yang berminat tu... jangan buang masa... tapi ambil masa untuk register jadi ahli IDC di dalam kumpulan kami

Team2020 (Berlian2U): http://www.berlian2u.com/berlianku
Visi Sufi Enterprise: http://www.visi-sufi.com/berlian

Boleh hubungi saya di 017.3367678 atau 019.3355399 untuk maklumat lanjut atau boleh juga YM: visisufi

Harap maklum...

Sekian laporan dari Visi Sufi Enterprise yang baru balik dari perjumpaan leader di HQ tadi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Program IMUONE DIAMOND CLUB ini memang ada potensi.
Sesiapa yang berminat, jgn teragak-agak lagi. Segeralah mendaftarkan diri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
QUOTE(visi-sufi @ Nov 7 2008, 12:41 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Baru balik dari perjumpaan antara leader2 Imuone di HQ Mid Valley tadi...

Antara topik panas yang dibincangkan tadi ialah tentang plan IDC dan gabungan leader2 di IDC akan bergerak buat road show seluruh Malaysia dari utara ke selatan... timur dan barat...

yang dah join tu especially ejen2 di Visi Sufi Enterprise... bersedia je lah... kita akan gegarkan satu Malaya nanti... pack barang2 dan kita gerak sama2...

kepada yang belum join tu dan masih ushar2 tu... jangan ketinggalan... join sekarang dan bila kami sampai di tempat anda nanti kita boleh jumpa dan boleh ajak kawan2 lain tu join masa tu... so jangan ketinggalan ye?

tak tau nak join under sape dan under group mana?

join je lah dengan kami di Team2020 (Berlian2U) dan Visi Sufi Enterprise pula ialah antara affiliatenya yang paling aktif dan komited sekali... baik online mau pun offline...

Ejen-ejen kami ada di merata tempat di seluruh Malaysia... Utara Selatan Timur dan Barat... namun pencarian masih lagi dilakukan di beberapa negeri, daerah, kampung dan bandar...

Sila ke http://www.visi-sufi.com/berlian/imuone_ejen.htm untuk menghubungi ejen-ejen Visi Sufi Enterprise yang berdekatan anda



Insya Allah syarikat jugak bagitau tadi yang kita akan dapat lesen kewangan VCMC yang dikeluarkan oleh Sekuriti Malaysia dalam beberapa minggu lagi...

dan peringatan sekali lagi kepada rakan-rakan se'Imuone'... harap jangan ada lagi yang offer RCB atau Return Back Commission... dan jangan ada yang mainkan harga CP (Club Point)... ikut rate beli RM3.60 seunit dan rate jual RM3.30 seunit seperti yang telah ditetapkan oleh syarikat... diingatkan juga lagi rate CP bukan lah mengikut matawang USD... kalau ada yang tertangkap menawarkan RCB atau pun main harga CP maka company tak teragak-agak untuk batalkan keahlian serta merta... jadi beringat sebelum kena!

ada yang masih tak faham dan anggap Imuone ni adalah satu skim pelaburan... itu salah sama sekali! Imuone tiada sistem pulangan macam kat institusi2 kewangan... dan kat dalam program Imuone pun takde interest macam skim2 pelaburan yang ditawarkan oleh institusi-institusi kewangan di Malaysia... jadi jangan anggap Imuone adalah skim pelaburan sebab apa yang kita bagi duit bulan2 tu bukan lah pulangan pelaburan atau interest... tapi adalah sebagai rebat atau bonus kesetiaan anda sebagai ahli IDC... dan duit yang dibayar tu bukan lah deposit... tapi ia adalah pembelian pakej IDC... anda bayar dan syarikat akan beri pakej yang berupa rebet bulanan... produk yang sama nilai dan juga peluang untuk buat bisnes bersama Imuone... duit yang anda bayar kepada syarikat tu BUKAN deposit!

so buat masa ni... itu aje lah yang saya dapat kongsikan dengan you all... Insya Allah kalau ada apa2 nanti saya akan update lagi....

so kalau ada yang berminat tu... jangan buang masa... tapi ambil masa untuk register jadi ahli IDC di dalam kumpulan kami

Team2020 (Berlian2U): http://www.berlian2u.com/berlianku
Visi Sufi Enterprise: http://www.visi-sufi.com/berlian

Boleh hubungi saya di 017.3367678 atau 019.3355399 untuk maklumat lanjut atau boleh juga YM: visisufi

Harap maklum...

Sekian laporan dari Visi Sufi Enterprise yang baru balik dari perjumpaan leader di HQ tadi...

jom join group visi sufi..... sape2 area johor leh call cni 017-7077688 ,http://www.berlian2u.com/neosham

slali lg.... jb area bleh jumpe sy aliff restaurant, jusco tebrau, kg melayu.. @ larkin perdana col jek 0177077688 http://www.berlian2u.com/neosham

RINGKASAN JANGKAAN PENDAPATAN DARI PROGRAM EKSKLUSIF "IMUNE DIAMOND CLUB"

1.REBAT KESETIAAN BERLIAN - Diamond Royalty Rebates (200%)

Bonus ini diberikan atas kesetiaan & dedikasi anda membantu syarikat mencapai visi & misi meluaskan perniagaan ke 10 negara dan memilik 15% syer di Yellowknife Diamond Mining Kanada



PAKEJ REBAT REBAT BULANAN (CP) REBAT BULANAN (RM) TEMPOH JUMLAH REBAT
GOLD RM 360 - 2000 I-POINT
200% 8.5 RM28.05 23 BULAN
RM660.00

STAR RM1,800 - 12,000 I-POINT
200% 50 RM165.00 20 BULAN RM3300.00

BEZEL RM4,320 - 30,000 I-POINT
200% 150 RM495.00 16 BULAN RM7920.00



2.BONUS PENAJAAN BERLIAN - Diamond Referral Bonus (10%)
Anda akan mendapat 10% (sekali sahaja) dari pakej yang diambil oleh orang yang anda taja


3.BONUS SINERGI BERLIAN - Diamond Synergy Bonus

Anda akan mendapat (8%,9%,10% - bergantung pakej apa yang anda ambil) dari jumlah pasangan kiri & kanan dan ianya dikira secara harian 0177077688 johor bharu area leh

Share this post


Link to post
Share on other sites
QUOTE(engshahrul @ Nov 8 2008, 05:42 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Program IMUONE DIAMOND CLUB ini memang ada potensi.
Sesiapa yang berminat, jgn teragak-agak lagi. Segeralah mendaftarkan diri.

klic cni utk org jb@ 017-7077688,http://www.visi-sufi.com/berlian/imuone_ejen_johor.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Apakah itu Passive Income?
Passive income adalah suatu konsep perniagaan atau pendapatan cara bijak di mana para peserta yang menyertai mana-mana program passive income boleh mendapatkan keuntungan tanpa perlu menaja orang atau pun menjual barang.

Peluang Luar Biasa Hebat di dalam program Passive Income
Di dalam passive income, ahli boleh mendapat keuntungan tanpa perlu menaja ahli lain dan tak perlu juga untuk menjual barang.

Namun kebanyakkan program berbentuk passive income ada juga menawarkan insentif bagi mereka yang ingin mengambil peluang luar biasa hebat selain daripada pendapatan tetap bulanan passive income yang ditawarkan.

Ramai mereka yang telah berjaya malah ada antara ahli yang aktif di dalam program passive income telah pun menjadi jutawan atau sekurang-kurangnya dapat menyelesaikan hutang dalam waktu yang amat singkat. Tak kurang juga yang berpeluang melancong ke beberapa negara luar, dapat membeli kenderaan yang hebat dan rumah besar dengan pendapatan passive income DITAMBAH dengan insentif di tawarkan oleh syarikat passive income

Siapa yang boleh menyertai program passive income?
Mereka yang telah berhenti atau diberhentikan kerja
Mereka yang ingin 'pencen' awal
Para lepasan universiti atau kolej yang ingin berjinak-jinak di dalam dunia perniagaan
Mereka yang suka bekerja sendiri dan tidak suka bekerja di bawah arahan orang lain
Mereka yang sudah ada pendapatan tetap tetapi inginkan tambahan untuk menampung kos sara hidup yang semakin meningkat
Mereka yang ingin meluaskan rakan perniagaan melalui sistem 'networking' yang disediakan.
Mereka yang banyak hutang dan ingin menyelesaikan hutang dengan kadar segera.
Suri rumah tangga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Just nak update perkembangan Visi Sufi Enterprise kat sini...

Hari ni sorang lagi ejen yang dah lama join tapi baru nak disenaraikan dalam portal ejen Visi Sufi Enterprise di http://www.visi-sufi.com/berlian/imuone_ejen_perak.htm




Untuk mana-mana ahli Visi Sufi Enterprise yang berminat untuk disenaraikan dalam portal ejen Visi Sufi Enterprise sila update kepada saya segera.

Kepada mereka yang berminat nak join dan berminat untuk disenaraikan dalam Portal Ejen Visi Sufi sila hubungi:

Visi Sufi Enterprise
Tel: 017-3367678 / 019-3355399
YM: visisufi


Visi Sufi Enterprise - All For One and One For All! Edited by visi-sufi

Share this post


Link to post
Share on other sites
RoadShow Berlian

Program Jutawan Berlian IDC akan ke tempat anda!

Tempah posisi anda sebagai leader di tempat anda sebelum kami ke sana!

Sekiranya anda berminat untuk mengetahui Program Jutawan Berlian IDC dengan lebih lanjut tetapi sukar ke HQ kami di Mid Valley, kini izinkan kami ke tempat anda!

26 & 27 Nov. - Hotel Sri Malaysia, Sungai Petani, Kedah
28 & 29 Nov. - Safira Country Club, Seberang Perai, Penang
1 & 2 Dis. - The Carlton Star Hotel, Seremban, N9
3 & 4 Dis. - Grand Blu Wave Hotel, JB, Johor

Maklumat ringkas Program Jutawan Berlian IDC
- http://www.visi-sufi.com/berlian

Tempat adalah TERHAD! Tempah posisi SEGERA sebelum kami ke sana!

Hubungi 017.3367678 atau 019.3355399 untuk maklumat lanjut.
YM: visisufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...