Jump to content
b1naryc0de

Tarik Lebih Trafik Ke Website Anda!

Recommended Posts

wangcyber-signature.jpg


Hari ini saya berbesar hati memperkenalkan kepada anda semua sebuah program pengiklanan yang terhangat! Adtoreal ( http://www.adtoreal.com ) . Program ini terdiri dari 3 komponen utama iaitu Adtoreal Advertiser, Adtoreal Publisher, dan juga Adtoreal Directory.


Adtoreal Advertiser
Memang tidak dapat disangkal lagi bahawa antara komponen terpenting dalam perniagaan samada perniagaan tradisional mahupun perniagaan online adalah pemasaran. Tanpa pemasaran, perniagaan yang ada mungkin tidak dapat bergerak dan seterusnya mati.

Adtoreal Advertiser merupakan satu platform untuk anda menjalankan kempen pemasaran anda. Kempen pemasaran di Adtoreal Advertiser adalah melalui banner ad bersaiz 468 x 60 pixel yang dipaparkan melalui website-website rakan kongsi kami Adtoreal Publisher. Website-website dari Adtoreal Publisher merupakan website-website yang mempunyai ranking tinggi dengan bilangan visitor yang ramai sekaligus memberi ruang kepada anda memanipulasinya untuk memperkenalkan perniagaan anda dan tarik lebih ramai pelanggan.

Kadar harga di Adtoreal Advertiser adalah tersangat-sangat berpatutan dan kompetitif. Sekarang tiada sebab untuk anda berkira-kira dalam melakukan pemasaran. Lakukannya sekarang kerana pemasaran adalah nadi penting dalam perniagaan!

Maklumat lanjut berkenaan Adtoreal Advertiser boleh didapati di http://www.adtoreal.com/index.php?option=c...5&Itemid=56


Adtoreal Publisher
Adakah anda mempunyai website yang mempunyai ramai visitor? Tahukah dengan trafik yang anda ada, anda boleh menukarkannya kepada duit? Itulah yang dilakukan Adtoreal Publisher menukar trafik anda kepada duit.

Adakah website anda mendapat ranking dari alexa.com antara ranking 1 hingga ranking 2 juta? Adakah anda bersedia memberi ruang kepada pengiklanan dari Adtoreal Advertiser? Dan yang paling penting adakah anda mahukan wang tanpa perlu melakukan apa-apa kecuali mengekalkan ranking alexa website anda di atas paras 2 juta? Jika jawapan anda ya kepada semua persoalan ini maka anda layak untuk menjadi rakan kongsi kami melalui Adtoreal Publisher!

Mungkin anda terfikir anda boleh mengenakan bayaran sendiri untuk ruangan iklan di website anda tanpa perlu terlibat dengan Adtoreal Publisher. Tetapi kenapa pilih jalan susah jika anda mempunyai jalan yang mudah? Dengan menyertai Adtoreal Publisher, kami yang akan menjalankan pemasaran mencari pelanggan untuk melanggan ruang iklan di website anda. Tugas anda hanyalah perlu kekalkan ranking alexa dan juga menerima duit setiap bulan. Tidak perlu pening kepala kerana sekarang merupakan zaman automasi, segalanya bergerak dengan sendiri tanpa anda perlu berusaha apa-apa.

Dan tunggu! Ada satu lagi kelebihan menjadi rakan kongsi kami dalam Adtoreal Publisher. Anda akan dapat potongan harga sebanyak 50% untuk melakukan pemasaran dalam Adtoreal Advertiser selama anda masih bersama kami. Ini sudah cukup baik! Bukan setakat cukup baik tapi sudah tersangat-sangat bagus! Apa lagi yang ditunggu? Sertai kami sekarang sebelum ruang ditutup kerana tempat untuk menjadi rakan kongsi kami dalam Adtoreal Publisher adalah terhad! Bertindak sekarang sebelum melepas!

Maklumat lanjut berkenaan Adtoreal Publisher boleh didapati di http://www.adtoreal.com/index.php?option=c...6&Itemid=58


Adtoreal Directory
Pernahkah anda mendengar yellowpages dan business directory? Ya itulah sebenarnya Adtoreal Directory. Adtoreal Directory adalah khas untuk anda yang tidak mempunyai website sendiri tetapi mahu memasarkan produk atau perkhidmatan anda.

Namun itu tidak bermakna ianya tidak sesuai untuk mereka yang sudah mempunyai website sendiri. Ianya sangat sesuai untuk anda kerana memberi ruang kepada anda untuk menyebarkan perniagaan dan juga website anda kepada orang ramai.

Adtoreal Directory masih dalam proses pembangunan dan pengujian. Berikan kami sedikit masa sebelum betul-betul melancarkannya. Kami pentingkan kualiti dan ingin pastikan pelaburan anda dalam Adtoreal Directory adalah tidak sia-sia. Namun Adtoreal Directory membuka ruang kepada anda mencuba ketika dalam proses pengujian.

Maklumat lanjut berkenaan Adtoreal Directory boleh didapati di http://www.adtoreal.com/index.php?option=c...2&Itemid=55


wangcyber-signature.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...