Jump to content
hazliana

Part Time

Recommended Posts

consultant aku rase tak sesuai utk part time lg pon jangka masa dia mesti panjang untuk kerja

carik keje ape actually nih? masih blaja kan? area mane? mane tau leh tlg carik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aii sayer pun nak cari kejer part time gak. Tapi kejer part time macam typist ker, jdi clerk ker, rase2 ada tak? Kalau ada saper2 tau, tolong bagi tahu eh. Dekat area Shah Alam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola........spe2 ade keje part time x???aku duk kat tmn desa....kalo ade area2 tu pun dh ok dh.....ape2 jee laa asl kan halal n masyuk....kalo ble biar laa dlm bidang komputer.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nak kerja tanpa kongkongan... sila join prepaid 4U

lihat dan baca gan teliti.

1. Siapakah Prepaid4U.Net ini?

Prepaid4U.Netadalah sebuah sistem 3rd party Mymode yang di asaskan oleh En. Adi Nor Jaffar bagi membantu mereka yang ingin menceburi perniagaan SMS Prepaid Mymode. Sistem ini dilengkapi dengan website replika percuma, Sistem Randomizer bagi pelawat yang datang tanpa penaja/referral ID, Sistem matrix downline, dan lain-lain lagi. Kemudahan ini tidak akan anda dapati dari Syarikat Mymode sebaliknya hanya sekiranya anda berdaftar di bawah Prepaid4U.Netsahaja.

2. Siapakah MyMode?

MyMode adalah sebuah online portal yang dikendalikan oleh sebuah syarikat tempatan Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn Bhd yang beribu pejabat di Ampang, Selangor. MyMode menawarkan perkhidmatan mudah-ahli (mobile services) dengan menggunakan teknologi terkini. Anda boleh mempelajari dengan lebih lanjut lagi tentang MyMode dilaman web rasminya di http://www.mymode.com.my/.

3. Apakah teras perniagaan MyMode?

MyMode mengamalkan konsep perniagaan berperingkat, (Multi-Level-Marketing), dalam bidang perkhidmatan mobile. Sebagai ejen, anda boleh menjual produk mudah-alih MyMode tanpa perlu membuka rumah-kedai dan menyimpan stok. Produk yang ditawarkan adalah:

Kad-kad prepaid seperti Maxis, Celcom, Digi dan TMTouch dan kad-kad reload, kad IDD/STD, nada dering (ringtones), dan logo. Barangan yang akan ditawarkan dalam fasa 2 dan 3 ialah mesej bergambar, games, Mobile Auction, Mobile Finder, Mobile Chat dan SMSTV.

4. Saya bekerja/belajar dan tidak mempunyai banyak masa untuk perniagaan ini, bagaimanakah saya mengurus perniagaan ini?

Ramai daripada mereka yang menjalankan perniagaan ini bekerja atau belajar sepenuh masa. Ini bukanlah penghalang kepada anda untuk berjaya kerana konsep mobile perniagaan ini membolehkan anda memguruskan perniagaan secara sambilan. Ingat, tiada barangan fizikal yang perlu diangkut dan disimpan di gudang, tidak perlu menyewa premis perniagaan, tidak perlu melawat rumah-ke rumah.

Permintaan kad reload memang sedia wujud dan ia merupakan satu keperluan untuk pemilik telefon bimbit. Malah anda tidak perlu bersusah payah membuat produk demo untuk meyakinkan bakal pelanggan anda!

Fikirkan, mengapa anda ingin ke kedai telefon untuk reload sedangkan anda boleh reload telefon anda sendiri dan sekaligus menambah pendapatan? Sebagai ejen anda akan menikmati penjimatan kad prepaid daripada harga pasaran. Jika anda menjual dan menaja, pendapatan anda akan bertambah berlipat kali ganda.

5. Bagaimanakah hendak mendaftar menjadi ahli Prepaid4U.Net ini?

Anda boleh menjadi ahli Prepaid4U.Net secara percuma dengan mengisi borang Pendaftaran Keahlian Percuma kami di sini. Dan sekiranya anda ingin mengUpgrade keahlian anda kepada Agent Mymode, anda boleh membuat pembayaran pendaftaran sebanyak RM65 pada bila-bila masa dengan menekan menu Upgrade Mymode Agent.

6. Bagaimanakah hendak mengUpgrade keahlian dan menjadi Agent Mymode?

Untuk mengUpgrade keahlian kepada Agent Mymode, sila rujuk penerangan lengkap tentang cara-cara pembayaran yuran keahlian Mymode sebanyak RM65 di sini.

7. Berapa banyakkah pendapatan yang boleh saya perolehi melalui MyMode?

Pendapatan yang boleh anda perolehi tidak terhad. Lebih banyak anda jual dan lebih ramai ejen dibawah anda, maka lebih banyaklah pendapatan anda. Ingat, konsep MLM (multi-level-marketing) MyMode membolehkan anda mendapat komisen sehingga sepuluh peringkat dibawah anda!

Bina rangkaian anda dengan sistem canggih yang telah kami bangunkan untuk anda ini. Pasti dalam beberapa bulan lagi anda berada pada tahap 'Auto Pilot' dimana dengan tidak berbuat apa-apa sekalipun bonus mingguan dan bulanan mengalir ke dalam akaun anda sehingga anda sendiri tidak mampu untuk menyekatnya!! Tidak mustahil dalam masa setahun pendapatan bonus anda dalam Mymode melebihi gaji bulanan anda sekarang. Malah ia merupakan satu jaminan pendapatan untuk wang pencen anda.

Tidak mahukah anda pencen pada usia 30 tahun atau 40 tahun dengan pendapatan bulanan RM20,000 sebulan? (Ini hanya contoh. Pendapatan Upline kami En. Nordin, telah melebihi RM40,000 sebulan.)

8. Saya berminat untuk menyertai perniagaan ini, tetapi saya menggunakan Post paid, adakah saya masih boleh menyertainya?

Sudah tentu, kerana anda masih berpeluang menjual kad prepaid tersebut kepada mereka yang menggunakan prepaid atau dengan mendaftarkan agent baru. Anda akan menikmati komisen dan ganjaran hasil dari penjualaan dan penajaan anda termasuk bonus overriding hasil dari pembelian product daripada downline anda. Cuma anda sendiri tidak berpeluang menikmati penjimatan kad prepaid kerana anda membayar bil telefon bimbit anda secara postpaid. Itu sahaja bezanya.

9. Adakah perniagaan ini boleh dipercayai dan selamat?

Mymode diasaskan oleh sebuah syarikat yang amat kukuh iaitu Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn Bhd. Telah diasaskan semenjak 2003 dan telah memenangi beberapa anugerah di peringkat Asia.

MyMode telah mempunyai lebih daripada 35,000 ejen di Malaysia untuk tahun 2004 dan pada tahun 2005 sahaja telah meningkat kepada 155,000 orang! Jadi anda tidak perlu bimbang tentang kesahihan syarikat MyMode. Anda boleh menghubungi MyMode secara terus disini. MyMode mengambil segala langkah yang termampu untuk memastikan keselamatan data anda tidak dicerobohi oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

Keterangan lanjut sila klik sini :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saper-saper yg nak keje kt shah alam (part time) :

-Lepasan SPM

-Berumur 17 tahun keatas

-Mahir mengendalikan komputer

-Klau boleh perempuan

-Lokasi Section 7 Shah Alam (btul-btul atas kedai Linda Onn)

Benefit :

-Hujung minggu boleh jumpa artis...hehe...(ikut nasibla...)

contact no ni : 012-9066886. (Internet Kiosk)

Edited by superdude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saper-saper yg nak keje kt shah alam (part time) :

-Lepasan SPM

-Berumur 17 tahun keatas

-Mahir mengendalikan komputer

-Klau boleh perempuan

-Lokasi Section 7 Shah Alam (btul-btul atas kedai Linda Onn)

Benefit :

-Hujung minggu boleh jumpa artis...hehe...(ikut nasibla...)

contact no ni : 012-9066886. (Internet Kiosk)

nak tau detail laa..waktu keje, job per??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nak tau detail laa..waktu keje, job per??

Job : pembantu operasi yakni menjaga kaunter.

Waktu keje antara 9.30am-6pm (masa nih akan split dua sesi, contoh 9.30-2pm, 2pm-6pm)

klau nak detail telefon nombor yg diberikan, tya bos lg senang la, boleh tya gaji skali.

Sy hanya menyampaikan saje.

Edited by superdude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ader x keje part time...

keje kat umah jerk...

contohnyer keje taip ker....

area Kuantan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...