Jump to content
Sign in to follow this  
ScamReveal

Abfund

Recommended Posts

WinlyFund, ABFUND, Ebarrel, EukGold dah tutup dan akan ditutup, semua gejala orang Melayu yang mahu cari skim cepat kaya sampai menawarkan USD / epoint kepada orang ramai dengan cara daftar member dengan USD / epoint yang ada di walet mereka dan ambil CASH dari orang ramai. Sememangnya orang Melayu yang menipu ini tak ada kerja tetap dan sebaiknya ini fund tutup, dia hilang diri. Sebelum menipu orang masuk, mereka akan asyik kata "Saya pun ada berapa puluh ribu USD / epoint didalam walet saya, takkan saya nak tipu awak, saya pun ada banyak labur" Jelas sekali selepas anda masuk jadi member, dia suka sekali dapat wang itu dan pergi enjoy dan berfikir dalam hati ""HeHeHe dah dapat tipu satu orang lagi""

Saya pun Melayu tapi sememangnya Melayu ini macam memalukan masyarakat umum kerana mereka MALAS, TAK BERMORAL sampai menipu wang orang umum apatah lagi ada juga golongan orang yang tua-tua ditipu mereka.

Akhir kata, JANGAN SEKALI MASUK SEMUA PELABURAN INTERNET INI KERANA IA ADALAH HARAM DI SISI AGAMA ISLAM DAN SEMUA ADALAH TIPU BELAKA. SEMUA TAK ADA ASAS. Kalau mereka ini betul, kenapa tak paparkan no. telefon dan alamat mereka? Apa yang perlu dirahsiakan? Ada juga orang Melayu yang menyakinkan diri sendiri semua ini adalah pelaburan halal sedangkan mereka pun tahu ini semua HARAM HARAM HARAM. Mungkin anda akan ke neraka bila masa akhirat.

SEMUA INI ADALAH PERSAMAAN DENGAN SKIM CEPAT KAYA.... JANGAN LAGI TERPEDAYA DENGAN PERCAKAPAN ORANG SCAM INI... SEDARLAH.... TIADA MAKANAN PERCUMA DI DUNIA INI.... MELAYU BOLEH ?????!!!!!!! :excl::ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...