Jump to content
Rezolles Photography

Sms Sampah Dari Nombor Bermula Dari 3xxxx

Recommended Posts

Hi geng putera.....

Ni ha....aku ambik keputusan nk bukak satu thread nk bincang pasal SMS sampah dari nombor yg tidak dikehendaki dan TOLAK kredit aku sebanyak RM5!!!.... :angry: Bloody H3LL betul...

Dia mesej aku dari nombor 32996 dan dalam dia ade URL website....bile aku open kat PC....sound file yang RUBBISH...

Aku dah report kat maxis dan dia dah block...masalahnye....ni dah kali ke 4 dah kene tolak kedit...aku dah berbulu la macam ni...

So.....takat blok je dorang send kat no aku ikut nombor 32xxx tolak jugak.....

Jadi...ade sesape penah kene tak??and...ape korang buat? :angry: :angry:

Tu je....(masih benggang lagi nih)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aku nyampah tul sms iklan slalu masuk phone aku...celcom ader, provider ringtone ader...pendek kater seme ader...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi geng putera.....

Ni ha....aku ambik keputusan nk bukak satu thread nk bincang pasal SMS sampah dari nombor yg tidak dikehendaki dan TOLAK kredit aku sebanyak RM5!!!.... :angry: Bloody H3LL betul...

Dia mesej aku dari nombor 32996 dan dalam dia ade URL website....bile aku open kat PC....sound file yang RUBBISH...

Aku dah report kat maxis dan dia dah block...masalahnye....ni dah kali ke 4 dah kene tolak kedit...aku dah berbulu la macam ni...

So.....takat blok je dorang send kat no aku ikut nombor 32xxx tolak jugak.....

Jadi...ade sesape penah kene tak??and...ape korang buat? :angry: :angry:

Tu je....(masih benggang lagi nih)

aku prnah kene kes mcm ni...

no maxis tu aku beli kt karnival sure heboh...

bru je bukak dr stater pack, tk smpai 2 jam dh dpt msg mengarut tu...

habis kredit aku, siot btul...

mula2 aku tk perasan... topup tm60 je, tk smpai 2 minggu dh abis...

msuk 2 bln bru aku prasan...

solution die...

aku campak sim kad tu dlm longkang...

:angry:

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hurm...aku dah call customer service.......kalo takat blok je tak gune...aku nk submit complaint aku kat dorang...dorang cakap 3 ari...kalo betul...dorang akan refund aku....so....aku tunggu je lar...

dia cakap servis ni datang dari microkiosk...celah mane plak aku subscribe sampah sampah macam nih?

Share this post


Link to post
Share on other sites
aku ade gok terime sms iklan2 tapi tak tolak pun kredit. lagi satu aku amalkan top up sikit mcm Rm 5 je. mungkin aku dapat mengelakkan kerugian yg akan berlaku. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

aku ade gok terime sms iklan2 tapi tak tolak pun kredit. lagi satu aku amalkan top up sikit mcm Rm 5 je. mungkin aku dapat mengelakkan kerugian yg akan berlaku. :lol:

Tak silap aku semua telco agree ada satu short code untuk batalkan sms premium ni..

STOP ALL hanta ke no service tu..

kalau tak bleh juga.. korang call telco dan dptkan number phone company yg buat service tu dan call diaorg bgtahu number telefon dan batalkan service..

Share this post


Link to post
Share on other sites

aku kena gak dgn macrokiosk ni. Aku baru ingat nak bukak thread kat sini, tp dah ada.. so aku tambah jer la ape yg patut.

Aku pun tak prasan bila diorang potong kredit ni tau2 kredit slalu je skit lps topup.

aku kena potong setiap SMS RM3, tp aku tak pernah subscribe pun. nombor servis tu 32278. Aku cek kat internet, benda ni dari macrokiosk. So aku surf lagi info2 berkaitan company ni kat tenet. Ada la sorang mamat ni kat forum lowyat pun pernah kena.

Tak silap aku semua telco agree ada satu short code untuk batalkan sms premium ni..

STOP ALL hanta ke no service tu..

aku dah hantar STOP ALL ni banyak kali. Lebih 5kali. Bazir duit aku je. Mmg hampeh, takleh stop sbb mesin dia takleh nak process command aku. mesti dia htr balik ckp "error processing your request/ our service facing some technical difficulties and cannot process your request at this moment. Please try again".

Ada gak aku reply balik "STOP ALL F**KING SMS THAT I DO NOT SUBSCRIBE", pastu mesti la mesin dia ckp request aku error. Tuh aku dah marah tahap giler. Tp pastu diorang reply bg no fon opis diorang utk cakap ngan customer service sbb command aku tu xleh process (aku stil simpan kot2 nak call in future).

Aku jadi malas kekadang nak topup credit sbb tiap2 kali aku topup je trus smpi SMS baru dr 32278 ni. pastu potong RM3. Yg aku geramnya dia potong duit tapi isi sms nya korang nak tau ape? "MESSAGE CANNOT BE DISPLAYED". Utk ayat tu je aku dipotong RM3 setiap SMS.

Jadi satu hari aku baru je topup lg hp. Credit balance ada la dlm RM8+ kot lps guna utk sms kekawan ngan mak (xnak topup bebanyak sbb aku takut diorang potong lg). Pastu elok je smpi lg sms "Message cannot be displayed". Aku cek credit dah tinggal RM4+. Mmg aku bengang giler la. Then aku cuba try nombor yg diberikan...

Skali lagi hampeh kerana mesin je jawab. Alasan sbb dah abis time keja. So suh tinggalkan msg lps beep. Aku nyumpah seranah ckp sistem dia bengong, aku tak pernah subscribe pun, sila refund balik sambil jerit tahap maximum la dlm phone tuh... Skali call dah abis kredit aku yg dkt RM5 dia caj. Tak smpi seminit pun aku rasa. Mmg money sucker la mesin dia tuh. Sengaja je kot diorang suh kita call customer service sbb nak amik untung dari situ potong credit bebanyak..

Aku tak puas hati lagi sbb mesin jawab. So aku mintak hubby share RM5 utk call lagi MacroKiosk utk dgr arahan lain kalau ada yg leh membantu aku stop servis tu. Tetiba aku dengar, "Utk membatalkan servis, sila taip BATAL dan hantar kpd nombor yg anda terima". Siot betul. Takleh process command STOP/STOP ALL tapi suh taip BATAL pulak. Bongok sungguh. Then aku tinggal lagi mesej lps beep dgn maki hamun lagi jerit2 tahap volume maximum. Aku rasa mesti terkejut org yg dgr mesej yg aku tinggal esoknya tu. Call kali ni yg tak smpi 1minit pun dah caj RM5. Abis kredit aku.

Mintak hubby share lg RM5 utk try stop smua servis bengong diorang tuh.

Aku cuba taip BATAL dan hantar ke 32278. Then sampai msg cakap kalau nak batal semua, taip BATAL SEMUA. so aku try, and yg tuh berjaya la pulak utk matikan semua servis sblm ni. Bongok la mesin dia. Tak boleh baca command english tp malay tuh boleh plak. Pdhal sblm nih diorang suh taip command STOP ALL tapi x jalan2 jugak nyer. Bud*sss punya mesin.

So mlm tuh jugak aku snapshot ngan digicam semua msg yg diterima dan aku emel kat smua emel yg aku jumpa kat macrokiosk website tu.

[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

aku dah marah2 diorang, SPAM abis emel kat diorang mintak refund. Kalau diorang tak refund, aku nak report kat MCMC. Mmg aku dah report pun sbnrnya, siap ngan screenshot sbg bukti. Mmg ayat aku agak ganas la. Rasanya dekat 20 emel aku SPAM malam tu sbb aku dah bengang. Isi emel sama cuma tajuk je lelain.

Isi emel aku. Abaikan english aku yg tunggang langgang sbb aku takde masa nak cek :P sbb tgh marah giler2 tuh..

Subject: (aku htr byk emel, tajuk lelain. So ni antara subject aku letak)

1- Please Refund My Credit!!! 32278 Is Bad! I never subscribe!

2- Action Needed!!! MacroKiosk 32278 Stupid Service!!!

Message:

Dear All people of MacroKiosk,

PLEASE SEE THE ATTACHMENT FOR PROOFS. THANK YOU.

I am very sick and tired of your service that I NEVER SUBSCRIBED IN MY LIFE.

Please refund ALL MY CREDITS or I WILL REPORT YOUR COMPANY misleading activity to MCMC for further action.

For your INFORMATION, your SERVICE 32278 has charged me a lot of my mobile phone credits without my permission because I NEVER EVER SUBSCRIBED YOUR FUCKING SERVICE IN MY LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Please refund me back all my money. I also had wasted my credits to call your office but nobody entertain me (only fucking machine answered).

Please, please refund my credits, all of it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

My phone number: 012-XXXXXX

PLEASE SEE THE ATTACHMENT FOR PROOFS. THANK YOU.

STOP BEING STUPID BY COLLECTING REVENUE FROM PEOPLE'S MOBILE CREDITS!@!!!!!!!!

Attachment:

stupidmacrokiosk.JPG

Esoknya aku agak mesti diorang akan call. So mmg diorang call tepat kul 9pg.. (opis diorang baru bukak) ckp mintak nama, IC, alamat smua utk refund. Aku warning siap2 la kalo aku kasi pun jgn salahguna lagi la personal particulars aku.

So diorang reply camni:

Dear AXXXX,

Thanks for your email. Based on your attached screenshots,

it shows that Maxis system has problem connecting to our

servers, therefore causing you to receive the error

messages. We are currently working with Maxis to rectify

this matter.

However please stay assured, my support team will contact

you within today to unsubscribe you from all our services as

well as to refund all he necessary overcharging.

Thanks for your email and feedback and if you have any

other queries or issues, you may contact use again soonest.

Regards,

HXXXX

Then masa aku reply emel diorang yg mintak particulars aku.. aku tambah camni:

My suggestion for your service:

Next time, please upgrade your system by validating properly with customers by asking whether they are actually SUBSCRIBING to your service or not.

I read from online forums that people who just bought a new prepaid card also and activate them, would automatically get your service (MacroKiosk- they ask from the service provider that the sender is your company), which they never subscribed. So please beware, a lot of people out there are not actually subscribing to your service but being cut credit for your unwanted service. I don't know how your system manage to get their phone numbers.

They might be silent people who just ignore (not all, but some), but for me, I'm sick and tired if I tried canceling many times but still failed due to your bad machine processing system. That's why this things raised my temper. Excuse me anyway for that, but I hope that your party would understand.

Please keep my information confidential, I hope that nobody will misuse my information again, especially for the service that I do not subscribe.

Then diorang reply balik

Good day Ms XXXX,

Thanks for your email to Macro kiosk Berhad. First of all we want to applogise for all the inconvineance course that you facing this few days.

Based on our record we will refund you RM 24.00. We will top up back to your line within 24 hours.

Anyway thanks for your feedback. Please dont hesitate to call our support number 0321643273 or email to [email protected] if you have any enquiries .

Have a nice day!!

Thank You

BXXXX AXXXX

Consultant

Customer support

MACRO KIOSK BERHAD

T + 603-2164 8100 ext 251

F + 603-2164 3100

E [email protected]

W www.macrokiosk.com

Diorang refund RM24 je la, yg RM10 utk call cakap ngan mesin diorang yg telan duit tu mmg xkan refund dah pun (wpun aku mintak jugak :P).. Bazir credit aku gak.. Tp puas hati dpt balas balik apa yg diorang buat kat aku. Tgk la senyap2 tuh sempat lg songlap duit aku RM24. aku pun tak tau brp dah kena potong sbnrnya sbb aku tak pernah kira tp mmg slalu kredit ilang camtu je.

Ini yg dpt aku share. Aku harap korang dpt stand for your rights. Jgn biar diorang buli kita tanpa pengetahuan atau kebenaran kita. Jgn takut sbb kita tak salah. Diorang tuh yg potong credit tanpa mintak izin. Ape da makan duit org camni. KAlo ramai menyumpah mesti tak lama lg lingkup la macrokiosk ni.

Edited by penjual_sayur

Share this post


Link to post
Share on other sites

aku kena gak dgn macrokiosk ni. Aku baru ingat nak bukak thread kat sini, tp dah ada.. so aku tambah jer la ape yg patut.

Aku pun tak prasan bila diorang potong kredit ni tau2 kredit slalu je skit lps topup.

aku kena potong setiap SMS RM3, tp aku tak pernah subscribe pun. nombor servis tu 32278. Aku cek kat internet, benda ni dari macrokiosk. So aku surf lagi info2 berkaitan company ni kat tenet. Ada la sorang mamat ni kat forum lowyat pun pernah kena.

aku dah hantar STOP ALL ni banyak kali. Lebih 5kali. Bazir duit aku je. Mmg hampeh, takleh stop sbb mesin dia takleh nak process command aku. mesti dia htr balik ckp "error processing your request/ our service facing some technical difficulties and cannot process your request at this moment. Please try again".

Ada gak aku reply balik "STOP ALL F**KING SMS THAT I DO NOT SUBSCRIBE", pastu mesti la mesin dia ckp request aku error. Tuh aku dah marah tahap giler. Tp pastu diorang reply bg no fon opis diorang utk cakap ngan customer service sbb command aku tu xleh process (aku stil simpan kot2 nak call in future).

Aku jadi malas kekadang nak topup credit sbb tiap2 kali aku topup je trus smpi SMS baru dr 32278 ni. pastu potong RM3. Yg aku geramnya dia potong duit tapi isi sms nya korang nak tau ape? "MESSAGE CANNOT BE DISPLAYED". Utk ayat tu je aku dipotong RM3 setiap SMS.

Jadi satu hari aku baru je topup lg hp. Credit balance ada la dlm RM8+ kot lps guna utk sms kekawan ngan mak (xnak topup bebanyak sbb aku takut diorang potong lg). Pastu elok je smpi lg sms "Message cannot be displayed". Aku cek credit dah tinggal RM4+. Mmg aku bengang giler la. Then aku cuba try nombor yg diberikan...

Skali lagi hampeh kerana mesin je jawab. Alasan sbb dah abis time keja. So suh tinggalkan msg lps beep. Aku nyumpah seranah ckp sistem dia bengong, aku tak pernah subscribe pun, sila refund balik sambil jerit tahap maximum la dlm phone tuh... Skali call dah abis kredit aku yg dkt RM5 dia caj. Tak smpi seminit pun aku rasa. Mmg money sucker la mesin dia tuh. Sengaja je kot diorang suh kita call customer service sbb nak amik untung dari situ potong credit bebanyak..

Aku tak puas hati lagi sbb mesin jawab. So aku mintak hubby share RM5 utk call lagi MacroKiosk utk dgr arahan lain kalau ada yg leh membantu aku stop servis tu. Tetiba aku dengar, "Utk membatalkan servis, sila taip BATAL dan hantar kpd nombor yg anda terima". Siot betul. Takleh process command STOP/STOP ALL tapi suh taip BATAL pulak. Bongok sungguh. Then aku tinggal lagi mesej lps beep dgn maki hamun lagi jerit2 tahap volume maximum. Aku rasa mesti terkejut org yg dgr mesej yg aku tinggal esoknya tu. Call kali ni yg tak smpi 1minit pun dah caj RM5. Abis kredit aku.

Mintak hubby share lg RM5 utk try stop smua servis bengong diorang tuh.

Aku cuba taip BATAL dan hantar ke 32278. Then sampai msg cakap kalau nak batal semua, taip BATAL SEMUA. so aku try, and yg tuh berjaya la pulak utk matikan semua servis sblm ni. Bongok la mesin dia. Tak boleh baca command english tp malay tuh boleh plak. Pdhal sblm nih diorang suh taip command STOP ALL tapi x jalan2 jugak nyer. Bud*sss punya mesin.

So mlm tuh jugak aku snapshot ngan digicam semua msg yg diterima dan aku emel kat smua emel yg aku jumpa kat macrokiosk website tu.

[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

aku dah marah2 diorang, SPAM abis emel kat diorang mintak refund. Kalau diorang tak refund, aku nak report kat MCMC. Mmg aku dah report pun sbnrnya, siap ngan screenshot sbg bukti. Mmg ayat aku agak ganas la. Rasanya dekat 20 emel aku SPAM malam tu sbb aku dah bengang. Isi emel sama cuma tajuk je lelain.

Isi emel aku. Abaikan english aku yg tunggang langgang sbb aku takde masa nak cek :P sbb tgh marah giler2 tuh..

Esoknya aku agak mesti diorang akan call. So mmg diorang call tepat kul 9pg.. (opis diorang baru bukak) ckp mintak nama, IC, alamat smua utk refund. Aku warning siap2 la kalo aku kasi pun jgn salahguna lagi la personal particulars aku.

So diorang reply camni:

Then masa aku reply emel diorang yg mintak particulars aku.. aku tambah camni:

Then diorang reply balik

Diorang refund RM24 je la, yg RM10 utk call cakap ngan mesin diorang yg telan duit tu mmg xkan refund dah pun (wpun aku mintak jugak :P).. Bazir credit aku gak.. Tp puas hati dpt balas balik apa yg diorang buat kat aku. Tgk la senyap2 tuh sempat lg songlap duit aku RM24. aku pun tak tau brp dah kena potong sbnrnya sbb aku tak pernah kira tp mmg slalu kredit ilang camtu je.

Ini yg dpt aku share. Aku harap korang dpt stand for your rights. Jgn biar diorang buli kita tanpa pengetahuan atau kebenaran kita. Jgn takut sbb kita tak salah. Diorang tuh yg potong credit tanpa mintak izin. Ape da makan duit org camni. KAlo ramai menyumpah mesti tak lama lg lingkup la macrokiosk ni.

Gud Info...nanti aku try s0und dengan ayat yang lebih hebat... He He He...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry mencelah ....

Saya rasa mende ni kena inform juga dengan kementerian perdagangan dan hal ehwal pengguna.

Bukannya apa .. at least orang lain tidak terkena jua. For people yang educated ni ok laaa mintak refund, tapi kalo yang kurang paham ni macam mana? bute-bute je RM dikebas dengan cara 'halus' ..

Just my 2 cents

Share this post


Link to post
Share on other sites

hantar kat utusan... hantar kat harian metro....

sapa2 terkena hantar masalah yg sama... mungkin nanti utusan keluarkan kat ruangan forum tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry mencelah ....

Saya rasa mende ni kena inform juga dengan kementerian perdagangan dan hal ehwal pengguna.

Bukannya apa .. at least orang lain tidak terkena jua. For people yang educated ni ok laaa mintak refund, tapi kalo yang kurang paham ni macam mana? bute-bute je RM dikebas dengan cara 'halus' ..

Just my 2 cents

betul tu.. takat ni saya dah hantar mail pd MCMC minta pantau kompeni MacroKiosk ni sbb dah ramai terkena dlm diam.

MacroKiosk ni tak tahannya dpt anugerah company status MSC. Maxis and Celcom pun mmg PARTNER macrokiosk ni. Entah2 ada share jugak kot kalau potong2 kredit orang nieh. (hehe spekulasi aku je la ni. taknak fitnah2 plak). Dan MacroKiosk ni mmg dapat LESEN dari MCMC pun utk servis di Malaysia nieh :angry:

Sumber

MACROKIOSK is majority owned by Goldis Berhad, a public listed company in the BURSA Malaysia main board. MACROKIOSK obtained the Multimedia Super Corridor (MSC) Status in year 2001, which allows the Company to undertake research and development in the area of mobile messaging technology.

Klau korang nak tau syarikat mana yg bg korang msg tu. leh try cek SINI

aku ada dpt SMS lucah (sekali) yg aku tak pernah subscribe pun dr 33377. Tp stakat ni tak pernah kena potong kredit lg, just FOC. Yg ni lum smpt lg nak komplen kat MCMC. Kalau ada masa nanti aku nak report jugak sbb tak pepasal je tawarkan aku dload gambar lucah. Giler ke ape..

33377: eCentury Sdn Bhd - 03-21619032 03-27132998 - [email protected]

Edited by penjual_sayur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hurm...baizura call aku...and.......perbualan telah dirakam....RM3.50 la...huh...dia cakap dia 3rd party....rubbish...aku nk gak refund...hehe ==,

dapat tak refund tu? si baizura la jugak yg call aku tu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

aku pun terpasan no yg korang bagi ni, msg cannot display.aku xtahu baper kena potong.

ni report jer kat persatuan pengguna klo ada bukti..paper METRO patut buat cover depan SMS GILA CURI DUIT ker apa, naya jer, duit nk abis senang. nak dpt punya susah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dia dah SHARE A TOPUP kat HP aku...RM5....haha.....padan la.....aku rekod sume perbualan...bagi sesiapa yang ingin mendengarnya...bolehla PM saya...hehe.... :P

banyak tanye si baizura ni...kate aku keje ape...ade ke dia kate aku ni biznez mcm ABBFUND....(ade rekod perbualan)....huh...hampeh... ==,

Share this post


Link to post
Share on other sites

aku pun terpasan no yg korang bagi ni, msg cannot display.aku xtahu baper kena potong.

ko pun kena cmtu gak ke? ada sama tak mcm screenshot aku kasi tu?

Try call company berkenaan buat cam aku tu, amik screenshot then mintak refund. Kena sungguh2 stand for our rights.

Tak silap aku, yg aku kena tu RM3 satu sms (berdasarkan apa yg SMS tu ckp). Aku pun tak cek sebenar nilai brp RM dah kena potong, sbb tau2 je kredit tinggal skit je slalu. Mula2 SMS yg smpi tu kasitau bahawa Registration Successful, each SMS will cost RM3. Tu je la yg aku agak diorang potong RM3 per SMS yg diterima. Tah bila aku register. Weng sungguh. Tak pernah pun aku subscribe.

Ugut diorang kasitau nak post dlm Metro, Berita Harian, NSTP, Borneo Post, Malay Mail dan smua2 akhbar di Malaysia, Sabah, Swk ni.. hehehe..

Share this post


Link to post
Share on other sites

banyak tanye si baizura ni...kate aku keje ape...ade ke dia kate aku ni biznez mcm ABBFUND....(ade rekod perbualan)....huh...hampeh... ==,

ada ciri2 nak mengurat tu pesen nyer :P hahahahahahohohohkk.

tak tanya dia apsal company dia sukati amik credit orang?

Emel yg ko kasi kat dia mesti ayat sopan2 kan? hehehehe.. tuh la dia smpi ala2 nak ngurat tuh tanya keja ape..

hehe gurau je Rezolles, jgn marah..

Ke emel yg ko kasi tu lebih ganas dan merbahaya dr aku? hehehe..

Samada macrokiosk sendiri yg potong atau macrokiosk ni ada client2 yg register bwh dia utk SPAM msg.. tp yg kena marah tu macrokiosk la sbbb yg kuar tu nama kompeni dia, bkn kompeni klien.

Ada tak ko kasitau kat forum dah ramai terkena benda nih tanpa pengetahuan pengguna?

Sbb dgn aku dia takkan cakap byk2, aku pompuan :P pastuh aku dah cakap kasar2 abis dlm emel, jd dia mungkin takkan jadi sePERAMAH cara dia bercakap ngan ko.. hehe. Lgpun aku mmg layan cara serius masa dia call.

Aku nak dgr conversation tu, bleh :P hehehehe...

Edited by penjual_sayur

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh...aku baru reload smlm....sebab aku tak suke tengok kedit sikit...skunk ni......dah banyak :D...haha...tapi...aku masih benggang.....buang masa aku la nk kene email and layan budak budak mcm ni

and....dia call aku mase tengah DRIVING.....huh.....nasib baik la ade handsfree...kalo tak "refund" gak saman aku ....haha....nanti aku cut fail conversation and cantumkan.....

Jangan sebarkan dah lew :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh...aku baru reload smlm....sebab aku tak suke tengok kedit sikit...skunk ni......dah banyak :D...haha...tapi...aku masih benggang.....buang masa aku la nk kene email and layan budak budak mcm ni

jadi diorang dah batalkan smua la ni? harap2 camtu la, jgn pasni sukati plak nak sms lg.. mmg nak kena la tu.

mmg agak buang MASA + DUIT utk call diorang balik suh cancel pdhal bukan kita pernah langgan pun..

patut diorang refund skali harga MASA + DUIT yg dibazirkan utk call diorang balik tuh.. hampeh sungguh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

batal??tu aku tak tahu.....tapi...if next time kene...aku ade number si baizura ni..aku trus attack number dia....

yer.. ahaha.. kalau dia lum batalkan lg tu, mmg ada maksud la tu dia NAK NGURAT kau.. :P hehehehe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

=.=.... xde mase nk lyan dia....tak menarik pun.....si baizura ni bnyk tanye la....tanye aku keje ape....umah kat mane....nak ajak berborak pulak...hel00oo..please lar... ==,.....haa..kalo aku dpt agy sms mcm tu....trus aar aku msg dia.......hehe...aku send email 2 kali kat semua email yg ko listkan kat atas..

TQ for da VALUABLE informations.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aku pun ade dpt msg dri 3XXXX nie,bgtau menang hadiah ar,gambar seks ar,video seks ar,entah ape entah...tapi aku bt tak tau....mmbr aku dah ramai kene dah...dri kredit ade terus jd zero...yg peliknye mane diorg dpt no.hp aku eh?emmmmm.....mcm tak logik jer cerite nie.... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...