Jump to content
Sign in to follow this  
ZaiNâ„¢

Apakah Nilai Rm 76 (usd20) Pada Masa Kini?

Recommended Posts

APAKAH NILAI RM 76 (USD20) PADA MASA KINI ?

Adakah anda msih tertanya-tanya bahawa patutkah anda menyertai AB ?, apa itu AB sebenarnya. Jawapannya, ABB adalah salah satu bentuk program ONLINE yang berbentuk pelaburan. Ofis dan pusat operasi adalah secara virtual, yang mana diuruskan oleh "system administrator" sahaja.

Masih ramai bertanya di mana lokasi ABB dan Negara mana, ini sebenarnya tidak menjadi persoalanan, kerana di internet, dunia adalah tanpa sempadan, sebagai contoh, sekiranya sistem abb berada di US, tak semestinya pemilik berada di US, beliau boleh berada di England, Singapore atau pun sebelah rumah anda (contoh sahaja).

Persoalan di sini ialah adakah RM 76 adalah suatu nilai yang besar pada hari ini. Apa yang menjadi tanda tanya saya, adalah RM 76 cukup untuk perbelanjaan seminggu.

Contoh Perbelanjaan Seminggu (Contoh Sahaja ):

Minyak RM 60

Rokok : RM 8 x 5 kotak

Makan: RM 20 x 7 hari

Jumlah: RM 240.00

Adakah anda rasa sekiranya hilang duit bernilai RM76 adalah sangat besar. saya banyak dengar juga orang kata "Kalau Tidak Keluar Wang Kecil Mana Wang Besar Mahu Masuk"

Jangan fikir lebih-lebih, dengan RM 76 anda berpeluang untuk memulakan bisnes secara online.

Sebenarnya ramai juga dikalangan kita yang menyertai program-program Multilevel (MLM) yang bernilai sehingga ratusan ringgit, namun produk simpan bawah katil. Apakah bezanya, melainkan anda memang mahu membeli dan guna produk.

Referral link di dalam posting akan dipadamkan dan jika masih berdegil, sila calonkan diri untuk kena banned.

Edited by civ3

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuan/puan,

mengikut sumber-sumber yg boleh dipercayai insya allah minggu hadapan server akan diupgrade bagi menampung kapasiti bandwitch harian. daripada maklumat yang saya terima, terdapat 3 kali ganda peningkatan utk access ke laman web abfund selepas raya cina. maka dengan itu wujud traffic jam di abfund. so sistemnya juga akan jam. kalau tuan/puan ingin mengetahui jumlah access/ramai mana masuk web berkenaan setiap hari, sila layari web :- alexa.com.

p/s : kepada mana-mana trader/individu yg berminat untuk membeli ewallet abfund secara pukal iaitu sebanyak USD10 000 dan ke atas, harga 'durian runtuh' akan diberikan. hubungi saya, dan kita boleh buat berjumpa. 0132464000-dizie. TQ

Edited by Dizie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...