Jump to content
Sign in to follow this  
TD Tone

Td Tone- Simple - Easy - Convenient

Recommended Posts

Apa yang Dimaksudkan dengan TD Tone?

- Service terbaru yang diperkenalkan dari Otelo Telecom. Service telekomunikasi yang berbentuk seperti "RedTone", Idd call, I-talk

- Redtone mahupun I-talk tidak memberi sebarang faedah malah kita terpaksa reload setiap bulan. Tetapi dengan TD Tone, kami dapat menjana sedikit side income sambil membuat panggilan.

TD Tone

- NO joining fees

- NO monthly fees

- Fungsinya senang anda hanyalah perlu mempunyai 3 benda

-Handphone

-5 kawan

-Rm 40

- Selepas register dengan kami anda perlu membuat top up sebanyak rm40 bagi mengaktifkan service anda. Jangan risau kerana Rm40 yang anda top up dapat digunakan sebagai credit bagi membuat panggilan.

- Anda tidak membasir sesen pun. Malah anda dapat menikmati komisen yanng kami tawarkan

-Anda perlu mencari 5 kawan dalam masa seminggu dan seterusany 5 kawan yang anda telah cari akan membuat peraka yang serupa. Dalam masa 1 bulan anda akan dapat komisen sebanyak Rm 3660

level Kawan Komisen Income

1 5 5% RM 10 + (minggu pertama)

2 25 5% RM 50 + (minggu kedua)

3 125 12% RM 600 + (minggu ketiga)

4 625 12% RM 3000 ----> sebulan + (minggu keempat)

5 3125 12% RM 15000 -----> bulan yang seterusnya +

Jumlan pendapatan = RM 18660 (setiap bulan)

- Anda tidak perlu membuat sebarang SALES. Anda hanyalah perlu memperkenalkan service ini kepada 5 kawan. Seterusnya anda dapat menikamti komisen yang kami Tawarkan and panggilan yang kami tawarkan.

- Anda diingatkan RM 40 yang anda top up tidaklah basir sesen pun kerana anda dapat menggunakanny sebagai service panggilan.

- Rm40 bukan jumlah yang besar, daripada membeli baju mahal baik mengunakaan bagi menjana side income.

- TD Tone telah lancar salama sebulan dan ahli yang telah memjadi member telah capai 190++. Kami mendapat sambutan yang baik kerana kami tidak melakukan sebarang PRODUCT SALES dan hanyalah service panggilan malah RM40 dapat digunakaan sebagai credit panggilan.

Untuk sesiapa yang berminat untuk mendapat maklumat yang lebih banyak, anda dijemput memberi sebarang komen.

bagi sesiapa yang amat berminat bagi menjana side income. Sila hantarkan e-mail kepada [email protected]. Sila nyataka TD Tone semasa menghantarkan email.

TD Tone

Edited by TD Tone

Share this post


Link to post
Share on other sites

News Update,

Td Tone akan mengadakan road show kat HELP coll.

Untuk sesiapa yang berminat, datanglah ke HELP coll bagi mengetahui maklumat yang lebih lajut dari kami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 kawan

1 handphone

rm40 (crdit bagi buat panggilan)

setiap bulan = rm18660

Memang nampak mudah...

Soalan saya :

1) Copyright site company dari 2005, apakah tiada sebarang upgrading site status. Macam tak update je ngan berita2 terkini.

3) Nombor handphone untuk contact us dalam site tu macam ada yg tertinggal je, tak cukup satu nombor rasanya. Jadi nampak macam site yg tak profesional, asal siap je.

Cadangan saya :

Program nih mmg boley buat duit especially kalo kita boleh carik sampai 8 downline dan semuanya maintain beli RM40 je tiap bulan. huh! memang bole jadi orang ber"uwang".

Memang besttt.....tp mohon dapatkan penjelasan dulu pasal yg sy tanya tadik tu ek...

tksh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tq bagi reply anda,

Web kami update setiap masa.

Otelo telecom datang dari singapore, anda boleh check dengan kawan anda yang berada di sana. TD Tone merupakan project terbaru Otelo Telecom and ia adalah combinasi antara MLM dengan telecomunications.

Betul, kami boleh pastikan yang plan kami adalah succesfull. Ini disebabkan syarikat kami tidak memerlukan anda untuk menjual sebarang product. Product adalah tidak sesuai bagi sesetengah orang. Panggilan adalah penting bagi setiap orang.

KOrang tidak perlu Reload RM40 setiap bulan kalau DOWNLINE korang dah lebih RM40.

COntohnye, bulan ni korang dah untung RM200, TD Tone akan automatik tolak RM40 dan yang baki RM160 akan Dibank in ke akaun anda.

Seterusnya bulan bulan yang akan datang anda tidak perlu reload and dapat untung setiap bulan.

Apa yang beza dengan TD Tone dengan MLM yang lain?

- kami tidak perlu jual product.

- RM40 yang anda reload boleh digunnakan untuk membuat panggilan

- Korang boleh reload kat 7-11, reload kopon kami ader kat setiap 7-11 dan stations minyak.

Tugas korang senang saje

- 5 kawan

- RM40

masa 5 minggu anda akan nampak hasil. Jangan keliru dengan angka orang yang banyak. Ingat !!! anda hanya perlu cari 5 kawan sahaja.

Setiap orang yang masuk perlu cari 5 kawan dalam masa seminggu. tu je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

assalamualaikom..tumpang tanya.Nanti no phone yg kita daftar pakai Td Tone tu cemana ek?..018 ke..011 ke..

lepas tu rate sms ngan rate call dia cemana lak....lbh mahal dari celcom or digi ke?Saya baca dlm website tu x paham sbb ckp omputeh.kalu ckp melayu paham la..huhuhu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. TD Tone tak ganggu sebarang line yang korang sedang gunakkan sekarang.

kalao korang sedang guna digi, maxis atau celcom, korang masih boleh terus gunakkan. TD TOne tak perlu korang tukar no.

Penggunaan TD Tone senang sahaja. Kami mempunyai miss call features, dimana korang dail no. server kami dan automatik server kami putus talian anda dan call korang balik.

lepas tu korang boleh dail no. kawan korang. Hanya cas credit TD Tone saja.

yang penting ni, TD Tone boleh buat side income. Dimana anda cari 5 kawan je. Suruh diorang reload RM40.

Ingat!!!! RM 40 yang korang reload tu boleh diguna bagi membuat panggilan. TIDAK BAZIR SESEN PUN.!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menarik dan agak berminat.

RM40 dan perlu 5 orang kawan utk kongsi penjimatan telefon.

"Auto maintain" bila lebih dari RM100 komisen. Best...

Soalan :

1)Berapa cepat sistem ini berfungsi? Adakah akan terjadi "lack" apabila terlalu ramai user?

2)Difahamkan kita akan terima kira-kira 50% total komisen dari setiap top-up downline yg telah kita cari? Harap betulkan jika silap.

3)Betulkah adalah lebih menjimatkan menggunakan fixed access number daripada kita menggunakan khidmat miss call back atau 1-800 toll free iaitu kira2 25sen setiap panggilan daripada handphone user?

4)Jika terdapat persaingan lain, adakah rate yg diberikan oleh TD Tone ini paling rendah dipasaran?

5)Berapakah kredit minima dalam handphone kita sedia ada (maxis/celcom/digi) untuk menggunakan fixed access number yg disediakan oleh TD tone?

6)Bagaimana kita nak memeriksa brp baki / komisen / pertanyaan dengan pihak TD Tone? Sekiranya menggunakan sms, berapakah jumlah yg akan dicharge oleh pihak TD tone bg setiap sms yg kita buat DAN setiap jawapan yg kita terima?

Terima kasih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawapan Untuk Lionado

1) System kami tidak akan "lag" sedikit pun kerana server kami dapat menampung 10,000 call per SAAT. Maknanya 10,000 orang boleh membuat panggilan dalam masa yang sama.

2) Betul. Tiada Telecomunication yang memberi komisen 50% balik kepada pengguna. Tapi TD Tone memberi komisen 50% kepada pengguna memgikut peringkat.

3) Betul. Tetapi hanya lebih murah jika memggunakan fixed line (telephone rumah). Bagi handphone, miss call feature paling banyak digunakan.

4) Bagi call ke luar negara, rates TD Tone amatlah murah berbanding dengan yang lain. Bagi dalam negara, call rates tidak lebih murah.

5) RM0.20 (setakat boleh membuat panggilan). Baki akan tetep RM 0.20 kerana server kami akan call balik anda.

6) -baki

-komisen

-pertanyaan

-butir butir diri anda

-downline yang kita ada

-dan banyak lagi

Semua butir-butir di atas dapat kita periksa dengan mengunaakan handphone ataupon online web. Di laman web kami terdapat button TD Tone Online, dimana semua pengguna dapat log in dan periksa semua butir butir diri anda ataupun butir diri downline. Charge yang dikenakan bagi membuat sms ke server kami dan balas balik adalah RM0.30 (biasanya kami akan check di laman web, free)

Plan TD Tone amat senang dan plan kami mudah diterima oleh orang. Kalau anda dapat komisen RM100 ke atas, bukan saja korang dapat free RM40 credit malah dapat side income. Anda cumalah invite kawan join TD Tone.

Thank You :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terima kasih atas jawapan.

Sengaja saya tanya pasal kemudahan sms tu untuk rakan2 yg mungkin kesuntukan masa untuk melayari internet. Maklumlah kadang2 sibuk dgn benda2 lain lagik.

Soalan :

1) Charge 30 sen utk call hantar, charge lagi 30 untuk terima sms. jadinya 60 sen. Betul?

2) call back charge kira2 bernilai 55 sen, tak ke mahal tu rate dier? Bukan apa sesetengah orang cukup susah nak kuar duit sebab rate mahal WALAUPUN dia tau mender nih datangkan duit kat dier.

3) Kalo kita tak maintain (mungkin sebab bonus tak smpi 100), adakah kita akan hilang semua bonus dan downline yg ada? Sebab dia pakai compress. Adakah kita akan dpt semula bonus apabila kita maintain pada bulan berikutnya?

TErima kasih.

p.s : sori le banyak tanya, sebelum DITANYA...hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi,

Tak pe, sebarang soalan akan say ajawab sampai korang paham

1) Kalau korang nak check downline korang, setiap sms yang korang send ke server hanya charge RM0.30. Tidak charge bila server send kembali. Server akan send sms kepada korang setiap 30th bagi update korang komise yang korang dah dapat. server akan charge korang RM0.30. Itu je.

2) Ya, rates ni memang mahal sikit, sebab kite tak macam Italk ataupun redtone. Kita hanya bayar bagi Italk atau redtone untuk servis, tapi diaorang tak bagi sebarang komisen. Walao pun TD Tone agak mahal sikit, tapi invesment ni hanya sebulan. Maknanya sebulan lepas korang dapat komisen, korang tidak perlu bayar untuk bulan depan, dapat free call untuk bulan depan. Biasanya tiada yang akan bayar untuk bulan depan, sebab komisen yang diorang dapat dapat cover untuk bulan depan. Diorang cuma check berapa komisen yang diaorang dapat.

3) Lepas korang dah register, masa 7 hari kalau korang tak reload, account anda akan deleted. Tapi kalao korang dah reload, masa yang server kami akan delete akaun anda adalah 3 bulan. Lepas akaun anda delete, semua bous dan downline akan hilang.

p/s : TD Tone ni senang untuk kitaorang buat, cuma ingat kat minda kita. Tugas kite adalah 5 kawan. mesti capai 5 kawan dalam masa seminggu. Setiap member yang join mesti ingat yang ini sahaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ada yg dah dpt bonus selama td tone beroperasi?

Boleh screen shot sikit kat forum nih?

p.s : saya sedang mengkaji formula nak promote td tone secara meluas. minat tu dah ader.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TD Tone baru mula beroperasi hampir 2 bulan.

Jumlah member hampir cecah 1000. TD Tone masih baru lagi, oleh itu semua berpeluang untuk membuat network sendiri.

bagi screenshot, banyak data no telephone dan nama downline kat web. Tak sesuai bagi public nampak.

Tapi seriously bagi saya dah ader member 215.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congratzzzzz...

TD Tone dah sampai kat Melaka, Sabah dan Penang.

^^

Bagi kawan kat tempat berikut, berusaha !!

Yup! confirm. dah gi servey pejabat kompeni nih tadik.

Memang wujud pejabat otelo telecommucation nih ada kat blok c (south wing) as mention dalam web. Cuma tak der masa nak jumpa person incharge dalam tu je, nak cepat.

Soalan :

1) Pembayaran insentif bulanan tu dibuat apabila request ke atau auto transfer ke akaun bank?

2) Boleh ke kita carik lebih dari 10 orang downline atau spill over ke bawah?

3) Boleh ke kita buat flyers sendiri atau kompeni boleh provide dgn certain bayaran?

Thanks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ya kompeni kami memang wejud. Kami memang buat business halal. Bagi sesiapa yang ingin kepastian, sila ke Help Coll business center. Korang akan jumpa kompeny kami.

Kalao lionado nak jumpa person in charge, sila carik Daryl. Dia senior manager kat Otelo.

1) Komisen yang korang dapat akan dibank in kepada korang setiap 15th TEpat!! 30th setiap bulan akan kira komisen dan 15th akan di bank in kepada korang. Tidak perlu request bila komisen dapat. automatik akan di bank in kepada korang setiap bulan.

2) tentu boleh. komisen yang korang dapat ialah RM45333020. Tapi bagi plan sayer 5 downline dah cukup, sebab masa yang di perlukan lebih pendek berbanding 10 downline. Lepas korang dapat RM18660, cari satu lagi downline secara automatik korang akan dapat RM81991.2. Lebih senang.

3) Koeang boleh buat flyer sendiri atau terus ke syarikat kami. Kami akan provide korang flayer dan bahan yang korang perlu. Tidak perlu buat bayaran. FREE

TQ ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepas korang dah register, masa 7 hari kalau korang tak reload, account anda akan deleted. Tapi kalao korang dah reload, masa yang server kami akan delete akaun anda adalah 3 bulan. Lepas akaun anda delete, semua bous dan downline akan hilang.

Soalan :

1) Boleh ke kita register sendiri dengan menggunakan sms? Bagaimana arahannya?

2) Adakah kita akan dimaklumkan sekiranya terdapat downline yg telah membuat belian pengaktifan atau reload bulanan?

2) Sms pendaftaran perlukan nombor hp upline (penaja) untuk diisi dlm sms tersebut?

Terima kasih.

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Kamu perlu upline untuk register untuk korang dulu baru boleh register untuk downline. lepas korang dah register, sms command untuk dapat downline

td reg d(no. telephone downline) ---> send ke 0163322951

ni je. pastu siap satu downline.

2) Korang boleh check setiap movement downline korang. Kat website otelo, click TD Tone online, masukkan id dan password (boleh dapat lepas register). pastu boleh check nama, no. tel, belian pengaktifan atau reload bulanan setiap downline.

3) terdapat 2 cara untuk menaja. tapi untuk senang cumer bnelajar satu jer. seperti di atas, tidak perlu no telephone upline.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...