Jump to content
Sign in to follow this  
abdmalek

Agent Streamyx (full Time/part Time)

Recommended Posts

Tambah Pendapatan anda

Assalammualaikum....

Kami mempelawa kepada mereka yang berminat untuk menambah pendapatan dengan menjadi wakil kami dalam mempromosikan streamyx.Penerangan dan latihan akan diberi.Boleh dilakukan sepenuh masa ataupun separuh masa. Tidak kira anda bekerja ataupun sudah ada perniagaan sendiri. Bagi yang sudah ada perniagaan sendiri dan ada kedai lagi bagus.Anda boleh mempromosikan streamyx di premis jualan anda. Terbuka kepada semua golongan. Bagi graduan yang masih belum mempunyai pekerjaan, rebutlah peluang ini. Tidak perlu cari downline.Customer hanya perlu isi borang sahaja. Tiada ada apa2 pembayaran perlu diambil semasa customer apply. Anda boleh membuat promosi dimana-mana sahaja yang anda rasa sesuai. Pihak kami akan mengeluarkan kad wakil sah reseller TMNet.

Yang berminat sila PM saya dan tinggalkan contact number untuk dihubungi.

Abdmalek

Share this post


Link to post
Share on other sites

pls pm me and tell me addtional info...

bayaran... apa yg saya kena buat...blablabla...

Levin, Saya dah PM anda detail dan detail komisen pada anda.

Untuk pengetahuan semua biar saya terangkan sedikit lanjut tentang agen streamyx ini.:

1) Anda boleh mempromosikan streamyx kepada sesiapa sahaja.

2) Sesiapa pun boleh menjadi agen tidak kira sedang bekerja ataupun ingin menjadi agen sepenuh masa.

3) Komisen akan dibayar kepada anda bagi setiap permohonan streamyx yang berjaya.Jumlah komisen

akan diberitahu melalui PM sahaja.

4) Tiada apa2 bayaran pendaftaran dikenakan untuk menjadi agen bagi pihak kami.

5) Walaubagaimanapun, cagaran borang sebanyak RM1 akan dikenakan untuk setiap jumlah borang kosong yang diambil. Deposit borang akan dikembalikan jika anda telah mendapat pelanggan berdaftar ataupun borang kosong ini dipulangkan dengan keadaan baik.

6) Jika anda ingin membuat promosi ditempat terbuka seperti letak payung ditepi jalan, buka meja di tempat2 keraian ataupun dimana2 tempat awam, anda dikehendaki memakai pakaian seragam tmnet dan juga tag nama bergambar berlogokan tmnet dan juga nama syarikat kami sebgai authorised reseller for TMNet Sdn Bhd.

7) Kos untuk meja, payung, baju tmnet, name tag dan juga bunting adalah atas kos sendiri. Harga baju RM30 dan tag nama authorised reseller RM10.

8)Permohonan terbuka seluruh malaysia.

9)Mereka yang berminat akan mejalani latihan yang akan dijalankan setiap hari Rabu/Khamis/Jumaat lebih kurang 2jam 30 minit. Bagi yang masih kurang memahami, boleh menghadiri latihan berkali2 sehingga ia merasakan dah ok. Jadual latihan akan diberikan.

10) Bukan sahaja streamyx yang anda boleh promosikan, malah terdapat bermacam2 lagi produk TMNet yang ada seperti BlueHyppo business directory, E-voice(penjimatan bill telefon),Pendaftaran celcom postpaid, celcom card,ring2 card,I-talk card,Astro installation, pendaftaran E-perolehan dan macam-macam lagi.

11) APA YANG PENTING:- Kami akan membimbing anda sehingga anda sendiri boleh menjadi Authorised Reselller for TMNet Sdn Bhd. Disamping itu syarikat kami yang mempunyai kedai handphone boleh memberi tunjuk ajar bagaimana untuk membuka kiosk ataupun kedai Handphone.

Sila PM no handphone anda kepada saya untuk anda dihubungi. Pihak kami tidak akan melayan PM yang berkali-kali dari orang yang sama. Penerangan yang jelas akan diberikan melalui telefon. Jangan lupa tinggalkan no HP anda di PM.

Terimakasih

Abdul Malek

Share this post


Link to post
Share on other sites

bagi maklumat lanjut kat aku...

principal @ snapfever . com

Sesiapa yang berminat sila berikan contact number anda secara PM kepada saya. Insyaallah saya akan hubungi anda secepat mungkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ade had umur x?

lagi satu, kalo aku tlg jadi agent secara maya, maknany dekat internet memlalui laman web leh ke? atau nak secara realiti, maksud nya kena ade kedai etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...