Jump to content
cikgubiz

"alternatif Paypal Di Malaysia"

Recommended Posts

"Alternatif PayPal di Malaysia"

Ketahui bagaimana anda boleh mengeluarkan duit dari PayPal dengan cepat, selamat dan terbukti berkesan dengan hanya 3 langkah mudah!

Jadilah orang yang terawal memiliki ebook dari saudara Muhammad Hafiz Abdul Latib a.k.a Bitol

Berikut adalah pesanan dari pada saudara Muhammad Hafiz

"Ini adalah pra pelancaran. Saya akan lancarkan website ni 5/9/2006. Saya akan beritahu kesemua subscriber saya masa tu untuk download.

E-book versi BM sudah siap sepenuhnya, skg tinggal versi English, sedang dalam proses. Saya juga akan kongsikan sekali e-book Forum Marketing seperti yang dijanjikan di blog saya.

Skg saya tgh sibuk uruskan Convofair UTP, jadi masa saya amat-amat terhad, tu yang saya lancarkan bila keadaan dah kurang sibuk.

Saya akan update dari semasa ke semasa tentang e-book ni."

Bitol

Ni berita terbaru daripada saudara Hafiz

Good day everyone!

Pada mulanya saya bercadang untuk menulis hanya kepada affiliates sahaja tetapi memandangkan terlalu ramai, beratus-barus yang menghantar e-mail kepada saya bertanyakan bagaimana sistem affiliate saya berfungsi, jadi sebaiknya saya menghantar kepada semua sekali subscriber saya.

Saya ingin tegaskan di sini, saya tidak menjalankan sebarang sistem "skim cepat kaya". Saya membuat affiliates untuk membantu 2 belah pihak, kepada anda dan kepada satu syarikat sendirian berhad. Diharap anda tidak membuat sebarang tanggapan negatif tentang niat yang saya buat.

Saya umpama anda juga, bayangkan jika beratus-ratus e-mail yang anda dapat, lagi-lagi soalan yang terlalu remeh dan mampu dicari di Google dan Yahoo, sebagai manusia normal, saya tidak mampu untuk menjawab kesemuanya. Jadi, saya ingin meminta maaf jika saya tidak dapat mengikut kehendak anda.

OK, cukuplah sebagai keluhan saya pada pagi ini. Biar saya ceritakan bagaimana affiliates saya berfungsi pula.

Caranya mudah sahaja. Anda hanya perlu mempromosikan laman web MalaysiaPal kepada rakan-rakan anda, pelawat-pelawat blog, pelawat laman web dan sebagainya menggunakan affiliate link yang akan diberikan. Anda akan mempromosikan kepada mereka e-book percuma ini sahaja dan setiap pembelian yang telah dibuat, anda akan mendapat komisen sebanyak RM10.00 dan setiap pendaftaran affiliate terbaru di bawah anda yang berjaya membuat jualan, anda akan diberikan komisen tambahan sebanyak RM2.50.

Maka, anda akan mendapat RM10.00 bagi setiap jualan yang anda buat + RM2.50 daripada affiliate di bawah anda.

Bukan itu sahaja, saya juga akan memberikan anda sebanyak RM5.00 hanya untuk mendaftarkan diri sebagai affiliate saya!

Baiklah, biar saya terangkan bagaimana sistem affiliate saya berfungsi.

• Selepas anda mendaftarkan diri sebagai affiliate, anda akan diberikan satu link affiliate MalaysiaPal. Link affiliate anda akan membawakan pelawat-pelawat anda ke laman utama MalaysiaPal.

• Apabila mereka mendaftarkan nama dan emel untuk menerima bonus-bonus yang saya berikan, nama-nama tersebut akan dihantar kepada sebuah syarikat sebagai rekod mereka.

• Jika ada jualan melalui affiliate link anda, anda akan diberikan komisen seperti yang telah diterangkan di atas, RM10 daripada affiliate link anda dan RM2.50 bagi affiliate di bawah anda.

Ingin saya tegaskan di sini, saya hanya memberikan info percuma sahaja di dalam e-book ini. Saya telah bersemuka dengan beberapa orang usahawan Internet berpengalaman, dan ada bertaraf dunia dan hasilnya tentang e-book ini ialah positif.

Di sini juga saya ingin nyatakan yang saya tidak akan berkompromi dengan mana-mana affiliates yang menjalankan aktiviti SPAM. Saya telah delete dan ban IP beberapa affiliates yang melanggar penjanjian semasa mendaftar sebagai affiliate. Ini demi menjaga nama baik saya dan nama baik MalaysiaPal.

Diharap dengan e-mail yang agak panjang ini dapat menghuraikan segala persoalan yang timbul.

Terima kasih.

Hafiz Latib

No Referral link in posting. Follow the rules

Edited by civ3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...