Jump to content

M3ntary™

Moderator
  • Content Count

    2929
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

62 Baik

About M3ntary™

  • Rank
    Ahli Sangat Rajin

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1.  Assalamualaikum. Selamat pagi. Masih sunyi seperti biasa. Kebetulan hari ni ku cuti, Ada masa nak merayap kat ruang lega internet ni. Masih sunyi seperti biasa. Ayat ni dah macam synonym dengan putera. Nak post kat majlis Moderator nanti ada yang tak boleh baca pulak. Jadi post la kat sini. Laporan? Rasa dah melekat sangat dengan nama ""Putera Sunyi". Tapi alhamdulillah masih boleh access seperti biasa. Dengan erti kata lain belum menjadi sejarah, Aiisshh.. Sedih pulak taip macam ni. Apa2 pun selamat untuk semua dan tanam kan dalam diri untuk sentiasa menuntut ilmu, beramal, dan berkongsi dengan yang lain..  :104:
×
×
  • Create New...