LanoV 22 Report post Posted September 27, 2011 Assalam semua rakan2 peminat Apple, Nie first time aku post kat ruangan nie memandangkan aku adalah Windows user... so selalu tak ambik tahu pasal Mac nie. Oleh kerana tahun depan, department aku nak beli Macbook kerana dah bosan dengan PC HP, maka nak mintak pendapat user2 Mac kat sini, apakah yang paling sesuai untuk kerja office yang tak berat sangat... just pakai Ms Office application jer banyak. Kalau ada review berkenaan satu2 jenis Macbook tu lagi bagus.. perkara utama yang aku nak research ialah: 1. Performance, Spec dan juga compatibility dengan Windows. 2. Price hardware dan software. 3. Support and etc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
arbanji 1 Report post Posted October 13, 2011 Boleh instal MSOffice 2011 for mac Harga memang mahal... hardware dan software.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kiddy 0 Report post Posted January 19, 2012 (edited) [quote name='LanoZ' timestamp='1317089709' post='1072694'] Assalam semua rakan2 peminat Apple, Nie first time aku post kat ruangan nie memandangkan aku adalah Windows user... so selalu tak ambik tahu pasal Mac nie. Oleh kerana tahun depan, department aku nak beli Macbook kerana dah bosan dengan PC HP, maka nak mintak pendapat user2 Mac kat sini, apakah yang paling sesuai untuk kerja office yang tak berat sangat... just pakai Ms Office application jer banyak. Kalau ada review berkenaan satu2 jenis Macbook tu lagi bagus.. perkara utama yang aku nak research ialah: 1. Performance, Spec dan juga compatibility dengan Windows. 2. Price hardware dan software. 3. Support and etc. [/quote] Satu dept pakai Mac,fuiyoo..elok amik imac la.. harga lebih kurang dari RM3799-RM6299,ikut spec tapi yg RM3799 ni pun dah kire ok pun ,kalau macpro mahal sgt. Edited January 19, 2012 by kiddy Quote Share this post Link to post Share on other sites