Jump to content
Sign in to follow this  
gjoy02

Kemudahan Pembayaran Melalui Kad Kredit

Recommended Posts

Saya menjalankan perniagaan barangan kecantikan Dan kesihatan wanita... Alhamdulillah perniagaan saya semakin baik Dan berkembang. Yang menjadi masalah saya sekarang, saya selalu berjumpa dengan pelanggan yang nak membeli produk saya dan ingin membayar dengan kad kredit. Honestly saya memang xda pengetahuan macam mana saya nk menerima pembayaran dari kad credit pelanggan saya. selalu kalau kita tengok dekat pasaraya dekat kaunter ade menyediakan kredit kad machine so kalau customer bayar dengan kredit kad dia boleh accept. Mcm situasi saya sekarng saya xde alat tu dan agar sukar untuk saya menerima pembayaran melalui kad kredit.

Persoalan saya:
1. Macam mana saya nk membuka akaun untuk menerima pembayaran melalui kad kredit dengan bank2 di Malaysia. Apa acc yang saya perlu buka.
2. Perlu ke saya untuk membeli kredit kad machine yg selalu kita nampak dekad kaunter2 untuk saya menerima pembayaran melalui kad kredit.
3. Ada tak cara lain yang memboleh kan saya menerima pembayaran melalui kad kredit e.g saya bawak custemer saya ke mana2 bank berhampiran dan swap kad customer di bank n mask terus ke acc saya atau cara yang lain.
4. Macam mana nk setup sistem pembayaran kad kredit di website saya. Apa yg saya perlukan.

Mintak para ahli forum dapat share or advice apa yang korang tahu dan dapat tolong memberikan solution utk saya. Terima kasih :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...