Jump to content
Sign in to follow this  
gjoy02

Premium Beautiful

Recommended Posts

[font="Georgia"]Salam semua,

Just nak share dgn korang semua mengenai satu produk yang dipanggil "Premium Beautiful" ape tu Premium Beautiful, senang cakap PB ni set pakaian dalam wanita tp bertindak lebih dari pakaian dalam. So hari ni aku nk share secara ringkas megenai salah satu kebaikan produk ni utk org yang baru lepas bersalin. :)

[b]Premium Beautiful[/b]

Masa berpantang selalunya orang pakai bengkung traditional yang sangat complicated. dengan berlilit lilit semua. agak susah untuk pakai sendiri sbb need someone untuk tarik tali semua. kegunaan bengkung ni untuk kecutkan rahim dan dapatkan balik shape sebelum bersalin. tp still selalunya takkan dapat balik figure asal dalam jangka masa pendek kan.

But now zaman da canggih kan, why not kita tukar traditional bengkung to PREMIUM BEAUTIFUL CORSET. sangat effective & senang pakai. even ramai moms out there da try and kebanyakan mmg puas hati sangat! ni pengalaman dari my friend laa kan. ;)

ok cerita pasal PB corset ni.. (some of my friend experiences ;)

Bila Pakai PB corset. Perut & Rahim akan lebih kemas & takda goyang2 bila jalan. Setiap anggota badan will be put nicely in place. Dalam jangka masa pendek kamu akan kembalikan your original shape or even better dari shape asal. sbb PB akan buang lemak yang xsepatutnya ada. yang paling penting rahim akan cepat kecut dan kembali kekedudukan asal/yang betul. Dengan pemakaian PB secara berterusan segala cellulite & strechmarks kan beransur hilang.

PB juga dapat melancarkan peredaran darah. so that darah kotor cepat keluar dari badan & akan balancekan hormon estrogens & progestrone. dalam masa yang sama, production susu badan jugak akan bertambah. so you wont have problem when breastfeed your kids :)

Thanks sebab sudi meluangkan masa utk baca coretan aku yang x seberapa.. kalau nak maklumat lebih lanjut boleh visit my blog : seperti di singniture atau email me cidacomey(a)gmail.com[/font] Edited by gjoy02

Share this post


Link to post
Share on other sites
[font="Georgia"][font="Georgia"][b]Rawatan selepas bersalin dengan PB[/b]

Premium Beautiful direka khas sesuai untuk ibu yang bersalin normal & juga untuk mereka yang ingin mengempiskan perut. For sure, ia amat mudah, praktikal dan selesa untuk dipakai.

untuk ibu yang bersalin secara pembedahan juga sesuai.. cuma pastikan luka pembedahan sembuh terlebih dahulu..

PB will helps;

membantu mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
membantu merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
membantu merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
membantu melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan
membantu menghalang jangkitan pada vagina dan pundi
membantu menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi. menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj, menjadikan anda wanita yang paling istimewa kepada suami. Keistimewaan yang hanya anda dan suami dapat rasainya. ;)[/font]

Visit my blog seperti di signiture Edited by gjoy02

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...