Jump to content
Sign in to follow this  
tebbaloi

Jom Apply Jom - Your Credit Card Application Solution

Recommended Posts

[SIZE="3"][B]untuk melihat fanpage saya di facebook, sila klik sini[/B][/SIZE] [URL="http://www.facebook.com/jomapplyjom?sk=app_106878476015645"][IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af49/inetwork/facebook-logo1.jpg[/IMG][/URL]

[SIZE="3"][B]dan yg paling penting, jgn lupa klik [SIZE="4"][COLOR="Blue"]"LIKE"[/COLOR][/SIZE] button ok !![/B][/SIZE]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[U][FONT="Arial Black"][SIZE="4"][COLOR="RoyalBlue"]ARKIB BERITA SEMASA DI PETIK DARI AKHBAR UTUSAN MALAYSIA MENGENAI KHAIRAT KEMATIAN YG DI PEROLEHI OLEH WARIS PEMEGANG KAD SEBANYAK RM1000 SUMBANGAN BANK RAKYAT[/COLOR][/SIZE][/FONT][/U]

[B][COLOR="DarkRed"][SIZE="4"]ARKIB : 28/01/2011[/COLOR][/B]

[URL="http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0128&pub=utusan_malaysia&sec=Timur&pg=wt_05.htm&arc=hive"][FONT="Arial Black"]3 waris pemegang kad kredit-i Bank Rakyat terima RM1,000[/FONT][/URL][/SIZE]

[CENTER][B][IMG]http://www.utusan.com.my/pix/2011/0128/utusan_malaysia/Timur/wt_05.1.jpg[/IMG]
Abdul Malik Zainal Abidin (dua dari kanan) menyampaikan cek khairat kematian
kepada salah seorang pewaris, Nor Azizah Dollah sambil diperhatikan Burhanuddin Abdullah
di Kota Bharu, semalam.[/B][/CENTER]

[B]KOTA BHARU 27 Jan. -[/B] Tiga waris pemegang kad kredit-i Bank Rakyat cawangan Kota Bharu menerima cek khairat kematian sebanyak RM1,000 seorang dalam satu majlis ringkas, di sini hari ini.Penyampaian cek itu disempurnakan oleh Pengurus cawangan bank itu, Abdul Malik Zainal Abidin dan disaksikan Ketua Wilayah Timur Bank Rakyat, Burhanuddin Abdullah.

Abdul Malik berkata, khairat kematian merupakan salah satu daripada keistimewaan kad kredit-i yang turut memberi perlindungan takaful percuma dan mata ganjaran bagi setiap RM10 penggunaan kad."Selain khairat kematian, yang paling utama adalah baki hutang kad kredit akan turut dilangsaikan pihak bank tanpa sebarang had.

"Ini bermakna, pewaris tidak perlu bimbang tentang baki hutang yang perlu dibayar kerana ia sudah dijelaskan oleh pihak kami.
"Bantuan disediakan adalah sebahagian daripada komitmen bank yang mengamalkan konsep kewangan berasaskan syariah sejak sekian lama," katanya.

Abdul Malik berkata, sepanjang tahun lalu, Bank Rakyat cawangan Kota Bharu menyampaikan khairat kematian kepada empat pewaris pemegang kad kredit-i.Katanya, setiap urusan sumbangan cek khairat kematian akan diurus dalam tempoh dua hingga tiga bulan selepas pihak bank dimaklumkan tentang kematian pemegang kad.

Tiga pewaris yang hadir menerima cek masing-masing pada majlis itu ialah Mohd. Rostan Yusoff, 37, dari Tumpat, Zakiyah Mahmood, 42, (Tanah Merah) dan Nor Azizah Dollah, 44, (Kok Lanas).Nor Azizah ketika ditemui berkata, dia amat berterima kasih dengan sumbangan yang diterima dan akan menyimpannya untuk pendidikan empat anaknya selepas kematian suami, Mohd. Zulkifli Mohd. Muhayedin, Mei lalu akibat kemalangan jalan raya.

Katanya, selepas kematian suami, dia kini hanya bergantung kepada upah menjahit baju dan pencen arwah bagi menyara kehidupan dan persekolahan keempat-empat anaknya."Arwah suami ada juga mempunyai akaun di bank lain tetapi hanya bank ini yang memberi sumbangan khairat kematian."Sumbangan ini sedikit sebanyak dapat membantu saya mengurus perbelanjaan sekolah anak-anak awal tahun ini," katanya.

[COLOR="DarkRed"][B][SIZE="3"]ARKIB : 18/11/2010[/SIZE][/B][/COLOR]

[URL="http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1118&pub=utusan_malaysia&sec=Timur&pg=wt_07.htm&arc=hive"][FONT="Arial Black"][SIZE="4"]Serah khairat 3 waris pemegang kad kredit-i[/SIZE][/FONT][/URL]

[CENTER][IMG]http://www.utusan.com.my/pix/2010/1118/utusan_malaysia/Timur/wt_07.1.jpg[/IMG]
[B]Berhanuddin Che Abdullah (kiri) menyerahkan cek khairat kematian
kepada waris pemegang Kad Kredit-i di Kota Bharu, kelmarin.[/B][/CENTER]

[B]KOTA BHARU 17 Nov. -[/B] Bank Rakyat cawangan Kubang Kerian di sini, hari ini menyampaikan sumbangan cek Khairat Kematian Kad Kredit-i sebanyak RM1,000 setiap seorang kepada tiga waris pemegang kad tersebut yang sudah meninggal dunia.
Majlis penyampaian cek tersebut disempurnakan oleh Ketua Bank Rakyat Wilayah Timur, Berhanuddin Che Abdullah.

Berhanuddin berkata, sumbangan tersebut adalah keistimewaan yang disediakan oleh bank itu kepada para pelanggannnya.

"Kesemua penerima hari ini merupakan waris kepada pelanggan kita yang menggunakan perkhidmatan ini.
"Pemberian cek ini sebagai penghargaan kepada pelanggan yang menggunakan Kad Kredit-i," katanya selepas majlis penyampaian bantuan tersebut di sini, semalam.

Berhanuddin berkata, sumbangan itu sedikit sebanyak dapat membantu meringankan beban waris untuk menyambut Hari Raya Aidiladha.

"Antara keistimewaan lain kad ini ialah perlindungan takaful diberikan secara percuma kepada pemegang kad. Selain itu mata ganjaran juga turut diberikan bagi setiap RM10 penggunaan dan mata tersebut akan ditukarkan kepada tunai," katanya.

Tambahnya, pemegang kad tersebut sememangnya layak menikmati pelbagai keistimewaan selaras dengan slogan iaitu 'pakai dapat duit, bayar dapat duit, mati tidak perlu bayar dan waris dapat duit'.

[B][SIZE="3"][COLOR="DarkRed"]ARKIB : 11/06/2010[/COLOR][/SIZE][/B]

[URL="http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0611&pub=utusan_malaysia&sec=Utara&pg=wu_04.htm&arc=hive"][FONT="Arial Black"][SIZE="4"]Balu pemegang kad kredit Bank Rakyat terima bantuan[/SIZE][/FONT][/URL]

[CENTER][IMG]http://www.utusan.com.my/pix/2010/0611/utusan_malaysia/Utara/wu_04.1.jpg[/IMG]
[B]RAZZAK Kamel Othman menyampaikan cek khairat kematian
kepada Noor Baiti Murad di Sungai Petani, semalam[/B].[/CENTER]

[B]SUNGAI PETANI 10 Jun -[/B] Kesedihan seorang suri rumah yang kematian suami selepas diserang sakit jantung hampir setahun lalu sedikit terubat apabila menerima bantuan khairat kematian dari Bank Kerjasama Rakyat Malaysia Berhad (Bank Rakyat).

Noor Baiti Murad, 34, yang berasal dari bandar ini menerima bantuan sebanyak RM1,000 daripada Pengurus Bank Rakyat Cawangan Sungai Petani, Razzak Kamel Othman dalam satu majlis ringkas di sini semalam.
Suaminya, Mohd. Rosdi Md. Din yang bertugas sebagai anggota polis di Balai Polis Bandar Perda, Seberang Perai meninggal dunia selepas diserang sakit jantung ketika bertugas pada 30 Julai tahun lalu.

Noor Baiti ketika ditemui melahirkan kesyukuran kerana Bank Rakyat mengambil berat permasalahan yang dihadapi oleh keluarganya.

''Saya terkejut apabila dihubungi oleh pihak Bank Rakyat yang memberitahu supaya datang untuk menerima bantuan khairat kematian," katanya.Sementara itu Razzak Kamel berkata, Noor Baiti merupakan individu pertama menerima cek Khairat Kematian Kad Kredit-i sebanyak RM1,000.

Katanya, cek khairat kematian berkenaan disumbangkan pihaknya memandangkan suami Noor Baiti sebelum ini merupakan pelanggan Kad Kredit-i Bank Rakyat.

''Khairat kematian sebanyak RM1,000 adalah salah satu daripada keistimewaan Kad Kredit-i dan tujuan pemberian cek ini adalah untuk menghargai pelanggan kami yang telah memegang kad kredit ini sejak 2008 lagi.
''Selain itu, sumbangan ikhlas ini adalah untuk meringankan beban waris kepada Allahyarham Mohd. Rosdi," katanya.

[CENTER][SIZE="6"][FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BERITA PANASSS 05.03.2011 HARIAN METRO !!![/COLOR][/FONT][/SIZE][/CENTER]

[SIZE="4"][B][URL="http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/TaksangkadapatRM1_000/Article/index_html"]Tak sangka dapat RM1,000[/URL][/B][/SIZE]
Oleh Johari Indan
[email][email protected][/email]

[B]KOTA BELUD:[/B] Seorang balu tidak menyangka mendiang suami yang memiliki akaun kad kredit-i Bank Rakyat layak menerima khairat kematian RM1,000 serta menjadi pelanggan pertama menerima skim berkenaan daripada cawangan Bank Rakyat daerah ini.
Saimah Gibok, 50, dari Kampung Narinang tidak mengetahui kad kredit-i Bank Rakyat yang dimiliki suaminya sejak lebih setahun lalu memberi manfaat kepada keluarganya.

“Suami saya, Dumi Gumbaris meninggal dunia pada Mac lalu ketika berusia 56 tahun akibat barah, tetapi menyedari mendiang ada memiliki kad kredit-i Bank Rakyat.

“Bagaimanapun, saya tidak menyangka bank ini menyediakan skim khairat kematian kepada setiap pemegang kad kredit terbabit,” katanya ketika ditemui Harian Metro pada majlis ringkas di cawangan bank berkenaan, di sini, kelmarin.

Sumbangan itu disampaikan Pengurus Bank Rakyat Kota Belud, Aris Abdul Kadir dan turut dihadiri Ketua Unit Pembiayaannya, Muhd Hassanal Yusof.

Ketika ditemui, Gibok yang juga ibu kepada enam anak masing-masing empat lelaki dan dua perempuan berusia antara 19 dan 30 tahun tidak putus-putus berterima kasih keprihatinan bank berkenaan.

“Saya benar-benar tidak menduga menerima faedah daripada akaun kad kredit-i mendiang suami dan menggunakan faedah dan wang ini untuk kegunaan keluarga,” katanya.

Sementara itu, Aris berkata, balu itu adalah penerima pertama khairat kematian diberikan kepada pelanggan Bank Rakyat di daerah ini.

“Skim ini adalah antara keistimewaan kad kredit-i Bank Rakyat kepada pelanggan yang layak mengikut syarat ditetapkan.

“Keistimewaan lain kad ini adalah perlindungan takaful percuma bagi setiap pemegang kad, selain mata ganjaran diberikan setiap kali berbelanja RM10,” katanya.

Katanya, mata ganjaran itu boleh ditukarkan kepada wang tunai dan digabungkan bersama tabung umrah dan percutian.

“Pemegang kad kredit-i Bank Rakyat sememangnya menikmati pelbagai keistimewaan selaras slogan kad itu, ‘Pakai dapat duit, Bayar dapat duit, Mati tidak perlu bayar, Waris dapat duit’,” katanya.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PINDAHAN BAKI ATAU BALANCE TRANSFER BAKI KAD LAMA ANDA!!!

apa yg perlu anda buat adalah pohon kad kredit islamik bank rakyat dan selepas dapat kad, pegi ke bank dan isi borang balance transfer dan pos/hantarkan ke HQ! semudah itu..


sila refer pamplet di bawah ok.. pohon kad anda sekarang! hubungi saya .. [url=http://jomapplyjom.blogspot.com/]JOM APPLY JOM !!![/url]

klik sini utk download form balance transfer bank rakyat [url]http://www.bankrakyat.com.my/c/document_library/get_file?p_l_id=10897&folderId=14501&name=DLFE-5404.pdf[/url]

[IMG]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs259.snc6/180780_150143628373754_150111741710276_235029_4289693_n.jpg[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[b]GUNA DAN MENANG!
[/b]
Rebutlah peluang untuk memenangi Apple i-Pad dengan menggunakan Kad Kredit-i Bank Rakyat. Promosi sah dari 1 Mei 2011 sehingga 30 Jun 2011.

[b]Syarat kelayakan penyertaan
[/b]Terhad kepada semua guru-guru yang menjadi pemegang Kad Kredit-i Bank Rakyat (kecuali suami/isteri kepada warga kerja Jabatan Kad Kredit dan Silverlake)

[b]Modus operandi
[/b]Setiap pembelian sebanyak RM300 layak untuk 1 penyertaan.
Hanya pembelian runcit dan pengeluaran tunai adalah layak. (Pindahan baki tidak diambil kira)
Cabutan bertuah akan diadakan untuk memilih pemenang.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kad kredit public bank esso mobil visa gold. anda akan dapat tunai rm20 apabila berbelanja rm400 keatas sebulan selama 2 bulan!!!

[IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af49/inetwork/pb.jpg[/IMG]

[B]Kad Kredit Public Bank ESSO MOBIL Visa Gold[/B]
JOM APPLY JOM !!!

[B]KEISTIMEWAAN [/B]

-FREE FOR LIFE !!! No Annual Fees
-NIKMATI REBET TUNAI SEBANYAK 8% DI MANA-MANA STESEN SERVIS ESSO ATAU MOBIL DAN JUGA PEMBELIAN RUNCIT
-PERCUMA INSURANS KEMALANGAN PERIBADI SEHINGGA RM20,000
-TIADA YURAN TAHUNAN SAMPAI BILA-BILA
-BERPELUANG MENYERTAI PUBLIC BANK DOUBLE BONUS OVER @ MILLION CONTEST

Anda akan dapat tunai rm20 apabila berbelanja rm400 keatas sebulan selama 2 bulan!!!

[B]KEMUDAHAN LAIN [/B]

Anda boleh membuat balance transfer kredit ke kad ini dan nikmati 0% interest. Sila rujuk flyers

Anda juga berpeluang mendapat kemudahan FLEXI PAY iaitu kemudahan pembayaran secara ansurans dengan 0% interest!!

tunggu apa lagi? jom apply jom !!!
[url=http://jomapplyjom.blogspot.com/]JOM APPLY JOM !!![/url]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af49/inetwork/bankrakyatCC.jpg[/IMG]

Kad kredit islamik Bank Rakyat - TANPA Cukai Kerajaan, TANPA Yuran Tahunan, TIADA caj berganda, Jika pemilik mati/lumpuh tak perlu byr apa2 dan dapat khairat kematian RM1,000. jom apply jom !!! klik link di bawah

[url]http://jomapplyjom.blogspot.com/[/url]

[IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af49/inetwork/esso_g_resize.jpg[/IMG]

FREE FOR LIFE !!! No Annual Fees
NIKMATI REBET TUNAI SEBANYAK 8% DI MANA-MANA STESEN SERVIS ESSO ATAU MOBIL DAN JUGA PEMBELIAN RUNCIT
PERCUMA INSURANS KEMALANGAN PERIBADI SEHINGGA RM20,000
TIADA YURAN TAHUNAN SAMPAI BILA-BILA
BERPELUANG MENYERTAI PUBLIC BANK DOUBLE BONUS OVER @ MILLION CONTEST

Share this post


Link to post
Share on other sites
KAD KREDIT PUBLIC BANK ESSO-MOBIL VISA GOLD

[IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af49/inetwork/esso_g_resize.jpg[/IMG]

[b][size=7]KEISTIMEWAAN[/size][/b]
[size=6][color=Red]PERCUMA SEUMUR HIDUPPP !!![/color][/size]


[*]NIKMATI REBET TUNAI SEBANYAK 8% DI MANA-MANA STESEN SERVIS ESSO ATAU MOBIL DAN JUGA PEMBELIAN RUNCIT

[*]PERCUMA INSURANS KEMALANGAN PERIBADI SEHINGGA RM20,000

[*]TIADA YURAN TAHUNAN SAMPAI BILA-BILA

[*]BERPELUANG MENYERTAI PUBLIC BANK DOUBLE BONUS OVER @ MILLION CONTEST


[b]KEMUDAHAN LAIN [/b]

Anda boleh membuat balance transfer kredit ke kad ini dan nikmati 0% interest. Sila rujuk flyers

[IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af49/inetwork/1.jpg[/IMG]

Anda juga berpeluang mendapat kemudahan FLEXI PAY iaitu kemudahan pembayaran secara ansurans dengan 0% interest!!

[IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af49/inetwork/BT.jpg[/IMG]

KEMPEN KAD KREDIT PUBLIC BANK ESSO MOBIL
[IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af49/inetwork/pb.jpg[/IMG]

Anda akan dapat tunai rm20 apabila berbelanja rm400 keatas sebulan selama 2 bulan!!!

Hubungi Saya

Ainul Mohd.zan
Marketing Executive
HP 019-7294501
[email][email protected][/email]
ym - tebbaloi
[url]http://jomapplyjom.blogspot.com/[/url]

Share this post


Link to post
Share on other sites
hari isnin hari pertama bekerja.. kesesakan toksah nak cakap.. Q up kat bank perghh panjang beb.. parking keta??? jgn mimpi la dapat satuu ..

Permohonan kad kredit kini ONLINE semudah ABC !!! jom apply jom !!!
http://jomapplyjom.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
PROMOSI KAD KREDIT ISLAMIK BANK RAKYAT !!!!

GUNA DAN MENANG!

Rebutlah peluang untuk memenangi Apple i-Pad dengan menggunakan Kad Kredit-i Bank Rakyat. Promosi sah dari 1 Mei 2011 sehingga 30 Jun 2011.

Syarat kelayakan penyertaan
Terhad kepada semua guru-guru yang menjadi pemegang Kad Kredit-i Bank Rakyat (kecuali suami/isteri kepada warga kerja Jabatan Kad Kredit dan Silverlake)

Modus operandi
Setiap pembelian sebanyak RM300 layak untuk 1 penyertaan.
Hanya pembelian runcit dan pengeluaran tunai adalah layak. (Pindahan baki tidak diambil kira)
Cabutan bertuah akan diadakan untuk memilih pemenang.

cardholder get cardholder = insentif RM50 satu kad lulus !! jom apply jom !! klik signature saya di bawah!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dapatkan Kad kredit islamik Bank Rakyat - TANPA Cukai Kerajaan, TANPA Yuran Tahunan, TIADA caj berganda, Jika pemilik mati/lumpuh tak perlu byr apa2 dan dapat khairat kematian RM1,000.

Kad kredit Public Bank Esso Mobil Visa Gold - Dapatkan rebet tunai 8% apabila anda berbelanja di stesen myk ESSO / MOBIL dan RM20 rebet tunai setiap bulan jika anda berbelanja RM400 sebulan


Pls click "LIKE" button at my fanpage, TQ

klik here for more info http://www.facebook.com/jomapplyjom?sk=app_106878476015645
or direct to my webpage http://jomapplyjom.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
[IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af49/inetwork/bankrakyatCC.jpg[/IMG]

Kad kredit islamik Bank Rakyat - TANPA Cukai Kerajaan, TANPA Yuran Tahunan, TIADA caj berganda, Jika pemilik mati/lumpuh tak perlu byr apa2 dan dapat khairat kematian RM1,000. jom apply jom !!! klik link di bawah

[url]http://jomapplyjom.blogspot.com/[/url]

[IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af49/inetwork/esso_g_resize.jpg[/IMG]

FREE FOR LIFE !!! No Annual Fees
NIKMATI REBET TUNAI SEBANYAK 8% DI MANA-MANA STESEN SERVIS ESSO ATAU MOBIL DAN JUGA PEMBELIAN RUNCIT
PERCUMA INSURANS KEMALANGAN PERIBADI SEHINGGA RM20,000
TIADA YURAN TAHUNAN SAMPAI BILA-BILA
BERPELUANG MENYERTAI PUBLIC BANK DOUBLE BONUS OVER @ MILLION CONTEST

Share this post


Link to post
Share on other sites
garis panduan telah di update di webpage saya. sila lawati http://jomapplyjom.blogspot.com/p/faq.html untuk membaca info lanjut !!

jom apply jom !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kad kredit islamik Bank Rakyat - TIADA Cukai Kerajaan, TIADA Yuran Tahunan, TIADA caj berganda, jom apply jom !!! klik link di bawah

http://jomapplyjom.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
permohonan sangat aktif dan di terima 24jam !!!

peringatan :-
pastikan dokumen yg ada emel kepada sy jelas
cth - mykad - pastikan no ic, gambar dan nama jelas
- slip gaji - amoun jelas dan terang

jom apply jom !!! http://jomapplyjom.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
BERITA PANASSS 05.03.2011 HARIAN METRO !!!

Tak sangka dapat RM1,000
Oleh Johari Indan
[email protected]

KOTA BELUD: Seorang balu tidak menyangka mendiang suami yang memiliki akaun kad kredit-i Bank Rakyat layak menerima khairat kematian RM1,000 serta menjadi pelanggan pertama menerima skim berkenaan daripada cawangan Bank Rakyat daerah ini.
Saimah Gibok, 50, dari Kampung Narinang tidak mengetahui kad kredit-i Bank Rakyat yang dimiliki suaminya sejak lebih setahun lalu memberi manfaat kepada keluarganya.

“Suami saya, Dumi Gumbaris meninggal dunia pada Mac lalu ketika berusia 56 tahun akibat barah, tetapi menyedari mendiang ada memiliki kad kredit-i Bank Rakyat.

“Bagaimanapun, saya tidak menyangka bank ini menyediakan skim khairat kematian kepada setiap pemegang kad kredit terbabit,” katanya ketika ditemui Harian Metro pada majlis ringkas di cawangan bank berkenaan, di sini, kelmarin.

Sumbangan itu disampaikan Pengurus Bank Rakyat Kota Belud, Aris Abdul Kadir dan turut dihadiri Ketua Unit Pembiayaannya, Muhd Hassanal Yusof.

Ketika ditemui, Gibok yang juga ibu kepada enam anak masing-masing empat lelaki dan dua perempuan berusia antara 19 dan 30 tahun tidak putus-putus berterima kasih keprihatinan bank berkenaan.

“Saya benar-benar tidak menduga menerima faedah daripada akaun kad kredit-i mendiang suami dan menggunakan faedah dan wang ini untuk kegunaan keluarga,” katanya.

Sementara itu, Aris berkata, balu itu adalah penerima pertama khairat kematian diberikan kepada pelanggan Bank Rakyat di daerah ini.

“Skim ini adalah antara keistimewaan kad kredit-i Bank Rakyat kepada pelanggan yang layak mengikut syarat ditetapkan.

“Keistimewaan lain kad ini adalah perlindungan takaful percuma bagi setiap pemegang kad, selain mata ganjaran diberikan setiap kali berbelanja RM10,” katanya.

Katanya, mata ganjaran itu boleh ditukarkan kepada wang tunai dan digabungkan bersama tabung umrah dan percutian.

“Pemegang kad kredit-i Bank Rakyat sememangnya menikmati pelbagai keistimewaan selaras slogan kad itu, ‘Pakai dapat duit, Bayar dapat duit, Mati tidak perlu bayar, Waris dapat duit’,” katanya.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[IMG]http://agilworld.com/wp-content/uploads/2010/09/photoscape_main.gif[/IMG]

utk cross dokumen anda, salah satu software yg saya rekomenkan adalah photoscape. mudah dan cantik hasilnya. sila download software percuma di sini. http://download.cnet.com/PhotoScape/3000-2192_4-10703122.html?part=dl-6295843&subj=dl&tag=button


jom apply jom !!! http://jomapplyjom.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Balu pemegang kad kredit Bank Rakyat terima bantuan

[img]http://www.utusan.com.my/pix/2010/0611/utusan_malaysia/Utara/wu_04.1.jpg[/img]
RAZZAK Kamel Othman menyampaikan cek khairat kematian kepada Noor Baiti Murad di Sungai Petani, semalam.

SUNGAI PETANI 10 Jun - Kesedihan seorang suri rumah yang kematian suami selepas diserang sakit jantung hampir setahun lalu sedikit terubat apabila menerima bantuan khairat kematian dari Bank Kerjasama Rakyat Malaysia Berhad (Bank Rakyat).

Noor Baiti Murad, 34, yang berasal dari bandar ini menerima bantuan sebanyak RM1,000 daripada Pengurus Bank Rakyat Cawangan Sungai Petani, Razzak Kamel Othman dalam satu majlis ringkas di sini semalam.

Suaminya, Mohd. Rosdi Md. Din yang bertugas sebagai anggota polis di Balai Polis Bandar Perda, Seberang Perai meninggal dunia selepas diserang sakit jantung ketika bertugas pada 30 Julai tahun lalu.

Noor Baiti ketika ditemui melahirkan kesyukuran kerana Bank Rakyat mengambil berat permasalahan yang dihadapi oleh keluarganya.

''Saya terkejut apabila dihubungi oleh pihak Bank Rakyat yang memberitahu supaya datang untuk menerima bantuan khairat kematian," katanya.

Sementara itu Razzak Kamel berkata, Noor Baiti merupakan individu pertama menerima cek Khairat Kematian Kad Kredit-i sebanyak RM1,000.

Katanya, cek khairat kematian berkenaan disumbangkan pihaknya memandangkan suami Noor Baiti sebelum ini merupakan pelanggan Kad Kredit-i Bank Rakyat.

''Khairat kematian sebanyak RM1,000 adalah salah satu daripada keistimewaan Kad Kredit-i dan tujuan pemberian cek ini adalah untuk menghargai pelanggan kami yang telah memegang kad kredit ini sejak 2008 lagi.

''Selain itu, sumbangan ikhlas ini adalah untuk meringankan beban waris kepada Allahyarham Mohd. Rosdi," katanya.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[CENTER][IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af49/inetwork/1-3.gif[/IMG]
[SIZE="5"][FONT="Arial Black"][COLOR="Blue"]KAD KREDIT-i AL-AIMAN BSN[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[IMG]http://www.mybsn.com.my/images/pr_images/AlAiman.jpg[/IMG]
[/CENTER]

syarat2 sama spt biasa [URL="http://jomapplyjom.blogspot.com/p/syarat-untuk-memohon.html"]di sini [/URL]

[B][SIZE="4"][COLOR="Blue"]FEATURES & BENEFITS[/COLOR][/SIZE][/B]

[B]*Worldwide Acceptance and Instant Recognition:[/B] With BSN Visa/MasterCard you will be recognized at over 20 million establishments worldwide.

[B]*Worldwide Cash Advance: [/B]Get cash advance at ATMs worldwide including BSN network of branches and ATM.

[B]*Lower Facility Fee:[/B] Enjoy lower Facility Fee at [B][COLOR="Red"][SIZE="4"]11% p.a. (Government Servant)[/SIZE][/COLOR] [/B]or [B][COLOR="Red"][SIZE="4"]13.5% p.a. (Non Government Servant)[/SIZE][/COLOR][/B] when you pay your credit card bill by the payment due date.

[B]*Zero % Installment Plan:[/B] Purchase goods using our EasyPay Instalment Plan with zero percent Fee up to 24 months.

[B]*Balance Transfer Plan:[/B] Save more on finance charges with our Balance Transfer Plan, when you transfer the outstanding balances (minimum transfer RM500) from your other credit cards to your BSN Al Aiman credit card-i.

[B]*EasyCash:[/B] Get access to cash from your credit card at a lower facility fees with BSN Al Aiman Easy Cash.

[B]*Supplementary Card:[/B] Share your credit card privileges with immediate family members when you present them with a Supplementary Card.

[B]*Free Coverage of Travel Takaful:[/B] You are automatically covered up to RM300,000 when you purchase flight tickets using BSN Al Aiman Classic Credit Card-i or up to RM500,000 using BSN Al Aiman Gold Credit Card-i. Also covers for inconveniences such as lost baggage, flight delays or missed flights during transit.

[B]*BSN Credit Shield:[/B] Now you can protect your credit card-i balance with BSN Al Aiman Credit-I Protector.

[B]*BSN Reward Points:[/B] Earn evergreen reward points each time you spend using your BSN Al Aiman credit card-i.

[B]*Merchant Discounts & Privileges: [/B]Enjoy exclusive dining, shopping and travel deals under our Merchant Privileges Programme from time to time.

[B][COLOR="Blue"][SIZE="4"]MODE OF PAYMENT[/SIZE][/COLOR][/B]

*Via [url]www.mybsn.com.my[/url]
*Auto-debit from your BSN GIRO and/or GIRO-i Account
*By cheque, mailed to BSN Credit Card Centre
*By cash or cheque, at any BSN branch
*Via Interbank GIRO (IBG) from participating Banks
*Via BSN Cash Deposit Machine (CDM)
*GIRO fund transfer through any BSN ATM without limitation

[IMG]http://i992.photobucket.com/albums/af49/inetwork/1-4.jpg[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
jom apply jom !!! permohonan kad kredit dan pinjaman peribadi utk kakitangan kerajaan dan badan berkanun terpilih !!!
http://jomapplyjom.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...