Jump to content
Sign in to follow this  
alialamia

"KE ARAH MEMPERKASAKAN KECEMERLANGAN PENDIDIKAN PELAJAR"

Recommended Posts

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Note : JANGAN LUPA SEBARKAN KEPADA SAUDARA-MARA DAN SAHABAT-SAHABAT

SEBARKAN..........!!!!!! Mungkin ada org lain SELAIN ANDA lebih MEMERLUKAN emel ini untuk dibaca bagi MENGUBAH PERSEPSI HIDUP MEREKA KE ARAH LEBIH BAIK.

layari program SCORE A :
www.scorea.com
Boleh guna ONLINE DEMO (Free Trial Version) - ID : 82828 (Ibu Bapa, Abang2 dan Kakak2 pun boleh cuba jawab soalan2 - VERY INTERAKTIF !!!)
INFO RINGKAS :

Program ini telah dilancarkan oleh Syarikat Kenshido International Sdn Bhd dan Majlis Pelancarannya dirasmikan oleh Menteri Pelajaran Malaysia, Dato Sri Hishamuddin Hussien pada 3 Mac 2006 di Plaza Angsana, Johor Bharu. Program ini merupakan pelengkap kepada sistem pembelajaran KBSR dan KBSM di sekolah.. Para pelajar akan melalui proses Pembelajaran Output yang AMAT BERKESAN di dalam program ini..

Program ini telah dibangunkan selama 3 tahun bermula dari tahun 1999 - 2002. Kemudian telah diberi kepada 14 buah Sekolah di Malaysia untuk dilihat keberkesanannya pada 2002 - 2005. Alhamdulillah, program ini telah mula mendapat sambutan dari para keluarga yang inginkan KECEMERLANGAN A anak-anak mereka di dalam UPSR dan PMR. TESTIMONI MENAKJUBKAN berkenaan kejayaan program ini boleh dilihat di dalam URL berkenaan. Program ini merupakan satu-satunya program pembelajaran output yang diberi HAK EKSKLUSIF oleh KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA untuk menerbitkan Soalan-soalan Peperiksaan SEBENAR UPSR dan PMR dari tahun 1993 - TERKINI secara ONLINE. Program ini juga diwujudkan sebagai "CONTENT PROVIDER" di mana jika terdapat sebarang perubahan di dalam silibus KBSR dan KBSM oleh Kementerian Pelajaran Malaysia, maka corak soalan di dalam Program "SCORE A" ini juga akan diubah secara serta merta.

SOALAN-SOALAN PROGRAM INI DIGUBAL OLEH GURU-GURU PAKAR DAN GURU-GURU YANG DILULUSKAN SEBAGAI PENGGUBAL SOALAN PEPERIKSAAN MALAYSIA. PROGRAM SCORE A JUGA MERUPAKAN BANK SOALAN DI MANA LEBIH 200 RIBU SOALAN YANG PELBAGAI CORAK DAN BENTUK TERDAPAT DI DALAM PROGRAM INI.

eProgram yang ada di dalam PROGRAM SCORE A ialah :

eNotes (nota2 ringkas)
eTopic (soalan2 berasaskan tajuk / bab di dlm matapelajaran2)
eAsessment (3 LEVEL - Easy, Medium & Expert : Soalan2 berasaskan matapelajaran)
eProgress (Untuk memantau perkembangan prestasi pembelajaran anak2)
eTrial Exam ("Spot Question")
ePast Year Exam (EKSKLUSIF dari KPM)
eDictionary (Terjemahan Perkataan dari B.Inggeris ke B.Melayu & B.Cina)
eReport Card (IBU BAPA boleh MEMANTAU perkembangan pelajaran anak-anak WALAUPUN sambil tolak troli di Carrefour, Giant, Jusco atau di mana-mana sahaja @ KETIKA sedang memandu @ KETIKA sedang SIBUK BERMESYUARAT, BERKURSUS atau SEDANG BERMAIN GOLF) - Keputusan UJIAN & PEPERIKSAAN anak akan dihantar melalui SMS atau boleh DISEMAK SECARA ONLINE (24 jam Sehari)

Ke ARAH 100% Sekolah Bestari pada 2010 - Perancangan Kem. Pelajaran Malaysia.
Yang PALING MENARIK, tuan /puan bukan sahaja boleh membantu kejayaan PELAJAR MALAHAN Akaun Pendidikan pelajar tidak lagi jatuh ke dalam Akaun PERBELANJAAN @ PELABURAN tetapi bakal menjadi Akaun PENDAPATAN Ibu Bapa!!!

Boleh hadir ke Suppot Centre kami, ZRB MClub di Bandar Tasik Selatan & HQ Baru di Kota Damansara untuk mendengar taklimat PERCUMA buat Ibu Bapa yang Prihatin. TEMPAT SANGAT TERHAD. Hubungi kami untuk tempahan tempat.


WEBUCATION is d NEXT MEGA TREND Biz

Let Make a Movement 4 Our Great Life....!!!!!

"Opportunity Alwiz Come From d Back Door"

Siti Nurfadhilah bt M. K. Shamsudin
Certified eLearning Consultant
017-9715820

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...