Jump to content
Sign in to follow this  
pakar cariduit percuma

60 Video Percuma Panduan Lengkap Belajar Camtasia

Recommended Posts

Bagaimana dengan 24 video panduan Cpanel yang baru saya kongsikan kelmarin ,adakah memberi manfaat kepada sekalian yang ingin ketahui lebih lanjut dengan penggunaan Cpanel ,agaknya ramai yang lebih suka menonton video daripada membaca ebook ,em…saya kadang juga suka tonton panduan dengan video lebih cepat faham .Jadi hari ini apa kata saya kongsikan juga video percuma yang menggenai panduan Camtasia iaitu bagaimana kita menggunakan kemudahan camtasia untuk membuat video .Memang hari ini kepada yang ingin mencari duit dalam dunia online kenalah belajar juga teknik ini .

Mungkin ada yang tanya apa itu Camtasia ? jawapan yang paling ringkas ” software yang menawarkan kemampuan untuk merekam kegiatan di komputer sehingga dapat digunakan sebagai cd tutorial” macam mana cukup ringkas dan boleh faham ke ? saya tak pandai nak jelas panjang-panjang ,cuma suka jelas dengan ringkas dan tepat sahaja.

Ebook percuma ini terdapat 60 video untuk belajar camtasia ,berjenis video panduan camtasia terdapat dalam ebook ini ,korang cuma perlu download dan klik link yang disediakan dalam panduan ini .( semasa baca ebook percuma ini korang perlu sambung line internet ,jika tidak link tidak akan “hidup” so jangan cari saya di yahoo mesengger dan tanya soalan yang berbunyi kenapa saya tak dapat buka video tu bro ? kenapa bro tak ada video dalam ebook percuma ini ? Ingat sudah download dan klik link yang terdapat dalam ebook ini semasa korang sambung ke line internet korang )

Kepada yang berminat tetapi tak tahu di mana dapatkan software Camtasia ,korang boleh pergi ke laman web ini dan download software berkenaan .layani di Download Free Trials ,ini adalah versi trial ,so yang ingin dapat full versi em..cuba cari saya di yahoo mesengger mungkin saya boleh tolong korang …

Yang ingin belajar panduan camtasia ,saya telah sediakan 3 link di bawah ini jadi pilih antara satu link dan download ,harap perkongsian hari ini korang juga enjoy ye

Dapatkan disini dengan percuma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...