Jump to content
Sign in to follow this  
pakar cariduit percuma

1 Orang Daftar Korang Dapat $1.00

Recommended Posts

Salam sekalian saudara dan saudari yang saya cintai kelmarin sahaja saya baru cerita dengan korang lebih dua minggu sudah jarang ada ebook /pakej percuma dalam bahasa melayu dilancarkan dan hari ini saya menerima sebanyak 3 ebook percuma dan satu pakej MRR yang korang boleh download dan juga boleh cari duit melalui program ini iaitu program pay per lead ,saya rasa tak payah lagi cerita apa itu program pay per lead cuma yang perlu bagitau korang program ini akan bayar sebanyak $1.00 untuk setiap orang yang korang hantar untuk daftar ,macam mana senang sahaja kan ? boleh dapat produk MRR dan juga boleh cari duit .

Apa yang terdapat dalam pakej MRR ini ? saya tak payah jelas panjang lebar ,cuba baca post dibawah ni saya petik dari laman web Aspirasi

“Mahukah anda mempunyai sistem Landing Page,Surat Jualan,Grafik dan E-cover yang menarik berserta Master Resale Rights & seterusnya menjimatkan masa anda dalam membina sesebuah Minisite dan Landing Page???Anda pening kepala untuk menghasilkan landing page dengan cara mudah dan menghadapi masalah dengan masalah copyright untuk membina minisite,landing page,e-cover dan grafik untuk menarik perhatian umum ?…

Kini anda tidak perlu lagi membazirkan masa anda selama berjam-jam untuk menyiapkan sebuah landing page/minisite segera berserta grafik dan cover yang menarik untuk menarik perhatian umum…”

Macam mana korang fikir produk ini baguskah ? Ingin dapatkan ? Semua percuma sahaja ..jadi korang jangan lepaskan peluang ini .

Dapatkan disini dengan percuma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...