Jump to content
Sign in to follow this  
pakar cariduit percuma

Ebook Percuma B.melayu Belajar Html

Recommended Posts

Salam sekalian apa khabar buat hari ini ? Adakah semua jalan dengan lancar ? Hari ini semasa saya “berjalan-jalan†di laman blog saya terjumpa satu ebook percuma yang saya ingin carikan sudah lama dan yang saya gembira kerana ebook percuma ini adalah dalam Bahasa Melayu kerana kalau ebook dalam panduan Bahasa English memang banyak …

Apakah ebook yang saya tercari -cari ini ? ye betul itu dia ebook belajar HTML ,sebenarnya untuk berjaya dalam dunia online tidak semesti kita mesti ketahui HTML tetapi jika ketahui adalah satu berita yang sungguh baik kepada kita untuk menyenangkan kerja-kerja supaya menjadi lebih professional.

Ebook percuma ini saya dah baca sebahagian memandangkan ramai yang berminat untuk belajar HTML jadi saya tak tunggu sampai habis saya belajar barulah kongsikan ebook ini kerana belajar HTML ataupun photoshop kita perlukan masa untuk menjadi lebih pakar .

Dalam ebook percuma ini memang ditunjukkan lengkap dari panduan asas HTML hinggalah bagaimana membangunkan laman web personal/perniagaan jadi sudah anda membaca ebook percuma ini adalah bermanfaat kepada anda sila tinggalkan komen anda ye .

Em..rasanya hari ni tak ada mood nak tulis panjang kerana semalam saya kaji siasat tentang teknik video marketing kurang tidur dan habis post artikel ini saya akan tidur dulu supaya malam nanti ada power untuk terus mengkaji dan siasat video marketing

Dapatkan disini dengan percuma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...