Jump to content
Sign in to follow this  
pakar cariduit percuma

Belajar Video Marketing

Recommended Posts

Untuk berjaya dalam perniagaan online bukanlah satu perkara yang sangat susah jika kita ketahui teknik dan juga rahsia yang sebenar,memang banyak ebook panduan yang kita lihat surat jualan yang sangat “panas†apabila kita habis baca surat jualan kita rasa tak dapat †control†ingin beli sekarang juga ,adakah anda juga pernah ada pengalaman yang sebegini ? Tetapi setelah anda beli dan baca hu hu macam biasa tak ada apa rahsia juga ,macam janji kosong sahaja kenapa ada pemikiran yang sebegini ?

Sebagai seorang yang suka membaca saya cuma boleh jelaskan ,dalam satu ebook yang kita beli ataupun percuma memang ada isi kandunagn yang bermanfaat kepada kita cuma mungkin 10% dari keseluruhan yang itu sebagai “rahsia†ebook itu ,jadi kiita kena baca panduan yang lebih untuk “gabungkan†tips 10% ini ke panduan yang lain ,jadi macam begini barulah kita dapat teknik-teknik yang dikatakan rahsia .Kenapa saya nak jelaskan persoalan yang begini ? kerana ada yang tanya adakah anda membaca sebegini banyak ebook dan akan menjadi jutawan ,ha ha ha memang saya ni belum jadi jutawan tapi saya percaya diri saya sendiri akan menjadi jutawan.

Kelmarin saya sudah pun kongsikan ebook percuma yang memberikan kita 50 laman website video yang terbaik ,jadi hari ini saya akan kongsikan satu ebook juga berkenaan video marketing ,tidak dapat dinafikan hari ini promosi dengan video marketing adalah satu teknik yang sangat baik digunakan ,kalau sekatar cuma kita ketahui gunakan teknik video marketing tidaklah cukup kerana ramai yang gunakan teknik ini ,jadi kita perlu “lengkapkan †berbagai info untuk “berperangâ€

Ebook percuma ini tajuk sangat menarik “video marketing for lazy lovers†ada orang yang setiap hari sangat berusaha tapi masih tak berjaya kerana salah guna teknik yang betul dan ebook ini adalah untuk orang yang “malas†disini “malas†bererti orang yang ingin mengkaji sesuatu teknik dengan betul supaya kerja menjadi lebih senang .Ebook percuma ini akan mendedahkan beberapa topik yang menarik antara :

1) Niche untuk “golf tips †dan juga “weight loss †adalah satu niche yang sangat baik untuk video marketing kenapa ?

2) Gunakan laman web Break.com cari duit ,em …kenapa nak gunakan laman web ini dan apa yang menarik dalam laman web ini ?

3) Bagaimana menulis tajuk video yang boleh “memikat †disini penulis akan memberikan tips yang sanagt berguna kepada kita kerana tajuk yang menarik aka mendapat perhatian yang ramai .

4) Selepas tajuk adalah tips menulis “description†apa yang anda perlu tulis dalam “description †ini adalah sangat penting dan juga akan membantu SEO ,dan penulis juga berikan tips yang sangat mudah, anda cuma pergi satu laman web copy dan paste itu cuma kerja anda ,senangkan ?

5) Tips menulis “Tag†anda boleh senang sahaja mendapat idea dengan 2 cara ,apakah cara itu ,he he dalam ebook percuma ada berikan tips kepada anda .

6) Tips untuk menukar video marketing menjdi $$$

6) dan juga banyak tips yang penting ,terlalu panjang aku tak sambung tulis korang boleh baca sendiri dan ini juga satu ebook yang saya akan berikan 5 bintang ,bukan semua ebook aku sebarangan berikan bintang ye ,tetapi adalah berdasarkan kualiti ebook tersebut.

Dapatkan disini dengan percuma

VideoMarket.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...