Jump to content
Sign in to follow this  
halfjump

Aku Nak Share Program Ni

Recommended Posts

Mungkin ramai dah penoh dengar pasal dana10, modal RM10 jer, cuma kali ni, team aku nak guna pendekatan lain sikit. Sambil join program ni, sambil share pelbagai e-book menarik, menurut kata leader kitaorang, maybe dua tiga hari lagi nak tambah aplikasi, games dan macam macam lagi. Syaratnya, korang kena daftar melalui referral link dari blog JUST FOR MY DOWNLINE. Kitaorang akan rotate referral link yang di promotekan kat blog tu dan kitaorang akan notify pemilik referral link berkenaan kalau diorang punya referral link sedang di promotekan.

kalau kita agak2 dah lebih dari 5 org downline ko dapat lepas promote referral link korang, kita akan rotate tukar untuk mempromote link seterusnya, berdasarkan giliran sapa yang aktifkan akaun dulu. kitaorang amat galakkan korang tolong cari downline untuk downline korang, cukuplah kalau dah ada 5 downline, kalau dapat lebih, itu kira bonus untuk korang, selebihnya, bagilah kepada downline korang.

Selepas jer daftar dan aktifkan akaun, kitaorang akan check betol ke tak korang dah aktif, kalau betul, kita akan post download link dan password kesemua e-book yang di paparkan di blog JUST FOR MY DOWNLINE kat emel korang. Dan kalau korang ada masalah nak download, kitaorang akan attach memana e-book yang korang nak (filesize kurang dari 500kb) kat emel atau korang bleh download melalui YM, bergantung pada keadaan.

E-book yang diiklankan kat blog JUST FOR MY DOWNLINE semua diberi percuma, syaratnya korang kena jadi downline komoniti kitaorang jer la... kalau korang cuba buang referral link sekalipun, korang tetap akan jadi downline orang lain jugak sebab sistem dah automatik rotate downline, tak de top level dah. E-book akan ditambah dari semasa ke semasa.

nak tgk list e-book yang ada buat masa ni, sila ke JUST FOR MY DOWNLINE., ada apa apa soklan, bleh reply kat sini.... :lol:

Edited by halfjump

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol...

ye ke!!! nampak ada gak org promote tu, cuma kata kata je lain, motif lebih kurang sama je, ok la, tukar tajuk, kasi tak nampak promote sangat cam org lain buat jgk

Edited by halfjump

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha...ape daa...mintak idea dan pendapat lah...huhu

tak kisoh la apa pun, sori la, saya budak baru abis blaja, tak konvo pon lg. tu la nak tanya gak, sesapa ada nak mintak apa2 ide nak tambah e-book jenis mcm mne, title apa, kut2 kitaorg bleh cari, upline aku ada dekat 300 lebih e-book dan majoriti ngan master resale rights, tp tak leh jual la, setakat 1 atau 2 bijik je laku :P

Edited by halfjump

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promosi camnie takpe.. anggap cam sharing info..

anyway.. ebook tuh..

title english or malay?

sori lama tak log dalam program ni, semua english, ada yang memang ada master resale rights, cuma aku tak tanya admin camne benda tu berfungsi atau akan bagi apa2 pekdah kepada pemiliknya, dan menurut beliau gak yang juga leader group ni, sesaper bleh request apa2 buku atau program, dia akan tolong carikan kalau jumpa, camtu gak ngan games dan aplikasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...