Jump to content
Sign in to follow this  
matkarai

Bajawang

Recommended Posts

Kebelakangan ini pengeluaran pertanian didapati berkurangan akibat penurunan kandungan organik dalam tanah serta penggunaan bahan kimia yang tidak bertepatan. Dengan penemuan formula CECAIR MIKROB ORGANISMA AGM2K, pengeluaran pertanian dapat ditingkatkan bagi memenuhi kehendak dunia yang kian bertambah. Dan apa jua permasalahan anda berkaitan tumbuh-tumbuhan (buah-buahan, bunga dan sebagainya) atau berkaitan haiwan (kambing, lembu, ayam dan sebagainya) serta binatang peliharaan anda (kucing dan sebagainya) dapat diatasi dengan AGM2K.

BAJAWANG.com merupakan satu platform di mana pengguna boleh mendapatkan CECAIR AGM2K secara terus dari kami dan secara automatik menjadi Reseller BAJAWANG.com. Produk ini dikilang sendiri dan anda hanya boleh mendapatkannya terus dari kami, kerana ianya tidak terjual di kedai-kedai atau pasaraya.

WAWASAN KAMI IALAH MENJADIKAN BUMI MALAYSIA INI TERUS SUBUR, DIPENUHI TUMBUH-TUMBUHAN YANG SUBUR DAN MENGHIJAU. HAIWAN-HAIWAN DAN BINATANG PELIHARAAN SIHAT DAN BEBAS DARI JANGKITAN PENYAKIT. PENGHASILAN PERTANIAN DAN TERNAKAN BERTAMBAH. AKHIRNYA, RAKYAT MALAYSIA AKAN MENDAPAT MANFAAT YANG BESAR DARINYA.

AGM2K sungguh bagus sehingga boleh merawat dan mencegah penyakit "KUKU DAN MULUT" bagi haiwan ternakan!. Dibuat dari bahan-bahan asli (natural), mesra alam dan tidak membahayakan manusia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...