Jump to content
Sign in to follow this  
Sufi's

...em-pay...

Recommended Posts

:wacko:Kepada otai2 bisnes yang biasa berniga, saya ada beberapa pertanyaan tentang empay:

1) Apa sebenarnya empay ni? Bagaimana ia berfungsi? :blink:

2) Bolehkah empay dipercayai? Dimana untuk mendapatkan kesahihan? :huh:

3) Dimana kalau nak join empay? Berapa modalnya? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko:Kepada otai2 bisnes yang biasa berniga, saya ada beberapa pertanyaan tentang empay:

1) Apa sebenarnya empay ni? Bagaimana ia berfungsi? :blink:

2) Bolehkah empay dipercayai? Dimana untuk mendapatkan kesahihan? :huh:

3) Dimana kalau nak join empay? Berapa modalnya? :unsure:

Setau aku empay ni digolongkan bersama skim swisscash yg telah disahkan HARAM oleh majlis fatwa. wallaua'lam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subject: Hanya RM138, Pulangan RM32k-65k, Tanpa Menaja, Tanpa Menjual, dan lain2

Profil Syarikat

IPC Shopping Services Sdn Bhd, telah dianugerahkan Asia Pacific Entreprenuer Excellence Award 2006 pada 30 Jul 2006 di Palace of Golden Horses di Kuala Lumpur kerana telah mengeluarkan produk produk yang innovatif dan berdaya maju serta mendapat sambutan yang begitu menggalakkan dari pelanggan dan mendapat pengiktifan dan dianugerahkan sebagai syarikat Superbrands pada 8 Sep 2006.

KONSEP PERNIAGAAN

EM-PAY adalah satu gabungan program loyalti EM-PAY dan IPC SHOPPING dimana anda diberi pelbagai ganjaran dalam bentuk diskaun dan juga over-riding komisyen dari penajaan serta perbelanjaan ahli-ahli dibawah rangkaian anda. International Platinum Club telah ditubuhkan dengan objektif memberi kemudahan yang terbaik kepada ahli untuk berbelanja dengan memberi imbuhan yang lumayan dengan menyediakan cara pembayaran yang mudah yang menggunakan teknologi maklumat terkini

Antara produk yang hangat di pasaran adalah MReward iaitu pengunaan kad prepaid untuk telefon bimbit dan telefon tetap. Ahli dan pengguna kad MReward diberi pelbagai ganjaran yang menarik dan mampu menjana pendapatan yang lumayan dari hasil penggunaan kad prepaid MReward, penjualan kad dan mengenalkan ahli baru menggunakan kad prepaid MReward. Konsepnya amat mudah . ’The more consumed, the more accumulation of points, leading to ultimate fulfilling rebates & incentives’.

Konsep yang sama seperti MReward ini kini diperkenalkan pula dengan EM-PAY dengan objektif memberi kemudahan yang terbaik kepada ahli untuk berbelanja dengan memberi imbuhan yang lumayan dengan menyediakan cara pembayaran yang mudah yang menggunakan teknologi maklumat terkini. Ahli EM-PAY akan diperkenalkan dengan MasterCard electronic e-Credit Card . Kad ini mempunyai kesemua bentuk kemudahan yang ada pada kredit kad dan diterima oleh peniaga diseluruh dunia. Yang berbeza adalah ianya satu kad pra bayar.

Kad ini boleh digunakan dilebih 30 juta pedagang diseluruh dunia. Kemudahan mengeluarkan wang di lebih 900,000 ATM MasterCard diseluruh dunia. Selain dari itu ahli dilindungi insuran perjalanan dan pelbagai perlindungan lain.

Pelancaran Rasmi

Em-pay bakal dilancarkan secara rasmi pada 5 Nov 2006 di Genting Highland dan akan dihadiri oleh delegasi dari seluruh dunia. Pelancaran rasmi ini dilakukan serentak dengan 8 negara lain termasuk China, Thailand, Indonesia, Taiwan, Hong Kong, Singapura, Brunei dan negara penganjur Malaysia.

Dengan pelancaran rasmi ini dipercayai dapat menarik lebih ramai ahli menjadi pelanggan setia IPC Shoppping dan terus meningkatkan keuntungan dan pembangunan syarikat. Justeru itu pihak IPC sanggup memberi ganjaran yang lumayan kepada ahli kerana memahami bahawa 20% pelanggan yang setia menjana 80% hasil pendapatan syarikat dan bayangkan jika jumlah pelanggan setia meningkat melebihi paras 20% peningkatan pendapatan syarikat akan menjadi berlipat ganda.

Program keahlian EM-PAy ini merupakan satu program pertama di Malaysia yang memberi ganjaran yang lumayan dalam bentuk wang dan pelbagai faedah lain yang diperolehi setelah menjadi ahli.

BEZA EM-PAY DENGAN MLM MESKIPUN IA BERSIFATKAN NETWORK

BISNES EM-PAY ADALAH BERBEZA DENGAN BISNES MULTILEVEL MESKIPUN IA SAMA-SAMA BERSIFATKAN NETWORKING.

Bisnes em-pay adalah berbeza dengan bisnes multilevel meskipun ia sama-sama bersifatkan networking.

International Platinum Club telah ditubuhkan dengan objektif memberi kemudahan yang terbaik kepada ahli untuk berbelanja dengan memberi imbuhan yang lumayan dengan menyediakan cara pembayaran yang mudah yang menggunakan teknologi maklumat terkini.

“Kita boleh menjana pendapatan dengan hanya menggunakan kad debit IPC. Kalau kita tengok siapa hari ini yang tidak menggunakan kad kredit/debit. Kad plastik hari ini sudah menjadi barangan yang sangat perlu.

“Tetapi selama ini kita setia guna kad, apa ganjaran yang boleh kita dapat selain dari mudah dibawa dan mudah berbelanja ? Saya sebelum ini memang mencari satu bisnes di mana orang guna kad kita boleh dapat duit, bukan hanya syarikat kad kredit sahaja yang meraih keuntungan.

Kalau selama ini bil utiliti seperti air, letrik, telefon, astro dll, perbelanjaan dapur, pembelian minyak kereta, dan pelbagai pembayaran lain kita membayar menggunakan kad plastik atau membayar secara tunia, kita tidak mendapat apa apa ganjaran. Jika semua perbelanjaan tersebut adalah RM800 dan kita menggunakan kad debit ipc untuk membayar perbelanjaan tersebut, duit itulah yang kita gunakan akan menjana pendapatan kepada kita.........Dan yang lebih menarik jika ahli dibawah rangkaian anda sehingga level 10 berbelanjaan menggunakan kad ipc, anda layak menerima menerima 0.01% dari jumlah perbelanjaan setiap bulan.

Tak joint Em-pay pun perbelanjaan utiliti dan harian kita tetap RM 800. Lebih baik kita guhakan kad ipc untuk membayar perbelanjaan tersebut dan memperolehi pendapatan lima angka hasil dari penyertaan program berkenaan.

RAHSIA MLM YANG ANDA PERLU TAHU

PERBANDINGAN MLM VS EM-PAY.com

Disini diterangkan perkara penting yang membandingkan kehebatan program EM-PAY dengan program-program lain yang pernah anda dengar sebelum ini. Saya juga menghuraikan penerangan dengan menggunakan kaedah dan gaya bahasa yang paling mudah untuk anda memahami dan menyampaikan kepada rakan-rakan anda yang berminat untuk mengetahui peluang perniagaan ini.

Profile Syarikat

IPC SHOPPING SERVICES (M) SDN BHD (M-549293)

No 77-1, JALAN 3/93

Taman Miharja

Batu 2 ½, 25000 Cheras

Kuala Lumpur

CEO : STEVEN LEOW

No Tel: 03 - 9281 50 79 fax: 03- 9281 6791

CEO IPC Shopping Services Sdn Bhd, Mr STEVEN LEOW telah dianugerahkan Asia Pacific Entreprenuer Excellence Award 2006 pada 30 Jul 2006 di Palace of Golden Horses di Kuala Lumpur kerana telah mengeluarkan produk produk yang innovatif dan berdaya maju serta mendapat sambutan yang begitu menggalakkan dari pelanggan. Antara produk yang hangat di pasaran adalah MReward iaitu pengunaan kad prepaid untuk telefon bimbit dan telefon tetap. Ahli dan pengguna kad Mreward diberi pelbagai ganjaran yang menarik dan mampu menjana pendapatan yang lumayan dari hasil penggunaan kad prepaid MReward, penjualan kad dan mengenalkan ahli baru menggunakan kad prepaid MReward. Konsepnya amat mudah . ’The more consumed, the more accumulation of points, leading to ultimate fulfilling rebates & incentives’.

Konsep yang sama seperti Mreward ini kini diperkenalkan pula dengan EM-PAY dengan objektif memberi kemudahan yang terbaik kepada ahli untuk berbelanja dengan memberi imbuhan yang lumayan dengan menyediakan cara pembayaran yang mudah yang menggunakan teknologi maklumat terkini. Ahli EM-PAY akan dibekalkan dengan MasterCard electronic e-Credit Card . Kad keahlian ini mempunyai kesemua bentuk kemudahan yang ada pada kredit kad dan diterima oleh peniaga diseluruh dunia. Yang berbeza adalah ianya satu kad pra bayar. Oleh yang demikian anda perlu mengisi dengan wang yang secukupnya sebelum membuat pembelian. Kad yang disediakan kepada ahli EM-PAY ini membenarkan ahli menguruskan keewangan dengan lebih berkesan kerana segala perbelanjaan menggunakan kad akan disenarai satu persatu. Kad ini boleh digunakan untuk membayar segala bil termasuk bil letrik, bil air, bil telefon, bil astro, ansuran kereta, pembelian barang keperluan rumah, isi minyak kereta, membeli tiket perjalanan, pembelian online samada melalui internet, SMS atau terminal dan lain lain. Setiap perbelanjaan menggunakan kad debit EM-PAY anda akan layak mendapat 0.1% ganjaran. Bukan itu saja, semua perbelanjaan ahli dibawah rangkaian anda, anda layak menerima 0.1% daripada jumlah perbelanjaan dalam rangkaian anda.

Kad ini boleh digunakan dilebih 30 juta pedagang diseluruh dunia. Kemudahan mengeluarkan wang di lebih 900,000 ATM MasterCard diseluruh dunia. Selain dari itu

Ahli dilindungi insuran perjalanan sehingga RM 500,000 termasuk ketinggalan penerbangan, penerbangan tertangguh dan kehilangan bagasi apabila anda membuat pembayaran menggunakan kad untuk perjalanan tersebut. Segala pembelian menggunakan kad dilindungi sehingga RM 10,000 setahun dan RM 1,000 untuk setiap tuntutan terhadap kehilangan atau kerosakan barang yang dibeli. Insuran kemalangan peribadi berjumlah RM 50,000 yang disediakan oleh Jerneh Insuran Berhad. Kemudahan perkidmatan tunda kereta PERCUMA dimana anda layak untuk menerima bantuan pembaikan ditepi jalan dan bantuan ditunda PERCUMA berjumah RM 300 untuk setiap kali ditunda dan pelbagai ganjaran berupa wang dan bukan wang.

MODAL SEKALI SEUMUR HIDUP

Modal adalah sekali seumur hidup, bergantung kepada kemampuan anda untuk menikmati ganjaran yang lumayan. Anda boleh membuat 2 pilihan modal untuk menyertai perniagaan ini iaitu : RM 138 (1 Lot/ Business Center ) atau RM414 (3 Lot / Internet Business Center). Anda boleh menambah lot anda setelah memahami perjalanan sistem ini. Lot boleh ditambah sekiranya ingin mendapatkan ganjaran yang lebih besar pada masa akan datang.

TIDAK PERLU FIKIR SOAL PRODUK

Masalah produklah yang menyebabkan ramai di antara kita yang pada awalnya bersemangat berkobar-kobar untuk berjaya dalam perniagaan tetapi akhir bertemu jalan buntu untuk mencapai kejayaan. Masalah yang dihadapi oleh kebanyakan dari kita ialah pemahaman tentang produk, persaingan yang dihadapi oleh yang sama dari syarikat lain dan banyak lagi. Justeru itu dalam mencari pendapatan sampingan kita tidak perlu dibebani dengan perkara-perkara yang remeh-remeh ini. Kelemahan juga timbul jika sesebuah syarikat MLM mengeluarkan terlalu banyak produk, sedangkan kita hanya faham kehebatan satu atau dua produk sahaja. Masalah akan timbul bila pelanggan bertanyakan tentang produk-produk yang kita tidak tahu kegunaan dan khasiatnya. Inilah yang akan melemahkan semangat kita sebenarnya. Ada sesetengah syarikat pula hanya mempunyai satu atau dua jenis produk, tetapi mempunyai khasiat untuk seribu macam penyakit untuk diubati. Kelemahan akan timbul bila kita hanya menghafal satu atau dua jenis penyakit sedangkan banyak lagi penyakit kronik yang sesuai untuk produk tersebut. Inilah yang menyebabkan ramai di kalangan kita masih terkial-kial untuk menghafal produk dan akhirnya hilang tumpuan tentang strategi untuk mendapatkan pendapatkan lumayan yang sepatutnya ditumpukan.

Dalam sistem EM-PAY, anda tidak perlu fikirkan soal menjual produk. Apa yang anda perlu lakukan adalah menggunakan debit kad dan privelege kad EM-PAY untuk membayar segala perbelanjaan anda termasuk bil letrik, bil air, bil telefon, bil astro, ansuran kereta, pembelian barang keperluan rumah, isi minyak kereta dan lain lain. Sememangnya jika anda tidak menyertai EM-PAY anda masih membelanjakan pendapatan anda untuk membayar segala keperluan hidup ini dan anda tidak mendapat apa apa ganjaran dari perbelanjaan tersebut.

Alangkah baiknya jika perbelanjaan yang besar ini boleh dimanafaatkan dengan ganjaran sewajarnya. EM-Pay disediakan untuk anda menikmati ganjaran ini. Setiap perbelanjaan menggunakan kad debit EM-PAY anda akan layak mendapat 0.1% ganjaran. Bermakna jika anda berbelanja RM 1,000 , anda layak mendapat ganjaran RM 1.00 ( Kecil aje ) Bukan itu saja, semua perbelanjaan ahli dibawah rangkaian anda, anda layak menerima 0.1% daripada perbelanjaan mereka. Sebagai contoh jika dibawah rangkaian anda terdapat 1000 ahli dan membelanjakan RM 1,000 sebulan, bermakna ....bagaimana jika anda mendapat ganjaran RM 1,000 setiap bulan ( kecil aje 1000 ahli berbelanja RM 2, 000 sebulan , jika mempunyai lebih ramai ahli dibawah anda ....lagi lama lagi besar jumlahnya sehingga ke level 10 . Bukan itu saje ... ini akan menggemparkan anda ...perkiraan tersebut adalah untuk anda yang mempunyai 1 lot keahlian, jika anda mempunyai 2 lot, 3 lot dan sebagai nya ....setiap lot yang anda beli mempunyai rangkaian masing masing yang unik dan layak menerima ganjaran sewajarnya. Jumlah nya agak besar .... jika satu lot boleh menjana ganjaran sebanyak RM 1,000, 3 lot akan menjana RM 3,000 dan seterusnya....lebih dari mencukupi untuk membayar perbelanjaan bulanan anda.......:

TIDAK PERLU FIKIR SOAL MAINTAIN BULANAN

Maintain bulanan biasanya akan menggagalkan seseorang dalam perniagaan rangkaian. Walaupun kita lihat ada yang berjaya tetapi kebanyakkannya mengalami masalah untuk maintain bulanan kerana mereka menggunakan duit gaji untuk tujuan tersebut. Mereka tidak akan maintain sekiranya tidak mempunyai downline di bawah mereka, kerana apabila kita maintain, yang mendapat kaeuntungan adalah upline di atas mereka. Ramai antara kita yang mempunyai ramai downline dalam perniagaan seperti ini, tetapi hampir 80% mereka tidak aktif bahkan tidak mahu maintain bulanan, akibat tiada downline di bawah mereka.

Dalam EM-PAY ini, pihak syarikat akan membuat â€auto-maintain†iaitu potongan 5% dari segala ganjaran yang diterima ke dalam akaun simpanan anda. Wang ini akan digantikan dengan lot percuma apabila jumlahnya mencecah RM 138. Jika tiada ganjaran pada bulan tersebut , maka tiadalah pemotongan pada bulan tersebut. Pihak syarikat tidak menggunakan wang maintainance ini untuk membayar upline seperti yang dilakukan oleh syarikat MLM. Malah pemotongan ini lebih menjurus membantu ahli melakukan simpanan secara paksa bagi meningkat pelaburan setiap ahli.

Di sini jelas menunjukkan bahwa tiada tekanan kepada ahli dalam hal maintainance. Ini yang membezakan EM-PAY dengan peniagaan MLM yang lain. Dalam MLM lain, maintain bulanan perlu dibuat setelah menjadi ahli bermula pada bulan yang berikutnya, walaupun pendapatan kecil dan belum mempunyai ahli di bawah kita. Justeru inilah yang menyebabkan ramai ahli dibawah kita yang pada akhirnya gagal untuk maintain setelah mendapati pendapatan yang merake terima lebih rendah daripada maintain bulanan. Contohnya kita mendapat bonus sekitar RM100 sahaja, kita tetap perlu maintain sekitar RM100 hingga RM200 sebulan (kebiasaan syarikat MLM). Inilah yang akan menyusahkan kita sebenarnya. Jika maintainance fees tidak dijelaskan bermakna ganjaran pada bulan tersebut tidak dibayar.

TIDAK PERLU SUSAH-SUSAH MENAJA

Masalah “Menaja†atau “Sponsor†juga adalah satu perkara yang banyak menggagalkan kita dalam MLM (Direct Selling) selama ini. Masalah ini timbul apabila seseorang itu mempunyai sifat malu, pendiam, segan, kesian, simpati dan sebagainya. Mereka mahu berniaga dan mencari pendapatan tambahan, tetapi mereka tidak mahu menjual atau memperkenalkan perniagaan mereka kepada orang lain. Justeru itu bagaimanakah mereka ini akan menerima pendapatan lumayan?

Dalam sistem MLM, anda masih perlu sekurang kurangnya menaja seseorang untuk mengembangkan rangkaian anda. Dalam banyak senario MLM penaja sentiasa mengharapkan orang yang ditaja mendapatkan ahli baru dan seterusnya dan mengharapkan duplikasi secara berterusan. Dalam banyak keadaan lebih ramai yang tersungkur dari yang berjaya merangkak. Jumlah yang dapat berjalan mungkin 1 dari 100 dan berjaya berlari 1 dari 100 yang berjalan ( Kira sendiri untuk mendapat % kegagalan dalam MLM).

Sistem EM-PAY menyediakan pelbagai pelan dan ganjaran dalam satu pelaburan. Memahami kekecewaan yang kerap dialami oleh bakal usahawan MLM yang tidak arif dalam bidang pemasaran, mempunyai sifat jati diri yang rendah seperti dinyatakan diperenggan atas satu pelan istimewa dinamakan Autoplacement disediakan bagi menentukan bahawa setiap ahli yang tidak berjaya menaja sebarang ahli akan mendapat RM 32 k.......... Ahli yang berjaya menaja 1 orang akan mendapat RM ...... dan ahli yang berjaya mendapat 2 ahli baru akan mendapat 100% iaitu RM 65k ......

Ini bermakna setiap ahli yang menyertai EM-PAY akhirnya semuanya berjaya berlari, #OOPS# ada yang lebih pantas dari yang lain .....dan tidak ada yang tersungkur, terduduk atau tercedera dan terus meninggal ..................( maksud saya serik dan tidak mahu lagi terlibat dengan MLM).

TIDAK PERLU SIMPAN STOK

Masalah “Menyimpan Stok†sering menghantui kebanyakkan daripada kita. Dalam MLM ramai upline yang mengajar kita umtuk membeli pangkat, dengan melaburkan wang yang besar untuk membeli PV (Point Value) supaya cepat naik pangkat sedangkan kita sendiri tidak mempunyai rangkaian ahli yang ramai atau aktif. Inilah yang menyebabkan akan berlakunya penyimpanan stok barangan di rumah dan menyebabkan kita dihantui dengan bebanan untuk menjual dan sebagainya

Langkah membeli pangkat dalam MLM sebenarnya menguntungkan upline sedangkan bagi kita ianya amatlah membebankan dan merugikan wang kita, walaupun barangan tersebut sebenarnya boleh dijual atau dipakai sendiri. Inilah yang sering melanda mereka-mereka yang terpengaruh dengan imbuhan kereta besar dan rumah mewah dalam MLM. Akibat perkara membeli pangkatlah, ramai yang akhirnya terus feed-up untuk menjalankan perniagaan yang lain (Fobia).

Dalam sistem EM-PAY tidak ada produk yang dijual. Jadi tidak timbul soal simpan stok. Tidak ada keperluan membeli pangkat untuk seperti berlaku dalam MLM. Kita dalam rangkaian adalah sama, semua manager, atau semua kuli ..... tiada beza antara ahli. Yang membezakan ahli adalah berapa lot yang dimiliki dan berapa ramai ahli yang ditaja atau ahli dibawah rangkaian mereka .......Ini yang menentukan ganjaran yang bakal diterima setiap hari, minggu, bulan dan tahun .....Masya Allah ..hebat sungguh EM-PAY ni .. begitu adil sekali jika dibandingkan dengan MLM yang lain ......ini yang buat saya nak tambah lot lagi .... cari ahli lagi .....

PENDAPATAN HARIAN/ MINGGUAN

Dalam kebanyakkan MLM, syarikat membayar bonus kepada ahli-ahlinya dalam bentuk bulanan. Bayaran yang dibuat setelah syarikat membuat pengiraan bonus dan menutup akaun untuk bulan tersebut. Bayaran yang dibuat pula adalah dengan menggunakan cek berpalang, di mana kita pula perlu memasukkan cek tersebut ke akaun kita dan menunggu antara dua hingga tiga hari baru boleh mengeluarkan wang tersebut. Cuba bayangkan sekiranya kita memerlukan wang dalam masa menanti cek tersebut. Ramai yang telah pergi ke ibu pejabat syarikat semata-mata untuk mendapatkan cek sebelum diposkan kepada mereka. Inilah yang dapat dilihat dalam kebanyakkan ahli MLM yang menggunakan kaedah lama.

Selaras dengan perkembangan dunia IT era cyber ini, Sistem EM_PAY menggunakan kaedah bayaran bonus dalam bentuk harian dan mingguan. Pembayaran secara elektronik ke akaun ewallet ahli dibuat setiap dua minggu. Ahli boleh mengeluarkan ganjaran melalui lebih 30 juta mesin ATM diseluruh dunia yang menerima Kad Debit Visa Mastercard. Ahli juga boleh menggunakan sistem e-banking Malayan Banking dan terus memindahkan ganjaran ke dalam akaun Maybank ( akan diperkembangkan kepada bank yang lain pada masa akan datang) 24 jam sehari.. Segala “ Transaction List†ditunjukkan dalam website perniagaan anda.

WEBSITE PERCUMA

Memandangkan perniagaan ini berkonsepkan e-dagang dan menggunakan kaedah IT, maka setiap ahli yang menyertainya akan menerima website peribadi masing-masing secara percuma untuk menjalankan perniagaan ini dengan lebih professional lagi menggunakan kaedah cyber.

Dengan website tersebut banyak data dan maklumat penting boleh anda semak setiap masa tanpa merujuk kepada syarikat. Anda mempunyai “Password†untuk membuka website dan akaun anda, ini bermakna akaun anda akan selamat dan tidak dapat dicerobohi oleh mereka-mereka yang berniat jahat atau sebagainya. Antara maklumat penting yang boleh anda perolehi melalui website tersebut ialah :

a. Statement Potensi Pendapatan (Potential Income Statement/ Timbunan)

b. Jumlah Pendapatan Harian Sebenar (Actual Statement/ Harian)

c. Carta Hairarki Downline (Actual Geneology Tree/ Tiada Had)

d. Laporan Kemasukan Harian Ahli (Daily Sign Up Report/ Kiri dan Kanan.

e. Statement Pendapatan Bulanan (Monthly Income Statement)

f. Laporan Keluar-masuk Wang (Transaction List/ Harian)

g. Pemindahan Wang (Transfer Fund/ Bagi Mendapatkan Wang Harian)

h. Status Akaun (Acconnt Status/ Wang Yang Tinggal Dalam Akaun “Up-Dateâ€)

Sebenarnya banyak lagi kemudahan lain yang boleh anda perolehi setiap masa dengan hanya membuka website perniagaan anda. Apa yang penting anda adalah akauntan untuk perniagaan yang anda jalankan, di mana sebelum ini melalui sistem MLM kaedah lama semua data dan maklumat ini disimpan oleh syarikat dan hanya akan dihantar kepada anda setiap bulan. Malahan ada sesetengah syarikat yang mengenakan bayaran kepada anda semata-mata anda ingin mendapatkan maklumat peribadi hairarki downline anda selama anda menjalankan perniagaan dalam syarikat. Bukankah EM-PAY satu kaedah yang terbaik bagi anda untuk mendapatkan pendapatan lumayan di alaf baru ini .

Di samping website syarikat , anda juga diberi ruang oleh syarikat untuk mengiklan perniagaan anda di website anda sendiri untuk memudahkan segala urusan bagi memperkenalkan dan memberikan maklumat yang tepat kepada rakan-rakan anda yang berminat untuk menceburi perniagaan ini dari masa ke semasa.

PENDAFTARAN ONLINE

Pendaftaran ahli untuk menyertai perniagaan ini adalah secara online dalam masa antara 5 hingga 10 minit sahaja. Anda tidak perlu mengisi borang kemudian menghantarkannya kepada stokis dan kemudian menunggu untuk menjadi ahli.

Malahan pendaftaran diluluskan automatik, di mana anda akan diberikan saguhati berupa bonus tajaan sebanyak RM15.00 bagi setiap satu unit (RM138) apabila seseorang itu mendaftar sebagai ahli melalui website perniagaan anda.

Anda boleh mendaftarkan sesiapa sahaja dari seluruh dunia ( Buat masa ini terhad kepada China, Taiwan, Singapore, Malaysia, Hong Kong, Thailand), walaupun mereka tiada bersama anda dengan syarat telah membuat bayaran untuk mendapatkan “Activation Code†dari STOKIS yang terdapat diseluruh negara dengan kadar harga iaitu RM138 untuk 1 lot ( 3 lot = RM 414)

PELBAGAI GANJARAN MENARIK

Dengan menyertai kami anda akan menerima pelbagai ganjaran menarik setiap hari.

Ganjaran Penajaan – RM 15.00 setiap ahli baru ditaja terus dimasukkan kedalam e-wallet. Tiada had jumlah tajaan dikenakan setiap hari.

Ganjaran Pasangan – Setiap kali ada ahli yang menyertai anda di kiri dan kanan anda akan menerima ganjaran RM10.00 setiap pasangan ahli (Pair). Anda tidak perlu memikirkan kedudukan level ahli, kerana bayaran RM10.00 akan dibayar terhadap jumlah keseluruhan ahli di kiri dan kanan anda. Justeru masalah dari segi susunan dan kedudukan ahli tidak perlu difikirkan, apa yang penting anda hanya perlu fikirkan komisyen lumayan yang ditawarkan setiap kali ada ahli baru menyertai anda di kiri dan kanan. Ganjaran atau komisyen ini adalah sehingga level 10. Had maksima yang ditetapkan oleh syarikat bagi satu hari ialah 20 pasang untuk 1 lot, iaitu RM10 x 20 = RM200. Ini bermakna anda akan menerima RM200 setiap hari tidak termasuk Bonus tajaan RM19.00 (Cash From Direct Referral). Justeru itulah anda menerima pendapatan maksima RM6000 setiap bulan sekiranya anda membeli satu unit RM138. Ini berlaku sekiranya setiap hari ada kemasukan 20 pasang di bawah rangkaian anda iaitu RM200 x 30 hari = RM 6,000.00 setiap bulan. Bagaimana pula jika anda membeli 3 lot....... ini hanya melalui ganjaran pasangan.

Ganjaran Auto Placement - Autoplacement disediakan bagi menentukan bahawa :

a. Setiap ahli yang tidak berjaya menaja sebarang ahli akan mendapat RM 32,764 setiap lot.

b. Ahli yang berjaya menaja 1 orang akan mendapat RM 49,146 setiap lot.

c. Ahli yang berjaya mendapat 2 ahli baru atau lebih akan mendapat 100% iaitu RM 65,528 setiap lot.

Ganjaran World Pool

Ganjaran ini diberikan kepada ahli yang berjaya manaja ahli Emas (Gold member = membeli 3 Lot atas nama yang sama akan diberi 1 mata) setiap bulan. Setiap unit baru dibeli RM 4.00 akan dimasukkan ke dalam World pool. Jumlah unit dijual di darab dengan empat dan dibahagikan dengan jumlah ahli emas. Contoh jumlah ahli baru 1000, jumlah ahli emas 50. Bermakna setiap ahli yang berjaya menaja 1 ahli emas akan mendapat :

Jumlah ahli membeli 1000 X RM4 = 4000

Jumlah ahli emas 50

Ganjaran tajaan 1 unit ahli emas = RM 80

Ganjaran dari Penggunaan Debit Kad

Setiap belian dan perbelanjaan oleh anda dan ahli dibawah rangkaian anda akan diberi ganjaran 0.1% daripada jumlah perbelanjaan tersebut setiap bulan. Jika setiap ahli dalam rangkaian anda berbelanja RM 1000 dan terdapat 1000 ahli, anda layak menerima ganjaran sebanyak RM 1,000.00 untuk setiap lot.

Ganjaran Auto Maintenance

Setiap kali anda mendapat ganjaran 5% akan dimasukkan kedalam akaun simpanan anda. Bila jumlah simpanan mencecah RM 138 anda akan diberi 1 lot baru. Ini bermakna setiap pusingan 13 level potongan auto maintainance sebanyak RM 3,277.00 dan digantikan dengan 13 lot baru. Ini bermakna penyertaan keahlian dengan hanya 1 lot mampu menjana 13 lot yang baru ..... tidak termasuk ganjaran lain...............

Ganjaran Lain Lain

Kad keahlian EM-PAY ini mempunyai kesemua bentuk kemudahan yang ada pada kredit kad dan diterima oleh peniaga diseluruh dunia. Yang berbeza adalah ianya satu kad pra bayar. Oleh yang demikian anda perlu mengisi dengan wang yang secukupnya sebelum membuat pembelian. Kad yang disediakan kepada ahli EM-PAY ini membenarkan ahli menguruskan keewangan dengan lebih berkesan kerana segala perbelanjaan menggunakan kad akan disenarai satu persatu. Kad ini boleh digunakan untuk membayar segala bil utiliti, membeli tiket perjalanan, mengisi minyak kereta, membeli keperluan harian, membayar ansuran kereta, dan pelbagai pembelian lain termasuk pembelian online samada melalui internet, SMS atau terminal.

Kad ini juga amat sesuai untuk semua jenis pemasaran rangkaian antarabangsa oleh kerana ia menyediakan satu cara alternatif yang hebat untuk membayar bonus secara mudah ringkas dan selamat kepada semua ahli yang terdapat di merata dunia.

IPC shopping MasterCard electronic e-Credit Card boleh digunakan dilebih 30 juta pedagang diseluruh dunia

Kemudahan mengeluarkan wang di lebih 900,000 ATM MasterCard diseluruh dunia.

Ahli dilindungi insuran perjalanan sehingga RM 500,000 termasuk ketinggalan penerbangan, penerbangan tertangguh dan kehilangan bagasi apabila anda membuat pembayaran menggunakan kad untuk perjalanan tersebut

Segala pembelian menggunakan kad dilindungi sehingga RM 10,000 setahun dan RM 1,000 untuk setiap tuntutan trhadap kehilangan atau kerosakan barang yang dibeli.

Insuran kemalangan peribadi berjumlah RM 50,000 yang disediakan oleh Jerneh Insuran Berhad.

Kemudahan perkhidmatan tunda kereta PERCUMA dimana anda layak untuk menerima bantuan pembaikan ditepi jalan dan bantuan ditunda PERCUMA berjumah RM 300 untuk setiap kali ditunda.

Kemudahan 24 jam membantu mendapatkan perkhidmatan tukang paip dan sebagai nya jika berlaku kerosakan seperti paip rumah bocor atau tersumbat, terkunci atau tidak dapat membuka kunci dll di rumah atau kediaman anda.

UNTUK KETERANGAN LANJUT, SILA LAYARI :- http://em-globalnet.com

**kalau ada apa2 nak tanya, kau email aku :

[email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...