Jump to content
Sign in to follow this  
LucentAmar

Studiotraffic Vs 12dailypro

Recommended Posts

Kawe galakkan kita sama2 check kat sini ST vs 12DP untuk tengok sejauh manakah tahap kepercayaan pengguna terhadap kedua2 Autosurf program ni.

Lihat analysisnya...begitu jugak kita buleh compare studiopay.com dan stormpay.com.

Scroll sikik kat bawah...kita boleh masukkan web mana yang kita nak compare.

Kawe raser, analysis ni perlu untuk menilai kemampuan semasa autosurf yang mana 12DP sekarang ni telah mendahului RANKING autosurf yang ada.

ST, dia punyer peak tak ada...gitu2 jer..tapi 12DP meyakinkan. ST is for romancing our life ajerlah..Itulah, kalo ST tak buat hal...rasanya ianya akan meningkat macam 12DP jugak la kot...melonjak semacam jer 12DP. tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

aku malas nak komen la pasal ST. Dulu pasal ST nih penah letup kat putera.com nih. Tu pasal aku join. Skang nih, aku tgk ramai plak yg dah nak ber alih. Nih yg tak syok...

Tak per, aku still dok ngan ST. Kalo asyik berubah, sampai bila pun tak jadi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawe bukannyo nak ajak berhijrah. Cuma untuk menilai sejauh mana program yang kita join tu. smile.gif Kalo kita tengok dia punyer ranking tu asyik jatuh jer...takkan nak terus invest lagi. Baik keluarkan duit seboleh yang mungkin.

Cam ST tu, nampaknya user dia macam tak bertambah dan kalo bertambah pun, yang aktif tu tak ramai. Kalo dari segi keuntungan, ST memang mendahului yang lain. 12DP tu kata jer 12 hari...tapi nak keluarkan dia pun, makan masa jugak. ST pun sama jugak. Payout lambat sejak Nov 2005 - Feb 2006 atas alasan audit.

Pasal beralih angin tu, syok tak syok pun..itu duit pelabur sendiri. Kita sama sekali tak berkuasa untuk memaksa orang membuat pelaburan kepada program yang kita suka.

Jadi, sebagai langkah berjaga-jaga, ada eloknya kita lihat ranking dia untuk mendapat sedikit idea. Bukan main hentam kromo jer melabur ni. Teknologi dah ada. Kebijakan menggunakannya, bergantung kepada pengetahuan dan perkongsian pengetahuan yang ada.

Kalo setakat dengar orang cakap itu bagus dan ini pun bagus, elok jugak kita kenal2 dengan pelajaran statistik. Jika statistik sesuatu perkara itu tak meyakinkan dan jitu, tak payah kita pakai. Kawe ada test jugak tengok ranking ni, memang kedua2 program inilah (buat masa ni) yang banyak orang layan. laugh.gif

Jika ada sesiapa nak kongsi lain mechanism untuk check benda alah ni, dipersilakan. rolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...