Jump to content
Sign in to follow this  
along85

Akaun Kumpulan Berbayar Persendirian..........

Recommended Posts

user posted image

Pakej UsahawanPRO adalah merupakan suatu kemudahan untuk membantu ahli perniagaan mengendalikan perniagaan dengan mudah, terancang, berdaya maju dan beroperasi seperti sebuah syarikat yang besar. Dengan mendaftar untuk menggunakan kemudahan UsahawanPRO, seseorang ahli perniagaan akan dapat memperolehi pelbagai kemudahan untuk dimanfaati oleh organisasi mereka serta anggota di dalam organisasi berkenaan. Antara kemudahan berikut ialah:

1.

Kemudahan laman web organisasi ( syarikat, organisasi perniagaan atau orang perseorangan) dengan alamat nama domain organisasi itu sendiri.

2.

Kemudahan akaun e-mail bagi setiap anggota organisasi dengan berdasarkan nama domain organisasi berkenaan.

3.

Bilangan akaun pengguna ( ahli ) adalah tidak terhad.

4.

Kemudahan katalog untuk membolehkan ahli perniagaan berkenaan mensenaraikan produk atau servis yang dibekalkan oleh organisasi beliau. Kemudahan untuk para pembeli membuat pilihan dan seterusnya memesan produk berkenaan juga disediakan.

5.

Kemudahan "News" untuk membolehkan ahli perniagaan berkenaan mengendalikan berita-berita samada untuk kegunaan dalaman atau untuk dimaklumkan kepada masyarakat umum.

6.

Kemudahan Kalendar organisasi untuk membolehkan ahli perniagaan berkenaan mengendalikan aktiviti diperingkat organisasi samada untuk tujuan pengurusan dalaman atau untuk makluman masyarakat awam.

7.

Kemudahan "Shoutbox" untuk membolehkan ahli perniagaan berkenaan untuk memberikan iklan atau pengumuman di kalangan anggota organisasi beliau.

8.

Kemudahan "Info Center" untuk membolehkan ahli perniagaan tersebut mengendalikan maklumat dalaman seperti polisi, peratuaran, kadar harga atau apa-apa maklumat lain untuk disampaikan kepada anggota organisasi.

9.

Kemudahan Personal Journal untuk membolehkan setiap anggota organisasi merekodkan aktiviti harian mereka. Kemudahan ini membolehkan ahli perniagaan berkenaan memantau aktiviti anggota-anggota lain di dalam organisasi beliau.

10.

Kemudahan untuk membolehkan ahli perniagaan berkenaan dan anggota organisasi mencapai kepada kursus-kursus secara "on-line" yang disediakan di sini.

Harga Pakej UsahawanPRO

'Dengan 200MB ruang cekera'

Bayaran setiap 1 tahun

RM 580.00 (USD155)

Bayaran setiap 6 bulan

RM 350.00 (USD94)

Untuk tambahan 200Mb ruang cekera (pilihan)

RM 200.00 (USD55)

Klik disini utk daftar http://www.usahawan.net.my/network/usahawa..._bridge_PRO.php

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...