Jump to content

buddhasam

Learning
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by buddhasam


  1. Amboi byk nya sim kad di pasaran..kwn suruh sy tukar magic sim..

    x tau pon ape tu magic sim..dah lama guna sim lama, takut tukar sim baru ade masalah..

    Magic sim user bleh kongsi kebaikan magic sim kat sini?

    tak mau lagi percaya iklan iklan. saya kena satu kali sudah cukup lah. saya tukar sim kad yang baru kerana iklan yang menarik. tapi lepas guna barulah tau sakit tu. memang tak bagus seperti iklan yang menarik minat saya. kalau kamu rasa telco yang kamu guna sekarang ok, tak perlu tukar. ni memang pengalaman saya. rasa sesal hingga hari ni.


  2. [quote name="lucky123" post="1097657" time="1429886922"]baru tukar tempat kerja..lebih kurang 2jam untuk sampai kat sana..tak buat apa2 boring kan..huhu.. online fb, insta, tengok video tu data 2GB (1GB+1GB) tak sampai 20 hari habis dah!! kena top up lagi.. 2GB tu RM30.. ada apa2 pelan yang kuota data banyak dan murah tak?  [/quote] Tak mungkin ada plan yang kuota banyak dan murahlah. Tak perlu fikir. Kalau ada plan macam ni telco itu untung apa?? Merekalah mau kamu guna lebih kuota dan untung duit dari situ. Kalau kamu mau guna banyak bayarlah banyak.

  3. Ade nampak tak pelan mana yg ade perkhidmatan VIP?? Susahlah setiap kali bayar bill kena beratur panjang, nak ambil handphone yg masalah ke pusat perkhidmatan ambil masa lama..naklah service macam HSBC Premier banking, MBB Priority banking, Citibank Gold banking yg jadikan syg menjadi seorg VIP..jika ade tolong reply syg..TQ


  4. Maria Sharapova!!gadis idamanku!!memang cun tengok photo dia..hairannya kenapa tiba tiba dia jadi semakin popular di kalangan forum.. I dengar Sharapova akan bertanding tennis di Msia tak lama lagi.huhu..Celcom yang sponsor lagi untuk pertandingan tu.. banyak compani besar spt Nike, Samsung, Evian sudah sponsor dia dan banyak lagi..kini tambah satu Celcom lagi..memang best la!!

×
×
  • Create New...