Jump to content

pakar cariduit percuma

Members
  • Content Count

    137
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by pakar cariduit percuma


  1. Kalau nak cari duit dalam dunia online kita tak semesti perlu jual produk ,tak jual produk pun boleh cari duit juga sebab dalam dunia online terlalu banyak tempat yang kita boleh “gorek” emas ,cuma teknik yang kita guna betul, yang penting kena fokus dan seterusnya adalah usaha kita ,jadi hari ini saya akan kongsikan satu ebook percuma yang juga saya belum pernah kongsi teknik yang ditunjukkan .

    Cari duit melalui program CPA /Pay per lead dengan cara torrents …em baru-baru ini saya ada baca satu ebook yang ditulis oleh Ewen Chia juga ada menerangkan guna teknik ini tapi hari ini saya bukan nak kongsikan ebook beliau sebab ha ha ebook Ewen itu adalah yang berbayar ..ok kita pusing balik ke topik kita .Torrents adalah satu teknik yang berkesan untuk menjana pendapatan dalam program CPA dan teknik dan kerja yang kita perlu lakukan juga tak banyak ..cuma beberapa langkah sahaja dan siap kerja .

    Dalam ebook percuma ini akan menunjukkan langkah demi langah bagaimana kita memilih program CPA dan seterusnya apa yang kita perlu lakukan supaya program yang kita daftar akan mendatangkan hasil seperti apa yang dikata oleh penulis kalau nak dapat pendapatan yang lebih so kerja keras tambah usaha jadi kita akan dapat lebih ,kalau nak cukup makan sahaja so kerja sikit dah cukuplah kan ?

    Dapatkan disini dengan percuma

  2. Salam kepada korang yang begitu minat cari duit dalam dunia online dan esok kita akan menyambut tahun 2009 bagaimana perasaan korang ? Adakah sudah menulis plan tindakan untuk tahun yang akan datang ? ataupun tengah sibuk nak bersihkan rumah dan buang alat-alat /buku yang tak berguna ke tong sampah ?

    Cari duit dengan pragram CPA /pay per lead makin menjadi sambutan yang meriah di Malaysia dan ramai yang katakan pay per lead adalah cara yang agak mudah untuk mencari duit tatapi kalau tak tahu teknik yang betul adakah juga menjadi begitu mudah ? hari ini saya akan kongsikan satu ebook percuma yang memberi panduan langkah demi langkah mencari duit melalui program CPA dengan menggunakan youtube .

    Kalau kita fikir secara logik CPA+Youtube adakah satu cara yang paling berkesan untuk mendapat pendaptan yang pasif dalam program CPA ? Dalam ebook percuma ini akan memberi keterangan yang agak jelas dan senang ikuti malah satu berita yang sungguh baik adalah dalam ebook percuma ini banyak “alat-alat” yang kita perlu gunakan untuk program CPA seperti software dan panduan lain kita boleh email kepada penulis dia akan berikan korang dengan percuma.

    Kalu nak tanya ebook percuma ini adakah satu panduan dalam bahasa melayu ,em..minta maaf ye sebab adalah dalam bahasa english tetapi untuk korang yang minat cari duit jangan beri alasan yang sebegini ” aduh bro saya tak pandai english lah ,ada yang dalam melayu kah ? ” jika korang ingin cari duit online ,wajib belajar english sebab banyak program yang kita ingin ceburi adalah dalam bahasa english .

    Alasan tidak akan menjadi satu sebab yang boleh mendorang kita menjadi jutawan tetapi kita perlu “lintas ” dengan “rintangan ” barulah korang boleh menjadi sorang yang berjaya dalam dunia online ..ha ha ha fahamkah apa yang saya nak sampaikan ..

    Dapatkan percuma disini

  3. Ramai yang sudah menjerit-jerit kerana agak lama saya tidak kongsikan ebook percuma bahasa melayu ,wow bukan saya tidak mahu kongsi sebab dalam 2 minggu ini agak kurang ebook percuma dalam bahasa melayu ,ada juga yang berikan tetapi kualiti agak kurang memusakan so sebab itu saya tidak kongsika kepada korang sebab tak mahu korang tembak aku ..

    Kepada yang ingin cari duit dalam dunia online baru-baru ini saya telah banyak kongsikan ebook percuma panduan cari duit dengan bermacam cara ,tak tahu korang sudah mulakan plan tindakan kah ? ataupun masih tak tahu apa yang perlu buat ? Jangan risau yang belum ketahui apa yang ingin buat maka hari ini dengan ebook percuma bahasa melayu ini mungkin boleh membakar balik jiwa korang yang telah “sejuk” sebab kecewa dengan berbagai cara cari duit tetapi masih tidak berhasil ..

    Pernah ketahui pay dot com ? tak tahu ? kalau saya kata clickbank macam mana tahu ? wow tetap korang tahu kan ? pay dot com lebih kurang adalah sama seperti clickbank juag menjual berbagai panduan tetapi ,em…perhatikan panduan percuma ini adalah memberikan tips kepada korang bagaimana menjual produk sendiri di pay dot com .Ada yang sudah bising kata ” aku belum mula ketahui cari duit di internet bagaimana buat produk sendiri ,aduh susah lah ni ..jangan risau dulu bro/sister ,dalam dunia online ini kita tidak semestinya perlu buat produk sendiri kita boleh membeli produk yang menpunyai lesen MRR /PLR dan jual balik untuk mencari keuntungan 100% masuk ke poket kita .

    Tapi dimana aku nak cari produk MRR /PLR yang kualiti dan modal tak mahal ? jangan susah dalam panduan ini juga memberi korang tahu dimana korang boleh mendapat produk MRR yang hingga beratus tetapi hanya di jual dengan harga RM80 sahaja ,so macam mana ? masih ada masalah kah ? ha ha ha jadi yang ingin cuba cari duit dengan cara ini korang boleh download ebook percuma ini segera dan selepas baca kalau ingin cuba boleh mulakan ye

    Dapatkan disini dengan percuma

  4. Ada orang yang kata nak cari duit online adalah satu perkara yang susah tetapi ada juga kata senang macam makan kacang langsung tak susah ,tetapi persoalan yang selalu berlaku kepada newbie adalah selalu tanya satu soalan yang biasa dan luar biasa “saya sudah cuba bermacam -macam cara dan sudah beli banyak ebook berbayar tetapi masih tak dapat cari duit kenapa ye bro ” inilah soalan yang paling umum saya ditanya oleh ramai member-member ,so hari ini saya akan bagi korang satu cara lagi cari duit dengan mudah menggunakan blogger.com iaitu teknik cari duit dengan tak payah modal.

    Mungkin korang akan rasa hairan bagaimana mencari duit dengan blogspot tetapi bila saya habis baca ebook percuma ini saya pun terpelanjat dengan penulis ini sebab apa yang dikongsikan adalah ringkas tetapi teknik memang saya belum pernah baca di mana-mana ebook percuma ataupun berbayar ,bukan satu cerita tetapi ini adalah kisar benar .

    Dengan hanya menggunakan 14 blog di blogspot kita boleh jualkan blog percuma ini dengan harga USD400 wow korang percaya ke ? benda percuma pun ada orang nak beli ? tidak hairan sebab dunia ini memang bermacam -macam jenis orang kita boleh jumpai ,ada orang yang ada modal tetapi tak ada masa nak uruskan sesuatu jadi mereka akan beli sesuatu dari orang lain .

    Ebook percuma ini jika korang sudah baca maka akan memberi satu idea baru lagi bagaimana mencari duit dengan blogger.com dengan mudah so tak payah saya jelas panjang lebar download dengan segela dan mulakan dengan segera plan tindakan ini .

    Dapatkan disini dengan percuma

  5. Ebook percuma ini baru sahaja dilancarkan dengan tajuk 250++ plugin wordpress yang terkini ,setahu korang plugin wordpress sekarang ini sudah mencapai lebih 2700++ wow banyaknya tetapi meamang ada yang kita mesti gunakan untuk menpercepatkan kerja dan juga plugin yang “power” boleh menjana pendapatan yang lumayan .dalam ebook percuma ini akan senaraikan 250++ plugin yang terkini di mana mengikut kategori yang tersusun seperti plugin SEO ,plugin admin ,plugin adsense dan bermacam-macam lagi ,memang menarik sangat kepada saya ,so soperti saya katakan benda yang berkualiti mesti saya berikan korang .

    Dapatkan disini dengan percuma

  6. Salam sekalian apa khabar hari ini saya seperti biasa tiap hari bangun mesti update blog untuk sama-sama kongsi ilmu dengan korang ,harap semua yang berminat cari duit online akan mendapat hasil yang lumayan setelah membaca banyak panduan yang berkenaan ,yang penting ingat korang mesti fokus kepada sesuatu program dan lepas mahir barulah beralih ke program yang lain jangan tergesa-gesa atuapun tak sabar sebab ilmu yang pertama dalam dunia online kenalah belajar sabar ye.

    Hari ini dengan permintaan ramai saya akan kongsikan satu pakej panduan lengkap bagaimana cari duit dengan menggunakan software camtasia ,sebelum ini saya telah kongsian satu ebook percuma yang memberikan 60 video panduan bagaimana menggunakan fungsi camtasia jadi hari ini adalah cerita bagaimana cari duit dengan menggunakan software ini .

    Memang benar kalau nak cari duit dalam dunia online banyak cara ,kita boleh cari duit melalui pay per lead ,pay per play,pay per install ,pay per click ,pay per post dan banyak lagi antara satu cara yang saya nak kongsikan kepada korang ialah cari duit dengan camtasia .

    Jika korang inagt nak belajar cari duit dengan software camtasia ini adaah susah maka korang adalah salah sebab pakej panduan video ini adalah terlalu lengkap ,korang boleh belajar langkah demi langkah yang jelas bagaimana cari duit dengan camtasia ,yang penting satu perkara adakah korang minat ataupun tidak sahaja ,jadi kepada korang yang ingin belajar boleh dapatkan di link yang saya telah sediakan.

    Dapatkan percuma disini














  7. Salam kepada saudara dan saudari yang saya cintai ,hari ini hari Ahad tak perlu kerja dan saya juga cuti hari ini so tidak akan kongsikan ebook ataupun software percuma tetapi akan berikan korang wallpaper kereta Ferrari yang bermacam-macam model ,harap korang akan suka sebab saya sendiri memang suka sekali ,kereta ini adalah impian aku dalam dunia online .

    Tanpa cerita banyak jom saya bagi korang lihat beberapa wallpaper yang menarik …







  8. Saya yakin korang semua pun sudah ketahui dengan mendalam apabila pertama kali “terjun” dalam dunia online kita kena mula dari apa yang kita minat sebab manusia akan rasa senang hati dan tidak cepat bosan dengan apa yang kita minati .Tahukah korang ramai yang tidak tahu apa yang ingin dicari dalam kehidupan seharian dan juga tidak ketahui apa yang korang betul-betul minati ,pernahkah korang berfikir apa yang di cari dalam kehidupan seharian dan juga apa yang korang 100% minati ?

    Hari ini saya akan kongsikan satu ebook percuma yang terkini membawa tajuk yang sangat menarik Rahsia Google Adsense 2009 ,walaupun masih ada sekitar 3 minggu lebih kita akan menyambut kedatangan tahun 2009 tetapi ebook percuma ini telah di lancarkan dengan begitu awal sekali .

    Ebook percuma ini akan membongkarkan rahsia terbaru google adsense jadi kepada yang berminat mencari duit dalam program adsense ini adalah satu panduan yang mesti di baca sebab budak dari Singapore ini memang adalah seorang yang berpengalaman dalam dunia adsense .

    Apa yang diceritakn dalam ebook percuma ini adalah berdasarkan 9 rahsia yang terkini kita boleh menjana pendapatan yang lebih dalam program ini ,semalam baru sahaja saya mendapat laporan ini ,walaupun saya telah kongsikan banyak ebook percuma panduan adsene tetapi saya masih ingin kongsikan ebook ini kerana ebook ini memang berkualiti.

    Kita semua pun telah ketahui buat masa sekarang ingin mencari duit dalam program adense adalah lebih susah di banding pada masa -masa yang lalu jadi untuk menjadi lebih pakar kita perlu membaca panduan yang lebih berkualiti dan harap lapaoran ini akan dapat membantu korang semua .

    Dapatkan disini

  9. Ingin menjadi seorang blogger yang berjaya korang memang menpuyai banyak cabaran yang perlu lakukan ,dalam dunia blog kita diibaratkan sebagai seorang yang mendaki gunung yang tinggi ,pernah korang mendaki gunung kinabalu yang terletak di Sabah ,jika mendaki gunung kita perlu menpunyai teknik dan cara yang betul kalau tidak bukan semudah yang kita fikirkan ,seperti juga dalam dunia online /blog kita menpunyai 5 tips yang penting untuk berjaya ;

    1) Tentuk maklamat anda -tak tahu maklamat /impian kita maka ini akan menjadi “power” kita tidak cukup “kuat ” untuk menuju ke hadapan sama seperti apabila kancil berlumba dengan perdana ,macam yang cukup “power ” ?

    2) Ketahui apa permintaan orang ramai -Ini satu faktor yang sangat penting ,tanpa kaji siasat permintaan ramai maka kita akan membuang masa sahaja dengan usaha yang kita buat ,contoh jual aiskrim pada musim hujan siapa yang akan beli ? walaupun kita rajin “menjerit ” tak akan datang hasil .

    3) Kaji pasaran dengan niche -Sudah ketahui apa permintaan ramai kita perlu juga ketahui di mana pasaran kita ,contoh menjual airkrim pada musim panas adalah sudah tepat tetapi jika korang jual di depan hospital ,tetap tak ada hasil juga sebab salah tempat so kena ketahui pasaran/sasaran kita dimana .

    4) Fokus dengan niche - sudah ketahui memang tepat jual aiskrim pada musim panas dan juga dapat ketahui jual di pintu keluar sekolah memang mendapat jualan yang betul masih tak cukup sebab korang kena fokus dengan apa yang korang buat ,contoh jual aiskrim agak baik dan esok nampak Ahmad jual roti bakar pun best dan tak mahu jual aiskrim ,esok pergi jual roti last apa yang terjadi ? sudah tentu tidak akan berjaya .

    5) Mula “nampak” duit -apabila kita sudah tetapkan langkah yang kesemua maka barulah korang mula nampak duit ,jadi ramai yang kata senang kah cari duit online ,soalannya bukan senang ataupun susah tetapi adakah korang sudah buat langkah-langkah yang diatas ini ?

    Itu cerita pasal dunia blog sebagai sedikit tips kepada korang yang suka tanya soalan pasal senangkah cari duit online jadi tujuan hari ini korang sudah pun ketahui , saya akan kongsikan ebook percuma yang membongkahkan rahsia cari duit melalui laman web online dating ,adakah semudah yang kita fikirkan ? cuba baca penjelasan saya selanjutnya .

    Dalam dunia online cari duit ada bermacam-macam jenis betulkan ? orait kita cuba kecilkan topik kepada orang yang tak ada produk untuk di jual dan juga tidak menpunyai pakar kemahiran jadi apakah cara yang mudah untuk mencari duit ? Ada ….dengan Program Pay Per Lead ,Pay Per Click ,Pay Per Install ,Pay Per Play dan banyak lagi ,semua program ini korang tak payah jual produk cuba perlu ketahui teknik dan rahsia ..

    Jadi hari ini kita tumpukan kepada program Pay Per lead melalui laman web Online dating site ,apa itu Pay Per Lead saya tak cerita sebab korang semua pun dah faham , untuk ketahui post yang sebelum saya telah jelaskan.Dalam ebook percuma ini akan menunjukkan cara yang memang sudah baca saya pun terpelanjat sebab cara yang dibongkarkan tidak perlu modal dan juga logik sekali .

    Dalam ebook percuma ini akan menunjukkan korang langkah demi langkah hanya dengan guna satu affiliate link kita boleh promosi 20++ laman website mengenai dating so adalah satu berita yang baik dan yang penting sekali ebook percuma ini juga menunjukkan kita cara menulis iklan dan iklan kita perlu post di laman website yang mana dan satu lagi dengan menggunakan teknik gmail kita boleh membuat suatu direct link yang membolehkan orang lain terus ke laman website pay per lead kita ,bagaimana ?

    Saya setelah membaca ebook percuma ini cuma satu yang saya nak sampaikan kepada korang ,yang tidak membaca ebook percuma ini bukan rugi saya tetapi korang akan menyesal sebab teknik yang ditunjukkan memang best sekali .

    Dapatkan dengan percuma disini

  10. Memang ramai member-member yang suka tanya dua soalan kepada saya ,yang pertama apakah cara yang paling mudah untuk mencari duit dalam dunia online dan juga soalan yang kedua adakah mencari duit dalam dunia online adalah satu perkara yang sangat susah ? Bila permulaan dalam perniagaan online ramai yang berfikir sebab pasaran yang luas maka jika hanya 1% orang sahaja dari dunia online ini membeli produk dari kita maka kita akan menjadi jutawan tetapi adakah semudah yang kita fikirkan ?

    Untuk mencari duit dalam dunia online kita perlu lengkapi dengan berbagai senjata untuk berperang contahnya cuba kita bayangkan orang yang ingin pergi berperang mereka perlu membuat banyak latihan dari berbagai sudut betul kan ? Jika korang masih tak dapat cari duit dalam dunia online so kena tanya diri sndiri adakah saya sudah melengkapi semua ilmu yang diperlukan untuk “berperang ” ?

    Antara satu ilmu yang kita perlu kita belajar adalah bagaimana menulis tajuk artikel yang “membunuh” dan “membakar” ini adalah satu perkara yang kita perlu masa dan juga pengalaman ,macam juga mencari niche adalah satu “kerja” yang perlu juga sedikit pengalaman, kelmarin saya telah kongsikan ebook percuma 20,000 list niche yang telah pun menjimatkan masa kita untuk mencari niche jadi seterusnya korang perlu ketahui teknik menulis tajuk yang “membakar” supaya orang lihat tajuk yang kita tulis akan “terpikat ” .

    Hari ini saya akan berikan dua ebook percuma yang begitu best sekali untuk korang kerana dalam ebook percuma ini telah menpunyai tajuk-tajuk yang “memikat” korang cuma perlu masukkan perkataan niche dan tajuk kita telah pun menjadi “membakar” mungkin saya jelas adalah lebih susah untuk korang faham ,ok saya barikan contoh dalam ebook percuma ini .

    “One of the many ways to ____________ is ______________.
    How many times have you __________________________?
    It’s a challenging task to ____________________________.
    Did you know that _________________________________?
    Have you ever dreamed of __________________________?
    Sure, we all want _______________________, but
    _______________________.

    10 Questions To Help you Decide ____________________
    ____________________ - Simple Tips And Advice To Help
    You
    Ideas And Suggestions For _____________________
    Important Details About _______________________
    Advice To ____________________
    All You Need To Know About __________________
    Save Time With A ____________________________
    Do You Still _________________________________?”

    Sudah faham apa yang saya nak sampaikan ,jadi dengan adanya idea-idea dalam dua ebook percuma ini korang telah pun dengan senangnya menpunyai satu panduan tajuk yang boleh memberi idea bagaimana menulis tajuk artikel ataupun tajuk video yang menarik ,sebab selain niche kita telah menpunyai dan tajuk kalau kita tulis dengan tidak menarik maka tak ada orang yang akan klik artikel kita dan dengan ini kita tidak akan dapat hasil juga ,so jangan pening kepala memang dalam dunia online kita kena sentiasa menambah ilmu untuk lebih mantap dan seterusnya korang akan nampak hasil usaha sendiri .

    Dapatkan dengan percuma DISINI

  11. Awal pagi hari ini saya telah keluar makan dengan kawan yang baru balik dari Singapore ,hidup dalam dunia online memang freedom sebab bila kita nak rehat pun boleh tak ada apa yang boleh melintang kita cuba satu perkara yang penting kita kena tahu bagimana urus masa kita .Macam saya sendiri memang suka set kan satu timetable untuk satu minggu so saya akan rasa masa akan teratur .

    Mencari niche dalam dunia online memanglah satu perkara yang agak makan masa dan juga perlu sedikit pengalaman sebab saya sendiri sudah ketahui rasa ini .Kalau tidak cukup kesabaran maka kita akan rasa ini adalah satu perkara yang sungguh boring ,adakah korang juga menpunyai perasaaan yang sebegini ?

    Hari ini saya telah membaca satu ebook percuma yang cukup bagus ,kenapa saya kata begitu ? sebab dalam ebook percuma ini menpunyai 20,000 list yang terbaru ( tahun 2008 ) ,dengan adanya list ini korang akan menjimatkan masa yang banyak sebab list ini cukup jelas dan korang cuma ambil list dalam tajuk ini sudah boleh memulakan perniagaan online korang dengan lebih cepat dan tepat .

    Dalam dunia online jika kita ingin mencari duit terus terang mencari niche adalah satu perkara yang sangat-sangat penting ,kalau kita tidak meruangkan masa untuk mencari niche maka kerja yang seterusnya kita buat seperti promosi produk affilaite ,tidak akan mendatanagkan hasil sebab kemungkinan besar korang telah salah memilih produk yang tidak menpunyai permintaan di pasaran.

    Dalam ebook percuma ini korang akan jelas sekali ketahui niche dalam pasaran dengan berapa permintaan yang dicari dalam enjin cari ,contah saya bagikan korang ;



    Dalam ebook percuma ini korang akan nampak apa yang dipaparan dengan jelas termasuk berapa pesaing ,berapa carian niche dalam sehari dan juga detail-detail yang lain korang boleh lihat sendiri ,tujuan saya kongsikan ebook percuma ini adalah harap korang dengan laporan ini akan lebih mudah mencari niche dan seterusnya mencari duit yang lumayan dalam dunia online ,dunia online tak ada duit senang melainan kita kena berusaha tetapi berusaha dengan cara yang betul sebab berusaha dengan cara yang salah tidak akan mendatangkan hasil

    Dapatkan disini dengan percuma

  12. Software ini adalah membantu kita membuat banner dengan cepat dan tepat dalam masa 3 minit sahaja ,dengan beberapa klik sahaja korang sudah mampu membuat banner dengan begitu mudah sahaja ,software ini memang menpunyai banyak kebaikan ,jom biar saya bongkarkan rahsia softwear membuat banner ini ;

    1) Dengan software ini korang tak payah menpunyai photoshop pun boleh membuat banner dalam beberapa klik sahaja kerana software ini memang mudah digunakan ,saya seorang yang tak pernah ketahui cara buat banner pun boleh faham ,apa lagi korang yang lebih mahir ?

    2) Software ini boleh membuat banner yang bermacam saiz ,apa saiz yang korang suka cuma dengan satu klik sahaja impian sudah menjadi . Tak kira korang ingin banner yang keci ke ataupun saiz besar

    3) Software ini menpunyai templates dan icon yang siap di buat ,korang cuma perlu ubah sedikit dah cukup menarik ,jika korang tak minat dengan template yang diberikan juga boleh guna idea sendiri walaupun guna idea sendiri juga tidak susah ,sebab saya petang tadi telah cuba software ini keseluruhan satu perkataan “mudah di gunakan ”

    4) Bermacam warna dan tulisan yang boleh dipilih membuat banner kita menjadi lebih menarik ,walaupun saya tak pernah buat banner tetapi saya juga puas hati dengan apa yang telah saya lakukan .

    Masih terdapat bermacam kebaikan software ini ,korang sendiri boleh cuba dan kaji sendiri ,Banner memang memainkan satu peranan yang penting untuk membuat satu promosi ,design banner yang “membunuh ” boleh menjana pendapatan yang pasif dalam perniagaan online kita ,harap dengan adanya software ini korang juga mendapat manfaat yang akan meningatkan taraf ilmu .

    Di bawah ini satu banner yang saya siapkan dalam masa 3 minit ,walaupun tidak mahir tetapi untuk kali pertama saya membuat banner adalah satu juga kejayaan yang saya rasa gembira.



    Ini adalah “kerja” saya yang pertama kali membuat banner ,macam mana ok kah ? he he pertama kali buat macam itu lah ,kenalah buat beberapa kali lagi akan jadi mahir ,jadi yang berminat boleh dapatkan di link yang berikut ,kena download kedua pakej ini ,sebab satu ialah pakej software dan satu pakej template dan icon ,dalam pakej ini juga terdapat video panduan yang lengkap so tak ada masalah bagi korang yang ingin gunakan software ini dan selamat mencuba dengan hati yang sabar .Dalam pakej ini tak ada ebook percuma tetapi adalah dalam video so lebih senang kita akan faham .

    Keterangan Lanjut disini

  13. Hari ini telah masuk ke bulan December ,tak lama lagi kita akan menyambut tahun 2009 ,agaknya masa berlalu dengan begitu pantas sekali .Semasa cerita -cerita dengan kawan semalam dengan projek yang kami telah lancarkan pada awal tahun 2008 agak juga memuaskan .apa yang kita perlu buat adalah lebih berusaha untuk mendapat kejayaan yang lebih cemerlang.

    Hari ini saya ingin kongsikan satu ebook percuma panduan video marketing yang korang juga sangat minati ,tak payah cerita panjang lebar jom kita sama-sama lihat apa yang terdapat dalam panduan ebook percuma ini ;

    1) Siapakah perlu menggunakan video marketing ? saya rasa semua pun sudah ketahui ” bahaya” teknik video marketing sebab hari ini ramai yang telah menggunakan teknik video marketing untuk membawa trafik ke blog bahkan juga menggunakan teknik video marketing untuk promosi produk dari clickbank dan sebagainya .

    2) Bagaimana memulakan video marketing ,setiap permulaan sesuatu perkara kita perlu ketahui teknik asas dan juga cara yang betul untuk memulakan ,kerana permulaan yang salah maka akan menjejaskan apa yang kita lakukan ,jadi dalam ebook percuma ini korang akan dapat belajar teknik yang betul untuk memulakan .

    3) Bagaimana dengan isi kandungan ? Isi kandungan dalam video adalah satu faktor yang penting dan akan membawa perhatian kepada penonton ,jadi mesti ada teknik yang kita belajar juga ,kepada yang berminat membuatt video yang berkualiti maka topik ini akan memberi kita idea yang baik .

    4) Dalam panduan ini juga menunjukkan beberapa teknik video marketing yang boleh membantu korang lebih faham dan ketahui teknik yang betul untuk menggunakan teknik video marketing ,jadi jangan buang masa lagi ,download ebook percuma ini dan mendapat tips yang penting dalam panduan ini ,mulakan plan video marketing korang .

    Dapatkan disini dengan percuma sahaja




  14. Salam sekalian apa khabar hari Ahad ini ? Adakah sudah tonton 13 video panduan wordpress yang saya berikan kelmarin ? Saya masih ingat janji kepada korang hari ini sebenarnya ingin kongsikan software untuk menghantar post kita secara auto ke laman social bookmarking ,em…tetapi saya telah membuat keputusan akan berkongsikan yang lain sebab mengikut sifoo saya kak Lisa menggunakan software yang sebegini adalah perkara yang tidak sesuai sebab kita akan dikira spam ,so benda yang tak baik saya tidak perlulah kongsikan disini ye .

    Masih ingat minggu yang lalu ada beberapa member yang berminat menggunakan Myspace untuk mencari duit tetapi disebabkan ramai yang tidak berapa faham ebook percuma yang saya berikan sebelum ini .( kalau tak silap saya telah kongsikan sebanyak 7 ebook percuma panduan Myspace ) Jadi untuk permintaan yang ramai saya hari ini akan kongsikan satu pakej video lengkap panduan Myspace .

    Myspace saya tak perlu lagi cerita pasal ini sebab budak yang berumur 5 tahun pun sudah ketahui laman web ini so kita fokus kepada pakej video ini ,dalam pakej video ini terdapat 11 video yang menunjukkan panduan dari mula bagaimana daftar di Myspace hinggalah cara bagaiamna mencari duit dengan menggunakan Myspace ,memang cukup lengkap panduan ini ,saya sendiri suka sangat produk ini sebab dalam pakej video ini memang banyak mendedahlan rahsia Myspace .

    Keteranagan lanjut layani disini


  15. Saya pagi ini mengalami satu masalah yang agak besar sebab ramai yang cari saya melalui yahoo mesengger tetapi saya tak dapat lihat apa yang korang tulis dan apabila saya sudah tulis dan tekan send ,paparan yang saya nampak hanya kosong sahaja ,apa yang terjadi ? sudah aku cuba satu hari tetapi masalah masih lagi tak selesai ,kepada yang cari saya hari ini aku minta maaf tak dapat chat dengan korang ,adakah korang juga hadapi masalah yang sebegini ? adakah cara yang boleh selesaikan masalah ini ? kalau korang tahu tolong beri tahu saya ye ..

    Kelmarin saya telah pun janji kepada korang akan kongsikan sati pakej video lengkap panduan wordpress ,saya telah mengambil masa selama lebih kurang dua jam untuk menonton semua video ini .Dalam pakej ini terdapat 13 video dari bagaimana pasang wordpress sehinggalah panduan yang advance bagaimana mencari duit dengan menggunakan wordpress .

    Panduan video ini memang adalah produk yang agak baru dan dalam adalah menunjukkan pemasangan wordpress versi 2.6 dan apa yang saya sukakan video ini adalah korang akan senang faham apa yang di tunjukkan ,tidaklah susah untuk difahamkan .Yang bercita-cita ingin belajar memasang wordpress dengan menggunakan nama domain sendiri maka ini adalah satu panduan yang wajib korang dapatkan .

    keteranagan lanjut untuk dapatkan panduan video layani disini



  16. Awal pagi ini bila saya online sudah ada beberapa orang yang cari saya melalui yahoo mesengger wow agaknya ramai yang online begitu awal ye sebab ini hari saya online jam 10.00a.m em…yang mereka cari saya ini adalah tentang beberapa perkara yang berkaitan saya cuma ingin kongsikan disini sebagai satu perkara yang agak lucu juga ye ..

    1) Bolehkah bro beritahu apa yang akan kongsikan esok ? em…tak berani janji sebab kadang apa yang saya ingin kongsikan saya sendiri pun tak rancang ,jika boleh saya akan cuba gunakan cara ini .

    2) Bolehkah bro kongsikan lebih software yang berguna sebab saya agak minat dengan software .Soalan ini agak baik saya boleh terima sebab saya sekarang sudah pun mula kongsikan software so harap sabar ye.

    3) Bolehkah bro beritahu saya cara bro cari duit online .Bukan tak boleh cerita panjang juga .Saya mula mendapat keuntungan pertama dari dunia online adalah RM3,000 bahaya ke ? sebab bila ada yang saya kongsikan mereka terkejut dan menjerit ,ok biar saya kongsikan kepada korang .Saya mula business offline sendiri pada 8 tahun yang lalu iaitu sebagai Agency Pekerjaan Swasta ,dengan kata lain kerja saya adalah mengambil pekerja asaing dari luar negara seperti China,Indonesia ,Vietnam dan yang lain-lain .

    Pada tahun ini (2008) bulan April iaitu awal bulan saya telah gunakan cara buat iklan di China ,dan saya mendapat komisen pertama selepas dua minggu saya membuat iklan ,jadi bagaimana saya dapat RM3,000 ? ok biar saya dedahkan kepada korang .Pada bulan April 2008 seorang agen dari China apabila melihat iklan yang saya buat di China ( untuk pengetahuan korang iklan yang saya buat adalah secara ringkas saya terangkan iaitu saya sebagai agen yang daftar di Malaysia ingin mencari pekerja asing yang ingin kerja sebagai Tukang Masak,Tukang Urut di Malaysia dan harap ada agent yang miant boleh hubungi saya )

    Jadi ada satu agent dia cari saya melalui eamil kata ada orang yang ingin kerja sebagai tukang masak ,dan kata bagaimana cara untuk berurusan .( Untuk pengetahuan korang ,orang China yang ingin datang ke Malaysia mereka perlu bayar RM8,000 kepada agen mereka di China dan agent di China akan bayar kepada saya sebanyak RM6,000 .Dalam RM6,000 ini saya perlu bayar satu tiket untuk orang itu datang ke Malaysia dan bayaran satu tahun pas kerja ,setelah tolak perbelanjaan saya akan mendapat keuntungan sebanayak satu orang RM3,000 .Ini adalah komisen saya dari dunia online dan selepas itu saya juga mendapat komisen dari yang lain juga .Saya kongsikan ini bukan nak tunjukkan apa kepada korang cuma ada 2 tujuan ;

    1) Sebab terlalu ramai yang tanya saya bagaimana mencari duit online dan saya jawap dengan menulis dah penat so harap dengan post kali ini korang sudah faham bagaimana saya mencari duit online .

    2) Ingin beritahu koarng dalam dunia online ini kita boleh cari duit dengan berbagai cara ,cuma korang perlu fikir dan buat kaji siasat .

    Komisen pertama saya adalah dari seorang tukang masak di China yang saya uruskan kerja di sebuah restoran yang besar di Sabah .Passport beliau saya ada buat salinan dan kadang ada masa saya akan lihat untuk mengingatkan kepada diri saya sendiri dunia online memang adalah satu tempat yang boleh mencari duit .



    Saya mula ceburi perniagaan online adalah pada awal bulan April 2008 dan selepas itu pada May 2008 saya mula terjun dalam dunia blog ,iaitu blog pertama saya www.SmartHo.com/blog

    Itu cerita saya bagaimana mendapat komisen pertama dalam dunia online jadi kita fokus pada post hari ini apa yang saya nak kongsikan kepada korang ,memang manarik sekali ,hari ini saya akan kongsikan satu ebook percuma yang menceritakan apa kepentingan Social Bookmarking dan esok saya akan kongsikan satu pakej lengkap panduan wordpress yang juga termasuk panduan social bookmarking dan seterusnya saya akan juga kongsikan 2 software yang best bagi korang untuk submit post kita ke social bookmarking secara auto ,jadi susunan adalah mengikut plan Ebook percuma panduan social bookmarking >>video pakej lengkap wordpress >>software submit post auto ke laman Social Bookmarking .

    Saya membuat mengikut susunan dari ebook percuma panduan Social Bookmarking sebab saya ingin korang betul-betul faham dari asas sehingga ke advance ,jika korang belum tahu cara goreng nasi dan saya tunjuk cara masak ayam dengan teknik bakar ,macam mana susah kan ?

    Wow macam aku dah tulis panjang harap sabar ye ok kita fokus balik ke ebook percuma ini ,dalam ebook ini akan menceritakan kepada korang apa itu sebenarnya Social Bookmarking ,apa kebaikan social bookmarking ? memang banyak kebaikan yang ada terdapat antara satu adalah jika korang ingin naikan PR korang di Google ,social bookmarking memainkan satu peranan yang penting .

    Panduan dalam ebook percuma ini juga akan tunjukkan kita software percuma dan yang berbayar untuk hantar post kita ke laman web social bookmarking ,jika kita hantar satu persatu maka akan memakan masa yang lama bahkan juga satu perkara yang bosan ,jadi dalam ebook percuma ini akan tunjukkan korang cara yang mudah kita boleh lakukan kerja ini tetapi berkesan .

    Untuk mendapat trafik ke blog korang dan mendapat rank yang tinggi di Google ,ketahui dengan lebih mendalam social bookmarking adalah satu perkara yang wajib di lakukan ,dan ingin memudahkan kerja hantar post kita ke laman social bookmarking kita perlu ketahui rahsia setiap software



    Dapatkan disini dengan percuma

  17. Salam sekalian apa khabar korang semua hari ini ? Adalah PR Google korang sudah naik ? Selama saya berblog 6 bulan ,blog saya sekarang ini berada di PR 2 ,walaupun bukan terlalu tinggi tetapi sebagai permulaan saya berasa sangat gembira juga ,tahniah kepada diri saya sendiri kerana telah berusaha selam 6 bulan ini ..

    Hari ini nak kongsikan apa ye ,kadang pun pening juga ebook panduan saya rasa telah pun lengkap untuk korang ,apa kata hari ini saya kongsikan sesuatu yang belum pernah saya kongsikan ,em…sebenarnya permintaan ini adalah dari satu kawan yang berasal dari Indonesia yang menyuruh saya mencari software ini ,saya memang tak tahu bagaimana menggunakan ye.ok saya akan kongsikan satu software yang boleh membantu korang membuat template Joomla dan saya juga bagi korang satu template Joomla yang luar biasa ,em…memang menarik template ini,ok apa kata kita lihat satu persatu ye .

    Software ini adalah membantu korang untuk membuat template Joomla ,dalam pakej ini terdapat panduan dalam video bagaimana untuk menggunakan software ini dengan lengkap so jangan cari saya dan tanya bagaimana menggunakan ye sebab saya memang tak tahu cara untuk menggunakan sebab saya tak ada guna Joomla .

    Selepas cerita software ini maka jom kita lihat dulu gambar template joomla yang saya nak berikan kepada korang ..macam mana cantik ke ?



    Dapatkan disini dengan percuma sahaja

  18. Bagaimana dengan 24 video panduan Cpanel yang baru saya kongsikan kelmarin ,adakah memberi manfaat kepada sekalian yang ingin ketahui lebih lanjut dengan penggunaan Cpanel ,agaknya ramai yang lebih suka menonton video daripada membaca ebook ,em…saya kadang juga suka tonton panduan dengan video lebih cepat faham .Jadi hari ini apa kata saya kongsikan juga video percuma yang menggenai panduan Camtasia iaitu bagaimana kita menggunakan kemudahan camtasia untuk membuat video .Memang hari ini kepada yang ingin mencari duit dalam dunia online kenalah belajar juga teknik ini .

    Mungkin ada yang tanya apa itu Camtasia ? jawapan yang paling ringkas ” software yang menawarkan kemampuan untuk merekam kegiatan di komputer sehingga dapat digunakan sebagai cd tutorial” macam mana cukup ringkas dan boleh faham ke ? saya tak pandai nak jelas panjang-panjang ,cuma suka jelas dengan ringkas dan tepat sahaja.

    Ebook percuma ini terdapat 60 video untuk belajar camtasia ,berjenis video panduan camtasia terdapat dalam ebook ini ,korang cuma perlu download dan klik link yang disediakan dalam panduan ini .( semasa baca ebook percuma ini korang perlu sambung line internet ,jika tidak link tidak akan “hidup” so jangan cari saya di yahoo mesengger dan tanya soalan yang berbunyi kenapa saya tak dapat buka video tu bro ? kenapa bro tak ada video dalam ebook percuma ini ? Ingat sudah download dan klik link yang terdapat dalam ebook ini semasa korang sambung ke line internet korang )

    Kepada yang berminat tetapi tak tahu di mana dapatkan software Camtasia ,korang boleh pergi ke laman web ini dan download software berkenaan .layani di Download Free Trials ,ini adalah versi trial ,so yang ingin dapat full versi em..cuba cari saya di yahoo mesengger mungkin saya boleh tolong korang …

    Yang ingin belajar panduan camtasia ,saya telah sediakan 3 link di bawah ini jadi pilih antara satu link dan download ,harap perkongsian hari ini korang juga enjoy ye

    Dapatkan disini dengan percuma

  19. Ramai yang mengatakan ingin belajar cpanel adalah satu perkara yang susah kerana tidak faham dengan tulisan yang berbahasa english ,tetapi korang hari ini tidak payah lagi susah payah kerana saya telah pun sediakan satu pakej lengkap yang korang boleh belajar panduan asas cpanel ,dalam pakej ini terdapat 24 video yang korang boleh tonton dengan jelas dan begitu mudah difaham ,jadi tidak ada lagi alasan yang korang boleh berikan ,melainankan korang sendiri tidak berminat ingin belajar ye .

    Dalam pakej ini terdiri daripada 24 video yang siap sedia ,korang boleh tonton mengikut susunan yang terdapat dalam tajuk kecil ,jika ada tajuk yang korang sudah tahu jadi abaikan sahaja .Untuk panduan korang bila sudah download link yang diberikan ,korang perlu sambung ke internet kemudian baru boleh buka link yang terdapat dalam pakej ini ,sebab ini bukanlah ebook ye .

    Jika korang sudah menonton video ini masih rasa kurang faham dan ingin mencari panduan cpanel ,saya juga ada menjual produk ini ,korang boleh ketahui lebih lanjut dengan layani di Panduan Belajar Cpanel | Tutorial .Jika tidak berminat dengan bonus yang diberikan juga boleh meminta bonus yang berlaianan dari saya melalui yahoo mesengger .

    Dapatkan disini dengan percuma




  20. Hari Isnin memang ramai yang “menjerit” bosan dan rasa macam malas kerja ,tak ada semangat bermacam-macam alasan yang saya pernah dengar dari korang yang selalu chat dengan saya melalui yahoo mesengger ,jadi untuk “membakar” semangat korang pada pagi ini saya ingin kongsikan satu berita baik ,berita ini termasuk korang akan mendapat hadiah-hadian yang menarik ,malah jika korang berminat juga boleh mencari duit melalui pakej software percuma ini ,jom kita lihat apa kebaikan jika menyertai dan daftar sebagai ahli pada hari ini kerana semua adalah percuma sahaja ;

    1) Korang daftar sebagai ahli hari ini juga akan mendapat Ahli Perak ( Silver Software Membership ) untuk seumur hidup dan pendaftaran adalah percuma .

    2) Setiap bulan akan mendapat satu software percuma yang terkini dan software tersebut korang boleh rebranding dan jual kepada orang ramai dan keuntungan adalah 100% kepunyaan korang sendiri .Jika korang rasa malas nak jual juga boleh digunakan dalam blog untuk mengumpul mailing list ,memang satu idea yang bagus .

    3) Sebagai ahli perak korang boleh download 15 software yang sudah tersedia dibahagian ahli ,dan semua software ini adalah yang kita biasa ingin gunakan dalam dunia online ,jadi korang tak payah lagi buang masa untuk mencari di marata tempat sebab dalam ruangan ahli telah pun menpunyai software percuma dan setiap bulan akan menambah .

    4) Dalam pakej ini korang juga dapat menonton berbagai video yang menarik termasuk cara menggunakan software percuma dan mencari keuntungan ,juga terdapat berbagai info yang menarik tentang tips perniagaan semua ada terdapat dalam ahli perak ini ,jadi tidak ada sebab korang tidak mahu mendapat semua ini dengan percuma sahaja untuk masa yang singat sahaja .

    5) Sebagai ahli perak juga boleh mencari duit melalui program affilaite ,bagaimana caranya ? mudah sahaja apabila korang berikan pakej yang percuma ini dan ada orang yang download jika mereka minat dan ingin menjadi ahli emas ataupun ahli platinum dan korang akan mendapat 50% keuntungan ,jika korang tanya ye saya minat tetapi bagaimana cara promosi ye ,sakit kepala tak tahu caralah ,tak payah korang berfikir banyak kerana dalam pakej ini juga terdapat teknik dan cara yang ditunjuk langkah demi langkah yang jelas ,yang penting korang ingin belajar ataupun tidak ?

    Jadi kesimpulan saya disini jika hanya minat software percuma sahaja ,korang cuma perlu daftar dan download software itu dan tak payah buat apa-apa ,jika korang ingin belajar ilmu yang lebih tentang tips perniagaan boleh juga terdapat disini ataupun ingin cari duit di pakej ini pun boleh itu terpulang kepada korang tidak ada paksa ye sebab ini zaman moden , boleh pilih yang mana jalan yang suka ..

    Dapatkan disini dengan percuma sahaja




  21. Hari Ahad yang sunyi dan biasanya saya akan keluar minum dengan kawan-kawan tetapi plan hari ini ada sedikit perubahan kena tukar masa ke tengahhari sebab ada geng yang tak senang so tulis post untuk blog dulu bagi hari ini .Semalam memang tidur agak awal sebab sakit kepala mungkin terlalu over menghadap depan laptop ,anyway sekarang dah ok .Jadi buat hari ini saya ingin kongsikan satu ebook percuma yang baru lancarkan .

    Dalam dunia online kalau kita ketahui memang terdapat banyak perisiaan /software yang percuma untuk memudahkan kerja kita tetapi kalau tidak tahu cari ini adalah satu masalah yang agak sakit kepala ,ebook ini saya sendiri telah baca dan sangat sesuai kepada kita yang ingin ketahui tools dan perisian percuma .

    Tajuk ebook percuma ini adalah 30 Jenis Perisian Dan Tools Penting Usahawan Internet ,dalam ebook ini akan perkenakan tools dan perisian yang penting sebagai seorang yang ingin cari duit di dunia online ,memang terdapat banyak tools yang kita boleh dapati , perubahan dalam dunia online juga begitu pantas sekali jadi kita perlu selalu “kejar” perkembangan dunia online supaya kita menjadi lebih mantap .

    Jadi kepada korang yang setia menghadap di depan computer mungkin hari ini korang boleh baca ebook percuma ini dan cuba baca 30 perisian ini yang mana korang tahu dan yang mana mungkin korang tak tahu dan minat so boleh guna masa hari ini untuk mencuba perisian yang terdapat dalam ebook percuma ini .

    Dapatkan disini dengan percuma



×
×
  • Create New...