Jump to content

PukulanMaut

Members
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by PukulanMaut


  1. name:cikdayah

    status:lum tunang lum kawen lg

    target:nak carik suami jutawan dermawan

    kalo sudi sila la masuk meminang hehehe

    :rolleyes: Tinggi target tu ?. Terkedu aku tgk,Mcm mana dengan wajah ko lak ? Mcm bidadari ke ? :ph34r: Aku ada kwan yg 2tahun lagi akan jutawan ,Ko ada ke apa yg dia nak tu ? Nak tak > :D

    Fuh !! bez gak ... Nak join rrrrrr

    Nama : Shamil ( Bkn nama Penuh)

    Umur : darjah Satu , tahun depan darjah 2 , bulan sepuluh ni genab 7 thn , tahun lepas 6 tahun time tu kat tadika

    Status : Tunggu Giliran awek mana nak masuk Line

    Hobi : Membakar sampah , menggoreng ikan haruan (ikan patin pon boleh jugak ) , pergi rumah org sebelah ,

    menunggang unicorn ( dkt shopping komplex byar rm 1) , menconteng arang di muka , mandi hujan panas

    basuh kolah mandi , memasang dekoder astro , merompak bank islam (kdg2 tabung haji ) ,

    mengasuh harimau makan putu mayam , Mengasuh kambing Mkn Meggi slup kari berapi ,

    mendandan rambut , membaja pokok bunga

    ciri2 pompan yg aku nak : Dia adalah seorang pompan , bukan makhluk lain / nyah (mkhluk lain tu cm pontianak)

    no tepon : 0172294567 ( Belum Beli lagi , coz xjumpa lagi no ni kat kedai ) ,

    0172292756 (no betul , skang ni nak mintak simpati agar korang share topup :huh: )

    myspace: http://www.myspace.com/shamil91

    Kelebihan aku : Pandai Membaca , menulis , mengira (sejajar dgn kehendak Kementerian pelajaran )

    hahaa. Best2 tu,buat aku sakit prut tergelak di petang hari.Ssemoga ko berjaya ;)


  2. :rolleyes: Terlalu banyak yg kita dapat dari bulan ramdhan yg mulia ni,mmg terlalu banyak kebaikan dia.

    Ramadhan Great Sale, di bulan ramadhan ini jangan lewatkan utk mendapatkan pahala, dengan niat yang ikhlas banyak kesempatan yang dapat kita ambil untuk mendapatkan pahala,

    Ingat, Ramadhan bukan seminggu sekali,Tapi 30 hari je dalam setahun,Gunakanlah sebaik baik mugnkin 30hari tu. semoga kita selalu diberkahi Yang Maha Kuasa, amin

    Enjoy :)


  3. :rolleyes: Atas budi bicara orang la jugak. Ada yang puas hati , ada jugak yang tidak puas hati.Bagi mereka yang puas hati ini , ini dinamakan bajet prihatin.Bagi yang tidak puas hati , bajet tidak prihatin. :blush:

    Aku dah bersyukur dah ni,lebih penting bagi aku adalah keamanan dan kemakmuran negara kita.Kalau negra Malaysia aku ni rakyat dia berpeceah belah, xde guna jugak, bolehkan bajet seperti ini diperolehi oleh semua rakyat.

    :ph34r:


  4. :rolleyes: Huhu,kalau salah guna mmg hancur ? Ko nak uat apa detect ip orang ni ? Ko nak detect IP apa ? IP web ? IP Chatting ? Nak hantar DDOS ke ? Wakakaka. Bukan semua orang boleh detect,kalau dia teror pasal pc contoh mcm,dia ada software boleh fake IP, tapi kalau yg teror,dia boleh buat sendiri FAKE IP tu. Silap2 ko yg kena detect balik. Tryla google dlu,berlambak aku rasa, :ph34r:

  5. Assalamualaikum dan salam kemedekaan...

    Sempena ngan merdeka ni aku nak tanya sikit pasal malaysia ni... Sori la aku ni lemah sikit sejarah...

    Ade sorang budak ni tanya aku.... bendera Malaysia ada 14 jalur .. Maksudnya ade 14 negeri dlm malaysia...

    Soalannya apakah negeri yang ke-14 tu... ?? Kuala Lumpur ke?

    Sesape boleh tolong jawabkan soalan yang sempoi ini??

    Waalaikumussalam.

    Negeri

    Johor · Kedah · Kelantan · Melaka · Negeri Sembilan · Pahang · Perak · Perlis · Pulau Pinang · Sabah · Sarawak · Selangor · Terengganu

    Wilayah Persekutuan

    Kuala Lumpur · Labuan · Putrajaya ( Ini yang ko nak cari bro )

    Ko copy kat kat atas tu, Ko bawak sambil berjalan dengan semangat patriotik dan paste kan kat budak yg tanye ko tu. Nah ambik ko. ph34r.gif

    Merdeka ! Merdeka ! Merdeka ! Merdeka ! Merdeka ! Merdeka ! Merdeka ! :)


  6. :rolleyes: Asal-usul Nama Jalur Gemilang

    Nama bendera Malaysia telah diisytiharkan oleh Tun Mahathir bin Mohamad, Perdana Menteri pada malam 31 Ogos 1997 sempena Hari Kemerdekaan negara yang ke-40 di Dataran Merdeka.

    JALUR - menggambarkan Bendera Malaysia yang mempunyai 14 jalur merah dan putih. Oleh itu, lambang jalur pada Bendera Malaysia menggambarkan satu haluan yang lurus, hala tuju yang sama dan arah yang sama yang dianuti oleh rakyat negara ini dari Perlis hingga ke Sabah dalam menuju kegemilangan bangsa dan negara.

    GEMILANG - bermaksud bercahaya, terang-benderang dan cemerlang. Oleh yang demikian Bendera Malaysia Jalur Gemilang memberi pengertian bahawa jalur atau bendera itu melambangkan kecemerlangan negara Malaysia dan rakyat Malaysia dalam mengharungi apa bidang kehidupan sekali pun sama ada di dalam atau di luar negara. Kesungguhan, kegigihan dan kesanggupan rakyat untuk menaikkan imej negara, sesungguhnya sentiasa mendapat petunjuk dan pedoman yang terang lagi jelas.


  7. :rolleyes: Tangga 31 bulan 8, 57, Hari yg mulia, Hari yg bahagia, Kita sambut dgn Jiwa yg Merdeka. Setiap kali tiba 31 ogos atau sebelum seminggu nak sambut mesti aku nyayi atau psang lagu ni. Tapi sampai sekrang aku masih tertanya, merdeka kah lagi aku ni , Merdekah kah lagi Negara ku ni ( Sebab2 yg lain ):ph34r:

  8. bodoh betul la topik ni

    sapo le yang buka topik ni :rolleyes:

    :rolleyes: Huh ? Adakah ini topik Bodoh ? Atau ko yg berbo dolah,Ini section bahagian mana ni ? Bahagian Sistem ke ni ? Bahagian jual beli ke ni ? Wah2 id ko pun HAMPIR sama mcm moderator ZERONEHA ( Tul tak aku eja ni ) :ph34r: Jgn perangai buat nama buruk nama mod cukupla,Jgn jadi mcm lain room yg AKU masuk hari tu.Senyum selalu.

    :wub:

    PEACE


  9. :rolleyes: Kalau nak uat rumah iIMPIAN atas tanah persendirian dah susah dah skrng,Semua tanah kebanyakan dimiliki orang bukan melayu dah,tapi ada jugakla yg MELAYU PUNYEA.Korang tgkla 10 atau 30 tahun akan datang nanti,semua tanah kat malaysia ni dimiliki bukan orang melayu. Ini bukan aku yg ckp tapi fakta wikepedia ,Itulah kelebihan orang melayu,pandai jual tanah,penah keluar dalam METRO ni :ph34r: Tapi kalau nak beli tanah untuk buat rumah IMPIAN.Baik cepat2 la dari skrng sementara stok masih ada.

    Cari duit banyak2 dulu,baru fikir rumah idaman. Jgn di kejar tak dapat,di kendong keciciran :o

    PEACE


  10. aku x pernah pukul pompuan....aku style yg relax sikit...cuma gf aku nie kalu bad mood huh ganas betul...tp kalu datang manjanya tu susah juga nak melayan kwekewe

    :rolleyes: Huh ? Ganas mcm mana tu ? :wacko: Mengamuk ke ? :ph34r:


  11. aku sungguh tension bile main game x jumpe jalan.. :(

    :rolleyes: Huh yeke ko ni ? Sampai mcm tu sekali ? Kah kah,itu pun tension jugak kan :wacko: Cari je hint kat google. Berlambak aku rasa . :ph34r:

    :rolleyes: Aku rasa aku lagi tension daripada korang,Sebab aku dah bertahun-tahun menunggu benda tu sampaila sekrang,tapi aku bersabar dan akan terus menungu. Jgn salah faham,bukan pasal bercinta atau awek. Tapi benda lain. Saje je aku nak luahkan


  12. :rolleyes: Huh ? Bercinta ? Mcm yg aku bgtau dulu, CINTA INI IBARAT TAHIT :ph34r:

    Nape miss JUE ? Ko kena di tinggal kan ke :blink: Ops. Tanye je . Bercinta sekali cukupla ,takyah bercinta banyak2 kali,nanti banyak la benda di tinggalkan. Itula,inila.

    selalunya orang yang kita sayang, suka membuatkan kita di tahap

    kesabaran kita menipis. Hik hik.Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan :)

    Aku berbicara bukan bersastera.

×
×
  • Create New...