Jump to content

kuro90

Members
  • Content Count

    576
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by kuro90


  1. Assalamualaikum,
    Tiba-tiba je rasa nak tanya pendapat ahli putera kat sini. Masa korang belajar dulu2 dan juga yang belajar sekarang, apa kerja part-time yang korang selalu buat atau pernah buat? Ada orang buat part time buat website, repair laptop, photographer, tutor dan sebagainya. Ada juga yang kerja dekat supermarket, kedai hp la dan sebagainya. Korang pulak macam mana? Dan kenapa korang buat part time, untuk cari pendapatan sampingan ke, pengalaman ke, share la sikit. Kalau ada pengalaman pun boleh la ceritakan skit. Thanx :)

  2. aku penah tgk edisi siasat pasal kahar neh dulu lawak gler kot, " Dengan ini saya meletakkan jawatan saya sebagai rasul" tp serius pengikut dia fanatik gler, aku pon xpaham nape , aku try cari kat yt dah xde lak video tuh...ceh...ktrg tgk ramai2 dlm kelas ustaz aku pasang, gempak gler kaw2 kena kutuk

    dah jumpa, ada org baru upload...yt
    yg neh dia letak jwt yt

  3. e_sentinel wrote:Cuma pastikan AppData string value berbetulan dengan %USERPROFILE%\AppData\Roaming, jika $USERPROFILE$\AppData\Roaming sila betulkan, tiada folder keys yang patut didelete.

    Pastikan berada dalam akaun admin dan juga installer tu di "Run as admin".

    Pastikan juga masih wujudkah AppData folder dalam PC tu --> C:\Users\UserName\AppData\Roaming.


    string value dah betul tapi yg folder appdata tuh kat mana? xde pon...tp rasanya mmg tak pernah nampak pon...pelik gak...cmne tuh ek?

  4. Miss U.A wrote:Miss curious sket psl azan ni...

    Betul ke ade org ckp kalo kita tengah berbaring, pastu tetiba dengar azan...kita kena bangun..(termasukla azan subuh)

    kalo tak bangun, nnt takot mayat kita berat masa mati esok...

    ade jugak yg ckp, kalo tak jawab azan, nnt susah nk mati...

    sape2 yg tau, sila bagi pendapat..
    tq..


    Tiada nas yg jelas cuma ianya sebahagian dari adab2 menghormati azan, antaranya kalau tgh baring bangun, kalau tgh bercakap maka hentikan la perbualan tuh, kalau tgh dengar lagu, matikan sebentar, kerana tak silap aku ada manfaat yang akan kita perolehi (aku xingat la pulak)....

  5. Kita adalah di antara orang-orang yang bertuah jika kita dapat bertemu dengan malam Lailatul Qadar neh. Lagi Ramadhan neh datang setahun sekali je penuhkn la dgn amal ibadat , lagi2 hargailah sepuluh malam terakhir, ni lain lak jadinyer...10 mlm terakhir pulak yang makin lengang kat masjid2...byk2kan mendekatkan diri pada Ilahi moga kita sama2 mendapat keberkatanNya. Selamat menyambut bulan Ramadhan.
×
×
  • Create New...