Jump to content
Sign in to follow this  
ShafiMalaysia

Shafi - Menjual Produk Kecantikan, Kesihatan, Wangian & Herba

Recommended Posts

[/URL]
 
Kedai Shafi menjual pelbagai produk-produk kesihatan tradisional dan herba pada harga terlajak murah.
 
Bukan itu saja, Shafi juga menjual produk2 kosmetik dan kecantikan seperti set make up, lipstik, pencuci muka, minuman kolagen awet muda dan banyak lagi.
 
Juga terdapat pelbagai jenis wangian tanpa alkohol seperti wangian kijang dan lain.
 
Antara jenama terkenal yang dijual dikedai Shafi adalah D’herbs, V’asia, Jamu Jelita, Megah Perawan, Anugerah, Higoat, Al-Wafi, Bio-Asli, Chanteq Purnama, Dnars, D’Wajah, Era Edar, Hijrah, HPA, Rona Sutra, Tok Guru, Tia Amelia, Yusmira, Vida Beauty dan beratus jenama yang terlalu panjang untuk disenaraikan.
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
Alamat: 30, Jalan tasik Utama 7, Medan Niaga Tasik Damai, 57100 KL (Shoplot baru bersebelah pekan sg besi).
Waktu Operasi: Isnin-Sabtu, 10 Pagi - 7 Malam.
Telefon: 03-90547238 (Sila call sebelum datang)
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rempah-mandi.jpg
 
KOD PRODUK: SB12
HARGA PASARAN: RM30.00
HARGA DISKAUN: RM15.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS. 
KANDUNGAN: 200GM
 
Rempah Mandi Jamu Mak Dara sangat berkhasiat untuk mengekalkan kehangatan badan ibu-ibu baru melahirkan dan menyingkirkan sel-sel kulit mati pada tubuh.  
 
***********************
KHASIAT REMPAH MANDI
***********************
 
Membuang angin dan mengelakkan angin dari memasuki liang tubuh dan menyegarkan tenaga tubuh yang lemah.
Selain itu ia juga sesuai untuk menghilangkan bagu badan dan kesan-kesan hitam akibat kulit pecah.
CARA PENGGUNAAN REMPAH MANDI
 
Rebus rempah mandi ke dalam satu periuk air sehingga mendidih.
Ambil 3 cawan air rempah mandi dan dicampur ke dalam setengah baldi air panas/suam (mengikut kesesuaian).
Mandi menggunakan air rempah secukupnya.
Sekiranya air rempah yang direbus di dalam periuk berkurangan, bolehlah ditambah dengan air yang baru.
Rempah mandi boleh di gunakan sehingga habis tempoh berpantang mengikut keperluan ibu-ibu dalam tempoh berpantang.
 
**********************************************************************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.
Edited by ShafiMalaysia

Share this post


Link to post
Share on other sites
nv-cleansing-milk.jpg
 
 
KOD PRODUK: PM411
HARGA PASARAN: RM35.00
HARGA DISKAUN: RM29.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS. 
KANDUNGAN: 180 ML
 
NV Cleansing Milk diperkaya dengan kebaikan vitamin E dan asid hidroksi alpha (AHA) dari sumber botani yang bertindak menanggalkan kesan mekap secara efektif di samping melindungi kulit wajah anda daripada kerosakan akibat sinaran UV seterusnya menjadikannya lebih lembut dan segar sepanjang hari. Sesuai untuk semua jenis kulit.
 
******************************************
KEBAIKAN NV CLEANSING MILK
******************************************
 
Menanggalkan kesan solekan pada wajah
Mengekalkan kelembapan kulit
Memulihkan masalah kulit kering dan mengelupas
Menyingkirkan sel kulit mati
Memelihara kehalusan dan kelembutan kulit wajah
Mengatasi masalah jerawat, bintik-bintik hitam mahupun kerosakan kulit akibat pancaran cahaya matahari
Membantu mengatasi masalah tona kulit yang tidak sekata
Menyegarkan lagi kulit wajah anda
KANDUNGAN NV CLEANSING MILK
 
Minyak Putih (Liquid Paraffin): Minyak putih terhasil daripada proses penyulingan petroleum serta berperanan mengekalkan kelembapan kulit di samping mengurangkan garis-garis halus serta memulihkan luka pada kulit.
 
Isopropyl Myristate: Sebatian ini merupakan minyak sintetik yang berfungsi sebagai bahan pengemulsi yang membantu menggalakkan fungsi dan keberkesanan produk ini di samping membantu menentang pembiakan bakteria yang boleh merosakkan kandungan produk.
 
Gliserin: Gliserin merupakan sebatian polyol yang bersifat antikulat serta berupaya mengekalkan kelembapan kulit selain membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka pada kulit, mengurangkan kesan lebam dan memperbaiki sel kulit.
 
Glyceryl Stearate:Glyceryl stearate yang terhasil daripada tumbuh-tumbuhan ini berperanan sebagai bahan pengemulsi produk kosmetik dan penjagaan diri seperti losyen, krim dan minyak sapu di samping membantu mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit.
 
PEG-100 Stearate: Sebatian yang terhasil daripada minyak asli sama ada dari sumber kelapa atau kelapa sawit ini berfungsi sebagai bahan pengemulsi bagi melarutkan ramuan di dalam sesebuah produk seterusnya membantu menggalakkan fungsi ramuan tersebut, di samping membantu mengekalkan kelembapan kulit anda.
 
Polysorbate 60: Sebatian ini bertindak sebagai bahan pengemulsi dan bahan penstabil dalam produk kosmetik, selain berperanan menenang dan menyamankan kulit seterusnya mengekalkan kesegaran ulit anda.
 
Sodium Laktat: Ia merupakan sejenis bahan pelembap yang berupaya menyerap lebih banyak air ke dalam lapisan kulit berbanding gliserin dan sorbitol, sekaligus mampu mengekalkan kelembapan kulit.
 
Octyl Methoxy Cinnamate: Sebatian ini berfungsi melindungi kulit daripada kerosakan akibat pancaran radiasi UV, selain mengurangkan kemunculan parut pada kulit.
 
Sodium Hyaluronate: Bahan yang merupakan garam atau sodium kepada asid hyaluron ini bertindak meningkatkan kelembapan kulit seterusnya membantu mengatasi masalah kulit kering. Di samping itu, ia juga berupaya melancarkan peredaran darah pada bahagian kulit bagi mengekalkan keremajaan kulit anda.
 
Triethanolamine: Bahan ini adalah sejenis cecair sintetik yang sering digunakan sebagai bahan pengemulsi yang bertindak melarutkan ramuan di dalam produk penjagaan diri seterusnya menggalakkan fungsi dan keberkesanan produk tersebut.
 
D-Panthenol: D-Panthenol atau vitamin B5 berupaya mengekalkan kelembapan kulit di samping membantu memulihkan kerosakan seperti kulit kering dan mengelupas serta menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang sihat.
 
Alkohol Cetearyl: Sebatian ini adalah merupakan bahan pengemulsi yang berperanan menggalakkan fungsi ramuan lain di dalam produk ini selain membantu menyerap kelembapan ke dalam lapisan kulit, selain melindungi kulit daripada masalah radang.
 
Asid Stearik: Asid stearik merupakan sejenis asid lemak dan sering terkandung di dalam bahan semulajadi seperti koko dan pokok shea. Ia berfungsi sebagai bahan pengemulsi di samping membantu mengekalkan kelembapan kulit.
 
Asid Laktik: Asid laktik terhasil daripada susu yang telah ditapai. Ia bertindak memperbaiki struktur kulit serta menyingkirkan sel kulit mati bagi menghaluskan dan menyihatkan kulit di samping menggalakkan pertumbuhan kolagen seterusnya memelihara kelembapan dan keanjalan kulit.
 
Asid Glycolic: Asid glycolic merupakan antara ramuan yang sering digunakan di dalam produk kosmetik kerana kebaikannya untuk kecantikan kulit. Ia terhasil daripada tebu dan tergolong dalam keluarga asid hidroksi alpha atau AHA. Asid glycolic berupaya menyingkirkan sel kulit mati bagi menyerlahkan kehalusan kulit di samping bertindak sebagai anti-penuaan bagi memelihara keremajaan kulit. Di samping itu, ia turut berupaya meningkatkan kecerahan kulit, memperbaiki tona kulit agar lebih sekata serta mengatasi masalah jerawat, bintik-bintik hitam mahupun kerosakan kulit akibat pancaran cahaya matahari.
 
Limau Gedang (Citrus Paradisi): Limau gedang atau grapefruit yang merupakan kacukan oren bersama pomelo ini kaya dengan vitamin A dan C yang tinggi kandungan antioksidan. Ia malah turut berkesan untuk melindungi kulit daripada kerosakan di samping membantu menggalakkan penghasilan kolagen seterusnya memelihara kehalusan dan keanjalan kulit anda.
 
Mulberi: Mulberi kaya dengan kebaikan dari sumber vitamin A, C dan E yang ternyata baik untuk rawatan kecantikan kulit. Selain bertindak sebagai anti-penuaan, mulberi yang bersifat antioksidan ini juga berupaya memelihara kehalusan dan kelembutan kulit. Selain itu, mulberi dapat membantu melancarkan peredaran darah, menguatkan daya ketahanan tubuh bagi mencegah serangan penyakit serta membantu mempercepatkan pemulihan luka atau kerosakan pada kulit.
 
Methyl Paraben: Methyl paraben merupakan bahan pengawet yang berperanan untuk melindungi produk kosmetik dan penjagaan diri daripada serangan mikrobiotik seperti kulat dan bakteria.
 
Propyl Paraben: Propyl paraben merupakan sebatian organik yang sering terkandung dalam tumbuhan serta berperanan sebagai bahan pengawet dan bertindak sebagai anti-kulat bagi melindungi produk ini daripada kerosakan.
 
Pewangi: Pewangi juga merupakan salah satu ramuan di dalam produk ini bagi menambahkan lagi aroma yang menyegarkan kulit.
 
Air Suling: Air merupakan elemen yang penting untuk rawatan kesihatan dan kecantikan kulit. Ia berperanan memelihara kelembapan kulit, mengurangkan masalah jerawat, melambatkan proses penuaan serta menyerlahkan seri dan kesegaran kulit.
 
CARA PENGGUNAAN NV CLEANSING MILK
 
Sapukan NV Cleansing Milk pada wajah dan urut secara perlahan-lahan.
Bersihkan wajah dengan menggunakan kapas.
 
************************************************************
Cara Pembelian
************************************************************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 

senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg

 
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
miracle-slimming-coffee.jpg
 
KOD PRODUK: KB84 
HARGA PASARAN: RM100.00
HARGA DISKAUN: RM80.00 
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS.
 
Diformulasikan dengan ekstrak Garcinia Cambogia yang membantu anda membakar lemak dan kalori selain meningkatkan tahap tenaga dan metabolisme tubuh, Miracle Slimming Coffee merupakan penyelesaian untuk menurunkan berat badan dengan mudah, pantas dan selamat.
Ia sesuai untuk diambil oleh lelaki dan wanita yang mengimpikan tubuh yang langsing dan bertenaga.
 
*******************************
KHASIAT MIRACLE SLIMMING COFFEE
*******************************
 
Membantu mengurangkan serta mengawal berat badan
Mengawal dan mengurangkan selera makan
Meningkatkan tenaga
Meningkatkan kadar metabolisme dan pembakaran kalori
Membakar lemak badan dengan pantas
KANDUNGAN MIRACLE SLIMMING COFFEE
 
Fructus Garcinia Cambogia:Antara khasiat yang terkandung dalam buah Garcinia Cambogia adalah ia mampu mengekang pembinaan lemak dalam tubuh, mengurangkan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya, mengurangkan tahap kolestrol, serta mampu menyihat dan mencantikkan kulit.
 
L-Carnitine: Selain mampu memperbaiki kandungan gula dalam darah, L-Carnitine merupakan sebatian yang berperanan mengangkut dan menukar rangkaian asid lemak ke dalam sel tubuh untuk membekalkan tenaga selain mengatasi penurunan metabolisme, sekaligus membantu anda menurunkan berat badan.
 
CARA PENGGUNAAN MIRACLE SLIMMING COFFEE
 
Masukkan 2 sudu Miracle Slimming Coffee ke dalam secawan air panas atau suam
Ambil 30 minit sebelum sarapan pagi setiap hari
Banyakkan minum air putih untuk mempercepatkan proses detoks
 
*********************
Cara Pembelian
*********************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ubat-bersalin-afiat.jpg
 
KOD PRODUK: SB04 
HARGA PASARAN: RM105.00 
HARGA DISKAUN: RM90.00 
KOS POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK
 
Ubat Bersalin Afiat dilengkapi dengan  Bedak Hangat, Pil Jamu, Makjun Bawang Putih, Minyak Afiat, Akar Kayu Periuk, Barut, Tali Pembentan, Pati Afiat Balm, Feminine Care dan Gel Mandian Serai Wangi yang berupaya mengembalikan tenaga setelah bersalin di samping membantu memelihara kesihatan dalaman ibu dalam pantang.
 
*******************************************
KHASIAT UBAT BERSALIN AFIAT
*******************************************
 
Membantu melancarkan proses bersalin
Membantu memulihkan tenaga setelah bersalin
Membantu memulihkan luka bersalin
Membantu menguat dan mengecutkan rahim
Membantu mengurangkan sakit sendi dan otot yang tegang semasa bersalin
Membuang angin dan toksin dari dalam badan
Mengetat dan merapatkan otot-otot sekitar faraj yang kembang selepas bersalin
Mengembalikan seri wajah
Membantu meredakan tekanan dan kemurungan
Membentuk tubuh badan yang ramping
 
*************************************************
KANDUNGAN UBAT BERSALIN AFIAT
*************************************************
 
Bedak Hangat Afiat
 
Daun Nilam: Daun nilam bersifat antiseptik serta berupaya meredakan tekanan dan kemurungan di samping membantu memelihara sistem saraf, mengatasi masalah kulit dan bau badan yang kurang menyenangkan, meningkatkan daya ketahanan tubuh serta menyerlahkan seri kulit.
Bunga Ros: Bunga mawar sememangnya berkesan untuk menyegarkan tubuh badan di samping menyerlahkan seri kulit dimana ia membantu mengecilkan pori-pori dan mengawal kulit yang berminyak. Di samping itu, bunga mawar turut berperanan mengatasi kerosakan dan mengekalkan kesihatan rambut di samping meredakan tekanan.
Kunyit: Kunyit bersifat antioksidan dan berupaya mencegah kerosakan sel, melambatkan proses penuaan serta mengurangkan risiko serangan kanser. Ia juga berupaya meningkatkan kecerahan dan ketegangan kulit di samping menghapuskan bintik-bintik hitam pada wajah dan mengatasi masalah kulit dan kegatalan. Selain itu, kunyit turut mempunyai sifat antiseptik yang berperanan mencegah serangan kuman dan menggalakkan penyembuhan luka.
Cekur: Cekur yang turut dipanggil kencur ini bersifat antibakteria, antikulat dan antiradang serta berupaya membekalkan khasiat bagi kesihatan tubuh badan. Ia kaya dengan kandungan air, zink, kalsium dan zat besi yang membantu membuang angin dalam badan dan meredakan demam panas di samping berupaya mengecutkan rahim serta sesuai untuk diambil ibu dalam pantang.
Jerangau: Herba ini sering digunakan dalam aromaterapi bagi meredakan tekanan, memelihara sistem saraf, meredakan sakit kepala, membuang angin dalam badan di samping membantu memulihkan tenaga.
Halia: Halia mengandungi khasiat dari sumber air, karbohidrat, serat, kalium, fosforus, kalsium, protein, asid amino, niasin, lemak serta vitamin A, B dan C yang membantu membuang angin dalam badan, melancarkan peredaran darah dan sistem pencernaan, memelihara sistem saraf di samping membuang bau yang kurang menyenangkan pada tubuh badan dan darah haid. Selain itu, halia turut berupaya menyahtoksin, mengatasi sakit pinggang, memanaskan badan yang kesejukan, meningkatkan tahap imunisasi serta merangsang penyerapan nutrien yang penting untuk tubuh badan.
 
Pil Jamu Afiat
 
Halia: Halia mengandungi khasiat dari sumber air, karbohidrat, serat, kalium, fosforus, kalsium, protein, asid amino, niasin, lemak serta vitamin A, B dan C yang membantu membuang angin dalam badan, melancarkan peredaran darah dan sistem pencernaan, memelihara sistem saraf di samping membuang bau yang kurang menyenangkan pada tubuh badan dan darah haid. Selain itu, halia turut berupaya menyahtoksin, mengatasi sakit pinggang, memanaskan badan yang kesejukan, meningkatkan tahap imunisasi serta merangsang penyerapan nutrien yang penting untuk tubuh badan.
 
Makjun Bawang Putih
 
Bawang Putih: Bawang Putih mempunyai kegunaan dalam bidang perubatan tradisional serta kaya dengan karbohidrat, magnesium, kalium dan protein yang mampu menghapuskan parasit, membantu melancarkan sistem pernafasan, memperbaiki sistem penghadaman dan meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan.
 
Minyak Afiat
 
Kapur Barus: Kapur barus yang mempunyai aroma khas ini telah digunakan berabad lamanya untuk tujuan masakan, perubatan tradisional serta mandian jenazah. Ia dihasilkan daripada pokok tropika iaitu Camphor Laurel (Cinnamomum Camphora) dan juga boleh dihasilkan secara sintetik. Ia mampu menenangkan bahagian luaran tubuh.
Minyak Serai Wangi: Minyak serai wangi sering digunakan dalam perubatan tradisional dan berkesan untuk menghilangkan keletihan dan kelesuan tubuh, membuang angin dan toksin dari tubuh, sekaligus menyegarkan lagi tubuh badan.
Minyak Kayu Putih: Sering dipanggil minyak cajeput di Indonesia, minyak kayu putih mempunyai sifat antiseptik dan antibakteria yang berperanan mencegah kuman sekaligus menyembuhkan luka dan mengatasi masalah kulit seperti lebam dan kegatalan. Ia juga membantu menghilangkan keletihan, sakit-sakit badan dan otot, selain meningkatkan peredaran darah dan aktiviti jantung.
Minyak Kelapa: Minyak kelapa berupaya melembutkan kulit yang kasar dan kering serta mampu menanggalkan kesan mekap dengan berkesan. Ia juga berperanan untuk melembap dan menyerikan lagi kulit wajah. Selain itu, masalah yang berkaitan dengan kulit seperti kulit sensitif, jerawat mahupun luka dan calar pada kulit juga dapat diatasi dengan menggunakan minyak kelapa.
 
Akar Kayu Periuk Afiat
 
Halia Bara: Herba ini sering digunakan dalam perubatan tradisional terutamanya untuk merawat wanita selepas bersalin. Halia bara membantu mengurangkan sengal-sengal badan, melancarkan sistem penghadaman, membuang angin dalam badan serta membantu menurunkan berat badan selepas bersalin.
Kacip Fatimah: Kacip Fatimah merupakan herba tradisional yang terkenal dengan khasiatnya bagi kesihatan dalaman wanita. Ia mengandungi phytoestrogen berupaya memelihara sistem kardiovaskular di samping membantu menguatkan bahagian rahim serta memulihkan tenaga selepas bersalin.
Daun Senduduk: Senduduk juga dikenali sebagai rumpai darat dan digunakan secara meluas dalam perubatan tradisional untuk merawat luka luaran mahupun dalaman. Selain itu juga, senduduk berkesan untuk mempercepatkan proses penyembuhan rahim bagi wanita selepas bersalin. Ia juga bertindak merawat keputihan dan buasir di samping membuang angin dalam badan.
 
Pati Afiat Balm
 
Petroleum: Petroleum berupaya melembap dan menghaluskan kulit yang kasar dan kering, di samping mengurangkan kesan garis-garis halus dan kedutan.
Beeswax: Beeswax merupakan lilin semulajadi yang dihasilkan di dalam sarang lebah dan mengandungi vitamin A yang berupaya memelihara struktur kulit. Komponen utamanya adalah ester asid lemak yang berperanan memelihara sel kulit, mengatasi masalah jerawat, dan menyerlahkan keremajaan kulit. Beeswax yang bersifat antiradang dan antibakteria ini juga berupaya mencegah daripada kerosakan kulit, mengekalkan kelembapan serta menggalakkan proses pemulihan luka pada kulit.
Menthol Crystal: Minyak pati menthol yang diekstrak dari peppermint atau daun pudina ini merupakan antara ramuan semulajadi yang penting untuk tubuh badan manusia. Selain membantu mengatasi masalah nafas berbau, ia turut meredakan sakit kepala dan tekanan di samping menyegarkan tubuh badan agar anda kekal aktif dan bertenaga.
 
Feminine Care
 
Tea Tree: Ekstrak dari pokok tea tree atau gelam wangi kaya dengan zat terpenoid serta bersifat antiseptik yang berperanan mengatasi mencegah serangan bakteria dan kuman, membantu memulihkan luka, mengatasi kesan alahan pada kulit di samping berupaya memperbaiki struktur kulit, mengatasi masalah kulit seperti jerawat, eczema, radang dan kegatalan serta menyejukkan dan mendinginkan kulit.
 
Gel Mandian Serai Wangi
 
Serai Wangi (Minyak Citronella): Ekstrak serai wangi sering digunakan dalam aromaterapi yang membekalkan manfaat bagi kulit. Ia mampu menyahtoksin dan bersifat antiseptik untuk mencegah jangkitan mikroorganisme sepeti bakteria dan kulat yang akan merosakkan kulit selain mengawal minyak pada kulit dan mengekalkan kehalusan dan kelembapan kulit.
 
***************************************
CARA PENGGUNAAN UBAT BERSALIN AFIAT
***************************************
 
Minyak Afiat
 
Urut pada bahagian yang dikehendaki
Gunakan 2 kali sehari untuk hasil yang optima
Untuk kegunaan luaran sahaja
Gel Mandian Serai Wangi
 
Sapu dan ratakan Gel Mandian Serai Wangi pada seluruh tubuh
Bilas sehingga bersih
Gunakan setiap kali waktu mandi
 
Feminine Care (Pencuci Wanita)
 
Basahkan bahagian intim
Titiskan kandungan Feminin Care pada tapak tangan yang basah
Usap dan gosok perlahan-lahan pada bahagian intim
Bilas sehingga bersih
 
Bedak Hangat Afiat
 
Gunakan selepas mandi pada waktu pagi dan petang
Bancuh sedikit kandungan Bedak Hangat bersama air dan kacau hingga larut
Sapukan pada seluruh tubuh
 
Pil Jamu Afiat
 
Untuk kegunaan setelah bersalin
Ambil 12 biji sehari (4 biji pada waktu pagi, petang dan malam)
 
Akar Kayu Periuk Afiat
 
Rebus Akar Kayu Periuk bersama 200 ml air
Minum segelas air rebusan tersebut
Ambil 2 kali sehari, 20 hari selepas bersalin
 
Barut Afiat
 
Sapukan Minyak Afiat pada bahagian perut
Pakai Barut Afiat bermula dari bawah pusat
Pakai bengkung bagi hasil yang optima
Amalkan setiap hari sepanjang berpantang
 
Pati Afiat Balm
 
Sapukan pada pusat bayi bagi mengeringkan tali pusat
Boleh disapu pada bahagian tubuh yang lain bagi mengekalkan kehalusan kulit
 
Makjun Bawang Putih
 
Ambil selepas temph berpantang
Ambil 2 biji setiap pagi dan malam
 
Tali Pembentan Afiat
 
Pakai Tali Pembentan Afiat di pergelangan tangan kanan ibu
 
********************
Cara Pembelian
********************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kopi-al-jannah-mahkota-dewa.jpg
 
KOD PRODUK: KU103 
HARGA PASARAN: RM28.00 
HARGA DISKAUN: RM26.00 
KOS POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK
 
Kopi Al Jannah Mahkota Dewa ini dicipta untuk penggemar kopi yang hanya ingin memiliki yang terbaik di dalam kehidupan. Diadun dengan Biji Kopi Arabica Mendahling dan ekstrak Mahkota Dewa dan herba pilihan yang terbaik dan berkhasiat. Dikisar rapi bagi menghasilkan rasanya yang enak dan keharumannya pasti memukau penggemarnya. Ia juga baik untuk kesihatan dan kesegaran.
 
******************************************
KHASIAT KOPI AL JANNAH MAHKOTA DEWA
******************************************
 
Membuatkan anda rasa Cergas dan Aktif.
Menghindarkan penyakit yang sering rasa mengantuk.
Meningkat stamina dan ketahanan terhadap Selsema.
Memberi kita tenaga sepanjang hari, elok untuk bulan PUASA.
Menyembuh Tekanan Darah Tinggi.
Meningkat kekuatan bagi penderita Diabetes (Kencing Manis).
Menghindarkan pertumbuhan sel kanser (Level 1 & 2).
Merawat Lenguh Sendi, Buah Pinggang & Jantung.
Menghindar Penyakit Kulit.
Mencegah penyakit Gastrik dan sakit pinggang.
Mengatasai Pengantungan Ubat (Anti Oksidan).
Mencegah penyakit Hati, Alergi, Rheumatik, Insomnia.
 
****************
Cara Pembelian
****************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
al-razi-soap.jpg
 
KOD PRODUK: PM345 
HARGA PASARAN: RM63.00 
HARGA DISKAUN: RM40.00 
KOS POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK 
KANDUNGAN: 2BIJI
 
 
Al-Razi Soap membantu mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan bintik-bintik hitam agar kulit anda tampil lebih segar dan berseri tanpa sebarang cela.
 
*******************************
KHASIAT AL-RAZI SOAP
*******************************
 
Mengatasi masalah jerawat, jeragat dan parut jerawat
Menghilangkan bintik-bintik hitam
Meratakan tona kulit
Mengecilkan liang pori
CARA PENGGUNAAN AL-RAZI SOAP
 
Basahkan wajah dengan air suam
Gosokkan Al-Razi Soap sehingga berbuih dan sapukan pada wajah perlahan-lahan
Bilas sehingga bersih
 
************************
CARA PEMBELIAN
************************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
herba-kencana.jpg
 
 
KOD PRODUK: KU56 
HARGA PASARAN: RM45.00 
HARGA DISKAUN: RM34.00 
KOS POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK 
KANDUNGAN: 60 KAPSUL
 
Herba Kencana merupakan hasil kombinasi pelbagai jenis herba semulajadi yang mengandungi khasiat yang tiada tolok bandingan untuk membantu meningkatkan kesihatan tubuh badan secara menyeluruh seperti cengkih, Habbatussauda, mengkudu dan Hempedu Bumi.
 
Dengan penggunaan yang berterusan, masalah kesihatan seperti kencing manis, resdung, dan keputihan dapat diatasi. Herba Kencana juga berkesan untuk meningkatkan tahap stamina serta tenaga fizikal dan batin, selain meningkatkan keremajaan kulit.
 
*********************
KHASIAT HERBA KENCANA
*********************
 
Meningkatkan tahap tenaga dan stamina
Melancarkan sistem pencernaan
Membantu merawat hipertensi, gastrik, ulser, kencing manis, buasir, resdung, dan hernia
Meningkatkan keremajaan kulit
Membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan
Meningkatkan kecerdasan minda
Menghilangkan pening kepala dan lenguh-lenguh badan
Merawat masalah senggugut, keputihan, jeragat serta parut jerawat
Merapat serta menghilangkan bau yang tidak enak pada bahagian intim wanita
Menegangkan otot rahim dan payudara serta kulit perut
Meningkatkan hormon dan tenaga batin
Melambatkan proses menopaus
Melembut dan menyerikan kulit
Membantu menghilangkan masalah sukar tidur
 
***********************
KANDUNGAN HERBA KENCANA
***********************
 
Cengkih (Flos Eugenia Aromatic): Cengkih ternyata mempunyai pelbagai kegunaan untuk kesihatan tubuh badan manusia. Ia kaya dengan kalsium yang berkesan mencegah osteoporosis dan mengecutkan otot, serta magnesium yang berperanan mengurangkan kekejangan dan keletihan otot, serta melegakan masalah sindrom pra haid. Antara khasiat cengkih yang lain adalah membasmi bakteria, membekalkan tenaga zahir dan batin, menstabilkan sistem pencernaan, mencegah kanser terutamanya pada kulit, paru-paru dan saluran pencernaan. Cengkih juga mengandungi Eugenol yang bersifat anti-kulat dan berupaya mengatasi masalah penyakit kulit.
 
Semen Nigella Sativa (Habbatussauda): Lebih dikenali dengan Habbatussauda, ia terbukti mempunyai pelbagai khasiat untuk kesihatan tubuh manusia. Ia mengandungi Nigellin, Sterols, minyak Volatile dan asid lemak yang membantu memelihara saluran pencernaan, menstabilkan kandungan kolestrol, merawat masalah pernafasan, dan memelihara kesihatan hati. Ramuan ini juga bertindak meningkatkan daya ketahanan tubuh, meningkatkan tahap stamina, serta berfungsi sebagai anti-oksida.
 
Akar Tengkuk Biawak (Radix Ficus Calicarpa): Akar Tengkuk Biawak yang bersifat astringen ini sering digunakan dalam perubatan tradisional untuk mengukuhkan urat dan otot badan, meningkatkan tahap tenaga, mengetatkan tisu pengubung kulit selain berperanan penting untuk membasmi bakteria dan kuman.
 
Mengkudu (Radix Morinda Elliptica): Mengkudu berkesan untuk meningkatkan daya ketahanan tubuh, mencegah penyakit, memulihkan semula sel dalam tubuh, membasmi bakteria, juga melancarkan sistem pencernaan.
 
Hempedu Bumi (Folium Androgaphis Paniculata): Daun pokok Hempedu Bumi atau turut dipanggil pokok Akar Cerita ini bersifat antibakteria dan antivirus dan sering digunakan dalam perubatan tradisional untuk membantu menurunkan tekanan darah tinggi selain merawat pelbagai jenis masalah kesihatan seperti pencernaan yang tidak lawas, demam, kahak, kencing manis, radang dan luka pada kulit.
 
*****************************
CARA PENGGUNAAN HERBA KENCANA
*****************************
 
Untuk merawat penyakit memelihara kesihatan: Ambil 2 biji setiap pagi dan malam
Untuk menurunkan berat badan: Ambil 3 biji setiap pagi dan malam
Untuk wanita selepas bersalin: Ambil 3 biji setiap pagi dan malam bermula hari kedua selepas bersalin
Amalkan setiap hari termasuk ketika haid bagi wanita
 
***************
Cara Pembelian
***************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
kopi-syafakallah-anugerah.jpg
 
KOD PRODUK: UK39
HARGA PASARAN: RM38.00
HARGA DISKAUN: RM32.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS. 
KANDUNGAN: 20 SACHET
 
Kopi Syafakallah Anugerah diformulasikan dengan ramuan semulajadi yang khasiatnya tidak perlu diragui lagi untuk meningkatkan tahap kesihatan kaum lelaki. Gabungan kopi gunung, maca, madu dan guarana akan membantu anda menambah tenaga zahir dan batin, selain meningkatkan daya tumpuan dan memori.
 
Kopi Syafakallah juga telah dibacakan ayat-ayat suci al-Qur’an seperti surah Al-Fatihah, surah Al-Baqarah, surah Ali Imran, surah Al-Isra’, surah An-Nur, surah Al-Fil serta doa-doa terpilih.
 
*********************************
KHASIAT KOPI SYAFAKALLAH ANUGERAH
*********************************
 
Meningkatkan tenaga fizikal dan mental
Meningkatkan kekuatan otot dan stamina
Meningkatkan kesuburan kaum lelaki
Meningkatkan daya ketahanan tubuh
Mengatasi masalah mati pucuk
Meningkatkan keupayaan mental
Mengurangkan penuaan sel-sel tubuh
Melancarkan sistem penghadaman dan pencernaan
Menyerikan kulit
 
***********************************
KANDUNGAN KOPI SYAFAKALLAH ANUGERAH
***********************************
 
Kopi Gunung: Mengikut kajian pakar, kopi berupaya untuk mengurangkan tekanan darah tinggi, mencegah penyakit, merawat kanser, mengatasi penyakit jantung, kencing manis dan juga strok. Kafein yang terkandung di dalam kopi akan menyegarkan peminumnya di meringankan sakit kepala, meningkatkan daya tumpuan, membantu sistem pernafasan, dan meningkatkan tahap tenaga dan kesuburan lelaki.
 
Maca (Lepedium Meyenii): Herba yang berasal dari Peru ini kaya dengan kandungan air, protein, serat, serta khasiat zat besi, kalsium, vitamin A, B1, B2, B12, C, D dan E. Maca berperanan membekalkan tenaga kepada tubuh badan dan otak untuk menggalakkan keupayaan minda di samping mampu menggalakkan fungsi saraf, mengurangkan penuaan sel-sel tubuh. Maca yang bersifat antioksidan ini turut berupaya membantu kaum lelaki mengatasi masalah mati pucuk selain meningkatkan stamina dan kekuatan otot dan tulang.
 
Madu: Merupakan makanan Sunnah, madu merupakan manisan dihasilkan oleh lebah menggunakan nectar bunga. Ia mampu membasmi bakteria, merawat dan memulihkan luka seterusnya memudarkan parut. Ia juga berperanan untuk melembutkan kulit dan menghasilkan tona wajah yang sekata. Ia juga mampu mengurangkan jerawat, meredakan tekanan, meningkatkan tahap tenaga dan menyihatkan tubuh badan.
 
Guarana (Paullinia Cupana): Ramuan asli yang berasal dari Amazon ini sememangnya kaya dengan khasiat dari pelbagai sumber seperti vitamin B1, B2, B6, B12, dan E yang berupaya membantu memelihara kesihatan, misalnya menambah tenaga fizikal dan mental, meningkatkan daya ketahanan tubuh, melancarkan peredaran darah serta sistem penghadaman dan pencernaan, di samping meningkatkan lagi keupayaan tenaga batin lelaki. Guarana juga bertindak mengatasi keletihan dan sakit kepala selain menyeri dan menyihatkan lagi kulit. Tumbuhan ini juga kaya dengan asid amino yang berperanan memelihara dan membentuk sel-sel tisu, di samping meningkatkan tahap tenaga serta mengurangkan risiko penuaan.
 
*****************************************
CARA PENGGUNAAN KOPI SYAFAKALLAH ANUGERAH
*****************************************
 
Bancuh 1 paket Kopi Syafakallah bersama air panas
Kacau mengikut arah lawan jam sehingga larut dan hidangkan
Sebaiknya mulakan Bismillah, selawat sebanyak 3 kali, surah Al-Fatihah, bacaan 'La Hawla Wala Quwwata Illa Billah' dan berdoa di dalam hati sebelum minum Kopi Syafakallah
 
******************
Cara Pembelian
******************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pembersih-wanita-anugerah.jpg
 
KOD PRODUK: PW11  
HARGA PASARAN: RM18.00
HARGA DISKAUN: RM16.00 
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS. 
 
Kombinasi herba-herba yang berkualiti seperti pinang, sirih, manjakani, dan akar serapat yang terkandung di dalam Pembersih Wanita Anugerah membantu menyegarkan bahagian intim wanita di samping membebaskan bahagian intim daripada bakteria yang menimbulkan bau yang kurang enak, mengecutkan rahim selepas bersalin dan merapatkan lagi faraj bagi para isteri.
 
*********************************
KHASIAT PEMBERSIH WANITA ANUGERAH
*********************************
 
Membersihkan bahagian intim wanita
Mengetatkan dan merapatkan faraj
Memulihkan luka selepas bersalin
Mengecutkan rahim selepas bersalin
Menyahkan bakteria yang menyebabkan bau di bahagian sulit
 
***********************************
KANDUNGAN PEMBERSIH WANITA ANUGERAH
***********************************
 
Pinang: Buah pinang sering tumbuh di kawasan tropika di Pasifik, Asia dan Afrika Timur serta sering dipanggil Betel Palm. Ia mengandungi alkaloid yang berupaya meneutralkan racun dalam tubuh badan. Selain itu, pinang turut berperanan mengecutkan rahim selepas bersalin, merawat luka, serta mengatasi masalah pendarahan yang berlebihan ketika haid.
 
Sireh: Sireh yang juga dikenali dengan nama saintifiknya, Piper betle banyak ditanam di sekitar Asia Selatan dan Asia Tenggara serta mengandungi pelbagai khasiat untuk tubuh badan manusia terutamanya wanita. Daun sireh mampu mengatasi masalah kegatalan pada kulit, di samping mengatasi masalah keputihan dan bau yang tidak enak pada bahagian intim wanita.
 
Manjakani: Manjakani yang bersifat astringen, berperanan penting untuk membasmi bakteria dan kuman yang mencetuskan bau kurang enak pada bahagian intim wanita.
 
Akar Serapat: Akar Serapat berupaya memperbaiki dan menegangkan tisu faraj selain membantu menghalus serta mencantikkan kulit. Akar Serapat juga membantu mengukuhkan otot dan sendi, di samping mengatasi kekejangan otot rahim dan kelesuan ketika haid. Herba ini mampu melancarkan peredaran darah untuk meningkatkan kadar oksigen sekaligus meningkatkan fungsi organ dan tahap kesihatan wanita.
 
*****************************************
CARA PENGGUNAAN PEMBERSIH WANITA ANUGERAH
*****************************************
 
Titiskan pada tapak tangan
Sapu dan ratakan pada bahagian intim sehingga berbuih
Bilas sehingga  bersih
 
 
******************
Cara Pembelian
******************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cerdik-cerdas-anugerah.jpg
 
 
KOD PRODUK: KM14 
HARGA PASARAN: RM48.00 
HARGA DISKAUN: RM40.00 
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS. 
KANDUNGAN: 15 SCAHET
 
Cerdik Cerdas Anugerah menghimpukan ramuan semulajadi yang berkhasiat tinggi seperti oat, kurma, delima, dan susu kambing bersama bacaan ayat-ayat suci Al-Qur’an yang terpilih, minuman Cerdik Cerdas yang kaya dengan serat membekalkan nutrisi yang cukup untuk tubuh anak-anak anda.
 
Antara surah-surah yang dibacakan adalah Surah al-Fatihah, Surah al-Isra', Surah Ali Imran, Surah al-Fil, Surah an-Nur serta doa penerang hati.
 
******************************
KHASIAT CERDIK CERDAS ANUGERAH
******************************
 
Membekalkan nutrisi kepada tubuh badan anak-anak
Mengukuhkan sistem imunisasi
Membantu meningkatkan daya ingatan dan tumpuan
Meningkatkan tahap tenaga
Melancarkan sistem penghadaman dan pencernaan
 
********************************
KANDUNGAN CERDIK CERDAS ANUGERAH
********************************
 
Oat: Oat merupakakan bijiran yang kaya dengan serat dan mengandungi lebih banyak kalsium, protein, magnesium, zat besi, zink dan vitamin E berbanding bijiran lain. Bijiran ini berupaya membantu melancarkan sistem penghadaman agar semua nutrient dalam makanan dapat digunakan oleh badan. Oat turut membantu menentang risiko tekanan darah tinggi dan mengurangkan tahap kolestrol selain kaya dengan khasiat flavonoid yang bertindak mencegah daripada penyakit jantung
 
Kurma: Kajian sains telah membuktikan kurma sememangnya mempunyai pelbagai kebaikan untuk kesihatan kita. Kurma berfungsi membekalkan tenaga dan meningkatkan daya tumpuan. Ia juga kaya dengan serat dan potassium untuk menyeimbangkan kandungan air dalam badan, mencegah dari mendapat barah usus, membantu dalam pembinaan otot serta memelihara sistem saraf.
 
Delima: Buah delima mengandungi kalium yang berperanan memelihara kesihatan jantung, serta dan zat tanin yang berfungsi melancarkan sistem pencernaan, membasmi bakteria, dan turut berfungsi sebagai agen anti-oksida dan antidotum yang merawat keracunan.
 
Ginkgo Biloba: Turut dikenali sebagai pokok Maidenhair, Ginkgo Biloba yang bersifat antioksidan ini diiktiraf oleh pengamal perubatan tradisional kerana khasiatnya yang tinggi. Herba ini mampu membantu melancarkan peredaran darah serta meningkatkan daya memori dan pemikiran terutamanya pesakit Alzheimer vascular dementia.
 
Plantago Ovate: Bijiran yang kaya dengan serat ini berperanan mengurangkan keletihan selain membantu mengatasi pelbagai jenis masalah kesihatan seperti cirit-birit, sembelit. Ia juga membantu mengurangkan kandungan kolestrol, melancarkan sistem pencernaan dan menghapuskan toksin dari dalam tubuh.
 
Susu Kambing: Susu kambing kaya dengan khasiat protein, vitamin A, vitamin B1, vitamin D, riboflavin, choline dan inositol yang bagus untuk penyembuhan luka dan pertumbuhan semula sel dalam badan, meningkatkan sistem imunisasi tubuh dan daya tumpuan serta memori. Susu kambing juga membantu proses tumbesaran, mengukuhkan tulang dan gigi, mengawal tahap kolestrol, serta memelihara sistem saraf.
 
Garam Iodin: Selain berfungsi menghapuskan toksin dalam tubuh badan, garam iodin membantu meningkatkan fungsi otak sekalgius meningkatkan dyaa ingatan dan tumpuan seseorang. Ia juga berperanan memelihara kesihatan jantung, mengatasi masalah kulit kering, dan menentang kemurungan.
 
**************************************
CARA PENGGUNAAN CERDIK CERDAS ANUGERAH
**************************************
 
Bancuh serbuk Cerdik Cerdas ke dalam cawan bersama campuran air suam.
Gunakan 1 uncang setiap pagi sebelum sarapan.
Sebaiknya lafazkan Bismillah, 3 kali selawat, Surah Al-Fatihah dan 'La Hawla Wala Kuwwata illah Billah’ dan baca niat dalam hati sebelum mengambil minuman Cerdik Cerdas
 
***************
Cara Pembelian
***************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aura-men-turbo-collagen.jpg
 
KOD PRODUK: PM307
HARGA PASARAN: RM180.00
HARGA DISKAUN: RM135.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS.
 
Aura Men Turbo Collagen diformulasikan khasiat protein whey, kolagen, Saw Palmetto, gamat, Maquiberry dan pelbagai ramuan semulajadi untuk membantu kaum lelaki menguatkan otot, meningkatkan tahap stamina serta mengatasi masalah kulit yang mengganggu penampilan.
Aura Men Turbo Collagen sesuai untuk dijadikan makanan tambahan yang sarat dengan khasiat bagi lelaki yang ingin memiliki kesihatan yang optima.
 
*******************************
KHASIAT AURA MEN TURBO COLLAGEN
*******************************
 
Membekalkan tenaga dan stamina
Membentuk serta meningkatkan jisim dan kekuatan otot
Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, parut jerawat dan kulit kusam
Meningkatkan kecerahan kulit
Menghasilkan tona kulit yang sekata
Membuang toksin, angin dan lemak dari dalam tubuh
Meningkatkan kadar hormon testosteron
Membantu melancarkan peredaran darah
Mengurangkan risiko kanser prostat
Memelihara saluran pencernaan
Mengurangkan berat badan yang berlebihan
Meningkatkan fungsi seksual lelaki
KANDUNGAN AURA MEN TURBO COLLAGEN
 
Kolagen: Kolagen merupakan struktur protein utama yang terkandung dalam tisu penghubung manusia dan turut terkandung dalam hidupan lain seperti ikan dan mamalia. Ia mempunyai khasiat yang tinggi untuk kesihatan tubuh badan manusia termasuklah pada bahagian kulit. Ia berupaya melembut, mengukuh dan meningkatkan keanjalan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka. Selain itu, kolagen juga berperanan membuang lemak berlebihan dari tubuh, memelihara sel dan tahap metabolisme tubuh badan.
Protein Whey: Protein whey berasal dari susu lembu yang kaya dengan kandungan protein yang rendah lemak rendah kalori dan rendah karbohidrat serta bebas daripada laktosa dan berupaya menggalakkan pertumbuhan semula sel dalam badan. Protein whey juga mengandungi asid amino yang mampu mengekalkan tisu yang sihat di samping melembap dan menghaluskan kulit. Selain itu, whey turut berkesan untuk membina otot dan membakar lemak dalam tubuh sekaligus membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan.
Butea Superba: Herba ini mengandungi pelbagai nutrien seperti flavonoid, flavonoid glycoside dan sterol yang berperanan mengurangkan risiko penyakit jantung, melancarkan peredaran darah serta menurunkan tahap kolestrol. Butea Superba juga berupaya membantu membekalkan tenaga fizikal dan seksual kepada kaum lelaki.
Tribulus Terrestris: Herba ini telah digunakan sejak berabad lamanya dalam perubatan tradisional di China dan India untuk meningkatkan hormon testosteron bagi lelaki, meningkatkan tahap stamina dan tenaga.
Guarana: Berasal dari Amerika Selatan, Guarana yang kaya dengan kandungan kafein ini mampu membantu anda untuk mengurangkan nafsu makan, meningkatkan pembakaran lemak dalam tubuh, meningkatkan keupayaan mental dan ketahanan fizikal.
Saw Palmetto: Ekstrak dari tumbuhan yang bersifat antiseptik ini sebenarnya sarat dengan asid lemak dan phytosterol yang mampu mengurangkan kolestrol LDL iaitu kolestrol yang jahat, sementara mengekalkan kolestrol baik ataupun HDL, sekaligus melancarkan peredaran darah. Ia turut digunapakai sebagai penawar terhadap masalah dalam sistem pencernaan dan pembiakandi samping membantu merawat pembesaran kelenjar prostat dan menggalakkan pertumbuhan otot.
Mucuna Pruriens: Herba yang berasal dari India ini berupaya meredekan tekanan, membantu merawat penyakit Parkinson, menstabilkan hormon testosteron, serta meningkatkan jisim dan kekuatan otot. Mucuna turut membekalkan tenaga fizikal dan meningkatkan keupayaan mental.
Maquiberry: Tumbuhan ini bersifat antioksidan yang berperanan meneutralkan racun dalam tubuh badan di samping membantu mencegah pengoksidaan kolestrol dalam darah, sekaligus memelihara kesihatan sistem kardiovaskular. Maquiberry juga bertindak sebagai antiradang selain menggalakkan fungsi organ dalaman.
Blackcurrant: Tumbuhan yang sering terdapat di Eropah, Amerika Utara dan New Zealand ini kaya dengan khasiat untuk meningkatkan tahap kesihatan seseorang. Ia sarat dengan kandungan anthocyanin yang merupakan agen antioksida yang bertindak meningkatkan sel darah merah dan mengukuhkan dinding kapilari darah serta Omega-3 yang mampu menghalang peningkatan kadar glukosa atau gula dalam badan. Di samping itu, blackcurrant berupaya memelihara kesihatan saluran pencernaan, sistem imunisasi dan menggalakkan keupayaan mental. Selain turut membekalkan tenaga kepada tubuh badan, blackcurrant juga kaya dengan kandungan vitamin C, kalsium, fosforus, potassium dan magnesium yang membantu memelihara jantung dan tekanan darah, mengukuhkan tulang serta memelihara kesihatan kulit.
Teh Hijau: Anti-oksidan dan polyphenyl yang terdapat dalam teh hijau dapat membantu dalam meningkatkan metabolisme tubuh disamping meningkatkan tahap oksida lemak. Juga dikenali dengan nama Latinnya, Camelia Sinensis, teh hijau mampu meningkatkan tahap tenaga dan kemampuan tubuh untuk membakar lemak meningkat sebesar 4% dalam tempoh 24 jam setelah pengambilannya. Disamping itu, ia juga mengatur menghalang peningkatan gula dalam darah setelah makan, menghalang sel-sel lemak daripada menyerap glukosa serta dapat membantu dalam pembakaran kalori.
Hoodia: Hoodia merupakan tumbuhan sukulen yang sering terdapat di padang pasir di Afrika Selatan. Ia sering digunakan dalam produk pelangsingan dan tidak mempunyai kesan sampingan kerana bersifat semulajadi. Ia berupaya untuk mengekang rasa lapar, meningkatkan kadar metabolisme, mengatasi masalah penghadaman, mengawal tahap gula dalam darah, dan mempercepatkan pembakaran lemak dalam tubuh.
Albumin Telur: Albumin yang merupakan protein yang terkandung dalam putih telur ini bersifat antioksidan yang berfungsi membasmi radikal bebas selain menghalang daripada pengoksidaan lemak.
Gamat (Timun Laut): Gamat merupakan sejenis haiwan di dasar lautan yang turut dipanggil timun laut. Gamat yang sarat dengan khasiat vitamin A, B1, B2, C beserta garam galian seperti kalsium, magnesium, zink dan zat besi terbukti mengandungi pelbagai jenis khasiat yang tinggi untuk meningkatkan tahap kesihatan secara menyeluruh. Selain kaya dengan protein yang berperanan menyembuhkan luka luaran dan dalaman serta membantu pertumbuhan semula sel, gamat juga sarat dengan asid lemak seperti EPA dan DHA yang membantu melambatkan proses penuaan sel di samping mengurangkan kerosakan sel. Kandungan karbohidratnya pula berperanan membekalkan tenaga di samping memelihara otot dan mengawal kadar glukosa dalam darah. Di samping itu, gamat mengandungi 92% kandungan kolagen yang mampu menentang kesan penuaan selain melembut, mengukuh dan meningkatkan keanjalan kulit serta mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka, membuang lemak berlebihan dari tubuh, memelihara sel dan tahap metabolisme tubuh badan. Omega-3 yang turut terkandung di dalam gamat pula berfungsi mengurangkan keradangan.
Co-Enzyme Q10: Turut dikenali sebagai ubiquinone, ia merupakan sebatian yang hampir serupa dengan vitamin dan terkandung dalam tubuh manusia dan juga boleh dihasilkan dalam makmal. Coenzyme Q10 berfungsi sebagai antioksida yang berperanan mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya. Selain itu, ia juga berupaya menukar makanan kepada tenaga dalam badan.
Biji anggur: Ramuan ini mempunyai kualiti astringen yang tinggi dan mampu menegangkan kulit wajah. Selain itu, minyak biji anggur juga berfungsi untuk melembapkan kulit, mengatasi masalah jerawat dan melindungi kulit dari sinaran ultraungu yang boleh merosakkan kulit.
Vitamin A: Vitamin A memelihara kesihatan kulit dari dalam sekaligus melindungi kulit luar terhadap jangkitan.
Vitamin B: Vitamin B berperanan melega, melembap dan menghalang pertumbuhan bakteria pada bahagian tubuh sekaligus membantu menentang jangkitan penyakit.
Vitamin C: Vitamin C merupakan sebatian yang penting untuk menyeri dan menyihatkan kulit. Ia juga mampu merawat jangkitan kuman selain bertindak sebagai anti-oksida untuk mencegah penyakit selain mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.
Vitamin D: Vitamin D berperanan mengawal penyerapan kalsium dan fosforus ke dalam tulang selain membantu menggalakkan fungsi sel-sel tubuh.
Vitamin E: Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan lebih berseri. Ia juga kaya dengan anti-oksida yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merosakkan kulit wajah anda. Vitamin E juga berperanan untuk mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit yang kusam selain memelihara, meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mencegah proses penuaan, melindungi kulit dari kerosakan akibat sinaran sinar ultraviolet, serta mempercepat proses penyembuhan luka.
Vitamin B5: Turut dipanggil asid panthothenic, Vitamin B5 mengandungi nutrien yang penting untuk tubuh badan. Ia membantu mengurangkan kadar kandungan kolestrol jahat atau LDL dan meningkatkan kolestrol baik atau GDL di samping membantu membantu penyembuhan luka.
Protein: Protein berkesan untuk penyembuhan luka dan pertumbuhan semula sel dalam badan.
 
***************************************
CARA PENGGUNAAN AURA MEN TURBO COLLAGEN
***************************************
 
Bancuh 2 sudu Aura Men Turbo Collagen bersama 120 ml air sejuk
Kacau hingga larut atau goncang dengan shaker
Ambil 2 kali sehari: sebelum sarapan dan sebelum tidur
Amalkan meminum air kosong untuk kesan yang ketara
Untuk kesan yang optima, ambil ketika perut kosong
 
******************
Cara Pembelian
******************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aura-shine.jpg
 
KOD PRODUK: PM302
HARGA PASARAN: RM98.00
HARGA DISKAUN: RM85.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS.
 
Aura Shine menggabungkan ramuan semulajadi seperti mutiara, epal, kolagen dari ikan tilapia, ikan salmon, dan sengkuang. Aura Shine juga mengandungi L-Glutathione dan Co-Enzyme Q10 yang berupaya meningkatkan tahap kesihatan kulit dan tenaga tubuh. Dengan pengambilan yang konsisten, kulit anda tampil lebih cerah, remaja dan berseri serta bebas dari cela seperti parut dan kulit kusam.
 
******************
KHASIAT AURA SHINE
******************
 
Mencerahkan kulit
Mencegah penuaan kulit
Menyerikan kulit
Meningkatkan tahap tenaga fizikal
Melembap dan memelihara kesihatan kulit
 
********************
KANDUNGAN AURA SHINE
********************
 
Omega-3 Salmon EFA: Pakar berpendapat asid lemak Omega-3 adalah penting untuk meningkatkan tahap kesihatan tubuh badan. Ia membantu menyihatkan kulit dengan mengekalkan kelembapannya, mengatasi masalah kulit seperti psoriasis dan radang kulit
 
Hydrolyzed Tilapia Collagen: Kolagen yang terhasil melalui proses hidrolisis dari kulit ikan Talapia ini berperanan untuk melambatkan proses penuaan serta membentuk semula kolagen yang kian menyusut pada bahagian sendi, tulang, kulit dan bahagian-bahagian lain. Kajian pakar membuktikan yang kolagen dari kulit ikan talapia ini mampu mengekalkan kecantikan kulit, mempercepatkan penyembuhan luka dan membantu untuk memulihkan keanjalan otot dan masalah sendi.
 
L-Glutathione: Sejenis asid amino yang juga dipanggil Gluta ini berperanan sebagai anti-oksida yang paling berkesan untuk mencantikkan kulit. Ia terbukti dapat mengatasi penyakit kulit kemerah-merahan, kulit bersisik (psoriasis), kulit kering (neurodermatitis), dan menyembuhkan luka pada kulit. Di samping itu, ia mampu meneutralkan radikal bebas, memulihkan sel rosak, menyahtoksin dan juga meningkatkan prestasi antioksida yang lain.
 
Apple StemCell Phytocelltec: Sel stem dari sumber epal ini berperanan untuk memperbaharui dan memelihara sel kulit sekaligus berupaya mencegah penuaan kulit. Ia juga mampu memulihkan sistem kardiovaskular serta mencegah risiko penyakit jantung, diabetes dan penyakit sendi. Pengambilan sel stem dari buah epal yang kaya dengan vitamin C ini juga membantu anda mengawal tahap kolestrol di samping meningkatkan imunisasi.
 
Hyaluronic Acid: Asid Hyaluronan merupakan karbohidrat yang terdapat dalam tubuh manusia, juga boleh dihasilkan di dalam makmal. Selain melancarkan bahagian sendi dan otot dalam badan, Hyaluronan merupakan pelembap kulit yang baik, di samping membantu memelihara tisu kulit.
 
Serbuk Mutiara: Mutiara merupakan ramuan penting dalam sesebuah produk kosmetik dan kecantikan dan berperanan untuk mencerah, melembap dan melembutkan kulit wajah. Di samping itu, ia berfungsi untuk melindungi kulit daripada sinaran ultraungu, mengatasi kegatalan pada kulit, melambatkan proses penuaan, serta mengurangkan kedut.
 
Vitamin E: Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan lebih berseri. Ia juga kaya dengan anti-oksida yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merosakkan kulit wajah anda. Vitamin E juga berperanan untuk mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit yang kusam selain memelihara, meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mencegah proses penuaan, melindungi kulit dari kerosakan akibat sinaran sinar ultraviolet, serta mempercepat proses penyembuhan luka.
 
Vitamin C: Vitamin C merupakan sebatian yang penting untuk menyeri dan menyihatkan kulit. Ia juga mampu merawat jangkitan kuman pada faraj yang boleh mengakibatkan keputihan dan menghasilkan bau yang tidak enak. Vitamin C juga bertindak sebagai anti-oksida untuk mencegah penyakit selain mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.Vitamin A: Vitamin memelihara kesihatan kulit dari dalam sekaligus melindungi kulit luar terhadap jangkitan.Solanum Lycopersicum:
 
Sengkuang (Pachyrhizus Erosus Root): Sengkuang yang kaya dengan serat ini bukan sahaja menjadi sebahagian daripada hidangan di Malaysia, malah mempunyai khasiat untuk menyihatkan kulit. Selain kaya dengan serat, sengkuang turut mengandungi vitamin B1 dan C yang berperanan melembap, menegang, mencerah serta menghaluskan kulit, selain menghapuskan bintik-bintik hitam, parut jerawat dan kedutan pada kulit.
 
Co-Enzyme Q10: Mempunyai struktur yang sama dengan vitamin, co-enzim Q10 berperanan merangsang tenaga fizikal dan pertumbuhan. Ia merupakan agen antioksida yang melindungi tubuh dari kerosakan, selain membantu melancarkan proses penghadaman serta fungis organ dalaman seperti jantung dan otot.
 
**************************
CARA PENGGUNAAN AURA SHINE
**************************
 
Ambil 1 biji setiap pagi sebelum sarapan, dan sebelum makan malam.
Digalakkan minum air secukupnya untuk hasil yang ketara
 
******************
Cara Pembelian
******************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mandiansauna-herba-anugerah.jpg
KOD PRODUK: KB59 
HARGA PASARAN: RM48.00 
HARGA DISKAUN: RM40.00 
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS.
 
Mandian Sauna Herba Anugerah mengembalikan kecantikan tubuh badan adalah satu kemestian buat ibu-ibu yang bersalin. Mandian Sauna Herba membantu anda mendapatkan bentuk badan yang ideal melalui tindakan haba yang dikenakan semasa anda mandi sauna atau mandi biasa.
 
Mandian Sauna Herba Anugerah diperkaya dengan herba-herba tradisional seperti temulawak, daun lempoyang, mengkudu dan tahi angin yang telah lama diamalkan sejak turun temurun untuk mengembalikan kejelitaan wanita terutamanya bagi kaum ibu setelah bersalin. Mandian/Sauna Herba juga telah dibacakan ayat-ayat suci Al-Qur’an dan doa-doa terpilih kalam suci Al-Quran.
 
************************************
KHASIAT MANDIAN SAUNA HERBA ANUGERAH
************************************
 
Mengeluarkan bisa-bisa dan angin di dalam badan
Membantu mengurangkan sakit sendi dan otot yang tegang terutamanya semasa bersalin
Melancarkan peredaran darah
Menghilangkan masalah keputihan
Menghaluskan tekstur kulit
 
**************************************
KANDUNGAN MANDIAN SAUNA HERBA ANUGERAH
**************************************
 
Temulawak: Berasal daripada keluarga halia, Temulawak berperanan untuk menyahtoksin, mencegah bakteria, mengawal kadar metabolisme dan kolestrol, mengatasi masalah kulit yang berjerawat, sakit kepala, sembelit dan juga menambah selera makan. Temulawak juga berfungsi menguatkan sendi, menurunkan berat badan dan membuang angin di samping menyegarkan lagi tubuh badan.
 
Mengkudu (Radix Morinda Elliptica): Mengkudu berkesan untuk meningkatkan daya ketahanan tubuh, mencegah penyakit, memulihkan semula sel dalam tubuh, membasmi bakteria, juga melancarkan sistem pencernaan. Selain itu, mengkudu juga membantu mengeluarkan toksin, mengatasi masalah keputihan kegatalan dan juga menyahbau yang tidak enak pada bahagian intim wanita.
 
Lempoyang: Ramuan ini merupakan sebahagian dari keluarga halia. Lempoyang digunakan secara tradisional untuk membersih dan mencantikkan kulit, menambah selera makan, mengatasi masalah pernafasan dan bau badan. Selain berupaya membuang angin dalam badan, ia juga berupaya untuk merawat penyakit kanser serviks dan anaemia di samping menggalakkan penghasilan susu ibu.
 
Tahi Angin (Usnea Barbata Fries): Juga dipanggil Kayu Angin, herba ini merupakan sejenis lumut yang berupaya membantu melancarkan sistem pencernaan di samping mengatasi pelbagai masalah kesihatan seperti cirit-birit, batuk dan demam.
 
********************************************
CARA PENGGUNAAN MANDIAN SAUNA HERBA ANUGERAH
********************************************
 
Rebus satu uncang herba di dalam air mendidih sehingga mengeluarkan bau herba yang wangi
Kemudian campurkan air mandian herba dengan air biasa semasa hendak mandi
Keringkan uncang yang telah digunakan untuk kegunaan selanjutnya. 1 pek herba boleh digunakan sebanyak 2 kali sahaja.
 
****************
Cara Pembelian
****************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kismis-doa-bestari.jpg
KOD PRODUK: KU32 
HARGA PASARAN: RM11.00 
HARGA DISKAUN: RM10.00 
KOS POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK 
KANDUNGAN: 250GRAMS
 
Kismis Doa Bestari diperbuat daripada kismis terpilih yang diimport dari Negara Iran dan terjamin mutunya, dibungkus dalam persekitaran yang bersih dan dijaga sepenuhnya. Sangat baik diamalkan oleh pelajar sekolah dan Universiti juga mereka yang menginginkan kecerdasan minda. 
 
Kismis Doa Bestari juga telah didoakan dengan ayat-ayat suci bagi tujuan penerang hati dan juga bagi membantu menyelesaikan masalah anak degil ataupun malas belajar.
 
*********************************
KHASIAT KISMIS DOA BESTARI ARRAZI
*********************************
 
Mengandungi zat besi yang amat diperlukan untuk membina darah bagi memastikan bekalan oksigen yang mencukupi untuk disalurkan ke otak. Kekurangan oksigen menyebabkan seseorang mudah mengantuk, pelupa, serta lemah fikiran.
 
Antara kebaikan kismis sebagaimana di dalam sabda Rasulullah s.a.w ialah:
 
“Barangsiapa memakan kismis merah sebanyak 21 biji setiap hari sebelum sarapan pagi, maka dia tidak akan tertimpa penyakit kecuali kematian.”
“Biasakanlah memakan kismis kerana kismis dapat menghilangkan kepahitan (empedu/cairan kuning), menghilangkan lendir, menyihatkan badan, mengelokkan rupa, menguatkan saraf dan menghilangkan letih.”
“Kismis dapat menguatkan jantung, menghilangkan penyakit, menghilangkan panas dan memulihkan kesehatan jiwa.”
“Sesiapa yang ingin menghafal Hadith hendaklah ia kerap memakan anggur kering” Imam Zuhdi.
 
******************
Cara Pembelian
******************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
assauda-softgel.jpg


KOD PRODUK: KU81 
HARGA PASARAN: RM22.00
HARGA DISKAUN: RM20.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS.




AsSauda Softgel mengandungi minyak Habbatussauda yang amat sesuai dijadikan sebagai makanan tambahan bagi meningkatkan tahap kesihatan secara menyeluruh.


AsSauda dipek secara moden dan mudah untuk dibawa ke mana sahaja dan juga sesuai untuk semua golongan.


Selain mampu meningkatkan keupayaan mental dan melancarkan sistem penghadaman, Habbatussauda berupaya meningkatkan tahap stamina dan daya ketahanan tubuh, melancarkan peredaran darah dan membantu mengatasi pelbagai masalah kesihatan seperti migrain, darah tinggi, batu karang, alahan, dan kencing manis.


***********************
KHASIAT ASSAUDA SOFTGEL
***********************


Melancarkan peredaran darah ke seluruh tubuh untuk menggalakkan fungsi organ
Meningkatkan tahap stamina dan sistem imunisasi
Menstabilkan tekanan darah
Menstabilkan kadar kolestrol
Menstabilkan kadar gula dalam darah
Mencantikkan kulit dan mengatasi masalah kulit seperti jerawat, eczema dan luka
Menggalakkan keupayaan mental
Mengatasi pelbagai masalah kesihatan seperti migrain, kencing manis, darah tinggi dan gout
Mengatasi masalah pernafasan
Membantu mengatasi masalah kesuburan dan mandul
Memelihara kesihatan secara menyeluruh


*************************
KANDUNGAN ASSAUDA SOFTGEL
*************************


Habbatussauda: Habbatussauda terbukti mempunyai pelbagai khasiat untuk kesihatan tubuh manusia dan sesuai dijadikan makanan tambahan untuk membekalkan nutrisi yang seimbang kepada tubuh badan. Ia mengandungi Nigellin, Sterols, minyak Volatile dan asid lemak yang membantu memelihara saluran pencernaan, menstabilkan kandungan kolestrol, merawat masalah pernafasan, dan memelihara kesihatan hati. Herba yang bersifat antioksidan ini juga bertindak meneutral dan membasmi racun dalam tubuh yang boleh mengakibatkan penyakit, meningkatkan sistem imunisasi, meningkatkan tahap stamina, menggalakkan pengeluaran susu ibu serta menggalakkan daya tumpuan dengan bantuan Omega-6 yang terkandung di dalamnya. Selain itu juga, Habbatussauda berupaya membantu menggalakkan kesuburan, meningkatkan tenaga batin lelaki dan wanita selain mencantikkan kulit, membantu mengatasi migrain, gemuruh, penyakit darah tinggi dan kencing manis serta alahan pada kulit.


******************
Cara Pembelian
******************


Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.


senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg



Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my


Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
perfect-body-atika-beauty.jpg


KOD PRODUK: KB42 
HARGA PASARAN: RM38.00
HARGA DISKAUN: RM31.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS.



Perfect Body Atika Beauty pilihan produk yang sesuai kepada pengguna yang ingin mengempiskan perut,kelihatan langsing dan ramping.


**********************************
KEBAIKAN PERFECT BODY ATIKA BEAUTY
**********************************


Melangsing
Membentuk
Meramping
Menganjal
Mengempis
Menegang


****************
Cara Pembelian
****************


Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.


senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg



Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my


Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
fc-bio-sanitary-pad-avail-beauty.jpg
 
KOD PRODUK: PF17B(SIANG) | PF17M(MALAM) | PF17H(PANTILINER) 
HARGA PASARAN: RM11.00 | RM12.00 | RM10.00 
HARGA DISKAUN: RM9.00 | RM10.00 | RM8.00 
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS.
 
Bio Sanitary Pad Avail yang diperbuat daripada ramuan herba semulajadi.Ia diperbuat daripada bahan mentah yang berkualiti dan selamat, tidak mengandungi agen fluoresen, agen peluntur berklorin, Dioksin atau bahan-bahan lain yang merbahaya. 
 
Bio Sanitary Pad (Hijau) Pantiliner - RM8.00
Bio Sanitary Pad (Biru) untuk siang - RM9.00
Bio Sanitary Pad (Merah) untuk malam - RM10.00
Sila sms pilihan anda ketika membuat pesanan.
 
*******************************
KEBAIKAN BIO SANITARY PAD AVAIL
*******************************
 
Mencegah senggugut
Mengawalatur kitaran haid
Mencegah buasir
Membuangkan angin perut
Menghilangkan bau
Membuang darah beku di rahim
Mencegah keradangan dan membasmi kuman
Menghilangkan kepanasan dan menguatkan rahim
 
******************
Cara Pembelian
******************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jamu-ratu-dara.jpg

KOD PRODUK: DW28 
HARGA PASARAN: RM30.00 
HARGA DISKAUN: RM25.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS.
KANDUNGAN: 60 KAPSUL

Jamu Ratu Dara telah terbukti sejak dari tahun 1970an lagi. Diadun dengan herba khusus untuk wanita yang diamalkan sejak turun temurun. Warisan dari nenek moyang yang merupakan pengamal ubatan herba dan akar kayu.

Tumbuhan herba ini adalah warisan yang tidak ternilai kepada manusia kerana selain mempunyai banyak khasiat berguna untuk penjagaan kesihatan badan dan kecantikan. Di mana ianya telah terbukti dalam menyembuhkan berbagai jenis penyakit.

**********************
KHASIAT JAMU RATU DARA
**********************

Sangat berkesan untuk merapatkan, mengetatkan serta menghangatkan lagi bahagian keintiman wanita.
Mengembalikan tenaga batin luaran & dalaman wanita.
Merawat keputihan dengan berkesan.Melancarkan haid dan mengatasi sengugut.
Membantu mengatasi sakit pinggang & membuang angin dalam badan.
Memulihkan tenaga dan peredaran darah.
Mengecut & menguatkan rahim selepas bersalin.
Meningkatkan kesuburan wanita.
Membantu mendapatkan zuriat.
Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.
Membantu menurunkan berat badan.
Mencegah barah payudara dan rahim.
Seri awet muda dan boleh mencantikkan kulit.

************************
CARA GUNA JAMU RATU DARA
************************

Diambil 2 kapsul pagi dan 2 kapsul malam (Minggu Pertama).
Pada minggu yang berikutnya ambil, 2 kapsul sekali sehari sehingga datangg bulan.

Tips Pengambilan:
*****************

Utk mendapat kesan dan khasiat yang optimum, pengunaan kali pertama boleh amalkan 2 kapsul pagi dan 2 kapsul malam. Jika sudah mendapat kesan yang di kehendaki, boleh maintain dengan pengambilan 2 kapsul sehari sahaja sahaja.
Banyakkan meminum air kosong untuk hasil yang lebih baik.

Perhatian:
**********

Tidak sesuai untuk ibu mengandung, menyusu bayi, dan wanita dalam haid.
Tindak balas adalah berbeza-beza mengikut kesesuaian badan seseorang.
Ini adalah persediaan herba tradisional.
No Pendaftaran KKM: MAL 09032148T

******************
Cara Pembelian
******************

Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.

senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg


Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my

Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.
 
Edited by ShafiMalaysia

Share this post


Link to post
Share on other sites
ratu-mirifica-plus.jpg
 
KOD PRODUK: DW47 
HARGA PASARAN: RM45.00
HARGA DISKAUN: RM37.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS. 
KANDUNGAN: 60 TABLET
 
Ratu Mirifica Plus keluaran Beauty Garden digunakan secara tradisional untuk mengencangkan otot-otot tubuh,melancarkan peredaran darah,melancarkan perjalanan haid serta menyihatkat rahim selepas melahirkan anak.
 
***************************
KEBAIKAN RATU MIRIFICA PLUS
***************************
 
mengencangkan otot-otot tubuh
melancarkan peredaran darah
melegakan kepenatan fizikal
melegakan sakir sendi dan otot-otot
melancarkan perjalanan haid dan melegakan keputihan
membuang angin
melancarkan pembuangan air kencing
menyihatkan rahim selepas melahirkan anak
 
****************************
CARA GUNA RATU MIRIFICA PLUS
****************************
 
2 kapsul sebelum sarapan.
2 kapsul sebelum makan malam.
 
Amaran:
*******
Di larang untuk wanita hamil
Jauhi dari kanak-kanak
Jika penyakit berlarutan,dapatkan nasihat doktor.
 
******************
Cara Pembelian
******************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tonik-rambut-kelapa-dara-wanita.jpg


KOD PRODUK: KR06 
HARGA PASARAN: RM40.00
HARGA DISKAUN: RM30.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS.



Tonik Rambut Kelapa Dara Wanita diperkaya dengan kebaikan dari sumber minyak kelapa dara dan minyak argan bagi memelihara kesegaran kulit kepala serta membantu menyuburkan rambut dari akarnya.


***************************************
KHASIAT TONIK RAMBUT KELAPA DARA WANITA
***************************************

Mengatasi masalah kelemumur
Mengatasi masalah kulit kepala yang kering
Menyegarkan kulit kepala
Menyerlahkan warna asal rambut
Membantu dan merawat pembentukan sel tisu kulit kepala yang baru
Melindungi kulit kepala dan rambut daripada kerosakan akibat pencemaran dan radiasi ultraviolet
Menggalakkan kesuburan rambut
Mengukuhkan rambut dari akarnya
Merawat sel-sel rambut yang rosak
Mengekalkan kelembapan rambut dan kulit kepala
Merapikan rambut agar mudah diurus


*****************************************
KANDUNGAN TONIK RAMBUT KELAPA DARA WANITA
*****************************************

Minyak Kelapa Dara: Minyak kelapa dara merupakan minyak kelapa yang diproses tanpa melibatkan haba atau kimia untuk mengekalkan struktur asalnya. Ia bersifat antioksidan serta kaya dengan khasiat dari sumber vitamin A, C, dan E yang terbukti mempunyai khasiat untuk untuk kesihatan dalaman dan luaran, seperti meneutralkan radikal bebas sekaligus mencegah daripada kerosakan sel di samping mengekalkan kehalusan dan kelembapan kulit kepala. Asid laurik yang terkandung dalam minyak kelapa dara pula berupaya mengatasi masalah kelemumur dan menggalakkan kesuburan rambut.


Minyak Argan: Selain tinggi kandungan antioksidan yang berupaya mengukuhkan rambut dari akarnya, minyak Argan turut berupaya menyerap ke dalam folikel rambut bagi membantu menggalakkan kesuburan rambut. Di samping itu, ia juga kaya dengan vitamin E dan Omega 3 yang mampu mengatasi masalah rambut rosak akibat pencemaran dan pancaran ultraviolet (UV) serta mengekalkan kehalusan dan kelembapan rambut sekaligus mengatasi masalah rambut kering dan kusut.


Mineral Oil (Paraffinum Liquidum): Turut dipanggil minyak putih, ia terhasil daripada proses penyulingan petroleum dan berperanan mengekalkan kelembapan kulit kepala dan rambut di samping memulihkan luka pada kulit.


***********************************************
CARA PENGGUNAAN TONIK RAMBUT KELAPA DARA WANITA
***********************************************

Sapu dan ratakan Tonik Rambut Kelapa Dara sehingga ke kulit kepala
Amalkan setiap hari bagi memastikan rambut sentiasa sihat dan subur


******************
Cara Pembelian
******************

Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.


senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg



Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my


Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
d-toxy.jpg


KOD PRODUK: DW26 
HARGA PASARAN: RM88.00
HARGA DISKAUN: RM74.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS.


D-Toxy membantu mengatasi masalah senggugut dan kitaran haid yang tidak stabil di samping memelihara kesihatan dalaman kaum wanita. 

**************
KHASIAT D-TOXY
**************

Menstabilkan kitaran haid
Mengatasi masalah senggugut
Mencuci saluran tiub falopio
Membuang lendir, lemak atau darah yang beku

****************
KANDUNGAN D-TOXY
****************

Soya: Soya mengandungi phytoestrogen dan phytoantioksidan yang berupaya mencegah penuaan kulit serta melindungi saluran darah dan dinding sel tubuh daripada kolestrol dan serangan radikal bebas. Ia juga tinggi kandungan protein, serat, vitamin B-kompleks serta Omega 3 dan 6 yang mampu menggalakkan fungsi organ, membekalkan tenaga di samping membantu mengurangkan berat badan berlebihan.

Jagung: Protein, serat, folat dan asid amino yang menjadi intipati jagung berupaya menggalakkan fungsi antibodi seterusnya membantu mencegah penyakit, di samping meningkatkan metabolisme, melancarkan proses penghadaman serta mengurangkan tekanan darah tinggi. Selain membantu menjana pembiakan bakteria baik di dalam usus yang mampu mengurangkan risiko radang usus, jagung tinggi kandungan antioksidan dari sumber phytonutrien di dalam jagung seperti anthocyanin, beta-carotene, lutein, asid vanillic dan asid ferulic berupaya mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular yang melibatkan bahagian jantung dan saluran darah.

Psyllium Husk: Herba ini tinggi kandungan serat yang berupaya mengurangkan risiko penyakit jantung, menstabilkan kadar kolestrol dan mengatasi masalah pencernaan. Psyllium Husk juga mampu mengurangkan rasa lapar, melancarkan sistem penghadaman, meningkatkan metabolisme seekaligus membantu mengawal berat badan anda.

Sabut Kelapa Sawit: Menurut kajian pakar, sabut kelapa sawit yang sudah matang berupaya menstabilkan tahap kolestrol dan gula dalam darah di samping menyingkir toksin di dalam usus sekaligus memelihara memelihara sistem penghadaman dan pencernaan.

Oligosakarida (Oligosaccharide): Sebuah kumpulan karbohidrat seperti gula yang boleh terdapat di dalam tumbuhan seperti bawang, gandum dan asparagus. Ia berupaya menyingkir bakteria jahat di dalam usus seterusnya melancarkan proses penghadaman dan pencernaan.

Beras Perang: Beras perang sebenarnya mengandungi khasiat yang lebih tinggi daripada beras biasa. Ia tinggi kanduungan antioksidan serta kaya dengan sumber serat, protein, thiamin, kalsium, selenium, magnesium dan potassium yang membantu mengurangkan risiko kanser, memelihara sistem saraf, menstabilkan tahap kolestrol dan kadar gula dalam darah di samping melancarkan proses penghadaman sekaligus membantu mengawal berat badan.

Colostrum: Colostrum merupakan susu yang dihasilkan sebelum mamalia seperti lembu mahupun manusia melahirkan anak. Ia kaya dengan protein dan Vitamin A serta mengandungi antibodi yang memelihara kanak-kanak daripada serangan penyakit, selain menggalakkan pertumbuhan dan sistem imunisasi.

Bit Merah (Red Beet): Bit merah kaya dengan khasiat dari sumber vitamin A, C, dan C serta karbohidrat, fosforus, magnesium, serat, potassium, zat besi dan asid folik yang berupaya membantu menyahtoksin, menggalakkan pertumbuhan sel baru yang sihat, mencegah kerosakan sel dan membekalkan tenaga bagi tubuh badan. Ia juga rendah kalori dan mampu mencuci darah, mengatasi masalah jerawat, mencegah proses penuaan kulit serta menentang serangan kanser.

L-Glutamin: L-Glutamin merupakan sejenis asid amino yang bukan sahaja mampu meningkatkan jisim otot, malah berupaya menggalakkan fungsi sistem imunisasi bagi mencegah serangan penyakit serta mengatasi tekanan dan kemurungan.

Teh Hijau: Teh hijau mampu meningkatkan tahap tenaga, menggalakkan pembakaran lemak di samping menstabilkan kadar gula dalam darah. Selain itu, daun teh yang bersifat antioksidan ini berupaya menghalang sel-sel lemak daripada menyerap glukosa serta dapat membantu dalam pembakaran kalori dan meningkatkan tahap metabolisme sekaligus membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan.

Kacang Ginjal Putih (White Kidney Bean): Kacang Ginjal Putih dikenali kerana keupayaannya untuk menstabilkan kadar gula dalam darah dan mencegah penyerapan kalori dalam tubuh seterusnya menentang penghasilan lemak yang berlebihan dalam tubuh badan dan sesuai bagi mereka yang ingin mengurangkan berat badan.

Garcinia Cambogia: Garcinia Cambogia tinggi kandungan antioksidan mengurangkan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan serta memantu mengekang pembinaan lemak dalam tubuh.

**********************
CARA PENGGUNAAN D-TOXY
**********************

Bancuh 1 paket D-Toxy bersama 200 ml air kosong dan kacua hingga larut
Bagi mengatasi kitaran haid yang tidak stabil: Ambil 1 paket D-Toxy bersama buah atau jus nenas selepas makan tengahari
Bagi mengatasi kegemukan: Ambil 1 paket sebelum sarapan pagi dan sebelum makan tengahari
Bagi mengatasi masalah kesihatan: Ambil 1 paket selepas makan tengahari
Tidak sesuai untuk ibu hamil

******************
Cara Pembelian
******************

Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.

senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg


Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my

Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
susu-kambing-5-in-1.jpg

KOD PRODUK: KU36
HARGA PASARAN: RM25.90
HARGA DISKAUN: RM24.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS. 
KANDUNGAN: 20 SACHET



Susu Kambing 5 in 1 gabungan susu kambing bersama biji kopi Arabica yang menjadi ramuan utama di dalam produk ini bukan sahaja enak untuk dinikmati, malah khasiatnya diperakui untuk membekalkan nutrisi serta meningkatkan tahap tenaga agar anda kekal cergas sepanjang hari.


**************************************************
KHASIAT SUSU KAMBING COFFEA ARABICA 5 IN 1 (PAPAN)
**************************************************


Meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan
Meningkatkan daya ketahanan tubuh bagi membantu mencegah penyakit
Mengurangkan tekanan darah tinggi
Mengurangkan risiko serangan kencing manis
Membantu mengatasi masalah kesuburan
Memelihara sistem pernafasan
Membantu mengukuhkan tulang dan otot
Mengatasi masalah gastrik
Membantu mengatasi alahan


************************************************** **
KANDUNGAN SUSU KAMBING COFFEA ARABICA 5 IN 1 (PAPAN)
************************************************** **


Kopi Arabica: Kopi tinggi kandungan antioksidan serta mengandungi khasiat dari sumber vitamin B-kompleks, potassium, mangan, magnesium dan niacin yang berupaya menyingkir toksin dari tubuh badan, meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan tubuh serta menggalakkan fungsi otak seterusnya meningkatkan daya tumpuan dan memori. Kopi juga mampu meredakan tekanan, meningkatkan tahap metabolisme di samping membantu mengurangkan risiko serangan diabetes, strok dan kanser.


Krimer Bukan Tenusu: Pengganti susu atau krimer ini terhasil daripada lemak sayuran dan mengandungi sirap glukos yang memberikan sedikit rasa manis kepada krimer bukan tenusu. Ia bebas laktosa dan sesuai untuk mereka yang alah terhadap bahan tenusu. Krimer bukan tenusu mempunyai jangka hayat yang lebih lama di samping mampu menstabilkan rasa dan haba minuman.


Dextrose: Juga dikenali dengan nama glukosa, dextrose membekalkan sumber tenaga yang utama kepada sel dalam tubuh.


Koko: Koko kaya dengan khasiat dari sumber kalsium, Vitamin A dan karbohidrat serta tinggi kandungan antioksida yang berperanan meneutralkan kesan radikal bebas, membantu mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular, menggalakkan pertumbuhan semula sel, memelihara kesihatan kulit, rambut, tulang, gigi dan penglihatan di samping membekalkan tenaga kepada tubuh badan, sistem saraf dan bahagian otak seterusnya menjana kecergasan dan kecerdasan minda.


Susu Kambing: Susu kambing kaya dengan khasiat dari sumber protein, vitamin A, vitamin B1, vitamin D, riboflavin, choline dan inositol yang membantu menyembuhkan luka, mengukuhkan tulang dan otot, dan menggalakkan pertumbuhan semula sel dalam tubuh serta memelihara sistem imunisasi bagi mencegah jangkitan penyakit. Selain menyingkirkan toksin dalam tubuh serta melancarkan sistem penghadaman dan pencernaan, susu kambing juga berupaya membantu proses tumbesaran dan perkembangan mental di samping mengukuhkan tulang dan otot, menstabilkan tahap kolestrol, serta memelihara sistem saraf.


************************************************** ********
CARA PENGGUNAAN SUSU KAMBING COFFEA ARABICA 5 IN 1 (PAPAN)
************************************************** ********


Bancuh 1 uncang bersama segelas air panas.
Kacau hingga larut dan sedia untuk diminum.
Ambil setiap pagi dan petang.


******************
Cara Pembelian
******************


Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.


senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg



Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my


Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
qu-puteh-beauty-vida-beauty.jpg

KOD PRODUK: PM397
HARGA PASARAN: RM268.00 
HARGA DISKAUN: RM238.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS. 
KANDUNGAN: 600 G


Qu Puteh Beauty merupakan produk pencerahan kulit yang diformulasi menggunakan sel stem Argan yang terkenal dengan keupayaannya untuk menjadikan kulit anda kekal cerah dan awet muda.

Produk ini turut diperkaya dengan gabungan ramuan semulajadi yang bermutu tinggi seperti kolagen, spirulina dan sel stem dari sumber buah-buahan yang berupaya membantu menyingkirkan cela pada kulit seterusnya membantu menyerlahkan keanggunan dari dalam.

Penggunaan Qu Puteh Beauty yang konsisten juga dapat membantu mengekalkan tahap kesihatan yang optima.

***********************
KHASIAT QU PUTEH BEAUTY
***********************

Mencerahkan kulit secara semulajadi
Memperbaiki tona kulit agar tampil lebih sekata
Membantu mengatasi masalah pigmentasi yang disebabkan radang dan pancaran cahaya matahari
Memperbaiki struktur kulit agar lebih tegang dan berseri
Menjana penghasilan kolagen bagi meningkatkan keanjalan kulit
Mengekalkan kelembapan dan kelembutan kulit
Mengatasi masalah kulit seperti radang, jerawat, jeragat, parut serta kulit kusam dan berminyak
Mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus
Melindungi kulit daripada kerosakan akibat pencemaran toksin, jangkitan bakteri dan sinaran radiasi UV
Menyerlahkan keremajaan kulit dari dalam
Turut berkesan untuk meningkatkan tahap kesihatan tubuh badan
Sesuai untuk lelaki dan wanita termasuk golongan remaja yang berusia 13 tahun dan keatas

*************************
KANDUNGAN QU PUTEH BEAUTY
*************************

Sel Stem Epal Swiss: Sel stem merupakan -- yang mampu memperbaharui dirinya sendiri sekaligus menggalakkan fungsinya di segenap sel tubuh. Sel stem yang terkandung di dalam epal Swiss ini berupaya mencegah proses penuaan dan penghasilan kedutan pada wajah di samping melindungi kulit daripada radiasi ultraungu yang boleh menjejaskan kesihatan kulit. Epal Swiss juga sarat dengan folat yang menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru dan sihat.

Sel Stem Argan: Sel stem yang diesktrak dari biji buah Argan ini kaya dengan vitamin E dan asid lemak yang berupaya memperbaiki tekstur kulit, di samping menyerlahkan seri dan keremajaan kulit. Argan turut membantu mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, kulit kusam dan berminyak, di samping memperbaiki tona kulit agar lebih sekata. Ia juga berperanan sebagai agen antioksida dan membantu meneutralkan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan menentang proses penuaan.

Sel Stem Anggur: Sel stem anggur kaya dengan nutrien seperti vitamin E, phytochemical dan phytonutrien yang berupaya mencegah daripada kerosakan sel kulit. Ia juga berupaya melindungi kulit daripada radiasi ultraungu sekaligus mencegah serangan kanser kulit, di samping membantu menentang proses penuaan kulit. Selain itu, sel stem anggur juga mampu mengurangkan kesan parut, kedutan dan garis-garis halus, mengekalkan kehalusan dan kelembapan kulit dengan bantuan nutrien dari sumber vitamin E, di samping menjana pertumbuhan sel kulit dan memperbaiki tona kulit agar lebih sekata.

Sel Stem Mawar Alps: Sel stem yang diperoleh dari bunga mawar dari pergunungan Alps di Eropah kaya dengan vitamin C yang bersifat antioksidan bagi membantu melambatkan proses penuaan kulit di samping berupaya mengatasi masalah jerawat, eczema dan kerosakan kulit akibat sinaran cahaya matahari. Bunga mawar turut mampu memelihara kehalusan kulit, mengecilkan liang pori serta menjadikan tona kulit lebih sekata.

Sel Stem Akar Comfrey: Tumbuhan ini mengandungi sebatian organik seperti allantoin dan tannin yang bertindak mengekalkan kelembapan dan kelembutan kulit serta melindunginya daripada kerosakan akibat toksin mahupun jangkitan bakteria. Tumbuhan ini turut diperkaya dengan kebaikan dari sumber vitamin A, B dan C serta asid rosmarinic yang bersifat antioksidan bagi membantu melambatkan proses penuaan selain turut berupaya mencegah masalah radang, pigmentasi serta tona kulit yang tidak sekata.

Sel Stem Tomato: Sel stem yang diekstrak dari tomato mampu mengecilkan liang pori, menghapuskan bintik-bintik hitam, mengawal penghasilan minyak pada permukaan kulit seterusnya membantu mengekang pertumbuhan jerawat. Di samping itu, ia juga dapat mengatasi masalah kulit kusam dan melindungi kulit daripada kerosakan akibat pancaran radiasi ultraungu (UV) seterusnya membantu mengekalkan keremajaan kulit anda.

L-Glutathione: L-Glutathione atau Gluta terdiri daripada 3 jenis asid amino iaitu cystein, glycerin dan glutamic yang tinggi kandungan antioksidan bagi menyingkirkan toksin dan radikal bebas seterusnya mencegah kerosakan sel, di samping berupaya meningkatkan kehalusan dan kecerahan kulit, mengatasi masalah seperti kulit bersisik, kering dan luka. Gluta juga berupaya meningkatkan sistem imunisasi, mengurangkan risiko serangan kanser dan melambatkan proses penuaan kulit.

Kolagen Larut Air Terhidrolisis: Gelatin atau kolagen larut air mengandungi asid amino yang telah melalui proses hidrolisis (di mana sebatian ini telah ditambah dengan air) mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Ia bersifat antioksidan dan berupaya memelihara keanjalan dan keremajaan kulit

Acerola: Ceri Acerola sangat kaya dengan vitamin A, B1, B2, B3 dan C serta karotenoid dan bioflavonoid yang mengandungi khasiat yang berkesan untuk menjadikan kulit lebih sihat, muda dan bebas daripada serangan bakteria yang merosakkan kulit. Ia juga bersifat antioksidan yang berupaya meneutralkan radikal bebas sekaligus membantu menentang kerosakan sel dan proses penuaan kulit.

Goji: Di samping membekalkan khasiat untuk tubuh badan, Goji juga berupaya menyerlahkan kulit yang sihat dan berseri di samping mengekalkan kehalusan kulit dengan bantuan vitamin E. Goji yang bersifat antioksida turut membantu mengukuhkan sel kulit, mencegah daripada kerosakan sel dan mengatasi masalah selulit serta memperlahankan proses penuaan kulit.

Epal: Buah epal yang bertindak sebagai agen antioksida ini kaya dengan pelbagai khasiat dari sumber vitamin A, C, B1, B2, B3, B5 dan B6 yang berperanan menyingkirkan toksin, meningkatkan kehalusan, kelembapan dan kecerahan kulit, serta merawat masalah seperti parut, jerawat, jeragat, kulit kusam serta kedutan dan garis-garis halus pada kulit. Epal juga sarat dengan folat yang menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru dan sihat di samping menyerlahkan keremajaan kulit.

Acai: Beri Acai kaya dengan nutrien dari sumber vitamin A, C dan E serta bersifat antioksidan yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus membantu mencegah daripada penuaan dan kerosakan sel di samping membantu memperbaiki tona kulit agar lebih sekata. Selain itu, Acai turut membantu mengatasi masalah jerawat, menyingkir kesan parut, dan menyerlahkan seri kulit.

Tomato: Tomato mampu mengecilkan liang pori, menghapuskan bintik-bintik hitam, mengawal penghasilan minyak pada permukaan kulit seterusnya membantu mengekang pertumbuhan jerawat di samping mengatasi masalah kulit kusam dan melindungi kulit daripada kerosakan akibat pancaran radiasi ultraungu (UV).

Spirulina: Spirulina merupakan sejenis cyanobakteria atau alga (rumpai laut) yang kaya dengan protein, asid amino, dan Omega-3 serta kebaikan dari sumber agen antioksidan seperti vitamin A, B-kompleks, C dan E yang ternyata penting untuk rawatan kecantikan kulit. Di samping membantu menentang kesan radikal bebas bagi mencegah proses penuaan, spirulina juga berupaya mengatasi masalah tona kulit yang tidak sekata, mengekalkan kelembapan kulit, merawat masalah jerawat dan lingkaran hitam di bawah mata serta membantu menegangkan kulit sekaligus menyerlahkan keremajaan kulit anda.

*******************************
CARA PENGGUNAAN QU PUTEH BEAUTY
*******************************

Bancuh 1 sudu besar Qu Puteh Beauty bersama air kosong.
Kacau atau goncang dengan shaker sehingga larut.
Ambil 2 jam sebelum sarapan pagi dan waktu tidur.
Disarankan untuk mengambil produk ini ketika perut kosong.
Amalkan meminum 3 hingga 5 liter air kosong sehari untuk menggalakkan keberkesanannya.
Jangan gunakan air panas untuk membancuh Qu Puteh Beauty kerana ia akan menjejaskan khasiat ramuan produk ini.
Elakkan dari mengambil minuman dan makanan berkafein seperti kopi dan teh.
Boleh diambil ketika haid bagi wanita.
Sesuai untuk lelaki dan wanita termasuk remaja yang berusia 13 tahun dan ke atas.

******************
Cara Pembelian
******************

Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.

senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg


Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my

Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
larome-apple-stem-cell-slimming-serum.jp
 
 
KOD PRODUK: KB100(LEMON GRASS)| KB100WHITE(WHITE MUSK) 
HARGA PASARAN: RM150.00
HARGA DISKAUN: RM90.00 
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS. 
KANDUNGAN: 30 ML
 
L’Arome Apple Stem Cell Slimming Serum diperkaya dengan gabungan sel stem epal bersama minyak kasturi, biji labu serta serai yang diformulasi khusus untuk membantu anda memiliki bentuk tubuh yang lebih langsing dan menawan.
 
L’Arome Apple Stem Cell Slimming Serum hadir dalam 2 pilihan:
 
         -White Musk
         -Lemon Grass
L’Arome Apple Stem Cell Slimming Serum juga ternyata berkesan untuk merawat masalah selulit, kedutan serta rekahan pada bahagian kulit seterusnya mengekalkan kecantikan dan keremajaan kulit anda.
 
***********************************************
KEBAIKAN L’AROME APPLE STEM CELL SLIMMING SERUM
***********************************************
 
Mengurangkan kesan selulit dan regangan pada kulit
Memperbaiki tona dan struktur kulit agar tampil lebih bermaya
Mengatasi masalah perut buncit dan angin dalam badan
Memelihara kecantikan dan keremajaan kulit
Membentuk tubuh badan yang lebih ramping dan menawan
Mempercepatkan pembakaran lemak bagi mengurangkan berat badan yang berlebihan
Boleh digunakan pada bahagian perut, pinggul, paha, lengan mahupun betis
 
************************************************
KANDUNGAN L’AROME APPLE STEM CELL SLIMMING SERUM
************************************************
 
Methyl Nicotinate: Sebatian yang sering digunakan di dalam produk kosmetik dan penjagaan diri bukan sahaja bertindak memelihara kelembapan kulit, malah turut berupaya mengekalkan kelembutan dan kehalusan kulit anda. Ia juga dapat membantu melancarkan peredaran darah di bahagian kulit sekaligus membantu menyerlahkan keremajaan kulit di samping membantu mengatasi masalah kulit kering, kusam dan mengelupas.
 
Sel Stem Epal (PhytoCellTech Malus Domestica): Sel stem yang diperoleh daripada buah epal ini ini sememangnya kaya dengan pelbagai khasiat vitamin A, C, B1, B2, B3, B5 dan B6 yang berperanan menghalus, mencerah dan melembapkan kulit. Epal juga sarat dengan folat yang membentuk sel-sel kulit yang baru di samping berperanan mencegah kanser, mencegah kerosakan sel dalam badan, memperbaiki sel dan tisu dalam badan selain menggalakkan penghasilan sel baru yang lebih sihat. Sel stem epal juga berkesan untuk mengembalikan keremajaan kulit dan mengatasi masalah penuaan.
 
Actin Heat: Actin merupakan sejenis protein yang bertanggungjawab mengecutkan otot seterusnya membantu membentuk kulit yang tegang serta tubuh badan yang lebih ramping dan langsing.
 
Biji Labu (Cucurbita Pepo): Biji labu kaya dengan zink yang bertindak menggalakkan proses pembakaran lemak selain membantu meningkatkan jisim otot di dalam tubuh badan. Ia juga tinggi kandungan zat besi dan magnesium yang berupaya meningkatkan kecergasan jasmani, mengatasi masalah kelesuan serta melancarkan proses penghadaman.
 
Serai (Lemongrass): Serai tinggi kandungan vitamin A dan C yang ternyata kaya dengan antioksidan yang bertindak mencegah kerosakan sel. Ia terbukti berkesan untuk melancarkan proses penghadaman, menyingkirkan toksin dari tubuh badan serta mengawal selera makan seterusnya membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan. Di samping itu, serai juga berupaya memelihara kelembapan kulit, mencegah proses penuaan kulit serta membantu mengatasi penghasilan kedutan serta masalah pigmentasi.
 
Minyak Kasturi Putih (White Musk): Minyak kasturi diperoleh dari sumber perut kijang jantan dan merupakan wangian yang sering diperkatakan sejak zaman dahulu lagi. Harumannya berupaya menenangkan jiwa di samping dapat membantu melancarkan peredaran darah dan menggalakkan fungsi organ dalam tubuh badan.
 
******************************************************
CARA PENGGUNAAN L’AROME APPLE STEM CELL SLIMMING SERUM
******************************************************
 
Arome Apple Stem Cell Slimming Serum pada bahagian yang dikehendaki seperti perut, lengan, paha dan betis.
Amalkan 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam.
 
******************
Cara Pembelian
******************
 
Anda boleh membuat pembelian terus dengan mengunjungi kedai kami.
 
senarai%2Bcawangan%2Bshafi-01.jpg
 
 
Atau anda juga boleh membuat pembelian secara online di shafi.com.my
 
Terima kasih admin kerana membenarkan sy pos iklan disini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...