Jump to content
Sign in to follow this  
syarul nizam

(Dijamin) Mesti Baca Dgn Teliti! Perniagaan Agensi Perlancongan Me

Recommended Posts

(JEMPUTAN KHAS MENJADI PENGARAH AGENSI PERLANCONGAN SENDIRI)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.Jika dilihat Bajet 2014,dana untuk perlancongan dilihat agak tinggi.Ini antara lain menunjukkan bahawa sektor ini sememangnya mampu menjana ekonomi tinggi untuk sesebuah negera.

Hasil kajian oleh pengkaji ekonomi antarabangsa juga mengambarkan bahawa bidang ini sememangnya sangat berkembang dengan begitu cepat kebelakangan ini dan semakin bertambahnya bilangan penduduk dan membangunnya dunia hari ini,ianya akan semakin laju dan mustahil akan terhenti.Dari segi perangkaannya pula,terdapat jurang antara bidang ini dan jenis perniagaan lain,yang mana perlancongan sedang mendahului di hadapan.

Kami ingin menjemput Tuan / Puan untuk menghadiri sesi preview PERCUMA untuk Tuan / Puan menilai sendiri tawaran seterusnya dari kami.Kami memerlukan panel-panel bersama kami untuk perniagaan perlancongan.

Bumiputera amatlah di alu-alukan,bukan Bumiputera juga digalakkan menyertai…Kenapa saya mengalukan Bumiputera adalah agar Bumiputera berani tampil menceburkan diri dalam perniagaan yang berkapasiti tinggi…Dalam sesi preview2 sebelum ini,bangsa lain,terutamanya cina memang ramai yang hadir dan menyertai.Namun kek yang disediakan terlalu besar…masih ada lagi bahagian Tuan / Puan sebelum habis…

Sebelum-sebelum ini,bila bercakap tentang sesi,ceramah atau kursus mengusahakan perniagaan sebegini,pelbagai yuran dikenakan…Namun demi menyahut seruan kerajaan kini,kami panggil hadir secara PERCUMA..

Speaker merupakan seorang usahawanita Negara.

Masa bergerak pantas..Bertindaklah sekarang

Amatlah rugi jika Tuan / Puan melepaskan peluang bersama kami dalam mengusahakan perniagaan ini.Platform telah kami sediakan.Modal berniaga yang dijamin rendah dalam perniagaan jenis ini.Marilah kita bertemu,mendengar dan Tuan / Puan nilaikan sendiri..

Apa yang ingin ditawarkan adalah “Perniagaan Agensi Perlancongan” yang mana kita bekerjasama dengan Agensi terkenal dunia. Kepada pemilik-pemilik agensi perlancongan sedia ada juga,kami mengalukan kehadiran Tuan / Puan,kami yakin tawaran dari kami 100% mampu melonjakkan prestasi agensi Tuan / Puan.




Kepada yang lebih berminat untuk melancong ke luar Negara pula,bersama keluarga,kawan-kawan,honey moon,umrah dan sebagainya..di mana-mana destinasi di seluruh dunia..Disarankan,semak dahulu di semua agensi perlancongan yang ada di Negara ini termasuk online yang terkenal seperti Xpedia,Agoda dll dan bandingkan dengan pakej kami…Dijamin lebih murah,high class dan berkualiti..Jika terdapat agensi yang menawarkan lebih murah,kami ada tawaran istimewa untuk Tuan / Puan.

Kami bekerjasama dengan syarikat yang menang dalam kategori penyedia terbaik dan paling tinggi jualan peringkat antarabangsa (Dunia) selama tiga tahun berturut-turut.

Sesiapa sahaja yang berminat dalam perniagaan ini atau Cuma ingin membeli pakej perlancongan,saya menjemput datanglah dahulu ke taklimat kami (Sekarang di Kuala Lumpur)..Walau siapa pun Tuan / Puan,saya cabar,datang dan nilaikan sendiri..

Untuk penyertaan,sila sms : “INGIN MENYERTAI TAKLIMAT BISNES PERLANCONGAN,nama & kawasan” ke 0105320363 SEGERA!!!

Selepas mendapat tarikh dan masa taklimat seterusnya,jika berhampiran dengan kawasan Tuan / Puan,saya akan maklumkan seberapa segera….Road Tour seminar ini sedang bergerak laju..Jangan ditangguh-tangguh,sebab ini perniagaan,akan ada masa penutup ,di mana ketika itu kami tidak mencari lagi dan hanya memfokuskan tentang kemajuan semua peserta-peserta yang bersama kami.

Cara untuk mendapatkan hadiah pakej perlancongan PERCUMA ke Negara-negara Eropah juga akan diterangkan dalam sesi taklimat aka seminar ini.

SMS SEGERA UNTUK MENGUNCI TEMPAT DUDUK ANDA…PENYERTAAN SEMINAR INI 100% PERCUMA..
MAJLIS INI JUGA DIKIRA MAJLIS ILMU,JADI AYUH SAMA-SAMA RAMAIKAN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...