Jump to content

Recommended Posts

Bertarikh 21 September 2013 lepas dengan rasminya syarikat gergasi yang berada ditangga ke 5 teratas MLM  terhebat dunia ini masuk ke pasaran Malaysia. Malaysia telah terpilih sebagai negara ke 9 bagi produk produk supplement generasi ketiga Isagenix malah Malaysia dilantik sebagai hub iaitu pusat bagi Isagenix menembusi pasaran Asia Pasific. Atas sebab itulah Isagenix Asia Pasific (M) Sdn Bhd didaftarkan.

 

Slide1.JPG

 

13JULAI2013.jpg
 
Kesediaan induk Isagenix di USA ( Isagenix International LLC ) melabur hampir RM3 juta bagi penyediaan pejabat ISagenix di Kuala Lumpur merupakan satu bukti jelas syarikat gergasi ini yakin tentang keupayaan mereka menguasai pasaran rantau Asia. Inilah satu satunya sebuah MLM yang termuda dari segi usia tapi mampu berada ditangga teratas mengatasi syarikat syarikat besar lain yang lebih lama berada di pasaran. Ada apa di Isagenix sebenarnya?
 
gambar(1).jpg
 
isagenixDINNER.jpg
 
Satu perkara yang cukup menarik dan perlu diberikan perhatian ialah keupayaan sayrikat ini yang telah terbukti melahirkan ratusan orang jutawan sejak ianya didirikan. Informasi daoi orang kuat Isagenix Asia Pasific, Dato Dr Ronnie Tan ( selaku Managing Director Isagenix Asia Pasific ), juga individu yang bertaggung jawab membawa herbalife ke Malaysia lebih 30 tahun dulu, sasaran tahun pertama Isagenix di Malaysia ialah untuk melahirkan sekurang kurangnya 5 orang jutawan.
 
Maka semua warga Malaysia harus berikan perhatian sepenuhnya terhadap syarikat yang mempunyai potensi yang amat besar ini dan akan memasuki lebih dari 10 pasaran baru negara Asia bermula 2 tahun dari sekarang. Cuma sebuah syarikat yang mempunyai pasaran yang cukup besar mampu melahirkan seramai mungkin jutawan dan ini telah pun terbukti di Isagenix.
 
Isagenix-cfb-pres-pak-620x300.jpg
 
soft%20launch%201(1).jpg
 
Jangan berlengah lagi sementara hari masih pagi dan segar. Jangan menunggu hingga ke senja untuk anda mencari rezki. TIMING IS EVERY THING. BE PIONEER IN MALAYSIA, ASIA PASIFIC AND SO GLOBAL MARKET. TONTON VIDEO BERMAKLUMAT INI DAN DAPATKAN GAMBARAN LEBIH JELAS TENTANG ISAGENIX INTERNATIONAL LLC !
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...