Jump to content
jebat66

Uinvest.com.ua [Pelaburan Online 10%-15% Bulanan]

Recommended Posts

Uinvest adalah sebuah syarikat dari Ukraine yang menjalankan pelaburan secara talian bagi hartana-hartanah di eropah. Uinvest satu-satu nya program 100% real investment tiada pairing,tiada matching atau network plan seperti MLM dan mula dibuka umum pada awal 2010 dan secara offline pada Tahun 2007 di Kiev Ukraine. Sekarang sudah mempunyai 3 Office rasmi di Ukraine, California yang akan menyambut Ulangtahun pertama Office dan terbaru di Germany.Nantikan kemunculan office pertama di asia yang dalam perancagan di Hong Kong.

Uinvest bukan HYIP dan tiada minima dan maksima dalam investment tetapi kongsepnya mudah semua berdasarkan saham-saham seperti Chocolate Factory, Hotel, Restaurant ,Chemical,Motor Plant dan banyak lagi. Uinvest membantu pelabur mencari dan mengkaji peluang-peluang ekonomi di Ukraine dan Eropah Timur. Syarikat ini yang mesra pelanggan menawarkan cara yang mudah dan selamat dalam pelaburan, di mana individu boleh membeli, menambah atau mengeluarkan saham yang miliki pada bila-bila masa.

Secara asasnya Uinvest mencari sesebuah projek yang memerlukan dana dan berpotensi memberikan pulangan yang menarik dan mampu menjana keuntungan. Semestinya perlaburan mengalami untung rugi, tetapi Uinvest terlebih dahulu menyelidik kadar risiko sebelum disenaraikan. Manakala, Dana yang besar diperlukan akan dipecahkan kepada saham/pegangan yang kecil dan mampu dimiliki oleh ahli Uinvest.

Ahli boleh membeli saham ini dan mendapat pulangan bulanan bergantung kepada peratusan yang ditetapkan Uinvest bagi tempoh tertentu. Untuk perkhidmatan ini, Uinvest hanya caj 10% daripada keuntungan bulanan anda. Sebagai contoh saham yang ada beli 1 lot saham bernilai 500 usd dan 14% pulangan, iaitu 70 usd dan tolak cas 10% bermakna akan akan dapat 63 usd bulanan.

Purata return sesebuah saham biasanya 12-15%, dan tempoh kontraknya 2 hingga 5 tahun. Di sini anda perlu menjadi pelabur yang bijak dalam memilih saham yang patut anda beli.

Uinvest Expo in Germany, Bad Salzuflen

BKs_qewCQAAfgTM.jpg
BKs_MGTCYAAHTXw.jpg
BKs_c1hCUAA-Q8x.jpg
BKjF0OLCQAEdFne.jpg

Copyright by Germanpolice

Share this post


Link to post
Share on other sites

UInvest di dalam yahoo news
www.finance.yahoo.com/news/uinvest-inc-announces-partnership-westpark-185511442.html
www.finance.yahoo.com/news/uinvest-10th-china-guangzhou-international-120000245.html
www.finance.yahoo.com/news/international-investment-management-company-uinvest-190402566.html
www.finance.yahoo.com/news/uinvest-inc-establishes-consulting-relationship-064057616.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...