Jump to content
Sign in to follow this  
toneexcel300

Tunetalk Toneexcel Program Hebat

Recommended Posts

WOW Program ToneExcel - Prepaid Sebagai Pendapatan Hebat Kepada Semua Rakyat Malaysia

Referral Program Tone Excel ini merupakan satu peluang yang jarang-jarang sekali timbul di negara kita.
Sebelum itu, saya ingin memberikan serba sedikit penerangan latarbelakang dua syarikat yang bergabung sebagai rakan kongsi yang hebat dalam dunia komunikasi negara.

Tone Excel Sdn Bhd adalah syarikat badan korporat telah ditubuhkan pada 2009 yang menceburi industri komunikasi di Malaysia dan mempunyai visi yang lebih luas ke prasarana antarabangsa.
Misi dan wawasan Tone Excel adalah untuk membantu segenap lapisan masyarakat Malaysia khasnya dalam menambah pendapatan tambahan seterusnya kepada kebebasan masa dan kewangan melalui konsep pelan pemasaran yang inovatif. Maklumat lanjut syarikat banyak dalam website, pegi kat search engine taip Tone Excel Sdn Bhd boleh la berkenalan dengan syarikat.

Mengenai Tune Talk Sdn Bhd adalah operator komunikasi di Malaysia yang terkini secara rasminya telah dilancarkan pada 19 Ogos 2009 yang memberikan perkhidmatan komunikasi melalui Mobile Virtual Network Operator (MVNO) riding melalui extensive network Celcom (Malaysia) Berhad. Tune Talk mensasarkan market yang sentiasa ada dalam komunikasi dengan memberikan Kadar Panggilan, SMS dan insentif-insentif yang hebat kepada pelanggannya. Maklumat lanjut syarikat nie pun banyak dalam website, pegi kat search engine taip Tune Talk maka boleh la berkenalan dengan syarikat nie gak.

Gabungan kepada dua syarikat ini maka lahirlah REFERRAL PROGRAM TuneTalk ToneExcel yang hebat dan menguntungkan semua pengguna talian prepaid TuneTalk.

Jadilah pengguna talian TELCO handphone yang bijak. Part time bisnes yang tidak membebankan. Sambil menggunakan talian handphone dan referral orang, sesiapa sahaja ibubapa, saudara-mara, sahabat dan rakan taulan maka memberi peluang pendapatan tambahan melalui komisen-komisen yang hebat, syaratnya, hanya perlu reload dengan TuneTalk (servis provider) minima RM30 sebulan bagi setiap ahli (boleh reload sedikit demi sedikit seminima RM5). Layak perlindungan insurans kemalangan daripada Etiqa Maybank sebanyak RM100,000.00 dan berpeluang mendapat free air ticket Air Asia.

Kepada sesiapa yang berminat sambil menggunakan talian handphone postpaid atau prepaid (tak kira talian asal DiGi, Maxis, Celcom dan UMobile) maka boleh la bertukar kepada REFERRAL PROGRAM TuneTalk ToneExcel (menggunakan provider Tune Talk) yang hebat dan menguntungkan sesama kita. Maklumat lanjut boleh emailkan saya di [email protected] atau [email protected] atau sms alamat email anda ke 0198453121(Saiful Toneexcel). Sebarang panggilan daripada pukul 6:00 am to 7:00pm tidak akan dilayan, hanya sms je rakan-rakan sekalian. Edited by toneexcel300

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nak tambah sikit.Bisnes ni peluangnya agak cerah. Semua orang mampu miliki (RM70). Tidak rugi apa2 sbb kita guna dlm kehidupan harian. Biasanya org top up anda tak dpt apa2. Tapi dengan TuneTalk anda dpt duit & mcm2 faedah lagi. TuneTalk adalah sebahagian daripada Tune Group Company (Tune Asia, Tune Hotels, Tune Tones, Tune Money, Tune sport).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...